Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bardzo Optymalne Lokaty. Dużo lokuje i od wielu lat jakiś dobrych 7 lat Idea Bank rzadko kiedy daje jakieś szanse konkurencji. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Smarkateria. Nigdy więcej tych "bankowców". WON. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia . Uważajcie na ten bank . Brak kontaktu . Reklamacje rozpatrywane po 60 dniach . [Moderacja] skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim miałem konto (a miałem je w ok. 10). Przez 2 miesiące nie byli w stanie uczynić mojej karty debetowej aktywną, zostałem bez pieniędzy, choć były na koncie. Obsługa bez kompetencji, rozkładała ręce, gęby pełne frazesów i nic poza tym, głupie uśmieszki i beznadziejne komentarze (oddział na Sukienniczej w Krakowie), długi czas spędzony w kolejkach by próbować cokolwiek załatwić. To bank, który nie przestrzega zapisów własnych regulaminów, np. par. 15 Regulaminu prowadzenia rachunków wg którego konto na które przez pół roku nie wpływają środki ulega likwidacji - minęło 17 miesięcy od tego momentu i dalej konto istniało niestety musiałem znów zmarnować czas by (mam nadzieję) zakończyć ten żenujący spektakl. Nie odpowiadają na mejle wysyłane z konta bankowego albo z odpowiedzi tych nic kompletnie nie wynika. Bank reklamuje się jako innowacyjny a ma problemy z obsługą prostego konta indywidualnego. Nigdy więcej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie uciekajcie z tego banku . Infolinia tragedia !!!! dział windykacji jakas masakra - straszą , grożą , dział reklamacji nigdy nie rozpatrzył reklamacji krócej jak 30 dni , wszystkie sprawy są zwlekane , niszczą przedsiebiorców , [Moderacja] , sprawa dla prokuratury !!!! Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety bank który olewa klienta . Nie mogę złożyć reklamacji do idea banku za naliczanie opłat przez idea many ponieważ to inny podmiot. Prozaiczna sytuacji - idea bank wziął jako zabezpieczenie kredytu ???? faktoring idea many . Zamknąłem kredyt a idea many dalej nalicza opłaty. Gdzie się odwołać od tych złodziejskich procedur kto jest w stanie pomóc. Mały plus dla programu bankowego i przejrzystości na koncie . od pewnego czasu nie ma dobrych modyfikacji a le da się przyzwyczaić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczny kontakt. Dzwonisz do siedziby żeby coś się dowiedzieć on każą dzwonić na infolinię A infolinia każe osobiście przyjść do banku. Ludzie mamy 2018 rok. To jest śmieszny bank skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W weekend chciałem skorzystać z promocji dla nowych klientów i założyć lokatę online w korzystnym oprocentowaniu. Po wypełnieniu formularza otrzymałem informację, że otrzymam mail z informacjami odnośnie mojego nowego konta. Zgłosiłem w formularzu online na stronie banku konieczność kontaktu z infolinią telefonicznie. Nikt się nie odezwał, żaden mail nie przyszedł ... Pomyślałem, że to może kwestia weekendu (pracownicy może "działają" od pon-pt ?). Dzisiaj jest poniedziałek, nadal zero odzewu. Traktując tak klienta już na początku zraziłem się kompletnie. Nie polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcę wszystkich przestrzec przed zakładaniem lokat strukturyzowanych w tym banku. Niestety to co mówią sprzedawcy bankowi przed zawarciem umowy a to co osiągamy w okresach późniejszych to dzień do nocy. Zyski niższe niż na lokatach a chęć wycofania pieniędzy obłożona jest wysokimi karami. Bank kolejny raz nie ponosi żadnej kary za brak zysków. Wątpię by inwestował w owe instrumenty a jedynie służą one do rozliczenia naszych pozostawionych w banku pieniędzy. Bank obraca naszą kasą a rozlicza po minimalnym zysku. Prośby o przekazanie dokumentów jak były inwestowane środki pozostają bez echa. Jeszcze raz wszystkich ostrzegam - LOKATY STRUKTURYZOWANE W IDEA BANKU TO ŚCIEMA (jak mawiał klasyk) skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jak najdalej od tego banku !!! [Moderacja] . Najpierw pomagają rozwinąć firmę ...wpychają rok linie przez dwa lata. Po dwóch latach pomimo podpisania dwa razy umowy, weksli itd. w banku, wycofują ją. Informacja tylko na profilu bankowym. Analityk sprawdza analityka po kilka razy i wycofują podpisaną umowę. Odsetki na czas, obroty w koncie również. Spotkania z opiekunem, że niby nie ma czym się martwić. Podpisane dokumenty o rozłożenie na raty. Po czym dzwoni windykacja i nic nie wie....żenada. Przez nich mój BIK od lat nienaganny jest zły. Czekali do ostatniej chwili aby wsadzić klienta na \" bombę\". A najlepsze z tego, że nadal dzwonią/ piszą z propozycją kredytu. Sprawę skieruję do sądu...na nich nie ma innego wyjścia. \r\n skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem bardzo zadowolony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku miesięcy korzystam z banku w zakresie lokat krótkoterminowych. Jestem bardzo zadowolona, głównie ze względu na konkurencyjny procent, ale obsługa konta i transakcje przebiegają bez zarzutu. Ucięta gwiazdka za utrudniony kontakt z infolinią. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda naciągaczy, która za nic nie ponosi odpowiedzialności, a jedyne, co potrafi, to "skubać" jeleni, mających trochę pieniędzy. Jestem jedną z osób, którą "nabito" w Altusa; miał być cudowny, a zanotował wielki spadek. Co ciekawe, nawet w takiej sytuacji bank pobiera opłaty za zarządzanie!!! Wcześniej otwarto mi zupełnie niepotrzebnie płatne konto premium (ale zapomniano mnie o tym poinformować), a później grożono windykacją. W ramach przeprosin (operetkowy) rzecznik klientów zaoferował mi torbę herbaty :) Omijać szerokim łukiem Idea Bank i wszystkie inne ze stajni Czarneckiego; oby jak najszybciej przeszli do historii!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa klienta firmowego. Jeszcze parę rok temu byłam zadowolona i nie mialam żadnych problemów. Dziś zmieniam konto firmowe i osobiste -mimo,że jest to dużo formalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odradzam wszystkim korzystanie z uslug tego banku (to za duże słowo na ten twór). na podisane dokumenty do kredytu czekalem 7 miesięcy... na opienię bankową czekam już ponad miesiac i ani na inforlini ani w bankowosci internetowej nikt nie jest w stanie odp mi co sie dzieje, kiedy zostala wystawiona, kiedy wysłana... nic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na lokatę strukturyzowaną w Idea Bank. Przestrzegam wszystkich. Lokatę założyłem na okres 3 miesięcy z oprocentowaniem 4%. Pieniądze zostały przesłane na z mojego rachunku na rzecz tej lokaty 10 dni przed terminem rozpoczęcia lokaty, o zywiście bez oprocentowania. Po 3 miesiącach, kiedy lokata się zakończyła ( z zyskiem) bank czekał do ostatniego dnia z terminem zwrotu środków z lokaty na mój rachunek a termin ten wynosi 14 dni ROBOCZYCH!!! Bank w ten sposób obracał moimi pieniądzmi przez 28 dni trzeba dodać 2 weekendy), czyli miał miesiąc kasę za friko. Gdybym zerwał lokatę w trakcie jej trwania musiał bym zapłacić opłatę administracyjną w wysokości 1,2% od kwoty lokaty. W przypadku dotrzymania terminu środki są nam zwracane. Teraz mają nową lokatę na okres 9 miesięcy na 4,5 %. Co trzy miesiące sprawdzają czy lokata przyniosła zysk, jak nie to na następne 3 miesiące. Jak to powiedziała konsultantką że po 9 miesiącach na pewno się uda wypracować zysk. PRZESTRZEGAM!!! Lepiej załóżyć zwykłą lokatę na 2 lub 2,3 % z możliwością wcześniejszego zakończenia i co najważniejsze z natychmiastowym dostępęm do swoich środków. Moje ocena dla tego banku to słabe 3. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda, że nie ma możliwości dodania oceny ujemnej. Nie spotkałem się do tej pory z tak bezczelnym robieniem idioty ze swojego klienta. Zacznijmy od początku, czyli od zgodzenia się na kredyt firmowy, który był tak pięknie opisany. NIewielka faktycznie marża banku, zero odsetek, podczas rat, tylko ubezpieczenie przymusowe. Ok. W zamian trzeba dostarczyć dokument (jak się okazuje dwa dokumenty, co będzie miało skutek w przyszłości) o wykorzystaniu przyznanych środków. \r\nUmowa podpisana, pierwsza transza (druga miała zostać przelana w momencie okazania dokumentu zakupu) znalazła się koncie. Dokument zakupu dostarczony do siedziby spółki, druga transza wpłynęła na konto, czyli zakup został pokryty w całości. \r\n\r\n3 miesiące po otrzymaniu drugiej transzy SMS\'y o naliczeniu kary za niedostarczenie dokumentu - do raty wynoszącej 390 PLN doliczona kara 200 PLN!!! Złożona reklamacja, aby zdążyć przed następną ratą, że dokumenty złożyłem (dostarczony skan dokumentu z pieczątką do oddziału i potwierdzenie przyjęcia), kolejna rata kolejne 200PLN!! odpowiedzi na reklamacje nie ma, bo przecież mają 30 dni. Po 30 dniach kolejny telefon, reklamacja nei jest rozpatorzona, wysyłają ponaglenie (i wtedy moja wina, bo trzeba było uderzyć do placówki) kolejna rata kolejne 200 PLN, nie wytrzymałem poszedłem do placówki, reklamacja nieuznana bo ? nie wystarczy dostarczyć jednego dokumentu na całą wydatkowaną kwotę, trzeba dostarczyć dwa - jeden na 60% drugi na 40%. Nieważne, że nie ma takiej możliwości po roku (chyba, że ktoś lubi preparować dokumenty firmowe). Jedyna decyzja, spadam od [Moderacja] , spłacam kredyt - po spłąceniu do odzyskania zostaje 38 rat z ubezpieczenia, więc zaczynają się kolejne przeboje. Pierwsza osoba mówi, że mają 30 dni .. ok niech będzie, po 30 dniach przychodzi wiadomość, że fgaktycznie mam nadpłacone ubezpieczenie i gdzie mają je zwrócić (w końcu ciężko wziąć mój numer konta z własnego systemu), więc potrzebny telefon na infolinie. Po przekazaniu numeru konta mijają 2 TYGODNIE!!!! i zwrotu nadal nie ma ? a opłaty za konto, które chcę zlikwidować w tym [Moderacja] banku dalej są naliczane, a powiadomienia przysyłane sms\'em. \r\n\r\nKto nie chce tracić nerwów na parabanki, niech omija IDEA BANK z daleka! DNO, DNO i 3 METRY MUŁU.\r\n skomentuj opinię »
Dodaj opinię