Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam konto osobiste i firmowe i za oba ode mnie pięć gwiazdek. Darmowe, bez jakichś dziwnych warunków, więcej nie oczekuję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIe polecam nigdy więcej nie chcę mieć z tym bankiem doczynienia. Banda oszustów i naciągaczy. Robią wszys żeby człowieka zachęcić, a potem ślą monity i udają greka, zmieniają ratę kredytu, ale to normalne. Z daleka od tego banku skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Założyłem lokatę strukturyzowaną "cyfrowy zysk" z konta internetowego, na 4 m-ce, na kwotę: 7600, zarobiłem na tym 14,7 zł (0,58 % w stosunku rocznym). ODRADZAM TEGO TYPU LOKATY, TO WYŁUDZANIE PIENIĘDZY PRZEZ BANK. Pozostałe lokaty są Ok. - chyba najlepsze na rynku, tylko trzeba je kontrolować ponieważ automatycznie się odnawiają ale z oprocentowania np. 2,5 % na 0,1 % skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie poleca! Doliczają różne prowizję i co innego się słyszy a co innego jest w umowie. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Lipa a nie bank, ilość komunikatów z błędami zastraszająca. Na jedną operację jeden, dwa błędy. Oczywiście zgłaszam. Od niemal trzech miesięcy nie mogę doprosić się o wyjaśnienie zgłoszonego pierwotnie problemu z wymuszaniem zmiany hasła. Kolejne zgłoszenia olewane tak samo jak pierwsze. Tylko numerki spraw się zmieniają.. LIPA. Szukam innego banku - czy pekao dla firm jednoosobowych jest lepsze?? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja się szarpię w IdeaCloud z komunikatami o błędach. Na jedną czynność (np. ustawienie przelewu) wyskakują trzy komunikaty z błędami. Od miesięcy piszę zgłoszenia, na które nie uzyskuję żadnej konkretnej odpowiedzi. Trzeba stąd spadać... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat od samego początku. Chciałem założyć tam konto. NA SZCZĘŚCIE SIĘ NIE UDAŁO. Przyszedłem do oddziału. Pani zaprosiła mnie do szklanego pomieszczenia. Poszła sobie dokądś. Przez 10 minut siedziałem w pomieszczeniu, gdzie było ze 30 stopni, klimatyzator na ścianie, ale wyłączony. Stwierdziłem, że nic tu po mnie. Wyszedłem, ale jakaś pani mnie zauważyła twierdząc, że już do mnie idzie. O.K. Mija następne 5 minut. Pot się leje. Pani przyszła i zaczęła pytać o to czym się zajmuję, profil działalności, etc.. Zapytałem co to ma do rzeczy, chcę założyć konto osobiste i już. Okazało się, że pani chce nawiązać relacje... Szlag mnie trafił. poprosiłem by pani zajęła się założeniem konta. Pani była zawiedziona. Powiedziała, że chcą zawsze na początku dowiedzieć się jak najwięcej o kliencie. Ja odpowiedziałem, że to bardzo pięknie , ale nie mam czasu na pogaduchy. Następnie pani stwierdziła, że jest tu dość ciepło i może przyniesie pilota od klimatyzatora, aby go włączyć. Zgodziłem się z chęcią. Pani poszła po pilota, przyniosła go i coś tam przy nim majstrowała, ale albo pilot nie działał, albo pani nie potrafiła go obsługiwać, bo po paru minutach majstrowania odłożyła go na stół i zajęła komputerem, a klimatyzator nie działał tak samo jak i poprzednio. Pani po paru minutach stukania klawiszami stwierdziła, że nastąpiła taka ciekawa sytuacja, że czasami centrala sprawdza składane wnioski i dokonuje jakiejś bliżej nieokreślonej weryfikacji i właśnie w moim przypadku tak teraz jest więc prosi o cierpliwość bo w związku z tym właśnie zablokowali jej konto i nie ma dostępu do danych centralnych, czyli musimy chwilę poczekać, aż jej odblokują dostęp. Dla mnie to był zwyczajny urzędniczy bełkot. Zapytałem ile to może potrwać, na co pani odpowiedziała, że tyle co odczytanie maila, którego już wysłała do centrali z prośbą o odblokowanie dostępu. O.K. Posiedziałem jeszcze pięć minut. Nie wydarzyło się nic. Widocznie w centrali pracują jeszcze więksi geniusze, którym odczytanie maila zajmuje więcej czasu niż pięć minut. Poprosiłem panią o swój dowód i powiedziałem, że dziękuję bardzo za uwagę, ale to chyba bez sensu bym tu dalej siedział, bo posiedzieć to sobie mogę w domu, a tu przyszedłem założyć konto, ale skoro to niemożliwe to nic tu po mnie. Pani zapytała czy jestem pewien, bo to oczywiście moja decyzja, ale przecież mogę poczekać bo jak odblokują jej dostęp to ona mi to konto założy. Nie powiedziała tylko kiedy. Wyszedłem z ulgą. Pół godziny szlag trafił. Ale przynajmniej udało się nie założyć konta w tym banku. Strach pomyśleć co by było dalej gdybym je w końcu założyć. Nigdy więcej Idea Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na lokaty zakładane internetowo. Może się okazać, że została założona na zupełnie innych warunkach niż podczas otwarcia zlecenia. Oczywiście, na dużo gorszych warunkach. A dochodzenie do sprawiedliwości, mimo przyznania przez bank racji, to droga przez mękę i kpina. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam To jest banda oszustów naliczają dodatkowe prowizje Tadzio skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
odradzam,odradzam,odradzam.W rozmowie telefonicznej ustaliliśmy lokatę na rok . Po jakims czasie przyszła umowa i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłam ,że lokata jest na 3 lata , a nie jak ustalaliśmy na rok. Teraz to już jest walka z wiatrakami......a ja czuję się po prosu oszukana !!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Lokaty strukturalne to przekręt. W każdym pakiecie można znaleźć firmę, która na pewno nie będzie miała wyższych notowań. Reszta ma spore zyski. Bank obraca pieniędzmi klienta, ale na koniec okresu obrachunkowego klient nic nie dostaje, bo zgodnie z regulaminem wszystkie spółki powinny mieć wyższe notowania niż w momencie założenia lokaty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredytów nie mam, ale od 2 lat obsługują mi konto firmowe i nie mogę im nic zarzucić. Aż zaskoczony jestem ile tych złych opinii bo ja mam całkiem inne doświadczenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tak jak inni.Miałam kredyty 3 na firmę,niewielkie.Przeniosłam do innego Banku.W Idea są najdroższe kredyty dla firm.To nie Bank a Parabank,przynajmniej tak powinien się nazywać.Pod płaszczykiem Banku naciągają firmy na potężne koszty i lichwiarskie oprocentowanie.Aż dziw że do tej pory nikt tym się nie zajął.Kontakt z infolinią do droga przez mękę.Mam wrażenie że tam pracują osoby mało inteligentne lub wcale.Może to reżim tej pracy nakazuje tak się zachowywać?Nie wiem.\r\nAle nikt o zdrowych zmysłach nie powinien tam zaglądać.Pracownicy Banku nie nadążają za zmianą produktów które sprzedają.Są niekompetentni.Dzisiaj mówi tobie tak, a jutro już co innego na ten sam temat. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam wszystkim jakiegokolwiek kontaktu z tym bankiem. Mam tam kredyt, mój kolega też ma tam kredyt. Obaj przeklinamy dni, w których podpisywaliśmy umowy (prawie 5 lat temu). Najpierw konieczność ubezpieczenia w TU Europa. Na dzień dobry skasowali ponad 23 tyś PLN, za które nabyłem jednostki warte po roku 800 zł. A miało się pomnożyć razy 5 już na wstępie. I tak się stało, ale w drugim dniu polisy wartość spadła o 99,8%. To, że jest to najdroższy kredyt - wiedziałem i liczyłem się z tym. Ale za to jaka obsługa..Już po kilku miesiącach byłem wrogiem banku, na którego trzeba napuszczać windykatorów z firm trzecich (Kaczmarski Inkaso - następna banda niekompetentnych ćwierćinteligentów), windykatorów terenowych (łysych półgłówków) i których jedynym celem jest nastraszyć, wystraszyć, obrzydzić ci życia jak najbardziej się da, bo spóźnisz się z ratą już 11 dzień!! I wszyscy wciskają z pełnym powagi i grozy tonem rzeczy, które nijak się mają do umowy jaką mam podpisaną z bankiem! Ale ani ich ani banku to nie interesuje, płać łosiu, skoro jesteś naszym "szanownym klientem"... Mam doświadczenia z różnymi bankami, ale tylko tworu jakim jest Idea Bank, życzyłbym sobie nigdy nie poznawać. Mój apel do młodych i mniej doświadczonych przedsiębiorców i wszystkich pozostałych też- omijajcie oferty tego banku szerokim łukiem! Nie dajcie się skusić, bo będziecie żałować. Jak ja i wielu mi tutaj podobnych. Teraz tylko pozostaje mi czekać na tego łysego windykatora z bmw, który przyjedzie i poprosi o sprostowanie tego wpisu. Taki bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rok temu chciałam wziąć kredyt. Pytałam się także w idea banku, ale ostatecznie wzięłam kredyt w inny banku. Od tego czasu idea bank wydzwania do mnie nawet pare razy dziennie i pyta czy nie wezmę kredytu. informuje że nie życzę sobie już tych telefonów, ale oni z ironią w głosie się ze mną kłócą i już następnego dnia znowu do mnie dzwonią. nigdy nic nie zezmę w tym banku i żałuję, że wtedy wysłałam im te zapytanie o kredyt. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem obywatelem czeskim. W Polsce mam od roku 2003 spółkę z o.o. Chciałem założyć konto w tym banku. Z rozmowy telefonicznej na info linii się dowiedziałem, że nic nie stoi na przeszkodzie. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze do filii w Bielsku-Białej. Też to samo - bez problemu. No to wsiadłem do samochodu i pojechałem do Bielska. A tu niespodzianka. Jest problem z założeniem konta dla polskiej firmy, kiedy właścicielem jest Czech. Sprawdzenie tego faktu kosztowało mnie coś tam czasu i około 140 km. Czy aby to jest rzetelna firma ten bank, czy jakaś ściema? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po wejsciu do placówki banku przy ulicy Marszałkowskiej zdziwienie, nie ma pracowników. Jeden pokój pusty, drugi też. Bardzo dziwaczny bank. Po kilku minutach wreszcie pojawia się młoda obsługa. Chociaż na korytarzu kserokopiarka pracownik zażadał dowodu i twierdził, ze nie mogę z nim wejść w celu skopiowania. Nie mogę założyć lokaty, ponieważ nie mógł się dodzwonić na infolinię. Prawdopodobnie po drugiej wizycie będzie to mozliwe. Pierwszy raz spotkalam się z takim sposobem traktowania klienta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia, mam u nich kredyt... niestety. Kontakt tragiczny, dzwoniłem kilka razy, mówiono mi że przekazano sprawe do działu kredytowego, po 3 tygodniach zero kontaktu, nikt nic nie wie. Masakra! Poza tym że bank złodziejski, to klientów traktują jak .... nie powiem co. Nie polecam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
należy bardzo uważać i pilnować się na każdym najmniejszym punkcie każdej z umów. drobne niedopatrzenia mogą skutkować, np. naliczaniem kar i monitów, które nie są bieżąco rozwiązywane, o ile klient sam nie zainteresuje się daną sprawą i płatnością. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tak jak w większości tutaj, ODRADZAM STANOWCZO. Najdroższe kredyty na rynku, niekompetentni pracownicy (kłamią) i do tego nie przedłużyli limitu w koncie bez żadnego powodu proponując rozłożenie kwoty na bardzo drogie raty (posiadam u nich dwa kredyty spłacane idealnie w terminie i dużą nadwyżkę na koncie). skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Założenie lokaty NIEODNAWIALNEJ - niemożliwe. Samodzielna zmiana odnawialności lokaty - niemożliwa (swego czasu była taka opcja). Zamówienie rozmowy telefonicznej (aby oddzwonili) - niemożliwe (jeszcze niedawno było inaczej). Czy warto współpracować z takim bankiem? Pytanie retoryczne. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo pozytywne wrażenia z Idea Hub w Krk gdzie byłam po raz pierwszy. Czuję, że jeszcze tu wrócę popracować. :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. O D R A D Z A M! Wydzwaniają, proponują niewiadomoco złote góry jakieś itp a gdy przyjdzie co d czego nie mają do zaoferowania nic. Zostawilliśmy sobie jedynie mobilny wpłatomat. To był błąd. Po jakichś trzechtygodniach bankomat zeżarł kartę. Zniknęła karta i kasa. DWA TYGODNiE czekania na zwrot kasy. Przestaliśmy korzystać. Wydzwaniają. Wyjechałem na urlop (zima) ostawiłem kartę pracownikowi, żeby wpłacał, bo za towar trzeba płącić. Dwa razy zadziałało, po dwóch razach przysłali bankomat nienaładowany. Zniknął prąd, karta i kasa. DWA TYGODNIE czekania na kasę. Myślę sobie koniec likwiduję. Ale była kolejka, więc jakoś zostało. Lato, urlop, ta sama sytuacja. Pracownik wpłaca, wszystko OK. Wchodzę na konto -- pusto. Telefon do banku "tak, tak, widzimy wpłątę pojawi się jutro". Jutro było w zeszły przedwczoraj. Chała, popelina i złodziejstwo. Serdecznie odradzam. Gdybym ja tak traktował swoich klientów długo bym nie podziałał. O D R A D Z A M! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dno dna!Jak tylko pospłacam wszelkie zobowiązania znikam z tego banku! Nie będę nawet wymieniać co jest nie tak, mogę tylko podsumować jednym słowem: WSZYSTKO!!! Omijajcie ich szerokim łukiem!Oczywiście zgadzam się co do opinii, że jak ci wcisną jakiś produkt to odpędzić od telefonów się człowiek nie może a tak to jest czeski film nikt nic nie wie! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam tylko z lokat, ale jak do tej pory ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar to mało powiedziane! Od roku nie mogę wydobyć pieniędzy z lokaty (kwota 50 tys) wskutek błędu pracownika oddz. na Szlaku w Krakowie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Konsultanci naciągają starsze niezorientowane osoby na lokaty strukturyzowane, obiecując duże zyski. System zakłada lokaty z poleceniem automatycznego odnowienia ( oczywiście już na niekorzystnych warunkach ). Kiedyś można było to zmienić logując się na swoje konto. Teraz bank liczy na to, że klient przegapi termin zakończenia lokaty. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bankowość internetowa w Idea Bank to kpina. Od tygodnia nie mam dostępu do rachunku. Strona zwraca komunikaty o błędach Java! To jest nie do pomyślenia w poważnej instytucji, której powierzamy pieniądze. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, jestem klientką Idea Bank od dwóch miesięcy. Nie jest to długi czas, ale wystarczający na to aby odnieść złe wrażenia. Sprawa dotyczy wydawałoby się rzeczy błahej...chodzi o dodatkową kartę do bankomatu do konta firmowego. Mijają już niedługo dwa miesiące od czasu złożenia przeze mnie wniosku drogą internetową. Poza tym, że mam potwierdzenie złożenia wniosku nie dzieje się nic. Telefony z mojej strony kończą się tym, że jestem odsyłana od pracownika banku do infolinii i odwrotnie. Wszędzie zostaję poinformowana, iż mój wniosek został złożony prawidłowo, bardzo serdecznie przepraszają i obiecują sprawę bezzwłocznie załatwić. no i tak czas sobie leci... a karty jak nie mam tak nie mam. Tak, wiem, że za chwilę tutaj też pojawi mi się odpowiedź jak to wszystkim bardzo przykro...prosimy o wyrozumiałość...natychmiast się sprawą zajmiemy... I co mi z tego!!! Słyszę to za każdym razem. Niestety rozważam już rezygnację z usług tego banku. Nie polecam nikomu!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
HORROR. 6 razy w ciągu jednego miesiąca próbowaliśmy spłacić i zamknąć kredyt. Żaden z pracowników nie potrafił udzielić informacji ani o pozostałym saldzie do spłaty ani o sposobie skutecznego zamknięcia rachunku. Dwa miesiące po zamknięciu rachunku wciąż naliczali odsetki i lichwiarskie ubezpieczenie. Koszmarna i niekompetentna obsługa. Współpracę udało się zakończyć dopiero po naszej pisemnej skardze do UOKIK. Jakim cudem to coś nazywa się bank??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W tym banku zdecydowanie brakuje informatyków. Problemy z systemami i błędy występują codziennie. Pracownik chce pomóc jak najszybciej, a po drodze wyskakują mu 3 błędy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, nie polecam, serwery nie działają im w każdym oddziale, po 3 wizytach w różnych oddziałach konta nadal nie mogę założyć z różnych ich problemów skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten Bank z daleka. To instytucja, która czerpie zyski z kruczków w umowach, nie dajcie się naciągnąć na żaden kredyt a ni gadki typu dofinansowanie z unii czy program wspomagający rządu. Podpiszą z wami umowę dadzą kredyt a potem radź se pan sam. Zero wspomagania klienta, nie kompetentna infolinia, nie douczeni doradzdzcy. W sumie wszystko zorganizowane tak by w y d o i ć klienta, nie dajcie się omamić tanimi kosztami czy niskim oprocentowaniem to wszystko bzdura, w ciągu roku korzystania z ich super kredytu inwestycyjnego rata wzrosła mi o 150 zł bo podobno nie spełniałem warunków a bank nie ma obowiązku informowania mnie o tym. JESZCZE RAZ PROSZĘ I OSTRZEGAM OMIJAJCIE TEN BANK. Szkoda że nie można dać ujemnej gwiazdki. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Produkty strukturyzowane w idea kompletna porażka 12 m-cy zero zysku i zwrot kasy dopiero po miesiącu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak zakładasz konto,lokatę ,produkt inwestycyjny to jest bardzo miło i przyjemnie.Natomiast jak chcesz zamknąć jak w moim wypadku inwestycje, która miała zarabiać kokosy, a przynosi straty to już 2 wizyta w oddziale i pracownik który pracuje 6-m-c nie ma uprawnień.Mam czekać minimum tydzień na spotkanie z pracownikiem centrali na zamknięcie produktu. PORAŻKA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przygoda z bankiem rozpoczęła się od krótkiej 3-msc. lokaty terminowej i było w miarę ok ale potem lokata strukturalna"cyfrowy zysk" to już kompletna porażka sama lokata 4-msc a potem czekanie 14-dni roboczych to prawie trzy tygodnie na zwrot kasy. PORAŻKA nigdy więcej dysponowano moimi pieniędzmi 70.000 i zarobiłam 120 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! syf i nigdy więcej precz IDEA Banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Korzystałem z bankowowości internetowej 8 banków (w tym z Lion's bnaku, który jest przecież dzieckiem Idea Banku), ale takiego dziadostwa jak strona internetowa, w wersji "Cloud", obsługująca klientów idea Banku nie spotkałem. Wymienię pokrótce szczegóły dziadostwa: - już w czasie logowania, po podaniu numeru klienta i hasła,ładuje sie zupełnie PUSTA strona banku, a czasami program wypluwa w trybie tekstowym na ekranie kilkadziesiąt komend jakiegoś języka programowania (chyba Java) zawartych w stronie internetowej. Cholera wie, czy dobry haker , na podstawie tych komend nie znalazłby dziur w programie umożliwiających kradzież nie tylko danych klientów banku; - czasami, za którymś razem, klikając myszką po pustym ekranie wyłania sie właściwa strona internetowa, czy tak powinno wyglądać logowanie? -- jeśli miałeś to nieszczęście, że zechciałeś ustawić hasło do trybu "hasło maskowane" wtedy przepadłeś, bo przy następnym logowaniu będziesz miał big problem z podaniem wybranych znaków hasła. Z prostej przyczyny: po wstawieniu pierwszego znaku (nie zależnie, czy z klawiatury, czy z klawiatury wirtualnej) kursor przeskakuje nie do następnego znaku lecz do zupełnie dowolnego pomijając ten właściwy, (np masz wpisać znaki numer 1, 4, 6, 9, 11 hasła, wpiszesz znak o numerze 1 , a kursor myk i skoczył do numeru 9 a nie 4 !). Przyznaję, że tego typu"zalety" strony internetowej Idea Banku, w wersji "Cloud". mogą doprowadzić klienta do zawału serca, ale to drobna strata, większa będzie, gdy te mankamenty zostaną wykorzystane przez hakerów. Może nie warto czekać na hakerów lecz sprawą powinna zainteresować sie jakaś komisja nadzoru finansowego, bo ewidentnie widać, że Zarząd tego banku sobie nie radzi. Po 2 dniach: przy którejś rozmowie z konsultantem jestem pytany: "Czy w haśle są znaki specjalne? A jakże są, odpowiadam. Bo na stronie internetowej banku nie ma żadnej informacji, że nie mogą być!" Więc niech Pan je usunie, bo podobno one utrudniają logowanie się. Usuwam, i rzeczywiści, wolno, bo wolno, ale można sie zalogować. Jeszcze próbuję hasła maskowanego i klawiatury wirtualnej (nawiasem mówiąc ktoś powinien sprawdzić papiery bankowych informatyków, bo ta klawiatura wygląda pokracznie). Niestety, taka kombinacja (maskowanie i wpisywanie hasła klawiatury wirtualnej) nadal uniemożliwia zalogowanie się, pojawiają sie te same mankamenty jak wyżej opisane. Więc nie należy ryzykować i do wpisywania używać klawiatury normalnej! Stąd mój apel do Zarządu Banku: Panowie i Panie, ewidentnie sobie nie radzicie w tym obszarze swojej działalności (informatyzacja banku), może powinniście zrezygnować z bankowej fuchy? Może następcy znaleźliby informatyków bardziej kompetentnych? j.t. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię