Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam konto firmowe od wielu lat i czasami krótkoterminowe lokaty (na 3 dni). Żadnych opłat za konto, za przelewy i inne bzdury. Ocena - bardzo dobra. Minus 0,5 gwiazdki za zaskakująco częste wyłączenia techniczne www. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z lokat. Mogły by mieć lepszy % no ale i tak nie jest źle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wziełąm kilka lat temu kredyt w Idea banku i warunkiem jego przyznania było wpłacanie polisy Łącznie ok pięć tysiecy zł). Teraz okazało się, że Towarzystwo ubezpieczeniowe naliczało koszty nielegalnie. Chciałam uzyskać info w idea banku ico???????????? nie moge uzyskać informacji bo NIE PAMIĘTAM HALA 10 cyfrowego sprzed 5 lat!!!!!!!!!!!!!!!!. NIE POLECAM TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!. Obsługa miła tylko gdy chcesz kredyt ! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam głównie z lokat i nie mam żadnych zastrzeżeń. Dziwi mnie tak niska ocena :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj dostałem propozycję linii kredytowej na rachunku bieżącym, po negocjacjach opłata "doradcza" tak naprawdę prowizja - miała wynieść 2500 zł do końca miesiąca. Na 2 godziny przed podpisaniem umowy została mi zaproponowana opłata 3500 zł zamiast wynegocjowanej - niby decyzja zarządu (jasne...) Nie polecam... Dziecinada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem zadowolona jako mała firma. Konto darmowe, nie dopłacam, do tego Huby w miastach, w których mam stałych klientów. Nie mam powodu do narzekania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Namówiłem moich rodziców na założenie lokaty bankowej w Idea Bank. W dniu dzisiejszym pojechaliśmy do Oddziału w Łodzi przy Manufakturze. O godzinie 15:50 weszliśmy do Oddziału i miła dziewczyna na recepcji powiedziała, że wszyscy doradcy są zajęci i że na 16:00 jest umówiony klient do jednego z doradców i jeśli nie przyjdzie to on nas obsłuży. Klient przyszedł. Powiedziano nam, że za chwilę przyjmie nas drugi doradca. Tak dotrwaliśmy do 16:20. Na naszą prośbę recepcjonista poszedł zobaczyć kiedy będziemy mogli być obsłużeni. Wrócił z pokoju doradców i powiedział, że za chwilę wyjdzie do nas pani Marzenka. W międzyczasie przyszedł Pan, który powiedział, że chce założyć lokatę. Osoby na recepcji powiedziały, że dziś doradcy są zajęci i że mogą umówić go na jutro... Zdziwiony mężczyzna nie odpowiedział tylko wyszedł z Oddziału. O 16:30 poprosiliśmy o interwencję panią na recepcji. Ta poszła i powiedziała, że Pani Marzenka już bierze komputer i do nas idzie, a więc za minutę będzie nas obsługiwać. Po ... ośmiu kolejnych minutach Pani Marzenka zaprosiła nas do pokoju. Była godzina 16:40. Wiedzieliśmy jaki produkt nas interesuje więc Pani Marzenka wprowadziła dane z dowodu osobistego po czym zabrała go do skserowania i ... wróciła po 20 minutach. Potem dała kolejne dokumenty do podpisu i poszła wprowadzić je do systemu. Zniknęła na kolejne minuty! O godzinie 17:40 powiedziała, że dzwoniła na infolinię i wie, że tyle ludzi zakłada lokaty o tej godzinie w Oddziałach w Polsce, że system nie może przetworzyć naszych danych! Powiedziała, że możemy jutro przyjechać ponownie i możemy jutro spróbować założyć lokatę i wpłacić pieniądze. Postanowiliśmy przerwać tę farsę. Zażądaliśmy wycofania naszych danych osobowych z tego banku oraz zwrot podpisanych przez nas dokumentów. Pani się bardzo zdziwiła i powiedziała, że nie może tego zrobić, ale może je skserować i potwierdzić, że przyjęli takie dokumenty. Gdy powtórzyliśmy nasze żądanie skserowała dokumenty i na nich przy swojej imiennej pieczątce napisała słowo "anulowano". Zobowiązała się do wycofania naszych danych z systemu poprzez swój kontakt z Centralą Banku. O godzinie 18:05 opuściliśmy placówkę Banku. Czas spędzony w tym Oddziale w dniu dzisiejszym (2 godz. 15 minut!!!) przeze mnie i moich schorowanych rodziców może być przestrogą dla innych, a dla właścicieli i managerów Idea Bank tematem do przemyśleń... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pozytywnie oceniam konto i krótkie lokaty, z których od czasu do czasu korzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank gromadzi bazę danych o klijentach biznesowych. Zero profesjonalizmu ze strony konsultantów . Ograniczony do minimum kontakt telefoniczny wręcz niemozliwy. Pracownicy na spotkaniu nie maja zwyczaju nawet się przedstawiać nie wsponimaja o produkcje ... jedna wielka ściema.... i w tym że celu naszą ideryfikatory odwrocone co utrudnia ich identyfikację. Żenada.......!!!!!! Trzymajmy się zdaleka od tego pseudo banku..to naciągane ściemniacze.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam bank. Platforma, którą tak się chwalą Ideacloud to jakaś porażka. Bardzo często występuje "nieoczekiwany błąd" i wylogowuje mnie z systemu (nawet podczas robienia przelewu). Odpuściłem sobie już zgłaszanie tego na BOK Idea bo nie lubię być traktowany jak idiota. Jedną z moich spraw rozpatrują już od ponad roku. Piszę im elaboraty co się dzieje, jakie są objawy i problemy, robię screeny żeby widzieli o co chodzi a w odpowiedzi za każdym razem dostaję: "Szanowny Panie, w nawiązaniu do poniższej wiadomości uprzejmie informujemy, że Pana sprawa jest analizowana przez odpowiednią jednostkę Banku. Po dokonaniu weryfikacji niezwłocznie się z Panem skontaktujemy." I tak od roku czasu......... Pani w placówce banku rozumie moją frustrację ale niewiele jest w stanie zrobić i TEŻ IM NAPISZE MAILA. Ale im pokazała. Zmieniam bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto osobiste i firmowe i za oba ode mnie pięć gwiazdek. Darmowe, bez jakichś dziwnych warunków, więcej nie oczekuję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIe polecam nigdy więcej nie chcę mieć z tym bankiem doczynienia. Banda oszustów i naciągaczy. Robią wszys żeby człowieka zachęcić, a potem ślą monity i udają greka, zmieniają ratę kredytu, ale to normalne. Z daleka od tego banku skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Założyłem lokatę strukturyzowaną "cyfrowy zysk" z konta internetowego, na 4 m-ce, na kwotę: 7600, zarobiłem na tym 14,7 zł (0,58 % w stosunku rocznym). ODRADZAM TEGO TYPU LOKATY, TO WYŁUDZANIE PIENIĘDZY PRZEZ BANK. Pozostałe lokaty są Ok. - chyba najlepsze na rynku, tylko trzeba je kontrolować ponieważ automatycznie się odnawiają ale z oprocentowania np. 2,5 % na 0,1 % skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie poleca! Doliczają różne prowizję i co innego się słyszy a co innego jest w umowie. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Lipa a nie bank, ilość komunikatów z błędami zastraszająca. Na jedną operację jeden, dwa błędy. Oczywiście zgłaszam. Od niemal trzech miesięcy nie mogę doprosić się o wyjaśnienie zgłoszonego pierwotnie problemu z wymuszaniem zmiany hasła. Kolejne zgłoszenia olewane tak samo jak pierwsze. Tylko numerki spraw się zmieniają.. LIPA. Szukam innego banku - czy pekao dla firm jednoosobowych jest lepsze?? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja się szarpię w IdeaCloud z komunikatami o błędach. Na jedną czynność (np. ustawienie przelewu) wyskakują trzy komunikaty z błędami. Od miesięcy piszę zgłoszenia, na które nie uzyskuję żadnej konkretnej odpowiedzi. Trzeba stąd spadać... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat od samego początku. Chciałem założyć tam konto. NA SZCZĘŚCIE SIĘ NIE UDAŁO. Przyszedłem do oddziału. Pani zaprosiła mnie do szklanego pomieszczenia. Poszła sobie dokądś. Przez 10 minut siedziałem w pomieszczeniu, gdzie było ze 30 stopni, klimatyzator na ścianie, ale wyłączony. Stwierdziłem, że nic tu po mnie. Wyszedłem, ale jakaś pani mnie zauważyła twierdząc, że już do mnie idzie. O.K. Mija następne 5 minut. Pot się leje. Pani przyszła i zaczęła pytać o to czym się zajmuję, profil działalności, etc.. Zapytałem co to ma do rzeczy, chcę założyć konto osobiste i już. Okazało się, że pani chce nawiązać relacje... Szlag mnie trafił. poprosiłem by pani zajęła się założeniem konta. Pani była zawiedziona. Powiedziała, że chcą zawsze na początku dowiedzieć się jak najwięcej o kliencie. Ja odpowiedziałem, że to bardzo pięknie , ale nie mam czasu na pogaduchy. Następnie pani stwierdziła, że jest tu dość ciepło i może przyniesie pilota od klimatyzatora, aby go włączyć. Zgodziłem się z chęcią. Pani poszła po pilota, przyniosła go i coś tam przy nim majstrowała, ale albo pilot nie działał, albo pani nie potrafiła go obsługiwać, bo po paru minutach majstrowania odłożyła go na stół i zajęła komputerem, a klimatyzator nie działał tak samo jak i poprzednio. Pani po paru minutach stukania klawiszami stwierdziła, że nastąpiła taka ciekawa sytuacja, że czasami centrala sprawdza składane wnioski i dokonuje jakiejś bliżej nieokreślonej weryfikacji i właśnie w moim przypadku tak teraz jest więc prosi o cierpliwość bo w związku z tym właśnie zablokowali jej konto i nie ma dostępu do danych centralnych, czyli musimy chwilę poczekać, aż jej odblokują dostęp. Dla mnie to był zwyczajny urzędniczy bełkot. Zapytałem ile to może potrwać, na co pani odpowiedziała, że tyle co odczytanie maila, którego już wysłała do centrali z prośbą o odblokowanie dostępu. O.K. Posiedziałem jeszcze pięć minut. Nie wydarzyło się nic. Widocznie w centrali pracują jeszcze więksi geniusze, którym odczytanie maila zajmuje więcej czasu niż pięć minut. Poprosiłem panią o swój dowód i powiedziałem, że dziękuję bardzo za uwagę, ale to chyba bez sensu bym tu dalej siedział, bo posiedzieć to sobie mogę w domu, a tu przyszedłem założyć konto, ale skoro to niemożliwe to nic tu po mnie. Pani zapytała czy jestem pewien, bo to oczywiście moja decyzja, ale przecież mogę poczekać bo jak odblokują jej dostęp to ona mi to konto założy. Nie powiedziała tylko kiedy. Wyszedłem z ulgą. Pół godziny szlag trafił. Ale przynajmniej udało się nie założyć konta w tym banku. Strach pomyśleć co by było dalej gdybym je w końcu założyć. Nigdy więcej Idea Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na lokaty zakładane internetowo. Może się okazać, że została założona na zupełnie innych warunkach niż podczas otwarcia zlecenia. Oczywiście, na dużo gorszych warunkach. A dochodzenie do sprawiedliwości, mimo przyznania przez bank racji, to droga przez mękę i kpina. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam To jest banda oszustów naliczają dodatkowe prowizje Tadzio skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
odradzam,odradzam,odradzam.W rozmowie telefonicznej ustaliliśmy lokatę na rok . Po jakims czasie przyszła umowa i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłam ,że lokata jest na 3 lata , a nie jak ustalaliśmy na rok. Teraz to już jest walka z wiatrakami......a ja czuję się po prosu oszukana !!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Lokaty strukturalne to przekręt. W każdym pakiecie można znaleźć firmę, która na pewno nie będzie miała wyższych notowań. Reszta ma spore zyski. Bank obraca pieniędzmi klienta, ale na koniec okresu obrachunkowego klient nic nie dostaje, bo zgodnie z regulaminem wszystkie spółki powinny mieć wyższe notowania niż w momencie założenia lokaty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredytów nie mam, ale od 2 lat obsługują mi konto firmowe i nie mogę im nic zarzucić. Aż zaskoczony jestem ile tych złych opinii bo ja mam całkiem inne doświadczenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tak jak inni.Miałam kredyty 3 na firmę,niewielkie.Przeniosłam do innego Banku.W Idea są najdroższe kredyty dla firm.To nie Bank a Parabank,przynajmniej tak powinien się nazywać.Pod płaszczykiem Banku naciągają firmy na potężne koszty i lichwiarskie oprocentowanie.Aż dziw że do tej pory nikt tym się nie zajął.Kontakt z infolinią do droga przez mękę.Mam wrażenie że tam pracują osoby mało inteligentne lub wcale.Może to reżim tej pracy nakazuje tak się zachowywać?Nie wiem.\r\nAle nikt o zdrowych zmysłach nie powinien tam zaglądać.Pracownicy Banku nie nadążają za zmianą produktów które sprzedają.Są niekompetentni.Dzisiaj mówi tobie tak, a jutro już co innego na ten sam temat. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam wszystkim jakiegokolwiek kontaktu z tym bankiem. Mam tam kredyt, mój kolega też ma tam kredyt. Obaj przeklinamy dni, w których podpisywaliśmy umowy (prawie 5 lat temu). Najpierw konieczność ubezpieczenia w TU Europa. Na dzień dobry skasowali ponad 23 tyś PLN, za które nabyłem jednostki warte po roku 800 zł. A miało się pomnożyć razy 5 już na wstępie. I tak się stało, ale w drugim dniu polisy wartość spadła o 99,8%. To, że jest to najdroższy kredyt - wiedziałem i liczyłem się z tym. Ale za to jaka obsługa..Już po kilku miesiącach byłem wrogiem banku, na którego trzeba napuszczać windykatorów z firm trzecich (Kaczmarski Inkaso - następna banda niekompetentnych ćwierćinteligentów), windykatorów terenowych (łysych półgłówków) i których jedynym celem jest nastraszyć, wystraszyć, obrzydzić ci życia jak najbardziej się da, bo spóźnisz się z ratą już 11 dzień!! I wszyscy wciskają z pełnym powagi i grozy tonem rzeczy, które nijak się mają do umowy jaką mam podpisaną z bankiem! Ale ani ich ani banku to nie interesuje, płać łosiu, skoro jesteś naszym "szanownym klientem"... Mam doświadczenia z różnymi bankami, ale tylko tworu jakim jest Idea Bank, życzyłbym sobie nigdy nie poznawać. Mój apel do młodych i mniej doświadczonych przedsiębiorców i wszystkich pozostałych też- omijajcie oferty tego banku szerokim łukiem! Nie dajcie się skusić, bo będziecie żałować. Jak ja i wielu mi tutaj podobnych. Teraz tylko pozostaje mi czekać na tego łysego windykatora z bmw, który przyjedzie i poprosi o sprostowanie tego wpisu. Taki bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rok temu chciałam wziąć kredyt. Pytałam się także w idea banku, ale ostatecznie wzięłam kredyt w inny banku. Od tego czasu idea bank wydzwania do mnie nawet pare razy dziennie i pyta czy nie wezmę kredytu. informuje że nie życzę sobie już tych telefonów, ale oni z ironią w głosie się ze mną kłócą i już następnego dnia znowu do mnie dzwonią. nigdy nic nie zezmę w tym banku i żałuję, że wtedy wysłałam im te zapytanie o kredyt. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem obywatelem czeskim. W Polsce mam od roku 2003 spółkę z o.o. Chciałem założyć konto w tym banku. Z rozmowy telefonicznej na info linii się dowiedziałem, że nic nie stoi na przeszkodzie. Dla pewności zadzwoniłem jeszcze do filii w Bielsku-Białej. Też to samo - bez problemu. No to wsiadłem do samochodu i pojechałem do Bielska. A tu niespodzianka. Jest problem z założeniem konta dla polskiej firmy, kiedy właścicielem jest Czech. Sprawdzenie tego faktu kosztowało mnie coś tam czasu i około 140 km. Czy aby to jest rzetelna firma ten bank, czy jakaś ściema? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po wejsciu do placówki banku przy ulicy Marszałkowskiej zdziwienie, nie ma pracowników. Jeden pokój pusty, drugi też. Bardzo dziwaczny bank. Po kilku minutach wreszcie pojawia się młoda obsługa. Chociaż na korytarzu kserokopiarka pracownik zażadał dowodu i twierdził, ze nie mogę z nim wejść w celu skopiowania. Nie mogę założyć lokaty, ponieważ nie mógł się dodzwonić na infolinię. Prawdopodobnie po drugiej wizycie będzie to mozliwe. Pierwszy raz spotkalam się z takim sposobem traktowania klienta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia, mam u nich kredyt... niestety. Kontakt tragiczny, dzwoniłem kilka razy, mówiono mi że przekazano sprawe do działu kredytowego, po 3 tygodniach zero kontaktu, nikt nic nie wie. Masakra! Poza tym że bank złodziejski, to klientów traktują jak .... nie powiem co. Nie polecam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
należy bardzo uważać i pilnować się na każdym najmniejszym punkcie każdej z umów. drobne niedopatrzenia mogą skutkować, np. naliczaniem kar i monitów, które nie są bieżąco rozwiązywane, o ile klient sam nie zainteresuje się daną sprawą i płatnością. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tak jak w większości tutaj, ODRADZAM STANOWCZO. Najdroższe kredyty na rynku, niekompetentni pracownicy (kłamią) i do tego nie przedłużyli limitu w koncie bez żadnego powodu proponując rozłożenie kwoty na bardzo drogie raty (posiadam u nich dwa kredyty spłacane idealnie w terminie i dużą nadwyżkę na koncie). skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Założenie lokaty NIEODNAWIALNEJ - niemożliwe. Samodzielna zmiana odnawialności lokaty - niemożliwa (swego czasu była taka opcja). Zamówienie rozmowy telefonicznej (aby oddzwonili) - niemożliwe (jeszcze niedawno było inaczej). Czy warto współpracować z takim bankiem? Pytanie retoryczne. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo pozytywne wrażenia z Idea Hub w Krk gdzie byłam po raz pierwszy. Czuję, że jeszcze tu wrócę popracować. :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. O D R A D Z A M! Wydzwaniają, proponują niewiadomoco złote góry jakieś itp a gdy przyjdzie co d czego nie mają do zaoferowania nic. Zostawilliśmy sobie jedynie mobilny wpłatomat. To był błąd. Po jakichś trzechtygodniach bankomat zeżarł kartę. Zniknęła karta i kasa. DWA TYGODNiE czekania na zwrot kasy. Przestaliśmy korzystać. Wydzwaniają. Wyjechałem na urlop (zima) ostawiłem kartę pracownikowi, żeby wpłacał, bo za towar trzeba płącić. Dwa razy zadziałało, po dwóch razach przysłali bankomat nienaładowany. Zniknął prąd, karta i kasa. DWA TYGODNIE czekania na kasę. Myślę sobie koniec likwiduję. Ale była kolejka, więc jakoś zostało. Lato, urlop, ta sama sytuacja. Pracownik wpłaca, wszystko OK. Wchodzę na konto -- pusto. Telefon do banku "tak, tak, widzimy wpłątę pojawi się jutro". Jutro było w zeszły przedwczoraj. Chała, popelina i złodziejstwo. Serdecznie odradzam. Gdybym ja tak traktował swoich klientów długo bym nie podziałał. O D R A D Z A M! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dno dna!Jak tylko pospłacam wszelkie zobowiązania znikam z tego banku! Nie będę nawet wymieniać co jest nie tak, mogę tylko podsumować jednym słowem: WSZYSTKO!!! Omijajcie ich szerokim łukiem!Oczywiście zgadzam się co do opinii, że jak ci wcisną jakiś produkt to odpędzić od telefonów się człowiek nie może a tak to jest czeski film nikt nic nie wie! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam tylko z lokat, ale jak do tej pory ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar to mało powiedziane! Od roku nie mogę wydobyć pieniędzy z lokaty (kwota 50 tys) wskutek błędu pracownika oddz. na Szlaku w Krakowie. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię