Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja jestem bardzo zadowolony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku miesięcy korzystam z banku w zakresie lokat krótkoterminowych. Jestem bardzo zadowolona, głównie ze względu na konkurencyjny procent, ale obsługa konta i transakcje przebiegają bez zarzutu. Ucięta gwiazdka za utrudniony kontakt z infolinią. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda naciągaczy, która za nic nie ponosi odpowiedzialności, a jedyne, co potrafi, to "skubać" jeleni, mających trochę pieniędzy. Jestem jedną z osób, którą "nabito" w Altusa; miał być cudowny, a zanotował wielki spadek. Co ciekawe, nawet w takiej sytuacji bank pobiera opłaty za zarządzanie!!! Wcześniej otwarto mi zupełnie niepotrzebnie płatne konto premium (ale zapomniano mnie o tym poinformować), a później grożono windykacją. W ramach przeprosin (operetkowy) rzecznik klientów zaoferował mi torbę herbaty :) Omijać szerokim łukiem Idea Bank i wszystkie inne ze stajni Czarneckiego; oby jak najszybciej przeszli do historii!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa klienta firmowego. Jeszcze parę rok temu byłam zadowolona i nie mialam żadnych problemów. Dziś zmieniam konto firmowe i osobiste -mimo,że jest to dużo formalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam wszystkim korzystanie z uslug tego banku (to za duże słowo na ten twór). na podisane dokumenty do kredytu czekalem 7 miesięcy... na opienię bankową czekam już ponad miesiac i ani na inforlini ani w bankowosci internetowej nikt nie jest w stanie odp mi co sie dzieje, kiedy zostala wystawiona, kiedy wysłana... nic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na lokatę strukturyzowaną w Idea Bank. Przestrzegam wszystkich. Lokatę założyłem na okres 3 miesięcy z oprocentowaniem 4%. Pieniądze zostały przesłane na z mojego rachunku na rzecz tej lokaty 10 dni przed terminem rozpoczęcia lokaty, o zywiście bez oprocentowania. Po 3 miesiącach, kiedy lokata się zakończyła ( z zyskiem) bank czekał do ostatniego dnia z terminem zwrotu środków z lokaty na mój rachunek a termin ten wynosi 14 dni ROBOCZYCH!!! Bank w ten sposób obracał moimi pieniądzmi przez 28 dni trzeba dodać 2 weekendy), czyli miał miesiąc kasę za friko. Gdybym zerwał lokatę w trakcie jej trwania musiał bym zapłacić opłatę administracyjną w wysokości 1,2% od kwoty lokaty. W przypadku dotrzymania terminu środki są nam zwracane. Teraz mają nową lokatę na okres 9 miesięcy na 4,5 %. Co trzy miesiące sprawdzają czy lokata przyniosła zysk, jak nie to na następne 3 miesiące. Jak to powiedziała konsultantką że po 9 miesiącach na pewno się uda wypracować zysk. PRZESTRZEGAM!!! Lepiej załóżyć zwykłą lokatę na 2 lub 2,3 % z możliwością wcześniejszego zakończenia i co najważniejsze z natychmiastowym dostępęm do swoich środków. Moje ocena dla tego banku to słabe 3. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda, że nie ma możliwości dodania oceny ujemnej. Nie spotkałem się do tej pory z tak bezczelnym robieniem idioty ze swojego klienta. Zacznijmy od początku, czyli od zgodzenia się na kredyt firmowy, który był tak pięknie opisany. NIewielka faktycznie marża banku, zero odsetek, podczas rat, tylko ubezpieczenie przymusowe. Ok. W zamian trzeba dostarczyć dokument (jak się okazuje dwa dokumenty, co będzie miało skutek w przyszłości) o wykorzystaniu przyznanych środków. \r\nUmowa podpisana, pierwsza transza (druga miała zostać przelana w momencie okazania dokumentu zakupu) znalazła się koncie. Dokument zakupu dostarczony do siedziby spółki, druga transza wpłynęła na konto, czyli zakup został pokryty w całości. \r\n\r\n3 miesiące po otrzymaniu drugiej transzy SMS\'y o naliczeniu kary za niedostarczenie dokumentu - do raty wynoszącej 390 PLN doliczona kara 200 PLN!!! Złożona reklamacja, aby zdążyć przed następną ratą, że dokumenty złożyłem (dostarczony skan dokumentu z pieczątką do oddziału i potwierdzenie przyjęcia), kolejna rata kolejne 200PLN!! odpowiedzi na reklamacje nie ma, bo przecież mają 30 dni. Po 30 dniach kolejny telefon, reklamacja nei jest rozpatorzona, wysyłają ponaglenie (i wtedy moja wina, bo trzeba było uderzyć do placówki) kolejna rata kolejne 200 PLN, nie wytrzymałem poszedłem do placówki, reklamacja nieuznana bo ? nie wystarczy dostarczyć jednego dokumentu na całą wydatkowaną kwotę, trzeba dostarczyć dwa - jeden na 60% drugi na 40%. Nieważne, że nie ma takiej możliwości po roku (chyba, że ktoś lubi preparować dokumenty firmowe). Jedyna decyzja, spadam od [Moderacja] , spłacam kredyt - po spłąceniu do odzyskania zostaje 38 rat z ubezpieczenia, więc zaczynają się kolejne przeboje. Pierwsza osoba mówi, że mają 30 dni .. ok niech będzie, po 30 dniach przychodzi wiadomość, że fgaktycznie mam nadpłacone ubezpieczenie i gdzie mają je zwrócić (w końcu ciężko wziąć mój numer konta z własnego systemu), więc potrzebny telefon na infolinie. Po przekazaniu numeru konta mijają 2 TYGODNIE!!!! i zwrotu nadal nie ma ? a opłaty za konto, które chcę zlikwidować w tym [Moderacja] banku dalej są naliczane, a powiadomienia przysyłane sms\'em. \r\n\r\nKto nie chce tracić nerwów na parabanki, niech omija IDEA BANK z daleka! DNO, DNO i 3 METRY MUŁU.\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Andrzej G [Moderacja] inwestował swoje gigantyczne prowizje od GetBacku w budowie klubów sportowych \"MRS. SPORTY\"... To się nazywa pralnia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze z takim dziadostwem nie spotkałem się jaki panuje w dziale obsługi klienta. czekam już prawie 24h na kontakt z działu depozytów. klienta maja w przysłowiowej d...ie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie można się doprosić o informacje dotycząca konta, np od 2 miesięcy nie mogę otrzymać zestawienia lokat na konkretny dzień,. Lokaty sa ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODWIEDZIŁAM DZIŚ iDEA BANK PRZY MARSZAŁKOWSKIEJ 87 W WARSZAWIE , RZECZ NIEPRWADOPODOBNA W TYCH CZASACH - WSZYSCY KONSULTANCI, SA NA ZEBRANIU , KTÓRE NIE WIADOMO ILE POTRWA. WITA I INFORMUJE PANI , KTÓRA W NICZYM NIE MOŻE POMÓC BO NIE MAM UPRAWNIEŃ BO PRACUJE 2 TYG. W BANKU CZEKAJA LUDZIE , NIKT ICH NIE OBSŁUGUJE , CHYBA SIEDZIELI TAM ZE WZGLĘDU NA UPAŁ I KLIMATYZACJE . CZEKAŁAM 15 MINUT I DOWIEDZIAŁAM SIE ŻE PRAWDOPODOBNIE JESZCZE 25 MIN, WYSZŁAM JESZCZE NIGDY NIE BYŁAM W TAKIEJ SYTUACJI W BANKU BY NIE BYŁO ANI JEDNEJ OSOBY OBSŁUGUJĄCEJ KLIENTÓW. .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tego banku należy unikać jak zarazy!! W uzgodnieniu wpłaciłem 3x kilkadziesiat tysięcy tytułem lokaty tzw strukturyzowanej.W odpowiedzi otwarto mi 2 lokaty zwykłe a jedna wpłata zniknęła...i juz.Kontakt z tym bankiem jest tylko w jedną stronę tzn.on do klienta a klient to może sobie dzwonić dzwonić i..dzwonić i tak nikt nie odbierze.Pismo interewncyjne,bzdurna odpowiedź i po 3 miesiącach jest! wpłata sie odnalazła i lokatę otwarto. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem w tym banku, przez 2 lata, konto firmowe i nie było z nim większych kłopotów. Miałem zastrzeżenia co do działania samego konta on-line (bo tylko z niego korzystałem), pod względem funkcjonalności, rozwiązań i szybkości działania, ale żaden system nie jest bez wad. Ale faktycznie niektóre rozwiązania były dziwne albo wolne. Miałem trzy numery rachunków w jednym koncie i wykonanie przelewu z jednego własnego rachunku na drugi, w obrębie jednego konta, wymagało uwierzytelnienia, a wykonanie takiego przelewu w okolicach północy, często skutkowało pojawieniem się przelewu po kilku godzinach, gdzieś nad ranem. Paranoja. Natomiast potwierdzam opinie innych klientów, organizacyjnie ten bank to jest DRAMAT, brak przepływu informacji i pomiędzy klientem a bankiem i pomiędzy departamentami banku, ślamazarność, biurokracja, odsyłanie od jednego działu do drugiego. No pod każdym względem fatalnie. I olewanie klienta. Nie wygenerowałem sobie przed zamknięciem konta, dwóch ostatnich wyciągów i po jakimś czasie zwróciła mi na to uwagę księgowa. Wiec 22.07.2018 napisałem mejla do menedżera który zamykał rachunek, jak możemy rozwiązać ten problem. Jest dzisiaj 15.08.2018 i brak jakiejkolwiek odpowiedzi a mejl na pewno doszedł bo otrzymałem zwrotkę. Oddział banku przy ul.Pawiej w Krakowie a ten super menago to pan [Moderacja] . Brawo bank, brawo menago. Brawo Wy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialem w tym bankylu do spłaty Kredyt podoisalem wniosek w naju o wczesza spłatę i zreakiziwalem ja dopiero w sierpniu. Brak kontaktu w sprawie spłaty obsługa nie obiera telefonów kasa przelana na spłatę nie widoczna. Reklama ja nie przyjęta. Dopiero interwencja ZR zgłoszenia do rzecznika finansowego cos dala. Dliczyli sobie kolejne miesiące na spłatę czuł okolo 2800 zl. [Moderacja] skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank i jego interfejs WWW to jest kpina z obywatela, polowa funkcji nie dziala, albo dziala niepoprawnie, zle wyszukuje, nie pokazuje mi wplat klientow w historii, na maile nie odpisuja, na zgloszenia bledow po 3 mc !!! oczywiscie do tej pory nie naprawione! Strach trzymac tam pieniadze, odrazam kazdemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Worst bank ever, already waiting 2 months for my credit card, they never reply or answer to any emails in their support system. Unbelievable. Any foreigner reading this go to citibank other people of my company have no problems with them! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja korzystam z Idea Banku od 2 lat w zakresie lokat. Lokaty najlepsze obecnie na rynku - bez dwóch zdań. Łatwość korzystania z aplikacji, przez którą można otwierać lokaty - idealna. To, że trzeba uważać na warunki otwierania lokat, to oczywiste. Szczególnie kiedy są to lokaty "na nowe środki". Ale nawet jeżeli źle otworzymy taką lokatę,to za kilka godzin mamy informację e-mailową o zmianie oprocentowania lokaty na niższe. Wtedy trzeba zerwać taką lokatę i założyć inną. Trwa to 1 minutę. Mi taka sytuacja przydarzyła się raz. Dostałem informację o tym, że nie spełnia ona wymogów i jest zmiana oprocentowania na niższe. Zmieniłem lokatę na inną i po bólu. Tak, że nie zgodzę się z poprzednikiem, że bank oszukuje jak może. Nie oszukuje, a powiedziałbym, że jak na panujące na rynku oferty daje stosunkowo dobrze zarobić. Trzeba tylko przy lokatach "specjalnych", mających pewne wymagania do tych wymagań się dostosować. Każdą lokatę, która nam się nie spodoba można zerwać błyskawicznie. Co do obsługi Infolinii - baz uwag krytycznych, normalna, raczej uprzejma. Trudno się dodzwonić - to spory minus. Napisałem swoją opinię, bo przeczytałem poprzednika i z jego krytycznymi uwagami się nie zgadzam. Za to pochwalam za całokształt, a szczególnie za procenty, które dają. skomentuj opinię (11) »
użytkownik
Ocena:
Ja posiadam konto firmowe w Idea Banku i jestem zadowolony. Co prawda nie mam żadnych kredytów, leasingów, debetów itp więc wypowiadam się tylko w temacie codziennej obsługi, opłat oraz bankowości elektronicznej . skomentuj opinię »
Dodaj opinię