Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Idea Bank zwłaszcza pod względem Lokat to najlepszy Bank... Najbardziej Optymalny. Reszty produktów nie używałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Osobiscie korzystam z idea banku juz 4 lata i zauważyłem, że z roku na rok jest coraz gorzej. Korzystam co prawda z lokat, gdyz na tle krajowym oprocentowania są zawsze korzystne, niestety trzeba strasznie uważać, gdyż regulamin lokat ma tyle kruczkow, że bardzo czesto oprocentowanie spada z 2,5-3% na 0,05%. Oczywiscie bez jakichkolwiek informacji. Trzeba uwazac i logowac sie w miare czesto i sledzic sytuacje. Bank zrobi wszystko,żeby oszukac swoich klientow. Kolejna sprawa to brak mozliwosci zmiany statusu z odnawialna na nieodnawialna, oczywiscie odnowiona zostaje na 0,01%!!!Wiekszosc osob na infolinii w moim przypadku 7/10 bardzo niemiła i niepomocna. Osobiscie moge stwierdzić po tych kilku latach,że można korzystać,ale trzeba uważać. Pozdrawiam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank, czyli [Moderacja] na kółkach, to trzeba głośno powiedzieć i napisać.\r\nWypowiedziałem umowę o kredyt obrotowy, mam dokumenty z oddziału, a kredyt jak widnieje tak widnieje. Pomyślałem sobie, może tak musi być, wypowiedziałem umowę o rachunek z kartą debet itd itp. Napisali maila, żebym zadzwonił i potwierdził rezygnację, bo podpisy, ok dzwonię i co i oczywiście konsultant, nie może potwierdzić wypowiedzenia rachunku, bo widniej kredyt, który wypowiedziany już jest. Normalnie jedno wielkie gówno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie jest bank, to jakaś mafia - co chwila naliczają jakieś kary, dodatkowe opłaty, nie honorują informacji, że już opłaciłem i mogę przesłać potwierdzenie, to po drugiej stronie słyszę, że w systemie on nie ma tej wpłaty i zaraz dostanę kolejną karę, ze kolejne spóźnienie, a jak nie opłacę, to przyjdzie ktoś do mnie do domu i za to będę musiał zapłacić jeszcze 300 zł... Chwila spóźnienia z ratą i zaczynało się nękanie, jakiego nigdy w życiu nie przeżyłem, a nawet straszenie... Spóźnienia ze spłatą rat miałem w innych bankach w przeszłości i nigdy mnie coś takiego nie spotkało... Gdy im powiedziałem, że sprawę skieruję do prokuratury za nękanie i straszenie, to się uspokoili. Mógłbym jeszcze sporo wymieniać, bo miałem z nimi sporo przejść i mam bardzo złe zdanie na temat IdeaBanku. Postanowiłem nie trzymać tam pieniędzy, również moi klienci (bo to konto firmowe) też nie przesyłają tam rozliczeń - założyłem konto w innym banku i wiem, że jestem teraz w banku, a nie parabanku... Odradzam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank słabo dbający o relacje z klientem. Lokaty - szereg kruczków aby wymiksować się z wypłaty odsetek, obsługa strony z kontem - mało intuicyjna, wykres wyświetla bzdury nieadekwatne do kwot, wyłączenie (przypadkowe) niektórych funkcji konta można włączyć tylko osobiście w oddziale, nie wystawiają faktury za doładowanie telefonu na koncie firmowym, brak dostępnych konsultantów co uniemożliwia kontakt na czacie, odpowiedzi mailowe nie na temat lub bez zrozumienia problemu itp. itd. Dramat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSTRZEGAM, omijajcie ten twór finansowy !!! 22.06.2018 po ponad misięcznym bezskutecznym oczekiwaniu na kartę debetową do konta Idealnego, w oddziale we Wrocławiu ul. Mikołaja, postanowiłem zrezygnować z dopiero co otwieranego rachunku i złożyłem wnosek o wypowiedzenie umowy ramowej (zamknięcie rachunku wraz z dostepem do bankowości elektronicznej) z zachowaniem okresu wypowiedzenia 30 dni. Rachunek wraz z Umową Ramową miał być zamknięty z dniem 22.07.2018. Złożyłem również sprzeciw na przetważanie moich danych osobowych w celach marketingowych. Do dzisiaj moje wnioski nie zostały wykonane, ten "pseudo bank" nie odpowiada na moje zapytania, zarówno poprzez pocztę wewnętrzną ( po zalogowaniu do banku ) jak i pocztę zewnętrzną na adres kontakt@ideabank.pl . Dodzwonienie się do tego banku graniczy z cudem, a jak się już uda, to poza przyjęciem zgłoszenia, nie zmienia się nic, w żaden sposób nie można pozbyć się tego "wrzoda". Regulaminy, przepisy prawa bankowego, cywilnego nie dotyczą tego banku, dobrze zorganizowana "sitwa", działa w oparciu o własne widzimisie a nie podpisane umowy. Żaden bank nie jest IDEAalny, ale dpbrze się zastanówcie zanim skierujecie kroki w jego stronę ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja miałem ostatnio przypadek z przewalutowaniem , wysłałem 20000 dolarów z USA na konto idea walutowe euro zdawalem sobie sprawę że jakieś grosze stracę na przewalutowaniu dolarów na euro ale sądzilem że to nie będzie wysoka kwota!? Na dzień w którym pokazały się pieniądze powinienem otrzymać w przeliczeniu na złotówki ok 72000 zł a było 65000 zł na przewalutowaniu straciłem 7000 zł skąd te [Moderacja] biorą kurs ? Nie polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam że w tym Banku pracują [Moderacja] najgorszego sortu. Szkoda pisać kolejny elaborat ... Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. ODRADZAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Infolinia nie działa - kilkukrotne wielominutowe próby połączenia. Nie oddzwaniają pomimo wypełnienia prośby o kontakt skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam, wszystkich młodych przedsiębiorców przed nieuczciwymi praktykami prowadzonymi przez jednego z pracowników IdeaBank w Łodzi na rynku Manufaktury. W sposób nieuczciwy, półprawdami i niedomówieniami wprowadził nas w błąd zapewniając, że przy podpisaniu umowy o usługi księgowe TaxCare co trzeci miesiąc (w ramach promocji polecania nowych klientów) będziemy mieli GRATIS! Zapewniał, że nie musimy przyprowadzać klientów, bo on z ?automatu? przypisuje nowo podpisane umowy przedsiębiorcom których jest ?opiekunem klienta?. Zapewniał, że mimo iż nie ma tego w warunkach promocji to jawnie jest to umowa dżentelmeńska i obowiązuje. Po tym jak okazało się po trzech miesiącach, że jego zapewnienia to bzdury jakich mało złożyliśmy reklamacje. Złożyliśmy obszerne wyjaśnienia, wskazaliśmy że jest świadek rozmów telefonicznych i bilingi, ale mimo to nasza reklamacja została uznana za niezasadną, a niepodważalne argumenty i dowody zostały zignorowane! Nie polecamy tego banku! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
23.07.2018 udałem się do placówki Banku we Wrocławiu (Skytower) w celu zamknięcia rachunku bankowego. W placówce było dwóch Klientów czekających na Doradcę. Panie Kasjerki zapytały w czym mogą pomóc - ja, że chciałem zamknąć rachunek - Panie odpowiedziały, że musi to zrobić Doradca. Po chwili przybyli nowi Klienci - jedni w sprawie lokaty, inni w sprawie do wyjaśnienia jakichś swoich problemów z kredytem. Pojawił się jakiś Pan na tzw. froncie czyli kierujący ruchem, jak ja to nazywam. Jeszcze raz zagaiłem Pana kierującego ruchem, że chciałem tylko zamknąć rachunek (rachunek na zero - nigdy nie był używany). Odpowiedź - muszę czekać na doradcę. Pytam Klientów przede mną ile czasu już czekają - tak z ciekawości - odpowiedź 30 min, 40 min. Moje pytanie brzmi - w jakim celu do cholery tak banalna sprawa, jak zamknięcie rachunku wymaga angażowania Pana Doradcę, który dostępny będzie kiedyś tam. Zamknięcie rachunku to posprzedaż - każdy może to zrobić, tak było do niedawna - nawet w tym Banku. Na sali sprzedażowej było pięciu Klientów i trzech pracowników Banku. Jeżeli tak banalnej sprawy nie może załatwić pracownik Banku - to jaką załatwi? Mam zatem propozycję iście z Kuchennych Rewolucji - Niech Pan Czarnecki weźmie swoją ekipę i uda się do innego Banku i niech zobaczy, jak to ma wyglądać. W moim odczuciu - jest to jedna wielka MASAKRA. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Za ten bank i ich metody pracy, jakość obsługi i podejście do klienta powinny się zabrać jakieś instytucje sprawdzające takie pseudo banki, nie wiem gdzie oni biorą tych pracowników i jak ich szkolą, bardzo agresywny bank nie traktuje klientów po ludzku. Wróże im, że potracą klientów w ciągu kilku lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga! Bank stara się sprzedać klientom różne "pewne zysku" produkty. To Idea Bank polecał obligacje GetBack. Właściciel Idea Bank był też twórcą Get Back. Przypadki? Różne dziwne lokaty strukturyzowane, mające przynosić wspaniałe zyski okazują się nie przynoszącymi ani grosza zysku( a wiec strata) dochodowe jedynie dla banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie polecam, wszystko przebiegało pomyślnie do momentu, w którym postanowiłam zrezygnować z prowadzenia konta. Konsultant (nazwiska niestety nie pamiętam) wypytywał mnie o rzeczy znacznie przekraczające zakres jego kompetencji, a wręcz naruszające moją prywatność i nie przestał wypytywać mimo mojej prośby. Skrajny brak kultury. Ponadto złożyłam na jego ręce oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które miał dostarczyć gdzie trzeba, a półtora miesiąca po zdarzeniu dowiaduję się na infolinii, że żaden wniosek nie wpłynął i nikt nie odnotował mojej wizyty w banku. Mało tego, szanowny konsultant w momencie przyjęcia ode mnie wniosku o zamknięcie konta powinien dać mi potwierdzenie, którego oczywiście nie dostałam. Żenujące. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nic nie działa, wywala przy robieniu przelewów, system do fakturowania to porażka, do faktur starszych niż miesiąc nie ma do nich dostępu, wyszukiwarka transakcji i faktur zawiesza system po kilku sekundach i zostaje się wylogowanym na infolinię czeka się w nieskończoność, nie odpowiadają na maile, uciekajcie z tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kuje słówPotwierdzam, opinię, przed wyjazdem za granicę chciałem założyć lokatę, okazało się że mam nie aktualne dane, pracownik poprawił dane złożyłem wniosek o lokatę, przelałem pieniądze na konto moje w tym banku, cofnięto je z powrotem bo się okazało ze nadal mam nieaktualne dane,więc chciałem rozmawiać online z mojego konta w tym banku z doradcę bo już jestem za granicą, aby próbować dalej drążyć temat lokaty, okazało się ze bank ma nieaktualne certyfikaty i przeglądarka nie pozwala na czat, brakuje słów , kto tam pracuje w tym banku ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakieś nieporozumienie i strata czasu... 4 dni otwierałem konto firmowe (oczywiście nie zostało otwarte z winy banku) po 3 telefonach każda z osób zapewniała, że za chwilkę moje konto zostanie aktywne, w między czasie dosyłałem skan dowodu osobistego pomimo, że nie był potrzebny na początku podczas wypełniania wniosku, robiłem dwa razy przelew aktywacyjny - tutaj też ciekawostka ponieważ Pani na infolinii stwierdziła, że przelew poszedł na konto prywatne w IdeaBanku na moje nazwisko (o które oczywiście nie wnioskowałem oraz, które odznaczałem podczas skłądania wniosku o konto firmowe) pomimo, że dwukrotnie przelałem pieniądze na numer konta firmowego (dysponuję potwierdzeniem). Od każdego jedyne co słyszałem to, że nie jest w stanie nic zrobić, ale oczywiście konto zostanie za chwilę uruchomione. Oczywiście się nie doczekałem. Dodam, że w innym banku konto założyłem (z aktywacją) w ciągu około godziny przez internet. Całe szczęście, że zrezygnowałem z IdeaBanku i zamknąłem wniosek - znajomy pracujący w zabezpieczeniach jako informatyk dołożył jeszcze kilka informacji na temat m.in. ginących przelewów w tym banku i tyle mi wystarczyło - żałuję, że wcześniej się nie zorientowałem wśród opinii, a tylko zasugerowałem się niskimi opłatami w banku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam tego banku. Posiadam konto w tym banku jednak nie mogę z niego korzystać (przelewy nie przychodzą, lokaty nie da się zerwać), ponieważ już dwa miesiące co najmniej trwa jego aktywacja. Po telefonicznych rozmowach zostaje zapewniona, że problem został zgłoszony do odpowiedniego działu i zostanę poinformowana poprzez bankowość internetową. Oczywiście nie dostaję żadnych informacji. Trwa to już 2 miesiące i po każdym telefonie wykonanym do banku dostaje taką samą informację i tak przez 2 miesiące już, jak nie więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety ten Bank to porazka na Polskim rynku. Ich system to doprowadzenie przedsiebiorcy do bankructwa. Jezeli tylko nastapi jakies opoznienie w spłacie raty to koniec dla klijenta. Monitoring leci jeden po drugim i juz jest ciezko nadgonic. Nagle pojawiaja sie widykatorzy z całej polski. Po przeczytaniu opinni widze ze nie jestem sama z tym problemem. Bank powinien byc sprawdzony przez odpowiednie placowki ktore bronia klientow. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
A ja polecam IDEA BANK! Może nie jest idealny, system czasami wolno chodzi, brakuje BLIKa ale aż tak źle nie jest jak w innych opiniach. Konto jest darmowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów także! Mają bardzo dobre oprocentowanie lokat. A że nie sa idealne? a który bank jest?! W dzisiejszych czasach każdy bank ma swoje za uszami i o każdym można powiedzieć że jest dziadowki. Ja polecam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię