Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uwaga na ten bank. Tak zwani bankowcy oszukują. Podają fałszywe informacje o swoich produktach, a potem w żywe oczy się wypierają - oddział w Tarnowie. Działają na podobnych zasadach jak para banki. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To jest współczesny biznes, który opiera się na nabiciu klienta w butelkę. Pracownicy tego banku (jacyś konsultanci na chwilę) to zwykli naciągacze, którzy żeby sprzedać produkt potrafią opowiedzieć wszystko, żeby tylko klient kupił. Zaufałem kiedyś, w 2016 roku, lokata IdeaKids2, super zyski. Lokatę już można było zakończyć po roku, lub po niecałych dwóch. I pech chciał, że jedna ze spółek w które idea inwestuje, jest poniżej zera i nie jest możliwe zakończenie z zyskiem lokaty. Więc dzwoni konsultant (po 2ch latach) i informuje, że jeśli nie chcę stracić, to bank proponuje mi przeniesienie pieniędzy na lokatę 6cioletnią :D (śmiech, śmiech, śmiech). Kpiny sobie z klientów robią i to w biały dzień. Czekałem jakie rozwiązanie zaproponują. Ale teraz tylko mnie upewnili w tym, że nie można im ufać. TEN BANK JUŻ NIE ZOBACZY MOICH PIENIĘDZY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Blisko dwa miesiące czekam na kontakt z pracownikiem ds. kredytów. Wzięli ode mnie wszystkie dane, wyciągi, pity i olali klienta. Dno! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandaliczny bank,burdel na kolkach,brak zainteresowania personelu,żeby pomóc klientowi,który padł ofiarą ich balaganu.Dostslam smesa,że Pana nr telefonu został zmieniony( jestem i zawsze byłam kobieta).W kolejnych smesach podano nowe hasła dostępu do bankowości telefonicznej i internetowej.Nr telefonu nigdy nie zmieniałam. Bez problemu miałam dostęp do bankowości i telefonu według wcześniej otrzymanych hasel na posiadanym od ponad 20 lat telefonie Gdy zjawiłam się w oddziale banku w Gdansku-Wrzeszczu rozłożyli ręce,zero zainteresowania. Po tygodniu otrzymywałam na mój telefon sms- kody na zakupy,które dokonywał mój syn na swoim telefonie.Ponownie zjawiłam się w tymże oddziale.Zniewicowana kierowniczka oddziału ponownie rozłożyła ręce.Zero zainteresowania,bo pomóc klientowi.TEN BANK TO DNO.Czesto dzwonią do klienta,nawet kilka razy dziennie,gdy mają jakiś BUBEL,których chcą szybko wcisnac Tylko wtedy sa zainteresowani klientem.Omijac ten bank szerokim.lukiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam ten bank !przenigdy nie ulokuję tu już swoich pieniędzy..lokaty strukturyzowane zero zysku!przedstawianie samych zalet produktów tylko ze na finiszu jest wielkie nic ew totalna strata jak w przyp.obligacji Get Back które miały być takie pewne.. Nie dajcie się omotać przeszkolonym w praniu mózgów panienkom..ja juz zbyt wiele straciłam w tym banku....wiec ostrzegam innych skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pełen negatyw. Współpracowaliśmy od 2015 roku. Z małymi podknięciami do 2018 roku, kiedy to bank zaprzestał księgowania przelewów przychodzących z zagranicy, księgując środki na rachunkach banku, ale nie informując odbiorcy ani nadawcy o tym fakcie. Po 7 dniach dowiedzieliśmy się od Nadawcy, że środki powinny być zaksięgowane, gdyż zostały przelane. Bank nie odpowiada na korespondencję, a na reklamację odpisano lakonicznie bez podania jednego konkretu. Wypowiedzieliśmy rachunek i bank zablokował nam dostęp do środków na 2 dni robocze! BEZ PRZYCZYNY! Szczerze nie polecam, brak profesjonalizmu, kłamstwa i ciągłe problemy od początku 2018 roku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja naciagacze brak zrozumienia , wszystko dobrze jak płacisz ale jak masz problemy finansowe to Ci Tak dokopia że głowa mała, przesyłają monitory płatne ok 100 zł jeszcze z czymś takim sie na spotkałem . Żadnych możliwości przedłużenia terminu ,a kato firmowe niby stan 0 zł A okazuje sie że jest na minusie, tylko nikt nie potrafi się określić za co ten debet. Ludzie omijanie ten para bank z daleka gorzej jak w chwilowce brakuje tylko karkow żeby przychodzili do domu po kasę??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest jakiś żart :) wniosek o założenie konta złożony 23 marca, konto odblokowane i w pełni sprawne 18 kwietnia a umowa, którą mial przynieść kurier na dziś dzień do mnie jeszcze nie dotarła (10 maja). Pani na infolinii zapewniła mnie że mogę sobie bez problemu korzystać robić wpłaty i wypłaty z konta-na które nie mam podpisanej umowy(!) wolne sobie ! :) ponadto na kuriera mam poczekać jeszcze DWA TYGODNIE bo właśnie zostałam dopisana do kolejki rozsyłania umów. Co z tego że zaraz zleci drugi miesiąc oczekiwania. Żart nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak to możliwe, że tak beznadziejnie funkcjonująca firma jeszcze istnieje na rynku ?! Próba założenia konta online > brak jakiegokolwiek efektu, próba kontaktu telefonicznego > brak jakiegokolwiek efektu, próba kontaktu mailowego > odpowiedź po 2 dniach "proszę się udać do oddziału" (sic!). To obsługa potencjalnego klienta. Strach pomyśleć jak traktują osoby, które już podpisały umowę ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niech o Idei świadczy to, że sprzedawała usilnie namawiając swych klientów obligacje GetBack . Wcześniej różne dziwne lokaty strukturyzowane. Jeśli znaleźć można jakiś plus to darmowe konto, wypłaty bez prowizji. Cała reszta to naciąganie i opowieści o rewelacyjnych zyskach z bezpiecznych inwestycji (GetBack) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dnia 8 maja br. założyłem przymusowo konto zwane ?idealnym\" tylko po to by móc założyć lokatę na 3,5%. Pieniądze przelałem tego samego dnia i zgodnie z godzinami sesji tego banku miały wpłynąć o godz. 14.30 lecz nie wpłynęły, bo ten bank przetrzymał je do godz. 16.30, a w międzyczasie usunął z oferty lokatę, którą chciałem założyć.Pozostawił natomiast lokaty dużo mniej korzystne. Nie dziwię się, że widnieją tu same negatywne opinie, bo to jest bank- [Moderacja] ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich przed współpraca z tym pseudo bankiem ,który wmawia ludziom ,że ma dla nich wyjątkowe spersonalizowane oferty. Jest to jedna wielka banka naciągaczy ,którzy zerują tylko na naiwności innych ludzi. Nie polecam współpracy z tym para bankiem . Proszę nie słuchać bajeczek przedstawicieli bankowych ,gdyż każde ich słowo to jest masa bzdur i zaprzeczeń. Ja jestem bardzo zawiedziona współpraca i zostałam oszukana przez tą instytucję! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Usata to nie Bank tylko pijawki. Do jednego miesiaca potrafia doliczyc 3 monity po 200 zl. W dodatku ze pakiet plynnosciowy pobieraja miesiecznie z ktorego nigdy nie skozystam to nie lituja się o monit mam 600 zl doliczony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcesz dostać kredyt? Musisz być wiarygodny.Ja dostałem bez problemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tu konto juz kilka lat i lokaty i pod tym względem jestem zadowolona.Konto i karta za darmo,nie narzekam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ku przestrodze dla nowych przedsiębiorców - z tym bankiem absolutnie NIE, popełniłem ten błąd na początku działalności, podpisując umowę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank z jakim miałam do czynienia. Zablokował mi się dostęp do konta, wydzwaniam na infolinię, tłumaczą tak, że nie wiadomo o co chodzi, obiecują, że na maile przyjdzie nowy login, a na sms-a nowe hasło, niedoczekanie, dzwonie ponownie, znowu coś innego : mam odwiedzić placówkę, tam nawet parkingu nie ma ! Smiech na sali!!! Kpiny !!! Rozmawiam z konsultantka, ona nie może odblokować, To kto ma to zrobić, może [Moderacja] się pofatyguje ? Chciałam wsadzić 300 koła, ale mi się odechciało. Kończę współpracę z tym pseudo bankiem. Adiu !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam z daleka od tego para banku. Jeżeli nie wierzysz to przeczytaj komentarze naciągniętych na pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
daję pół gwiazdki za miłą obsługę na infolinii. Zależało mi na koncie walutowym na firmę (stałe wpływy w funtach). Myślałam, że lider rankingu kont firmowych spełni moje oczekiwania. A tutaj: Toporna aplikacja, niejasne zasady przewalutowywania, horrendalne prowizje. Negocjowanie umowy (chciałam mieć jeden jedyny przelew w funtach za darmo, rezygnując w zamian z bezpłatnych przelewów w euro) nie mieści się tam nikomu w głowie ("jest niemożliwe'). Korzystam z amronetu - nie mają konta w Idei, stąd i prowizja od przelewu walutowego, i wolne przelewy. Ich kantor walutowy działa w ograniczonych godzinach. Najbardziej chyba mnie wzruszyło, jak dowiedziałam się, że nie mogę przelać całej waluty na konto amronetu, bo właśnie z tego konta (W FUNTACH, na miłość Boską!) musi być pobrana prowizja W ZŁOTÓWKACH. Pan na infolinii nie umiał mi powiedzieć, według jakiego kursu będzie przewalutowanie :DDD Więc obliczyłam z marginesem. Po ściągnięciu prowizji został mi na koncie 1 funt z groszami. Jak mogę go odzyskać? Otóż: 1) robiąc przelew walutowy do mojego banku (tylko że prowizja to min. 29.99 :D, więc przelew technicznie nie przejdzie. Jest też możliwość przewalutowania - płacę wtedy 4.99 :D No i na ostatek... słuchajta ludzie - mogę przewalutować na euro i wypłacić w fizycznej placówce. W ogóle, zlikwidować konta osobistego też się nie da bez listu (fizycznego) lub wizyty w banku. Generalnie - nauczyłam się nie wierzyć rankingom :P skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank , jestem przedsiębiorcą więc myślałem że ten bank będzie odpowiedni, pomyliłem się okropnie wydanie prawidłowego zaświadczenia o zamknięciu kredytu lub karty kredytowej jest niemożliwe co innego w biku co innego w zaswiadczeniach. Infolinia fatalna nic nie można załatwić a jak się powie co o nich myślę rozlączają się . Przestrzegam przed tym pseudo bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po rocznej współpracy z bankiem radzę unikać tej instytucji. Po podjęciu decyzji o rezygnacji z konta firmowego załatwienie tej sprawy w oddziale wrocławskim to ponad 1h oczekiwania. Po podpisaniu dokumentów 13.03 osoba załatwiająca sprawę poinformowała mnie że jeszcze za marzec muszę uiścić opłatę ale nie poinformowała że 25.03 naliczą się opłaty za luty i wpłacona (ustalona przez nią) kwota na konto jest mniejsza niż powinna być. A pani na infolinii na zarzut niekompetencji pracownika oddziału mówi 'Nie odpowiadamy za działanie pracowników". Parodia a nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy zakładaniu konta i lokaty dzwonią kilkakrotnie jeżeli jest jakiś błąd w danych lub coś się nie zgadza. Przy założeniu lokaty na nowe środki nie spełniłem warunku i obniżyli oprocentowanie do 0,5% ale informacja o tym pojawiała się tylko w systemie elektronicznym, nikt nie zadzwonił ani system nie wysłał głupiego maila! Wyraźnie na rękę im jest jak klient się pomyli na ich korzyść. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obiecują wszystko przy zakładaniu konta. Mam duże przychody a nie jestem w stanie wziąć kredytu, zwodzili mnie rok. Czas zamknąć rachunek firmowy. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze kredytowanie z jakim się spotkałem ! Fatalna współpraca najwyższe oprocetowanie ( 3.5% gdzie bank kolejnym miesiacu może podniesc oprocetowanie do 11%- zapis umowy) Jak najdalej od tej instytucji pseudo bankowej ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i wodorosty !!! To nie jest bank. To \"firma która obsługuje ponad 300 000 firm\", [Moderacja] ! Do jednego kredytu 3 monity po 200 zł. Jak najdalej od nich !!! Ciekawe że UOKiK, KNF i NIK ich nie kontroluje. skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię