Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Założenie lokaty NIEODNAWIALNEJ - niemożliwe. Samodzielna zmiana odnawialności lokaty - niemożliwa (swego czasu była taka opcja). Zamówienie rozmowy telefonicznej (aby oddzwonili) - niemożliwe (jeszcze niedawno było inaczej). Czy warto współpracować z takim bankiem? Pytanie retoryczne. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo pozytywne wrażenia z Idea Hub w Krk gdzie byłam po raz pierwszy. Czuję, że jeszcze tu wrócę popracować. :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. O D R A D Z A M! Wydzwaniają, proponują niewiadomoco złote góry jakieś itp a gdy przyjdzie co d czego nie mają do zaoferowania nic. Zostawilliśmy sobie jedynie mobilny wpłatomat. To był błąd. Po jakichś trzechtygodniach bankomat zeżarł kartę. Zniknęła karta i kasa. DWA TYGODNiE czekania na zwrot kasy. Przestaliśmy korzystać. Wydzwaniają. Wyjechałem na urlop (zima) ostawiłem kartę pracownikowi, żeby wpłacał, bo za towar trzeba płącić. Dwa razy zadziałało, po dwóch razach przysłali bankomat nienaładowany. Zniknął prąd, karta i kasa. DWA TYGODNIE czekania na kasę. Myślę sobie koniec likwiduję. Ale była kolejka, więc jakoś zostało. Lato, urlop, ta sama sytuacja. Pracownik wpłaca, wszystko OK. Wchodzę na konto -- pusto. Telefon do banku "tak, tak, widzimy wpłątę pojawi się jutro". Jutro było w zeszły przedwczoraj. Chała, popelina i złodziejstwo. Serdecznie odradzam. Gdybym ja tak traktował swoich klientów długo bym nie podziałał. O D R A D Z A M! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dno dna!Jak tylko pospłacam wszelkie zobowiązania znikam z tego banku! Nie będę nawet wymieniać co jest nie tak, mogę tylko podsumować jednym słowem: WSZYSTKO!!! Omijajcie ich szerokim łukiem!Oczywiście zgadzam się co do opinii, że jak ci wcisną jakiś produkt to odpędzić od telefonów się człowiek nie może a tak to jest czeski film nikt nic nie wie! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam tylko z lokat, ale jak do tej pory ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar to mało powiedziane! Od roku nie mogę wydobyć pieniędzy z lokaty (kwota 50 tys) wskutek błędu pracownika oddz. na Szlaku w Krakowie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Konsultanci naciągają starsze niezorientowane osoby na lokaty strukturyzowane, obiecując duże zyski. System zakłada lokaty z poleceniem automatycznego odnowienia ( oczywiście już na niekorzystnych warunkach ). Kiedyś można było to zmienić logując się na swoje konto. Teraz bank liczy na to, że klient przegapi termin zakończenia lokaty. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bankowość internetowa w Idea Bank to kpina. Od tygodnia nie mam dostępu do rachunku. Strona zwraca komunikaty o błędach Java! To jest nie do pomyślenia w poważnej instytucji, której powierzamy pieniądze. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, jestem klientką Idea Bank od dwóch miesięcy. Nie jest to długi czas, ale wystarczający na to aby odnieść złe wrażenia. Sprawa dotyczy wydawałoby się rzeczy błahej...chodzi o dodatkową kartę do bankomatu do konta firmowego. Mijają już niedługo dwa miesiące od czasu złożenia przeze mnie wniosku drogą internetową. Poza tym, że mam potwierdzenie złożenia wniosku nie dzieje się nic. Telefony z mojej strony kończą się tym, że jestem odsyłana od pracownika banku do infolinii i odwrotnie. Wszędzie zostaję poinformowana, iż mój wniosek został złożony prawidłowo, bardzo serdecznie przepraszają i obiecują sprawę bezzwłocznie załatwić. no i tak czas sobie leci... a karty jak nie mam tak nie mam. Tak, wiem, że za chwilę tutaj też pojawi mi się odpowiedź jak to wszystkim bardzo przykro...prosimy o wyrozumiałość...natychmiast się sprawą zajmiemy... I co mi z tego!!! Słyszę to za każdym razem. Niestety rozważam już rezygnację z usług tego banku. Nie polecam nikomu!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
HORROR. 6 razy w ciągu jednego miesiąca próbowaliśmy spłacić i zamknąć kredyt. Żaden z pracowników nie potrafił udzielić informacji ani o pozostałym saldzie do spłaty ani o sposobie skutecznego zamknięcia rachunku. Dwa miesiące po zamknięciu rachunku wciąż naliczali odsetki i lichwiarskie ubezpieczenie. Koszmarna i niekompetentna obsługa. Współpracę udało się zakończyć dopiero po naszej pisemnej skardze do UOKIK. Jakim cudem to coś nazywa się bank??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W tym banku zdecydowanie brakuje informatyków. Problemy z systemami i błędy występują codziennie. Pracownik chce pomóc jak najszybciej, a po drodze wyskakują mu 3 błędy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, nie polecam, serwery nie działają im w każdym oddziale, po 3 wizytach w różnych oddziałach konta nadal nie mogę założyć z różnych ich problemów skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten Bank z daleka. To instytucja, która czerpie zyski z kruczków w umowach, nie dajcie się naciągnąć na żaden kredyt a ni gadki typu dofinansowanie z unii czy program wspomagający rządu. Podpiszą z wami umowę dadzą kredyt a potem radź se pan sam. Zero wspomagania klienta, nie kompetentna infolinia, nie douczeni doradzdzcy. W sumie wszystko zorganizowane tak by w y d o i ć klienta, nie dajcie się omamić tanimi kosztami czy niskim oprocentowaniem to wszystko bzdura, w ciągu roku korzystania z ich super kredytu inwestycyjnego rata wzrosła mi o 150 zł bo podobno nie spełniałem warunków a bank nie ma obowiązku informowania mnie o tym. JESZCZE RAZ PROSZĘ I OSTRZEGAM OMIJAJCIE TEN BANK. Szkoda że nie można dać ujemnej gwiazdki. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Produkty strukturyzowane w idea kompletna porażka 12 m-cy zero zysku i zwrot kasy dopiero po miesiącu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak zakładasz konto,lokatę ,produkt inwestycyjny to jest bardzo miło i przyjemnie.Natomiast jak chcesz zamknąć jak w moim wypadku inwestycje, która miała zarabiać kokosy, a przynosi straty to już 2 wizyta w oddziale i pracownik który pracuje 6-m-c nie ma uprawnień.Mam czekać minimum tydzień na spotkanie z pracownikiem centrali na zamknięcie produktu. PORAŻKA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przygoda z bankiem rozpoczęła się od krótkiej 3-msc. lokaty terminowej i było w miarę ok ale potem lokata strukturalna"cyfrowy zysk" to już kompletna porażka sama lokata 4-msc a potem czekanie 14-dni roboczych to prawie trzy tygodnie na zwrot kasy. PORAŻKA nigdy więcej dysponowano moimi pieniędzmi 70.000 i zarobiłam 120 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! syf i nigdy więcej precz IDEA Banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Korzystałem z bankowowości internetowej 8 banków (w tym z Lion's bnaku, który jest przecież dzieckiem Idea Banku), ale takiego dziadostwa jak strona internetowa, w wersji "Cloud", obsługująca klientów idea Banku nie spotkałem. Wymienię pokrótce szczegóły dziadostwa: - już w czasie logowania, po podaniu numeru klienta i hasła,ładuje sie zupełnie PUSTA strona banku, a czasami program wypluwa w trybie tekstowym na ekranie kilkadziesiąt komend jakiegoś języka programowania (chyba Java) zawartych w stronie internetowej. Cholera wie, czy dobry haker , na podstawie tych komend nie znalazłby dziur w programie umożliwiających kradzież nie tylko danych klientów banku; - czasami, za którymś razem, klikając myszką po pustym ekranie wyłania sie właściwa strona internetowa, czy tak powinno wyglądać logowanie? -- jeśli miałeś to nieszczęście, że zechciałeś ustawić hasło do trybu "hasło maskowane" wtedy przepadłeś, bo przy następnym logowaniu będziesz miał big problem z podaniem wybranych znaków hasła. Z prostej przyczyny: po wstawieniu pierwszego znaku (nie zależnie, czy z klawiatury, czy z klawiatury wirtualnej) kursor przeskakuje nie do następnego znaku lecz do zupełnie dowolnego pomijając ten właściwy, (np masz wpisać znaki numer 1, 4, 6, 9, 11 hasła, wpiszesz znak o numerze 1 , a kursor myk i skoczył do numeru 9 a nie 4 !). Przyznaję, że tego typu"zalety" strony internetowej Idea Banku, w wersji "Cloud". mogą doprowadzić klienta do zawału serca, ale to drobna strata, większa będzie, gdy te mankamenty zostaną wykorzystane przez hakerów. Może nie warto czekać na hakerów lecz sprawą powinna zainteresować sie jakaś komisja nadzoru finansowego, bo ewidentnie widać, że Zarząd tego banku sobie nie radzi. Po 2 dniach: przy którejś rozmowie z konsultantem jestem pytany: "Czy w haśle są znaki specjalne? A jakże są, odpowiadam. Bo na stronie internetowej banku nie ma żadnej informacji, że nie mogą być!" Więc niech Pan je usunie, bo podobno one utrudniają logowanie się. Usuwam, i rzeczywiści, wolno, bo wolno, ale można sie zalogować. Jeszcze próbuję hasła maskowanego i klawiatury wirtualnej (nawiasem mówiąc ktoś powinien sprawdzić papiery bankowych informatyków, bo ta klawiatura wygląda pokracznie). Niestety, taka kombinacja (maskowanie i wpisywanie hasła klawiatury wirtualnej) nadal uniemożliwia zalogowanie się, pojawiają sie te same mankamenty jak wyżej opisane. Więc nie należy ryzykować i do wpisywania używać klawiatury normalnej! Stąd mój apel do Zarządu Banku: Panowie i Panie, ewidentnie sobie nie radzicie w tym obszarze swojej działalności (informatyzacja banku), może powinniście zrezygnować z bankowej fuchy? Może następcy znaleźliby informatyków bardziej kompetentnych? j.t. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kończę spłacać kredyt, w sumie już na finiszu jestem dlatego nie mogę zgodzić się z tym co napisano niżej, że tyle niespodzianek. Bank jak bank, wiedziałem ile biorę, wiedziałem ile spłacę i to mój wybór i moje ryzyko jest. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak chcesz kredyt to tak czarują, że ho ho. Jak już masz kredyt to płacisz słono za wszystko co się da, każdy bankomat, prowizje, ubezpieczenie, odsetki i jeszcze jakiś faktoring z ktorego nigdy nie kożystasz i nie chcesz korzystać. Najgorszy bank w Polsce to idea !!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto i kredyt ok. Konto darmowe, szczególnie zależało mi na bankomatach. Z kredytem też bez problemów, formalności do przeżycia, teraz tylko spłacam w terminie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji. Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał - chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić - na przykład faktura. Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył. Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ? skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Pierwszy kontakt z Bankiem miałem zakładając lokatę Happy na 4%. Wszystko odbyło się szybko i sprawnie, nie miałem najmniejszych kłopotów. Byłem mile zaskoczony, ponieważ na różnych forach opinie klientów o banku są, delikatnie mówiąc, mało przychylne. Założyłem konto Idealne i powiązane z nim konta Zyskowne. Procedura zakładania i uruchamiania odbyła się bez najmniejszych zastrzeżeń zarówno z mojej jak i ze strony banku. Pamiętając jednak o negatywnych opiniach o banku, na początek nie lokowałem większych kwot. Po pewnym czasie zmieniłem dowód osobisty. Przez bankowość elektroniczną powiadomiłem Bank, przesyłając wymagane dokumenty. Natychmiast otrzymałem następującą informację: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866. Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo". To było 19.06.2017r. dziś jest 25.06. I co?. I nic. Telefon ciągle przy sobie, zaglądam często do poczty - nic, cisza. Myślę, że chyba rację mają niezadowoleni z banku klienci. Wyczytałem dużo skarg na bankowość elektroniczną. Nie opisuję szczegółów, przyznaję - jest trochę kulawa. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!!Obiecują góry lodowe na lokatach zamrażają pieniądze na trzy lata a potem zwracają golutką kwotę poczatkowa Nawet pół złotówki więcej.Jestem głęboko rozczarowana.Kto może niech ucieka!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, napisze krótko jedna wielka amatorszczyzna od założenia rachunku w tym dziadostwie w grudniu 2016 do dzisiaj tj Czerwiec 2017 nie mogę się doprosić o wystawienie karty debetowej do w/w rachunku,Zostałem 2 krotnie zlany jak na infolinii tak i przez wiadomość do banku.Nie polecam - już się wymiksowałem od tych Pędzli skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od początku z tym Idea Cloud są same problemy, Sam bank jest niezły ale ludzie tam pracujący to cyborgi. trudno tu opisywać wszystkie problemy ale np. ostatnio od ponad miesiąca jest kolejny problem z logowaniem o czym pseudo pracownicy tegoż banku doskonale wiedzą nawet przez kilka dni zamieścili uwagę, że mogą wystąpić problemy. Następnie nic nie robiąc zdjęli ostrzeżenie. Dzwoniłem kilkakrotnie na infolinię, pisałem przez FB - jak grochem o ścianę. Po wprowadzeniu loginu % ustawionej kwoty jest niewłaściwy, następnie po przejściu do hasła kursor skacze sobie dowolnie raz na drugi raz na trzeci znak jest możliwość przywrócenia go na właściwą pozycję ale to irytujące bo po wprowadzeniu znaku znowu przeskakuje w dowolne miejsce. Fachowcy z Idei a raczej z tego nieszczęsnego Clouda każą mi przesłać zdjęcie z loginu i z hasła ze skaczącym kursorem, podobno takie są procedury. Czemu oni jeszcze tam pobierają wynagrodzenie? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ukryte koszta...naliczają dodatkowe opłaty...nie polecam ... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dziwie się ze ten Bank jeszcze istnieje na rynku Polskim. Klienci poszkodowani powinni się zebrac wspolnie i zaskarzyc. Pojedynczy klient malo wskora przeciwko nim. To sa naciagacze , ja mialam ma kontrakcie 10%odsetek teraz kredyt place 800 zl natomiast odsetki 1100 zl. Nie mowiac pakiet 500 zl i zawsze jakas kara się przyplacze. Z nimi wspolpracuje Open Finance co przekonywal ze wspanialy Bank i pakiet jest do zwrotu a odsetki sa do 5%. Po podpisaniu wszystkich dokumentow dopiero dostalam kontrakt i po uruchomieniu kredytu niespodzianka. NIC SIĘ NIEZ GADZA Z TYM CO BYLO UZGADNIANE PRZEZ OPEN FINANCE. Ten Bank powinien byc zaskarzony przez wszystkich posxkodowanych poniewaz niszcza ludzi. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Udało się z kredytem Fair. Jestem zadowolony ze dali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadzieja. bardzo pasywna obsługa, zero doradztwa, zero pomocy. po spotkaniu z "bankierem inwestycyjnym" załozyłam na rok lokate która przyniosła mi 0 zł. generalnie wiem że była taka szansa jednak pan "doradzca" 1.5 przekonywał mnie aby załozyć fundusz inwestycyjny mimo ze wypełniłam ankietę na początku spotkania że mam bardzo konserwatywne podejscie do inwestowania w produkty bankowe a jednak pan dalej mnie wałkował ws. funduszy. chciałam sie po roku ponownie z tym człowieke spotkać jednak elastyczności co do godzin spotkania zerowa... między 10 a 17... czy mam brac wolne aby się z panem "doradcą" spotkać? jedyne co jest w miare ok to bankowość internetowa. obsługa infolini beznadziejna!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo idealnie pzemyślany parabank , chetnie Ci dadzą , a później gorzej niż lichwa .\r\n\r\nKredyty wiążą się z obrotem na koncie mimo , że jest to kredyt inwestycyjny , a jak każdy przedsiębiorca wie inwestycjka zwraca się po jakimś czasie ,ale w tym banku musisz złożyć że od 1 miesiąca będzie się zwracać - oprocentowanie 0% z tym że prowizja 40% czyli spłacasz wpierw prowizję , a jak już chcesz oddać pozyczone pieniądze to oddajesz z nawiązką prawie 30% po roku , aaaaaaaaaaaa koszty upomnień co miesiąc bagatela 200 zł\r\nUWAGA!!!!!!!!!!!!!!!! Zastanawima się nad procesem zbiorowym , poszukuje osób oszukanych przez ten Parabank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem IDEABANK od ponad 3 lat i założyłem rachunek alternatywnie do innego banku, w który rachunek firmowy mam od kilkunastu lat. Ogólnie daje minimalną ocenę ponieważ bank wysysa z przedsiębiorcy ile się da. Po trzech latach spłacania terminowego kredytu bank wysyła monity i nalicza po 200 zł za wezwania. Takich zapisów nie ma w umowie a opierają się tylko na regulaminie i ustawie o prawie bankowym. Proponują złodziejskie prowizje od kredytów i bardzo wysokie stawki za ubezpieczenie. NIE POLECAM !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank jest tragiczny. Pracownicy niesamowicie niekompetentni, pomyłki na każdym kroku, wiele tygodni oczekiwania przez ich błędy. Ponadto nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności, i bardzo utrudniony kontakt z klientem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
internetowa strona banku do kitu!!!!!!!! co chwilę wywala skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto ponad 5 lat żadnych problemów - lokaty jedne z najlepszych na rynku - kredytów nie brałem nie mogę ocenić - trochę naciągali na lokaty powiązane,ale cierpliwi mogli na tym skorzystać - ogólna ocena pozytywna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest niebezpieczny bank. Nie znam żadnej instytucji w tym kraju, która, by tak wprowadzała w błąd klienta i tak kasowała za każdy drobiazg. Straciłem naprawdę mnóstwo pieniędzy ponieważ błędnie zakładałem, że to nie możliwe, że aż tak chcą cię oszukać, napewno chociaż trochę im zależy na kliencie. Nieprawda! Jest to największa pułapka w jaką wpadłem i ciągle płacę, na prawdę nie wiem za co. To co mówią konsultanci na ogół jest nieprawdą. Więc lepiej szukać rozwiązań gdziekolwiek indziej. Gdy szukałem rozwiązań kredytowych, nie wierzyłem za bardzo opiniom z internetu myśląc, że w każdym banku zdarzają się przecież różne sytuacje. Tu jest inaczej, podpisując umowę musisz wiedzieć, że wchodzisz w niebezpieczny układ, gdzie druga strona jest o wiele bardziej przebiegła. Jak masz innej możliwości życiowe to nierób tego nie wybieraj tego banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i 5 metrów mułu. Rozwiązałem umowę kredytową i nagle się okazuje, że zamiast jednej faktury z IdeaMoney co chwilę przysyłali następne - mimo, że pracownik informował tylko o jednej. Stanowczo nie polecam, ani konta w tym banku, ani kredytu! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mam od miesiąca, jestem bardzo zadowolony, żadnych zobowiązań, za nic nie płace, najwyżej oprocentowane lokaty na rynku, wszystko za darmo, ładny wzór karty płatniczej - jest przezroczysta na minus: - zdarzają się problemy w logowaniu, strona długo się ładuje - ale to sporadycznie - brak informacji o ratingu banku - albo jestem ślepy albo mają to dobrze ukryte, także wskaźnik kondycji finansowej banku to kurs akcji skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam mam konto prawie dwa lata i nigdy z nim nie było żadnych cyrków. Nie mam kredytów, pożyczek, debetów, jedynie co to przelewy firmowe robię przez internet i jak dotąd wszystko dociera i do mnie i do ludzi. Korzystam też z Wpłatomatu, bo to wygoda i nie płacę nic za podstawienie. Ogólnie na tak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa ukryte koszta nic nie jest tak jak mówią masakra najgorszy bank z jakim mialam doczynienia obsługa fatalna nic nie pomogą odradzam małym firmą i wszystkim uciekać za wszystko opłaty i monity i wszystko samemu trzeba patrzą na człowieka jak na debila skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »