Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Infolinia działa sprawnie, obsługa miła i kompetentna, sprawa załatwiona w kilka minut. Zakończenie lokaty i przelew środków na wskazany rachunek bez problemu. Może w godzinach oblężęnia czas oczekiwania jest dłuższy, jak i w innych centrach nie tylko bankowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomijając masakryczny czas oczekiwania na infoini,to od ponad dwóch tygodni nie moge sie dowiedzieć z jakiej racji mam ablokowane środki na koncie.Panie nieudolnie sie tłumaczą że nie mogą podac bo nie maja info z działu zajęc.Stanowczo odradzam ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie ten bank to jakaś porażka.Kredyt wzięty na 2 lata,miały być raty stałe a po roku spłacania wzrosły o 80zł miesięcznie i na dodatek 200,zł doliczają za monit jak jest opóznienie 2 dni już wysyłają,aby zainkasować 200 zł, które wrzucają w BIK jako nie zapłacony kredyt i tak z nienagannej histori firmy w BIKu zrobili mi bagno.Swiństwo.Oddaję sprawę prawnikowi\r\n [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nic nie potrafił zrobić z niedziałającą kartą debetową przez 2 miesiące, nie stosuje się do własnych zasad odnośnie likwidacji konta, które powinno być zamknięte ponad rok temu, ale dla jego zamknięcia wymagało pomimo deklarowanej innowacyjności kolejnej marnującej czas wizyty w banku, w którym nikt nie potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania. Porażka przez duże p. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to tragedia. Niekompetentni doradcy. Czas oczekiwania 10 - 40 minut. Najczęściej ok. 15. Żeby wyjaśnić problemy z logowaniem musiałem 5 razy dzwonić i wysłać 2 mejle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ulokowałem Środki w IB w ubiegłym roku na okres 5 m-cy.Przedłużyłem lokowanie tej kwoty na kolejne 3m-ce. Całą kwotę po wygaśnięciu lokaty przelałem do banku w którym mam konto osobiste.Wszystko odbyło się bez problemu.Kwotę przelano następnego dnia.Idea Bank posiada jedne z najleprzych depozytów na rynku.Rozważam ponowne założenie lokaty w IB.Polecam lokowanie tam swoich środków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Długie kolejki do doradców (Łódź). Dyrektor oddziału uważa godzinną kolejkę za normalne. Pani, która mnie obsługiwała była zniecierpliwiona i niemiła. Oboje zniechęcili mnie do dalszej współpracy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie dlugo trzeba wisiec na infolinii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Straszna infolinia. Nie dość, że czeka się długo to jeszcze nie są w stanie załatwić błąchej sprawy. Pani po drugiej stronie chyba była robotem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam Idea banku, podnąszą oprocentowanie kredytu bez przyczyny, na wyjaśnienie trzeba czekać ponad miesiąc. Cieżko się dodzwonić na infolinię i oczywiście nikt nic nie wie i nie moze udzielić odpowiedzi. W banku to samo, każą dzwonić na infolinię bo nikt nie umie pomóc. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo Optymalne Lokaty. Dużo lokuje i od wielu lat jakiś dobrych 7 lat Idea Bank rzadko kiedy daje jakieś szanse konkurencji. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Smarkateria. Nigdy więcej tych "bankowców". WON. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia . Uważajcie na ten bank . Brak kontaktu . Reklamacje rozpatrywane po 60 dniach . [Moderacja] skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim miałem konto (a miałem je w ok. 10). Przez 2 miesiące nie byli w stanie uczynić mojej karty debetowej aktywną, zostałem bez pieniędzy, choć były na koncie. Obsługa bez kompetencji, rozkładała ręce, gęby pełne frazesów i nic poza tym, głupie uśmieszki i beznadziejne komentarze (oddział na Sukienniczej w Krakowie), długi czas spędzony w kolejkach by próbować cokolwiek załatwić. To bank, który nie przestrzega zapisów własnych regulaminów, np. par. 15 Regulaminu prowadzenia rachunków wg którego konto na które przez pół roku nie wpływają środki ulega likwidacji - minęło 17 miesięcy od tego momentu i dalej konto istniało niestety musiałem znów zmarnować czas by (mam nadzieję) zakończyć ten żenujący spektakl. Nie odpowiadają na mejle wysyłane z konta bankowego albo z odpowiedzi tych nic kompletnie nie wynika. Bank reklamuje się jako innowacyjny a ma problemy z obsługą prostego konta indywidualnego. Nigdy więcej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie uciekajcie z tego banku . Infolinia tragedia !!!! dział windykacji jakas masakra - straszą , grożą , dział reklamacji nigdy nie rozpatrzył reklamacji krócej jak 30 dni , wszystkie sprawy są zwlekane , niszczą przedsiebiorców , [Moderacja] , sprawa dla prokuratury !!!! Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety bank który olewa klienta . Nie mogę złożyć reklamacji do idea banku za naliczanie opłat przez idea many ponieważ to inny podmiot. Prozaiczna sytuacji - idea bank wziął jako zabezpieczenie kredytu ???? faktoring idea many . Zamknąłem kredyt a idea many dalej nalicza opłaty. Gdzie się odwołać od tych złodziejskich procedur kto jest w stanie pomóc. Mały plus dla programu bankowego i przejrzystości na koncie . od pewnego czasu nie ma dobrych modyfikacji a le da się przyzwyczaić. skomentuj opinię »
Dodaj opinię