Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
23.07.2018 udałem się do placówki Banku we Wrocławiu (Skytower) w celu zamknięcia rachunku bankowego. W placówce było dwóch Klientów czekających na Doradcę. Panie Kasjerki zapytały w czym mogą pomóc - ja, że chciałem zamknąć rachunek - Panie odpowiedziały, że musi to zrobić Doradca. Po chwili przybyli nowi Klienci - jedni w sprawie lokaty, inni w sprawie do wyjaśnienia jakichś swoich problemów z kredytem. Pojawił się jakiś Pan na tzw. froncie czyli kierujący ruchem, jak ja to nazywam. Jeszcze raz zagaiłem Pana kierującego ruchem, że chciałem tylko zamknąć rachunek (rachunek na zero - nigdy nie był używany). Odpowiedź - muszę czekać na doradcę. Pytam Klientów przede mną ile czasu już czekają - tak z ciekawości - odpowiedź 30 min, 40 min. Moje pytanie brzmi - w jakim celu do cholery tak banalna sprawa, jak zamknięcie rachunku wymaga angażowania Pana Doradcę, który dostępny będzie kiedyś tam. Zamknięcie rachunku to posprzedaż - każdy może to zrobić, tak było do niedawna - nawet w tym Banku. Na sali sprzedażowej było pięciu Klientów i trzech pracowników Banku. Jeżeli tak banalnej sprawy nie może załatwić pracownik Banku - to jaką załatwi? Mam zatem propozycję iście z Kuchennych Rewolucji - Niech Pan Czarnecki weźmie swoją ekipę i uda się do innego Banku i niech zobaczy, jak to ma wyglądać. W moim odczuciu - jest to jedna wielka MASAKRA. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Za ten bank i ich metody pracy, jakość obsługi i podejście do klienta powinny się zabrać jakieś instytucje sprawdzające takie pseudo banki, nie wiem gdzie oni biorą tych pracowników i jak ich szkolą, bardzo agresywny bank nie traktuje klientów po ludzku. Wróże im, że potracą klientów w ciągu kilku lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga! Bank stara się sprzedać klientom różne "pewne zysku" produkty. To Idea Bank polecał obligacje GetBack. Właściciel Idea Bank był też twórcą Get Back. Przypadki? Różne dziwne lokaty strukturyzowane, mające przynosić wspaniałe zyski okazują się nie przynoszącymi ani grosza zysku( a wiec strata) dochodowe jedynie dla banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie polecam, wszystko przebiegało pomyślnie do momentu, w którym postanowiłam zrezygnować z prowadzenia konta. Konsultant (nazwiska niestety nie pamiętam) wypytywał mnie o rzeczy znacznie przekraczające zakres jego kompetencji, a wręcz naruszające moją prywatność i nie przestał wypytywać mimo mojej prośby. Skrajny brak kultury. Ponadto złożyłam na jego ręce oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które miał dostarczyć gdzie trzeba, a półtora miesiąca po zdarzeniu dowiaduję się na infolinii, że żaden wniosek nie wpłynął i nikt nie odnotował mojej wizyty w banku. Mało tego, szanowny konsultant w momencie przyjęcia ode mnie wniosku o zamknięcie konta powinien dać mi potwierdzenie, którego oczywiście nie dostałam. Żenujące. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nic nie działa, wywala przy robieniu przelewów, system do fakturowania to porażka, do faktur starszych niż miesiąc nie ma do nich dostępu, wyszukiwarka transakcji i faktur zawiesza system po kilku sekundach i zostaje się wylogowanym na infolinię czeka się w nieskończoność, nie odpowiadają na maile, uciekajcie z tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kuje słówPotwierdzam, opinię, przed wyjazdem za granicę chciałem założyć lokatę, okazało się że mam nie aktualne dane, pracownik poprawił dane złożyłem wniosek o lokatę, przelałem pieniądze na konto moje w tym banku, cofnięto je z powrotem bo się okazało ze nadal mam nieaktualne dane,więc chciałem rozmawiać online z mojego konta w tym banku z doradcę bo już jestem za granicą, aby próbować dalej drążyć temat lokaty, okazało się ze bank ma nieaktualne certyfikaty i przeglądarka nie pozwala na czat, brakuje słów , kto tam pracuje w tym banku ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakieś nieporozumienie i strata czasu... 4 dni otwierałem konto firmowe (oczywiście nie zostało otwarte z winy banku) po 3 telefonach każda z osób zapewniała, że za chwilkę moje konto zostanie aktywne, w między czasie dosyłałem skan dowodu osobistego pomimo, że nie był potrzebny na początku podczas wypełniania wniosku, robiłem dwa razy przelew aktywacyjny - tutaj też ciekawostka ponieważ Pani na infolinii stwierdziła, że przelew poszedł na konto prywatne w IdeaBanku na moje nazwisko (o które oczywiście nie wnioskowałem oraz, które odznaczałem podczas skłądania wniosku o konto firmowe) pomimo, że dwukrotnie przelałem pieniądze na numer konta firmowego (dysponuję potwierdzeniem). Od każdego jedyne co słyszałem to, że nie jest w stanie nic zrobić, ale oczywiście konto zostanie za chwilę uruchomione. Oczywiście się nie doczekałem. Dodam, że w innym banku konto założyłem (z aktywacją) w ciągu około godziny przez internet. Całe szczęście, że zrezygnowałem z IdeaBanku i zamknąłem wniosek - znajomy pracujący w zabezpieczeniach jako informatyk dołożył jeszcze kilka informacji na temat m.in. ginących przelewów w tym banku i tyle mi wystarczyło - żałuję, że wcześniej się nie zorientowałem wśród opinii, a tylko zasugerowałem się niskimi opłatami w banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku. Posiadam konto w tym banku jednak nie mogę z niego korzystać (przelewy nie przychodzą, lokaty nie da się zerwać), ponieważ już dwa miesiące co najmniej trwa jego aktywacja. Po telefonicznych rozmowach zostaje zapewniona, że problem został zgłoszony do odpowiedniego działu i zostanę poinformowana poprzez bankowość internetową. Oczywiście nie dostaję żadnych informacji. Trwa to już 2 miesiące i po każdym telefonie wykonanym do banku dostaje taką samą informację i tak przez 2 miesiące już, jak nie więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety ten Bank to porazka na Polskim rynku. Ich system to doprowadzenie przedsiebiorcy do bankructwa. Jezeli tylko nastapi jakies opoznienie w spłacie raty to koniec dla klijenta. Monitoring leci jeden po drugim i juz jest ciezko nadgonic. Nagle pojawiaja sie widykatorzy z całej polski. Po przeczytaniu opinni widze ze nie jestem sama z tym problemem. Bank powinien byc sprawdzony przez odpowiednie placowki ktore bronia klientow. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
A ja polecam IDEA BANK! Może nie jest idealny, system czasami wolno chodzi, brakuje BLIKa ale aż tak źle nie jest jak w innych opiniach. Konto jest darmowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów także! Mają bardzo dobre oprocentowanie lokat. A że nie sa idealne? a który bank jest?! W dzisiejszych czasach każdy bank ma swoje za uszami i o każdym można powiedzieć że jest dziadowki. Ja polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbowałam założyć konto w banku poprzez przelew elektroniczny. W trakcie otrzymałam login do konta ale nie mogłam się zalogować, gdyż smsy z hasłem nie przychodziły. Następnego dnia otrzynałam emaila, że dane z przelewu z innego banku się nie zgadzają. Sytuacja kuriozalna, gdyż na 100% dane były identyczne, 3 razy sprawdzałam. Po kolejnej próbie założenia konta, najpierw poprzez przelew, potem poprzez formularz w wybranym oddziale, przychodziła mi odmowa na emaila, bez podania przyczyny. To wszystko wystarczyło by się jeszcze raz zastanowić, czy warto lokować swoje oszczędności w takim banku, gdy samo założenie konta powoduje tyle problemów. I googolując weszłam tutaj, poczytałam opinie i zaczynam się zastanawiać, dlaczego bank oferuje tak wysokie oprocentowanie na koncie oszczędnościowym (to mnie skusiło) i lokatach... a jednocześnie ma tak niekompetentnych pracowników i system, który wyraźnie szwankuje. Może jednak bezpieczniej będzie ulokować pieniądze w innym banku, na niższym, procencie ale spać spokojnie? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam Kurwa dosyć ciągłych przerw w bankowości internetowej rezygnuje z tych [Moderacja] bo kiedyś z nerwów szlag mnie trafi . To jedyny bank który nie dosyć że nie pomaga to jeszcze nie masz człowieku dostępu do swoich ciężko zarobionych pieniędzy. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Radze omijac te instytucje z daleka. Szczegolnie lokaty strukturyzowane, przy ktorych jest problem z odzyskaniem srodkow wplaconych (nie mowie nawet o odsetkach, ale o aktywie bazowym). Ten produkt jest korzystny tylko dla banku, klienci nie zarabiaja na nim skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikac unikac, nie wiązać się. Miałem kredyt na samochody. Jak w transporcie różnie kasa spływa. Były 3-5 dniowe opóźnienia. Nekają telefonami straszą wysyłają monity płatne.Jesli po raz enty nie wysłuchasz Pana/Pani I odmowisz weryfikacji tożsamosci {wypytuja o wszystko} wyślą ekipę sprawdzającą za 300 PLN która sprawdzi i zaradzić. Splacilen wcześniej kredyty to w prezencie +4% za wcześniej oddaną gotówkę. Na uwolnienie cesji czekać każą od 3 do 4 tygodni (bo system} szkoda nerwów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank i Idea Money to dwie [Moderacja] bankowe od których nie można się uwolnić. Pomimo całkowitego spłacenia zobowiązań bank ciągle przysyła jakieś kwoty do zapłaty, mimo że telefonicznie zapewniają, że wszystko jest rozliczone. Straszą windykacją a na domiar złego ciągle odsyłają od konsultanta do konsultanta. Z dala od tego banku!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dajcie się nabrać na lokatę tym [Moderacja] . Przelałam pieniądze z innego banku i czekam już tydzień, twierdzą że są jakieś trudności techniczne i nie mogą jeszcze otworzyć lokaty. Duża suma czeka w banku a ja na tym tracę. Omijajcie ten pseudo bank szerokim łukiem. Tym bankiem powinien się zająć KNF lub prokuratura skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam szczerze ten bank, nie szanują klienta, konsultanci są tylko po to, by namówić potencjalną ofiarę na lokatę strukturyzowaną lub kredyt. Obie propozycje są przez konsultanta przedstawiane w taki sposób, że wydaje się, że wszystko jest proste i jasne. W rzeczywistości umowa jest tak skonstruowana, żeby zastawić jak najwięcej pułapek na klienta i wyciągnąć od niego jak najwięcej dodatkowych prowizji i opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam się, że czasami zdarza się poślizg liczący 2 dni robocze! Ale to nic, ja miałem sytuację taką - jest piętnasty danego miesiąca (czas wpłaty ZUS) roku 2016, a tu co przerwa techniczna - modernizacja systemu. Dobra mówię pobrałem pieniądze z kasy i kąta prywatnego w banku Spółdzielczym i idę na pocztę. (gdyż BS. nie wykonuje wpłat na poczet Zus jeżeli nie posiadasz konta firmowego) gdzie dowiaduję się o prowizji. Stwierdzam zatem: poczekam do 24:00 daleko na pewno się uda. mija 24 h niestety dalej przerwa techniczna!! rano od godz. 6 do 10 próby zalogowania się były daremne. w końcu ok 14 po powrocie z objazdu po placach budowy udaje mi się dokonać przelewu na rzecz ZUS. niestety dwa m-ce później zachorowałem na zapalenie puc. jak ukochał mnie ZUS odmówił mi świadczeń z powodu spóźnienia z wpłatą o 1 dzień. (ok 700,00 zł) mija jakiś czas obroty na koncie są fajnie! dzwoni do mnie babka z banku proponując mi kredyt (linię obrotową) przyjąłem ok 210 000. pomimo zapewnienia stałych obrotów miesięcznych miń 2x linia bank po niespełna roku rozwiązał z moją firmą umowę kredytową konsumując ok 60.000 zł z konta(co na miesiąc czasu zablokowało inwestycję w trakcie budowy) gdyż w ramach powstania zadłużenia wymagalnego bank ma pełne prawo zajmowania środków znajdujących się na koncie. zaproponowano mi spłatę kwoty w 60 ratach z oprocentowaniem ok 10 %, 8,50% marży i nieszczęsnym pakietem płynnościowym wnoszącym koszt ok 1200zł(Faktoring o wartości 98 000,00 zł rozbity na 15 pkt. gdzie 44.000,00 to f-g dłużny czyli jak ktoś tobie zalega oprocentowany 22% m-c a pozostałe to np płat. za fv max 5.200,00 m-c itd) miesięcznie. no trudno myślę damy radę!(rata ok. 5000) zł będę nadpłacał! i też parę razy zrobiłem przedpłatę z myślą że płacę kolejną ratę zgodnie z tym co powiedziała pani w kasie - w październiku przedpłaciłem 3 raty za XI, XII i I kolejnego roku 2018 II, III, IV i V płacę normalnie VI nie wpłaciłem 01 tylko 05, 06. - 06.06 zadzwonił do mnie pan Artur mówiąc mi " Panie W. zalega pan ponad 3 m-ce bank przygotował aneks do umowy lub ugodę. zaciekawiony pytam jak to 3 m-ce a on na to, że te trzy raty poszły na kapitał gdyż umowa nie przewiduje wpłaty kolejnej raty w danym miesiącu i muszę być zawsze dzień przed albo w dniu spłaty raty a za każdy dzień zwłoki były naliczane odsetki zgodnie z umową tj po przeliczeniu ok. 4.200 m-c. dzisiaj po roku czasu dostaję list w którym, bank informuje (ZAWIADAMIA) mnie o zmianie taryf i warunków umowy. do spłaty zostało jeszcze 195333,83 przy czym niestety ale anulują ppk. VII BEZPIECZNA SPŁATA zawartej na okres trwania umowy(ubezpieczenie) lecz niestety nie zwolnił się obowiązek opłaty tego ubezpieczenia!!! masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TOTALNA BEZNADZIEJA .KREDYT DLA FIRMY ROBIĄ D Z I E S I Ą T Y miesiąc. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie omijajcie z daleka tę instytucję.Kredyt dla firmy załatwiają już 10 słownie [dziesiąty] miesiąc.Oddział Katowice.To co opowiadają to po prostu IDIOTYZMY.Jeszcze raz DZIESIĄTY miesiąc i końca nie widać. Tak rażącej niekompetencji tzw. analityków jeszcze nie widziałem [a długo żyję.\r\nOmijajcie jak zarazę.Tadeusz M [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zwykły przelew wysłany z konta na zewnątrz idzie do 2 dni roboczych (DWÓCH DNI). Halo ludki z IdeaBank! Mamy XXI wiek! Era telegrafu za nami. W każdym normalnym banku trwa to parę godzin. Chyba że jest to ewidentne i świadome naciąganie na elixir. skomentuj opinię »
Dodaj opinię