Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji. Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał - chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić - na przykład faktura. Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył. Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ? skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Pierwszy kontakt z Bankiem miałem zakładając lokatę Happy na 4%. Wszystko odbyło się szybko i sprawnie, nie miałem najmniejszych kłopotów. Byłem mile zaskoczony, ponieważ na różnych forach opinie klientów o banku są, delikatnie mówiąc, mało przychylne. Założyłem konto Idealne i powiązane z nim konta Zyskowne. Procedura zakładania i uruchamiania odbyła się bez najmniejszych zastrzeżeń zarówno z mojej jak i ze strony banku. Pamiętając jednak o negatywnych opiniach o banku, na początek nie lokowałem większych kwot. Po pewnym czasie zmieniłem dowód osobisty. Przez bankowość elektroniczną powiadomiłem Bank, przesyłając wymagane dokumenty. Natychmiast otrzymałem następującą informację: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866. Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo". To było 19.06.2017r. dziś jest 25.06. I co?. I nic. Telefon ciągle przy sobie, zaglądam często do poczty - nic, cisza. Myślę, że chyba rację mają niezadowoleni z banku klienci. Wyczytałem dużo skarg na bankowość elektroniczną. Nie opisuję szczegółów, przyznaję - jest trochę kulawa. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!!Obiecują góry lodowe na lokatach zamrażają pieniądze na trzy lata a potem zwracają golutką kwotę poczatkowa Nawet pół złotówki więcej.Jestem głęboko rozczarowana.Kto może niech ucieka!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, napisze krótko jedna wielka amatorszczyzna od założenia rachunku w tym dziadostwie w grudniu 2016 do dzisiaj tj Czerwiec 2017 nie mogę się doprosić o wystawienie karty debetowej do w/w rachunku,Zostałem 2 krotnie zlany jak na infolinii tak i przez wiadomość do banku.Nie polecam - już się wymiksowałem od tych Pędzli skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od początku z tym Idea Cloud są same problemy, Sam bank jest niezły ale ludzie tam pracujący to cyborgi. trudno tu opisywać wszystkie problemy ale np. ostatnio od ponad miesiąca jest kolejny problem z logowaniem o czym pseudo pracownicy tegoż banku doskonale wiedzą nawet przez kilka dni zamieścili uwagę, że mogą wystąpić problemy. Następnie nic nie robiąc zdjęli ostrzeżenie. Dzwoniłem kilkakrotnie na infolinię, pisałem przez FB - jak grochem o ścianę. Po wprowadzeniu loginu % ustawionej kwoty jest niewłaściwy, następnie po przejściu do hasła kursor skacze sobie dowolnie raz na drugi raz na trzeci znak jest możliwość przywrócenia go na właściwą pozycję ale to irytujące bo po wprowadzeniu znaku znowu przeskakuje w dowolne miejsce. Fachowcy z Idei a raczej z tego nieszczęsnego Clouda każą mi przesłać zdjęcie z loginu i z hasła ze skaczącym kursorem, podobno takie są procedury. Czemu oni jeszcze tam pobierają wynagrodzenie? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ukryte koszta...naliczają dodatkowe opłaty...nie polecam ... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dziwie się ze ten Bank jeszcze istnieje na rynku Polskim. Klienci poszkodowani powinni się zebrac wspolnie i zaskarzyc. Pojedynczy klient malo wskora przeciwko nim. To sa naciagacze , ja mialam ma kontrakcie 10%odsetek teraz kredyt place 800 zl natomiast odsetki 1100 zl. Nie mowiac pakiet 500 zl i zawsze jakas kara się przyplacze. Z nimi wspolpracuje Open Finance co przekonywal ze wspanialy Bank i pakiet jest do zwrotu a odsetki sa do 5%. Po podpisaniu wszystkich dokumentow dopiero dostalam kontrakt i po uruchomieniu kredytu niespodzianka. NIC SIĘ NIEZ GADZA Z TYM CO BYLO UZGADNIANE PRZEZ OPEN FINANCE. Ten Bank powinien byc zaskarzony przez wszystkich posxkodowanych poniewaz niszcza ludzi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Udało się z kredytem Fair. Jestem zadowolony ze dali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadzieja. bardzo pasywna obsługa, zero doradztwa, zero pomocy. po spotkaniu z "bankierem inwestycyjnym" załozyłam na rok lokate która przyniosła mi 0 zł. generalnie wiem że była taka szansa jednak pan "doradzca" 1.5 przekonywał mnie aby załozyć fundusz inwestycyjny mimo ze wypełniłam ankietę na początku spotkania że mam bardzo konserwatywne podejscie do inwestowania w produkty bankowe a jednak pan dalej mnie wałkował ws. funduszy. chciałam sie po roku ponownie z tym człowieke spotkać jednak elastyczności co do godzin spotkania zerowa... między 10 a 17... czy mam brac wolne aby się z panem "doradcą" spotkać? jedyne co jest w miare ok to bankowość internetowa. obsługa infolini beznadziejna!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo idealnie pzemyślany parabank , chetnie Ci dadzą , a później gorzej niż lichwa .\r\n\r\nKredyty wiążą się z obrotem na koncie mimo , że jest to kredyt inwestycyjny , a jak każdy przedsiębiorca wie inwestycjka zwraca się po jakimś czasie ,ale w tym banku musisz złożyć że od 1 miesiąca będzie się zwracać - oprocentowanie 0% z tym że prowizja 40% czyli spłacasz wpierw prowizję , a jak już chcesz oddać pozyczone pieniądze to oddajesz z nawiązką prawie 30% po roku , aaaaaaaaaaaa koszty upomnień co miesiąc bagatela 200 zł\r\nUWAGA!!!!!!!!!!!!!!!! Zastanawima się nad procesem zbiorowym , poszukuje osób oszukanych przez ten Parabank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem IDEABANK od ponad 3 lat i założyłem rachunek alternatywnie do innego banku, w który rachunek firmowy mam od kilkunastu lat. Ogólnie daje minimalną ocenę ponieważ bank wysysa z przedsiębiorcy ile się da. Po trzech latach spłacania terminowego kredytu bank wysyła monity i nalicza po 200 zł za wezwania. Takich zapisów nie ma w umowie a opierają się tylko na regulaminie i ustawie o prawie bankowym. Proponują złodziejskie prowizje od kredytów i bardzo wysokie stawki za ubezpieczenie. NIE POLECAM !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank jest tragiczny. Pracownicy niesamowicie niekompetentni, pomyłki na każdym kroku, wiele tygodni oczekiwania przez ich błędy. Ponadto nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności, i bardzo utrudniony kontakt z klientem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
internetowa strona banku do kitu!!!!!!!! co chwilę wywala skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto ponad 5 lat żadnych problemów - lokaty jedne z najlepszych na rynku - kredytów nie brałem nie mogę ocenić - trochę naciągali na lokaty powiązane,ale cierpliwi mogli na tym skorzystać - ogólna ocena pozytywna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest niebezpieczny bank. Nie znam żadnej instytucji w tym kraju, która, by tak wprowadzała w błąd klienta i tak kasowała za każdy drobiazg. Straciłem naprawdę mnóstwo pieniędzy ponieważ błędnie zakładałem, że to nie możliwe, że aż tak chcą cię oszukać, napewno chociaż trochę im zależy na kliencie. Nieprawda! Jest to największa pułapka w jaką wpadłem i ciągle płacę, na prawdę nie wiem za co. To co mówią konsultanci na ogół jest nieprawdą. Więc lepiej szukać rozwiązań gdziekolwiek indziej. Gdy szukałem rozwiązań kredytowych, nie wierzyłem za bardzo opiniom z internetu myśląc, że w każdym banku zdarzają się przecież różne sytuacje. Tu jest inaczej, podpisując umowę musisz wiedzieć, że wchodzisz w niebezpieczny układ, gdzie druga strona jest o wiele bardziej przebiegła. Jak masz innej możliwości życiowe to nierób tego nie wybieraj tego banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i 5 metrów mułu. Rozwiązałem umowę kredytową i nagle się okazuje, że zamiast jednej faktury z IdeaMoney co chwilę przysyłali następne - mimo, że pracownik informował tylko o jednej. Stanowczo nie polecam, ani konta w tym banku, ani kredytu! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mam od miesiąca, jestem bardzo zadowolony, żadnych zobowiązań, za nic nie płace, najwyżej oprocentowane lokaty na rynku, wszystko za darmo, ładny wzór karty płatniczej - jest przezroczysta na minus: - zdarzają się problemy w logowaniu, strona długo się ładuje - ale to sporadycznie - brak informacji o ratingu banku - albo jestem ślepy albo mają to dobrze ukryte, także wskaźnik kondycji finansowej banku to kurs akcji skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam mam konto prawie dwa lata i nigdy z nim nie było żadnych cyrków. Nie mam kredytów, pożyczek, debetów, jedynie co to przelewy firmowe robię przez internet i jak dotąd wszystko dociera i do mnie i do ludzi. Korzystam też z Wpłatomatu, bo to wygoda i nie płacę nic za podstawienie. Ogólnie na tak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa ukryte koszta nic nie jest tak jak mówią masakra najgorszy bank z jakim mialam doczynienia obsługa fatalna nic nie pomogą odradzam małym firmą i wszystkim uciekać za wszystko opłaty i monity i wszystko samemu trzeba patrzą na człowieka jak na debila skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem zadowolony z IDEA BANKu, wysokie oprocentowanie lokat, darmowe konto, do tego darmowe konto firmowe i w każdym miesiącu premia 50 zł. Czego chcieć więcej? a że faktycznie sa problemy z infolinią ? - no a w którym banku nie ma problemów z obsługą? Minusem jest jeszcze czas przesyłania przelewów do innego banku - trwa to za długo. W BZWBK przelwy lecą śmigiem... Ale ogólnie polecam IDEA BANK - jest fajny i nowoczesny! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pisałem dwa dni temu a teraz dokładam mały epilog. Jest środa, czyli już 10 dni od mojej wizyty w oddziale. Efekt? Żaden. Oczywiście nikt się nie skontaktował, jak w ostatni poniedziałek obiecali, więc w środę kolejny raz zadzwoniłem. Rozmowa była mało przyjemna. Konsultant nie oddzwonił, bo od kilku dni jest na innym oddziale. Fajnie, tylko to nie mój problem. Istnieje coś takiego jak przekazywanie/delegowanie spraw. W tzw. międzyczasie, dostałem SMS-em kody dostępu do obsługi konta przez Internet i telefon. Super. Tylko jest mały problemik, bo ciągle nie mam konta, więc kody zdadzą się psu na budę. Dalej jest jeszcze ciekawiej, pani z oddziału stwierdziła że cała sytuacja to wina działu technicznego, który nie jest stanie wygenerować numeru konta. Od tygodnia. Dyrektor oddziału ma interweniować w tej sprawie. Dla mnie chore, bo czy dyrektor oddziału jest od zajmowania się takimi pierdołami? Kolejna rzecz, zarówno ta pani, jak i poprzednia z poniedziałku dystansują się od działań swojego banku jako całości. To nie nasza wina, to wina inszych. Dla mnie to wina banku, bez rozróżnienia osób, czy to z infolinii czy działu technicznego i pracownik występujący przed klientem, powinien wziąć na klatę zaistniałą sytuację. Przekazałem pani że wobec powyższego, odstępuję od założenia konta i idę do konkurencji, w tym wypadku Citi Handlowy. Zapłacę te 15 zeta miesięcznie i czasem podjadę do wpłatomatu, ale jestem przekonany że konto będę miał nie wychodząc z domu, w 3-4 dni. Przeczuwam że pomimo mojej deklaracji i tak mi to konto założą a ja nie będę mógł udowodnić iż zrezygnowałem, tak więc będzie mnie czekała wizyta w oddziale albo ścieżka zdrowia na infolinii, aby odwołać zlecenie, którego zapewne nie będą chcieli zrealizować. Tak więc reasumując. Mają totalne burdello bum, bum i nie są godni zaufania, 3mać się od nich z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikajcie tego banku jak ognia !!!! Ze wszystkim pod górkę. Żałuję ze wziąłem u nich kredyt. Dokumenty rozliczające go doniosłem do banku w wyznaczonym terminie. Po czym dostałem monit 200 zł za niedostarczenie dokumentów. Jakiekolwiek tłumaczenia nic nie dają. Pracownik który odbierał ode mnie dokumenty juz nie pracuje. Od 15 miesięcy dostaję monity po 200 zł za brak dokumentów, choć zgudbił je w oddziale pracownik IdeaBanku. Dostarczyłem jeszcze raz. Ale to nic nie dało, nadal dostaje wezwanie za 200 zł prośbą o dostarczenie dokumentów. Na moja reklamację ze przecież raz wy zgubiliście drugim razem dostarczyłem ponownie bank nie reaguje. OK sprawdzimy i nadal nic. Co miesiąc 200 zł za monit. Sprawa idzie do sądu cywilnego. Omijajcie IDeaBank szerokim łukiem !!!Dla mnie to naciągacze, bank niegodny zaufania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam bardzo podobnie jak ~koniarz. Nie są w stanie zakończyć rejestracji konta rozpoczętego w Internecie w placówce stacjonarnej. Nie są w stanie wygenerować umowy, w związku z blokadą dostępu do konta. Dlaczego? Nikt nie wie, podobno błąd pracownika infolinii. Byłem w oddziale w poniedziałek, zadeklarowali że do piątku będzie wszystko załatwione. Nie było. Jest wtorek następnego tygodnia i nic. Mało tego, totalnie zlewają klienta, dzwoniłem w poniedziałek żeby się dowiedzieć jak sprawy stoją, mieli oddzwonić, nie zrobili tego. Ciekawe co dalej? Dlaczego się uparłem na nich? Bo mam firmowe konto i jest w miarę OK, to postanowiłem założyć także prywatne. Jestem o tyle zdziwiony, że przy zakładaniu firmowego, w miarę wszystko było OK. Po drugie, mają fajną usługę, mobilne wpłatomaty, a niestety czasem mam gotówkę i nie muszę z nią nigdzie biegać. Potwierdzam że organizacyjnie to g*****y bank, np w umowie rachunku zastrzegają sobie że wyciągi będą dostępne do 10-go każdego miesiąca, podczas gdy w City Handlowy (drugie konto firmowe) są zawsze drugiego dnia po zakończeniu miesiąca. Po trzecie, nigdy bym się ich nie trzymał, ale kilku moich kontrachentów ma u nich konta i jest to wygodne przy rozliczeniach. Szybkość działania konta, też pozostawia wiele do życzenia. Mają fioła na punkcie bezpieczeństwa, co niestety ale w niektórych przypadkach jest chore. Na infolinii, żeby zidentyfikować klienta, najpierw trzeba podać różne dane, z numerem majtek włącznie, a potem i tak proszą o podanie wybranych przez nich cyfr z 8-śmio cyfrowego kodu. Masakra. W Citi Handlowy jest 4-cyfrowy PIN i święto lasu. Transfery wewnętrzne w obrębie własnych kont, bywa że nie odbywają się w czasie rzeczywistym, tylko trwają czasem kilka minut, a w nocy to już czasem masakra. W Citi Handlowy natychmiast wewnętrzne przelewy są księgowane. I na koniec rzecz która najbardziej mnie wkurza, bo jest dla mnie strasznie upierdliwa. Wewnętrzne przelewy, pomiędzy własnymi rachunkami, MUSZĄ być akceptowane podobnie jak zewnętrzne, poprzez otrzymany w SMS kod. To już jest maniactwo. A kod oczywiście nie jest tylko cyfrowy, tylko cyfrowo-literowy, można się przyzwyczaić ale też łatwo przy przepisywaniu z telefonu się pomylić. Niestety, co tanie albo za darmo, to do d...... Zdecydowanie NIE POLECAM! PS. Zgadnijcie gdzie założę w końcu konto prywatne? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea? Chyba do naciągania klientów. Ja szybko zrezygnowałem z "usług" tego "banku". Mam nadal kilka kont firmowych i osobistych w różnych bankach. W tej "firmie" współpraca była najgorsza. Po prostu porażka. A zamykanie kont (osobiste i firmowe) trwał półtorej godziny!!!! i ... chyba po dwóch latach przyszedł list... że nieskutecznie zamknąłem konto! Kazali mi zapłacić. Nawet nie było mowy o złożeniu reklamacji. Najpierw zapłać potem będziemy rozmawiać. A tak nieprzyjemni w rozmowie jakbym był przestępcą!!! Drugi amber gold. Złożę na nich skargę. NIE POLECAM!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dno totalne , jeszcze gorszy od Getin Banku , ukryte koszta , dodatkowe opłaty , rzetelnie spłacam i mimo to gdzieś brakuje złotówki i zaraz firma zewnętrzna (jakaś ich odnoga) windykuje z opłatą 200 zł masakra. Do tego wciskane złodziejskie polisy oszczędnościowe które generują 90 % strat , wpłaciłem 25000 na konto polisy a zgromadzonych środków mam 3000 i przy wcześniejszym zamknięciu polisy z tytułu opłat likwidacyjnych wypłacą jakieś 500 zł. Pozew w drodze . Uważajcie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank o zatrważająco żenującym poziomie obsługi klienta. UCIEKAĆ! Wszystko wygląda profesjonalnie do momentu założenia konta. A dalej: promocja regionalna na która łowią klienta mimo sterty podpisanych przez ciebie papierów NIE ZOSTAŁA dla Ciebie uruchomiona. Ziomek, do którego powracasz nie wie jak do tego doszło. Deklaruje, ze wszystko wyjaśni na twoja korzyść, ale nie daje rady. Przelew generowany przez bank jest niewysyłany, ponieważ - NIE ZGADZAJĄ się dane NADAWCY tj. twoje, z Twojego konta, na którym własnie siedzisz i przelew generujesz. Kazdy z powyższych problemow zgłaszasz czym prędzej jako reklamacje, na którą .... nikt ci nigdy logicznie nie odpowie, a jeśli odpowie to nie jest to żadne posuniecie w sprawie czy brońcie! jej rozwiązanie. Klasyczne sztampowe pierdolamento. W oddziale robią wielkie oczy, zapewniają, ze to oni pomogą, no bo jak się zwraca do IDEOWCOW ktorzy "maja twarz" to można liczyć na pomoc. Po czym.... tygodnie milczenia i to sam. STANOWCZO odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo mi się spodobały mobilne wpłatomaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku dni nie mogę zalogowac sie na swoje konto i zrobić przelewy, masakra! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KOMPROMITACJA!!!!!!!! MIELIŚMY W TYM BANKU LOKATĘ STRUKTUROWANĄ RIO ZAŁOŻONĄ W TAMTYM ROKU. PRACOWNIK POINFORMOWAŁ NAS ŻE ZYSK Z LOKATY MOŻE BYĆ MNIEJSZY NIŻ ZAPLANOWANY ALE JAKIŚ BĘDZIE. TERMIN LOKATY UPŁYNĄŁ 12.05. GDY POSZLIŚMY DO BANKU PO INFORMACJĘ POINFORMOWANO NAS ŻE NIC NIE ZAROBILIŚMY. DO 14 DNI MIELI PRZELAĆ PIENIĄDZE NA KONTO. DALEJ ICH NIE MA!!!!!!!! TO JEST KRADZIEŻ W BIAŁY DZIEŃ!!!!!!!!! PRACOWNIK KTÓRY OBIECAŁ UDZIELIĆ ODPOWIEDZI DALEJ MILCZY . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skorzystałam z lokaty happy, wszystko ok, tylko szkoda, że drugi raz nie można założyć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, na początku słodzą i pożyczkami człowieka by zarzucili do zniewolenia. W praktyce współpraca z nimi przy pożyczkach wygląda tak że nie informują o wszystkim, następnie naliczają opłaty za coś i jeszcze za coś innego, a bo obrotu nie ma a bo monit wysłaliśmy. Panel klienta nie przejrzysty, saldo rachunkowe w rozliczeniu ich księgowym to jakaś czarna dziura bez dna oczywiście z korzyścią dla nich. Raty w panelu nie pokrywające się z rzeczywistymi. Jest to para-bank który poprzez szerzenie nie pełnej informacji zarabia na opłatach powstałych z tego tytułu. Omijać szerokim łukiem, bo tu najbardziej atrakcyjna oferta jest pułapką na klienta. Więc jeżeli szanujesz swoje zdrowie i nie chcesz mieć przykrych niespodzianek z BIG weź pożyczkę gdziekolwiek indziej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W trakcie weekendu próbowałam się zalogować, moje hasło było odrzucane. W efekcie moje konto zostało zablokowane. Brak informacji w jaki sposób można odblokować konto. Dzwonię na infolinie - brak jakiejkolwiek informacji, łącznie z podstawową - że jest to infolinia banku - tylko muzyka. Beznadzieja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzeci dzień nie można się zalogować, popracujcie nad tym, bo cierpliwość waszych klientów tego nie wytrzyma, a to dzięki NIM możecie się chwalić tak dobrymi wynikami?! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie sposób się zalogować, jest informacja "W związku z aktualizacją systemu Banku może być wymagana zmiana hasła do bankowości internetowej. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją wyświetlaną w trakcie procesu logowania. Za utrudnienia przepraszamy." ale od kilku godzin nie można się zalogować, a potrzebuję pilnie zrobić kilka przelewów. Takie rzeczy robi się w weekendy lub w nocy, a nie w czasie gdy robi się przelewy. Strona jest także nie przejrzysta - miara się przebrała i zamykam rachunek. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Korzystałem z kilku produktów IdeaBanku - jednym słowem porażka. Całkowity brak kontroli nad funkcjonowaniem relacji Bank - Klient. Poważnie rozważam likwidację konta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam tu konto od prawie dwóch lat. Jest ok, nic mnie nie kosztuje, wiec nie narzekam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę, że nie jestem osamotniony w opinii.... Założyłem konto dla przedsiębiorstwa przez internet. Bo ten bank przecież taaaaki mobilny. Tożsamość zakładającego i umowa miały być przesłane do mnie kurierem. Oczywiście kuriera nie ma. Nie dziwi mnie to. Myślę, dobra, załatwię sprawę osobiście, Jadę zatem do oddziału umówiony wcześniej z pracownikiem. Na 14. Co się okazuje????!!!! Pracownik ma problem ze swoim pracowniczym profilem, czy tam pocztą i nie może wprowadzić żadnych danych. Pracownik prosi, abym poczekał albo przełożył wizytę. (PEWNIE NIE AM TAM INNYCH PRACOWNIKÓW, A MOŻE WSZYSCY MAJĄ PROBLEM Z POCZTĄ!!) Nic to, poczekam :) Pójdę sobie na obiad. WRACAM po telefonie pracownika banku O GODZINIE 17!!!!! Wszystko już idzie gładko. Podpisujemy dokumenty, wypełniamy druki. Na sam koniec pracownik banku ma problem. System widzi błąd. Czemu? Bo konto było zakładane przez internet i Pani już nie ma dostępu do żadnych działań na tym rachunku. Jest już 18. 4 GODZINY!!!!!!! Dobra, załatwię inną sprawę. Na dole, w kasie, proszę inną już panią o wygenerowanie nowego hasła do bankowości internetowej i telefonicznej. DZIĘKUJĘ, WYCHODZĘ. W domu widzę sms z nowym hasłem, ale tylko do bankowości telefonicznej! Po telefonie na infolinię kolejna już pani mówi mi, że będzie mogła kontynuować rozmowę ze mną, gdy podam jej jeszcze jedno hasło, które właśnie dostałem na telefon. Oczywiście telefonu, na który przyszedł sms nie mam przy sobie. PARANOJA!!! Pomijam inne aspekty funkcjonowania banku. Prowadzę mailową wymianę z pracownikiem banku, telefoniczną. Nagle pracownik nie odbiera. Co się dzieje? PRACOWNIK ZOSTAŁ ZWOLNIONY, ale ile zachodu kosztowała mnie informacja o tym właśnie fakcie... W żadnym innym banku nie byłem tak traktowany. Oczywiście oddziały najbliższe w Warszawie, ja do Warszawy mam jakieś 40 kilometrów. Jeździj i czekaj. Pa :* skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Z taką niekompetencja jeszcze się nie spotkałam. Przy zakładaniu konta zostałam poinformowana o wszystkim źle. Czekałam na kartę do bankomatu na która złożyłam wniosek po czym okazało się ze do tego konta NIE MA KARTY. Przelewy miały być 2 bez prowizji, zapomnieli dodać ze w ?. Kontakt z dealerem do przewalutowanie, nawet otrzymałam nr telefonu, ale zapomnieli ze trzeba podpisać kolejną umowę. Nie mogę odzyskać prowizji, która pobrali za przelew którego defacto nie zrealizowali bo coś tam..... NIE POLECAM Szkoda ze nie ma gwiazdek ujemnych skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Daję max za Wpłatomat we Wrocku! Długo czekaliśmy, ale jest mega. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam kredyt w wys. 25 000 trzy lata rzetelnie spłacałam po 600 zł.(spłaciłam 21000) a gdy postanowiłam spłacić cały kredyt to dowiedziałam się, że wpłacić muszę 21000 TO JEST LICHWA, ZŁODZIAJSTWO BANDYCTWO ŁĄCZNIE ZAROBILI NA MNIE 42000 ZŁ. NAJGORSZY BANK W POLSCE ODRADZAM I NIE POLECAM .CHCIAŁAM DAĆ ZERO ALE NIE UDAŁO SIĘ. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Właśnie skończyła mi się u nich lokata happy. Zysk całkiem ładny, jak za trzy miesiące. Wszystko w porządku, pieniądze już na koncie. Szkoda, że nie mogę jej założyć drugi raz ;) skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »