Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
ODWIEDZIŁAM DZIŚ iDEA BANK PRZY MARSZAŁKOWSKIEJ 87 W WARSZAWIE , RZECZ NIEPRWADOPODOBNA W TYCH CZASACH - WSZYSCY KONSULTANCI, SA NA ZEBRANIU , KTÓRE NIE WIADOMO ILE POTRWA. WITA I INFORMUJE PANI , KTÓRA W NICZYM NIE MOŻE POMÓC BO NIE MAM UPRAWNIEŃ BO PRACUJE 2 TYG. W BANKU CZEKAJA LUDZIE , NIKT ICH NIE OBSŁUGUJE , CHYBA SIEDZIELI TAM ZE WZGLĘDU NA UPAŁ I KLIMATYZACJE . CZEKAŁAM 15 MINUT I DOWIEDZIAŁAM SIE ŻE PRAWDOPODOBNIE JESZCZE 25 MIN, WYSZŁAM JESZCZE NIGDY NIE BYŁAM W TAKIEJ SYTUACJI W BANKU BY NIE BYŁO ANI JEDNEJ OSOBY OBSŁUGUJĄCEJ KLIENTÓW. .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tego banku należy unikać jak zarazy!! W uzgodnieniu wpłaciłem 3x kilkadziesiat tysięcy tytułem lokaty tzw strukturyzowanej.W odpowiedzi otwarto mi 2 lokaty zwykłe a jedna wpłata zniknęła...i juz.Kontakt z tym bankiem jest tylko w jedną stronę tzn.on do klienta a klient to może sobie dzwonić dzwonić i..dzwonić i tak nikt nie odbierze.Pismo interewncyjne,bzdurna odpowiedź i po 3 miesiącach jest! wpłata sie odnalazła i lokatę otwarto. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem w tym banku, przez 2 lata, konto firmowe i nie było z nim większych kłopotów. Miałem zastrzeżenia co do działania samego konta on-line (bo tylko z niego korzystałem), pod względem funkcjonalności, rozwiązań i szybkości działania, ale żaden system nie jest bez wad. Ale faktycznie niektóre rozwiązania były dziwne albo wolne. Miałem trzy numery rachunków w jednym koncie i wykonanie przelewu z jednego własnego rachunku na drugi, w obrębie jednego konta, wymagało uwierzytelnienia, a wykonanie takiego przelewu w okolicach północy, często skutkowało pojawieniem się przelewu po kilku godzinach, gdzieś nad ranem. Paranoja. Natomiast potwierdzam opinie innych klientów, organizacyjnie ten bank to jest DRAMAT, brak przepływu informacji i pomiędzy klientem a bankiem i pomiędzy departamentami banku, ślamazarność, biurokracja, odsyłanie od jednego działu do drugiego. No pod każdym względem fatalnie. I olewanie klienta. Nie wygenerowałem sobie przed zamknięciem konta, dwóch ostatnich wyciągów i po jakimś czasie zwróciła mi na to uwagę księgowa. Wiec 22.07.2018 napisałem mejla do menedżera który zamykał rachunek, jak możemy rozwiązać ten problem. Jest dzisiaj 15.08.2018 i brak jakiejkolwiek odpowiedzi a mejl na pewno doszedł bo otrzymałem zwrotkę. Oddział banku przy ul.Pawiej w Krakowie a ten super menago to pan [Moderacja] . Brawo bank, brawo menago. Brawo Wy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialem w tym bankylu do spłaty Kredyt podoisalem wniosek w naju o wczesza spłatę i zreakiziwalem ja dopiero w sierpniu. Brak kontaktu w sprawie spłaty obsługa nie obiera telefonów kasa przelana na spłatę nie widoczna. Reklama ja nie przyjęta. Dopiero interwencja ZR zgłoszenia do rzecznika finansowego cos dala. Dliczyli sobie kolejne miesiące na spłatę czuł okolo 2800 zl. [Moderacja] skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank i jego interfejs WWW to jest kpina z obywatela, polowa funkcji nie dziala, albo dziala niepoprawnie, zle wyszukuje, nie pokazuje mi wplat klientow w historii, na maile nie odpisuja, na zgloszenia bledow po 3 mc !!! oczywiscie do tej pory nie naprawione! Strach trzymac tam pieniadze, odrazam kazdemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Worst bank ever, already waiting 2 months for my credit card, they never reply or answer to any emails in their support system. Unbelievable. Any foreigner reading this go to citibank other people of my company have no problems with them! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja korzystam z Idea Banku od 2 lat w zakresie lokat. Lokaty najlepsze obecnie na rynku - bez dwóch zdań. Łatwość korzystania z aplikacji, przez którą można otwierać lokaty - idealna. To, że trzeba uważać na warunki otwierania lokat, to oczywiste. Szczególnie kiedy są to lokaty "na nowe środki". Ale nawet jeżeli źle otworzymy taką lokatę,to za kilka godzin mamy informację e-mailową o zmianie oprocentowania lokaty na niższe. Wtedy trzeba zerwać taką lokatę i założyć inną. Trwa to 1 minutę. Mi taka sytuacja przydarzyła się raz. Dostałem informację o tym, że nie spełnia ona wymogów i jest zmiana oprocentowania na niższe. Zmieniłem lokatę na inną i po bólu. Tak, że nie zgodzę się z poprzednikiem, że bank oszukuje jak może. Nie oszukuje, a powiedziałbym, że jak na panujące na rynku oferty daje stosunkowo dobrze zarobić. Trzeba tylko przy lokatach "specjalnych", mających pewne wymagania do tych wymagań się dostosować. Każdą lokatę, która nam się nie spodoba można zerwać błyskawicznie. Co do obsługi Infolinii - baz uwag krytycznych, normalna, raczej uprzejma. Trudno się dodzwonić - to spory minus. Napisałem swoją opinię, bo przeczytałem poprzednika i z jego krytycznymi uwagami się nie zgadzam. Za to pochwalam za całokształt, a szczególnie za procenty, które dają. skomentuj opinię (11) »
użytkownik
Ocena:
Ja posiadam konto firmowe w Idea Banku i jestem zadowolony. Co prawda nie mam żadnych kredytów, leasingów, debetów itp więc wypowiadam się tylko w temacie codziennej obsługi, opłat oraz bankowości elektronicznej . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystania z usług banku, otworzyłam rachunek oszczednosciowo -rozliczeniowy w placówce banku w Katowicach, po czym zrobiłam przelew na w.w rachunek, po przybyciu do banku okazało się że pieniędzy nie ma, a rachunek został nie aktywowany, dlatego nie ma pieniędzy na nim, tłumaczyli się że osoba która zakładała rachunek zapomniała wcisnąć jednego przycisku myszka i rachunek został nie aktywowany poza tym nie miła obsługa nawet nie przeprosili za błąd dla mnie tj.nie zrozumiałe otworzyć rachunek którego nie ma skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To są oszuści, otwarlam konto w banku zrobiłam przelew po czym przychodzę do banku i pieniędzy nie ma, ponieważ konto które założyłam z pieczatkami banku i podpisami nie jest aktywne czyli go nie ma masakra odradzam jeszcze do tego obsługa bardzo niemiła. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank zwłaszcza pod względem Lokat to najlepszy Bank... Najbardziej Optymalny. Reszty produktów nie używałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Osobiscie korzystam z idea banku juz 4 lata i zauważyłem, że z roku na rok jest coraz gorzej. Korzystam co prawda z lokat, gdyz na tle krajowym oprocentowania są zawsze korzystne, niestety trzeba strasznie uważać, gdyż regulamin lokat ma tyle kruczkow, że bardzo czesto oprocentowanie spada z 2,5-3% na 0,05%. Oczywiscie bez jakichkolwiek informacji. Trzeba uwazac i logowac sie w miare czesto i sledzic sytuacje. Bank zrobi wszystko,żeby oszukac swoich klientow. Kolejna sprawa to brak mozliwosci zmiany statusu z odnawialna na nieodnawialna, oczywiscie odnowiona zostaje na 0,01%!!!Wiekszosc osob na infolinii w moim przypadku 7/10 bardzo niemiła i niepomocna. Osobiscie moge stwierdzić po tych kilku latach,że można korzystać,ale trzeba uważać. Pozdrawiam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank, czyli [Moderacja] na kółkach, to trzeba głośno powiedzieć i napisać.\r\nWypowiedziałem umowę o kredyt obrotowy, mam dokumenty z oddziału, a kredyt jak widnieje tak widnieje. Pomyślałem sobie, może tak musi być, wypowiedziałem umowę o rachunek z kartą debet itd itp. Napisali maila, żebym zadzwonił i potwierdził rezygnację, bo podpisy, ok dzwonię i co i oczywiście konsultant, nie może potwierdzić wypowiedzenia rachunku, bo widniej kredyt, który wypowiedziany już jest. Normalnie jedno wielkie gówno. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie jest bank, to jakaś mafia - co chwila naliczają jakieś kary, dodatkowe opłaty, nie honorują informacji, że już opłaciłem i mogę przesłać potwierdzenie, to po drugiej stronie słyszę, że w systemie on nie ma tej wpłaty i zaraz dostanę kolejną karę, ze kolejne spóźnienie, a jak nie opłacę, to przyjdzie ktoś do mnie do domu i za to będę musiał zapłacić jeszcze 300 zł... Chwila spóźnienia z ratą i zaczynało się nękanie, jakiego nigdy w życiu nie przeżyłem, a nawet straszenie... Spóźnienia ze spłatą rat miałem w innych bankach w przeszłości i nigdy mnie coś takiego nie spotkało... Gdy im powiedziałem, że sprawę skieruję do prokuratury za nękanie i straszenie, to się uspokoili. Mógłbym jeszcze sporo wymieniać, bo miałem z nimi sporo przejść i mam bardzo złe zdanie na temat IdeaBanku. Postanowiłem nie trzymać tam pieniędzy, również moi klienci (bo to konto firmowe) też nie przesyłają tam rozliczeń - założyłem konto w innym banku i wiem, że jestem teraz w banku, a nie parabanku... Odradzam! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank słabo dbający o relacje z klientem. Lokaty - szereg kruczków aby wymiksować się z wypłaty odsetek, obsługa strony z kontem - mało intuicyjna, wykres wyświetla bzdury nieadekwatne do kwot, wyłączenie (przypadkowe) niektórych funkcji konta można włączyć tylko osobiście w oddziale, nie wystawiają faktury za doładowanie telefonu na koncie firmowym, brak dostępnych konsultantów co uniemożliwia kontakt na czacie, odpowiedzi mailowe nie na temat lub bez zrozumienia problemu itp. itd. Dramat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSTRZEGAM, omijajcie ten twór finansowy !!! 22.06.2018 po ponad misięcznym bezskutecznym oczekiwaniu na kartę debetową do konta Idealnego, w oddziale we Wrocławiu ul. Mikołaja, postanowiłem zrezygnować z dopiero co otwieranego rachunku i złożyłem wnosek o wypowiedzenie umowy ramowej (zamknięcie rachunku wraz z dostepem do bankowości elektronicznej) z zachowaniem okresu wypowiedzenia 30 dni. Rachunek wraz z Umową Ramową miał być zamknięty z dniem 22.07.2018. Złożyłem również sprzeciw na przetważanie moich danych osobowych w celach marketingowych. Do dzisiaj moje wnioski nie zostały wykonane, ten "pseudo bank" nie odpowiada na moje zapytania, zarówno poprzez pocztę wewnętrzną ( po zalogowaniu do banku ) jak i pocztę zewnętrzną na adres kontakt@ideabank.pl . Dodzwonienie się do tego banku graniczy z cudem, a jak się już uda, to poza przyjęciem zgłoszenia, nie zmienia się nic, w żaden sposób nie można pozbyć się tego "wrzoda". Regulaminy, przepisy prawa bankowego, cywilnego nie dotyczą tego banku, dobrze zorganizowana "sitwa", działa w oparciu o własne widzimisie a nie podpisane umowy. Żaden bank nie jest IDEAalny, ale dpbrze się zastanówcie zanim skierujecie kroki w jego stronę ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja miałem ostatnio przypadek z przewalutowaniem , wysłałem 20000 dolarów z USA na konto idea walutowe euro zdawalem sobie sprawę że jakieś grosze stracę na przewalutowaniu dolarów na euro ale sądzilem że to nie będzie wysoka kwota!? Na dzień w którym pokazały się pieniądze powinienem otrzymać w przeliczeniu na złotówki ok 72000 zł a było 65000 zł na przewalutowaniu straciłem 7000 zł skąd te [Moderacja] biorą kurs ? Nie polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam że w tym Banku pracują [Moderacja] najgorszego sortu. Szkoda pisać kolejny elaborat ... Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. ODRADZAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Infolinia nie działa - kilkukrotne wielominutowe próby połączenia. Nie oddzwaniają pomimo wypełnienia prośby o kontakt skomentuj opinię »
Dodaj opinię