Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Próbowałam założyć konto w banku poprzez przelew elektroniczny. W trakcie otrzymałam login do konta ale nie mogłam się zalogować, gdyż smsy z hasłem nie przychodziły. Następnego dnia otrzynałam emaila, że dane z przelewu z innego banku się nie zgadzają. Sytuacja kuriozalna, gdyż na 100% dane były identyczne, 3 razy sprawdzałam. Po kolejnej próbie założenia konta, najpierw poprzez przelew, potem poprzez formularz w wybranym oddziale, przychodziła mi odmowa na emaila, bez podania przyczyny. To wszystko wystarczyło by się jeszcze raz zastanowić, czy warto lokować swoje oszczędności w takim banku, gdy samo założenie konta powoduje tyle problemów. I googolując weszłam tutaj, poczytałam opinie i zaczynam się zastanawiać, dlaczego bank oferuje tak wysokie oprocentowanie na koncie oszczędnościowym (to mnie skusiło) i lokatach... a jednocześnie ma tak niekompetentnych pracowników i system, który wyraźnie szwankuje. Może jednak bezpieczniej będzie ulokować pieniądze w innym banku, na niższym, procencie ale spać spokojnie? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam Kurwa dosyć ciągłych przerw w bankowości internetowej rezygnuje z tych [Moderacja] bo kiedyś z nerwów szlag mnie trafi . To jedyny bank który nie dosyć że nie pomaga to jeszcze nie masz człowieku dostępu do swoich ciężko zarobionych pieniędzy. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Radze omijac te instytucje z daleka. Szczegolnie lokaty strukturyzowane, przy ktorych jest problem z odzyskaniem srodkow wplaconych (nie mowie nawet o odsetkach, ale o aktywie bazowym). Ten produkt jest korzystny tylko dla banku, klienci nie zarabiaja na nim skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikac unikac, nie wiązać się. Miałem kredyt na samochody. Jak w transporcie różnie kasa spływa. Były 3-5 dniowe opóźnienia. Nekają telefonami straszą wysyłają monity płatne.Jesli po raz enty nie wysłuchasz Pana/Pani I odmowisz weryfikacji tożsamosci {wypytuja o wszystko} wyślą ekipę sprawdzającą za 300 PLN która sprawdzi i zaradzić. Splacilen wcześniej kredyty to w prezencie +4% za wcześniej oddaną gotówkę. Na uwolnienie cesji czekać każą od 3 do 4 tygodni (bo system} szkoda nerwów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank i Idea Money to dwie [Moderacja] bankowe od których nie można się uwolnić. Pomimo całkowitego spłacenia zobowiązań bank ciągle przysyła jakieś kwoty do zapłaty, mimo że telefonicznie zapewniają, że wszystko jest rozliczone. Straszą windykacją a na domiar złego ciągle odsyłają od konsultanta do konsultanta. Z dala od tego banku!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dajcie się nabrać na lokatę tym [Moderacja] . Przelałam pieniądze z innego banku i czekam już tydzień, twierdzą że są jakieś trudności techniczne i nie mogą jeszcze otworzyć lokaty. Duża suma czeka w banku a ja na tym tracę. Omijajcie ten pseudo bank szerokim łukiem. Tym bankiem powinien się zająć KNF lub prokuratura skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam szczerze ten bank, nie szanują klienta, konsultanci są tylko po to, by namówić potencjalną ofiarę na lokatę strukturyzowaną lub kredyt. Obie propozycje są przez konsultanta przedstawiane w taki sposób, że wydaje się, że wszystko jest proste i jasne. W rzeczywistości umowa jest tak skonstruowana, żeby zastawić jak najwięcej pułapek na klienta i wyciągnąć od niego jak najwięcej dodatkowych prowizji i opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam się, że czasami zdarza się poślizg liczący 2 dni robocze! Ale to nic, ja miałem sytuację taką - jest piętnasty danego miesiąca (czas wpłaty ZUS) roku 2016, a tu co przerwa techniczna - modernizacja systemu. Dobra mówię pobrałem pieniądze z kasy i kąta prywatnego w banku Spółdzielczym i idę na pocztę. (gdyż BS. nie wykonuje wpłat na poczet Zus jeżeli nie posiadasz konta firmowego) gdzie dowiaduję się o prowizji. Stwierdzam zatem: poczekam do 24:00 daleko na pewno się uda. mija 24 h niestety dalej przerwa techniczna!! rano od godz. 6 do 10 próby zalogowania się były daremne. w końcu ok 14 po powrocie z objazdu po placach budowy udaje mi się dokonać przelewu na rzecz ZUS. niestety dwa m-ce później zachorowałem na zapalenie puc. jak ukochał mnie ZUS odmówił mi świadczeń z powodu spóźnienia z wpłatą o 1 dzień. (ok 700,00 zł) mija jakiś czas obroty na koncie są fajnie! dzwoni do mnie babka z banku proponując mi kredyt (linię obrotową) przyjąłem ok 210 000. pomimo zapewnienia stałych obrotów miesięcznych miń 2x linia bank po niespełna roku rozwiązał z moją firmą umowę kredytową konsumując ok 60.000 zł z konta(co na miesiąc czasu zablokowało inwestycję w trakcie budowy) gdyż w ramach powstania zadłużenia wymagalnego bank ma pełne prawo zajmowania środków znajdujących się na koncie. zaproponowano mi spłatę kwoty w 60 ratach z oprocentowaniem ok 10 %, 8,50% marży i nieszczęsnym pakietem płynnościowym wnoszącym koszt ok 1200zł(Faktoring o wartości 98 000,00 zł rozbity na 15 pkt. gdzie 44.000,00 to f-g dłużny czyli jak ktoś tobie zalega oprocentowany 22% m-c a pozostałe to np płat. za fv max 5.200,00 m-c itd) miesięcznie. no trudno myślę damy radę!(rata ok. 5000) zł będę nadpłacał! i też parę razy zrobiłem przedpłatę z myślą że płacę kolejną ratę zgodnie z tym co powiedziała pani w kasie - w październiku przedpłaciłem 3 raty za XI, XII i I kolejnego roku 2018 II, III, IV i V płacę normalnie VI nie wpłaciłem 01 tylko 05, 06. - 06.06 zadzwonił do mnie pan Artur mówiąc mi " Panie W. zalega pan ponad 3 m-ce bank przygotował aneks do umowy lub ugodę. zaciekawiony pytam jak to 3 m-ce a on na to, że te trzy raty poszły na kapitał gdyż umowa nie przewiduje wpłaty kolejnej raty w danym miesiącu i muszę być zawsze dzień przed albo w dniu spłaty raty a za każdy dzień zwłoki były naliczane odsetki zgodnie z umową tj po przeliczeniu ok. 4.200 m-c. dzisiaj po roku czasu dostaję list w którym, bank informuje (ZAWIADAMIA) mnie o zmianie taryf i warunków umowy. do spłaty zostało jeszcze 195333,83 przy czym niestety ale anulują ppk. VII BEZPIECZNA SPŁATA zawartej na okres trwania umowy(ubezpieczenie) lecz niestety nie zwolnił się obowiązek opłaty tego ubezpieczenia!!! masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TOTALNA BEZNADZIEJA .KREDYT DLA FIRMY ROBIĄ D Z I E S I Ą T Y miesiąc. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie omijajcie z daleka tę instytucję.Kredyt dla firmy załatwiają już 10 słownie [dziesiąty] miesiąc.Oddział Katowice.To co opowiadają to po prostu IDIOTYZMY.Jeszcze raz DZIESIĄTY miesiąc i końca nie widać. Tak rażącej niekompetencji tzw. analityków jeszcze nie widziałem [a długo żyję.\r\nOmijajcie jak zarazę.Tadeusz M [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zwykły przelew wysłany z konta na zewnątrz idzie do 2 dni roboczych (DWÓCH DNI). Halo ludki z IdeaBank! Mamy XXI wiek! Era telegrafu za nami. W każdym normalnym banku trwa to parę godzin. Chyba że jest to ewidentne i świadome naciąganie na elixir. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bangsterzy, nie inaczej, tworza skomplikowane nieprzejrzyste regulaminy lokat, z ktore mozna interpretowac w rozny sposob. Zalozona lokate weryfikuja po miesiacu pod wzgledem spelnienia tych skomplikowanych warunkow, a nastepnie sie okazuje ze ich zdaniem nie zostaly one spelnione. Wobec czego nie przyznaja ci promocyjnego oprocentowania lokaty, zamiast tego jakies 0,5% i to za zalegly 1-15, meisaca. Czyli czysta strata, i wykorzystywanie naiwnego klienta ktoremu daja potem jakąą jalmuzne a nie normalne oprocentowanie. SZUKANIE NAIWNYCH w czystej postaci. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ,to nie jest bank a AMBER GOLD to przy nich przedszkole.Nikomu nie życzę wziąć od nich kredyt ,po mimo że uczciwie spłacm ray ,toak mnie wmanewrowali w konto i wymagane przez nich obroty na tym konie że dzisiaj jestem zadłużonym człowiekiem ,ciągle kary po 200 zł za brak obrotu na koncie, dzwoniąc na infolinie nikt nie chce mi podpowiedzieć co zrobić,podczas rozmowy z działem windykacji tego banku ,spotkałem się z totalnym debilem który nie dość że nic mądrego nie był w stanie z sebie wydusić a jego inteligancja tłumaczyła cały ten parabank.W skrócie totalne dno,zero kontaktu,zawiłe umowy napisane tak że bez porady prawika lepiej tego nie podpisywać,ja byłem nieostrożny ale przynajmniej kilku znajomych odwiodłem od idiotycznego pomysłu nawiązywania współpracy z tym czymś. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak najdalej od tego banku , kontakt z bankiem utrudniony lub realizowany w sposób nieprzyjazny dla klienta , ocena :0 skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Prowadzimy z mężem firmę i współpracujemy z idea w ramach faktoringu. Jesteśmy naprawdę zadowoleni. Nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, a właściwie pseudobank. Aktywacja konta trwa tydzień pomimo wykonania przelewu aktywacyjnego dzwoni konsultant po tygodniu aby przesłać im skan jakiegoś dokumentu i dopiero wtedy aktywują konto. Pomimo, że konto jest aktywne to pieniądze przelane na te konto w ogóle do niego nie dochodzą. Dlatego radzę się zastanowić jak ktoś chce założyć w tym pseudobanku konto bo i tak nie będzie z niego korzystał bo jak można korzystać mając 0zł na koncie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział wirtualny - rozmowa wideo - godziny czekania i ani jednego połączania z konsultantem !!!! Masakra kupa straconego czasu na oczekiwanie. Wysłany email i bez odpowiedzi. Nie polecam. Kiepska obsługa klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze nie mam problemów.. Lokata sie skończyła przelano pieniądze na konto , niema problemów ... wycofuje sie z powodu spadającego kursu Banku na GPW. GET BACK moze pociągnąć ten bank na dno ... i to jedyny powód mojego wycofania sie z tego Banmku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Państwa, Idea Bank - najgorsze miejsce, gdzie możecie założyć konto. A spróbujcie póżniej zamknąć konto. Czekam na zamknięcie rachunku od 1,5 miesiąca i dalej nic. Wypowiedzenie umowy złożyłem z zachowaniem 30 dniowego terminu i o d tamtej pory cisza. Prosiłem o zablokowanie kanałów dostępu, zaprzestanie przetwarzania danych osobowych i likwidację kartoteki. Składałem już 2 razy reklamacje, że bankowość internetowa dalej funkcjonuje. Telefony na infolinię, wizyty w banku nic nie załatwiają. PORAŻKA. Piszę teraz pismo do Rzecznika Finansowego i do GIODO. NIE POLECAM TEGO BANKU. Ludzie, pomyślcie 2 razy zanim założycie tu rachunek.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To złodzieje i oszuści. Dwa razy kontaktowalam się telefonicznie, powiedzieli że oddzwonią. Oczywiście nie oddzwonili. Teraz jestem w banku, powiedzieli żeby przyjść następnego dnia. Nie radzi sobie Pani przy kompie. A pan od informacji przeciera ręce jakby się [Moderacja] . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny serwis inyernetowy. Przetwy techniczne w ciagu dnis skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to tragedia, sam serwis internetowy działa gorzej niż nasza klasa, zero informacji o trwającej awarii, kompletne olewanie klienta- niedopuszczalne. A tu trzeba porobić przelewy, popłacić zusy i szlag człowieka trafia! nie polecam ! skomentuj opinię »
Dodaj opinię