Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z tego banku może korzystać ktoś, kto ma dużo czasu. Na pierwszej wizycie (która trwała około godziny) nie udało się założyć lokaty (bo nie było potwierdzenia z centrali). Umówiłąm się na kolejna wizytę i okazało się, ze nadal sprawy (tylko założenia zwykłej lokaty) nadal nie załatwię, bo czegoś tam nie ma, choć obiecywano mi, że na pewno będę mogła to na kolejnej wizycie załatwić, a jeśli nie to zostanę poingformowana wcześniej, by nie przychodzić niepotrzebnie. Ale nie zostałam poinformowana. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Założenie konta to jedyna rzecz którą można w tym banku załatwić. Bank przesyła podwójne przelewy bez konsultacji, a obsługa klienta robi sobie kpiny. Brak możliwości rozmowy z kimkolwiek kompetentnym. Dno bez szacunku dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandaliczne załatwianie klienta przez ten Bank, brak kontaktu z Oddziałem Banku, a telefony podane do kontaktu to infolinia, która nie ma pełnej wiedzy w temacie o który mi chodzi !!! Oddział, w którym założona była lokata jest w odległosci 50 km od mego miejsca zamieszkania . W Oddziale byłąm już 2-krotnie i niestety pozostał jeszcze jeden temat do załatwienia tj.otrzymanie zaświadczenia dla US o wysokości środków zdeponowanych w tym Banku w związku ze śmiercią Posiadacza, bo niestety Panie które mnie obsługiwały nic o tym temacie nie raczyły mnie poinformować czy też napomknąć bo orezecież mają o tym wiedzę ,żę taki dokument musi wyjść z Waszego Banku!!! Ja mając wiele spraw na głowie i ból po stracie najbliższej mi osoby mogę nie mieć o tym wiedzy, czy też nie pamiętać. Urzędnik bankowy musi tu wykazać się kompetencją i pełnym załatwieniem klienta i nie narażać go na stresy i niepotrzebne podróże i koszty Były założone 2 lokaty , przelew przyszedł na 1 łączną kwotę bez dokłądnego opisu z Centrali w Warszawie (IdeaBank SA ul,Przyokopowa 33 Warszawa 01-208) - mimo iż były różne daty ich założenia , o treści :"wypłąta całości spadku posiadacza ...... na rzecz spadkobiercy"? I to jest załatwienie?? OCENA : ZERO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia.Infolinia do [Moderacja] !Nie dość,że pół dnia trzeba czekać aż ktoś się odezwie,a jak się odezwie to jeszcze wprowadza w błąd.Chciałem zamknąć rachunek poprzez infolinię ale okazało się,że trzeba osobiście w najbliższym oddziale.Podano mi miasto Łomża oraz dokładny adres Sienkiewicza 10/29.Pojechałem do Łomży,ale okazało się,że placówka nie istnieje.Sprawdzając w google maps,odnalazłem kilka innych odziałów idea banku w Łomży,które okazały się bankomatami. [Moderacja] ,bankomat to bankomat,oddział banku to oddział z jakąkolwiek obsługą klienta.Paranoja,zjeździłem pół dnia,żeby z niczym wrócić do domu.Po kolejnym połączeniu się z infolinią (kilka godzin,aż ktoś odebrał),oznajmiono mi,że w Łomży nie ma placówki idea banku.WIELKIE DZIADOSTWO!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
świetny bank, bez naleciałości prl-owskich, bez dziwnych wykrzywionych twarzy, bez stękania przy okienku, bez zdzierania opłat z klienta. mam kilka pokaźnych lokat, do tej pory jakos nikt mnie nie oszukal nie okradł, nie próbował naciągnąc, przeczytałam kilkadziesiat komentarzy, wniosek jest prosty, nie ma złych banków są tylko głupi ludzie którzy nie znaja swoich potrzeb i tym samym nie potrafia myslec z wyprzedzeniem, bank nie jest cudotworca, trzeba jedynie potrafic z niego korzystac...korzystac tez z zasobow swojego mózgu, lub pół-mózgu (bo i takie sie zdarzaja formy) i wtedy nikt nie bedzie mial powazniejszych klopotow. skomentuj opinię (9) »
użytkownik
Ocena:
Jest klientem od tygodnia, założyłem lokatę. Czas oczekiwania na infolinii o 16 - mniej niż 1min o 8 - 1-2min System resetowania hasła po godz 20 plus - bo jest minus - nie działa, przy resecie hasła do bankowości internetowej, dostawałem hasło do bankowosci telefonicznej HIT: Na infolinii poradzono mi, żebym założył hasło bez znaków specjalnych bo te czasem blokują system :D - do teraz zastanawiam się czy konsultantka żartowała czy mówiła serio.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skuszony lokatą heppy na 4 % wysłałem 1 grosz w celu weryfikacji moich danych z innego banku powiadomiono mnie przez mail ,ze mogę się zalogować na konto . Po zalogowaniu się poprawnym przelałem kwotę 9999,09zł w celu założenia lokaty na maksymalna kwotę Po około dniu pieniądze nie były widoczne na koncie. Próba połączenia sie z infolinią nie powiodła się. Z konta internetowego z doradcą wirtualnym bez rezultatu. Całe szczęście ,że pieniądze wróciły na pierwotne konto z dopiskiem że nie moę zrobić dopłaty do lokaty ma 1 grosz. Mimo wielokrotnych prób dozwonienia się na infolinię nie udało mi sie do tej pory słuchałem muzyki parę godzin . Do najbliższej placówki banku mam 100 km. Zakładająć lokatę poprzez internet nie brałem pod uwagę opcji odwiedzania siedziby banku. Czy tą działalność można nazwać bankiem ? Jak mogę odzyskać 1 gr przesłany przelewem w celu otworzenia konta i wycofać zgody udzielone na przetwarzanie danych. Zakładając konto w innym banku napewno zaczne od infolinii np w razie takich problemów lub pomyłkowym zalogowaniu sie do konta uzyskam pomoc. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, a byłem i jestem klientem wielu. Niekompetentni pracownicy i to nie tylko szczebla obsługowego, ale też kierowniczego. Skandaliczne opłaty, brak reakcji i odpowiedzi na pytania i pisma. Wprowadzanie w błąd, nie informowanie klienta o wszystkich szczegółach, spychologia. Moja sprawa dotarła do rzecznika finansowego i dopiero jego interwencja sprawiła, że bank raczył zająć stanowisko. Oczywiście nie przyznając mi racji. Nie chcę mieć z nimi nic do czynienia i zdecydowanie odradzam wszystkim. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank tylko i wyłącznie dla lokat i inwestycji można zarobić nie ma konkurencji skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
DRAMAT,nie polecam,czekalem 20 min na infolini i wkoncu strzelil mnie.... bo juz nie mialem sily czekac,w dodatku oblusga opryskliwa i cyniczna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia działa sprawnie, obsługa miła i kompetentna, sprawa załatwiona w kilka minut. Zakończenie lokaty i przelew środków na wskazany rachunek bez problemu. Może w godzinach oblężęnia czas oczekiwania jest dłuższy, jak i w innych centrach nie tylko bankowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomijając masakryczny czas oczekiwania na infoini,to od ponad dwóch tygodni nie moge sie dowiedzieć z jakiej racji mam ablokowane środki na koncie.Panie nieudolnie sie tłumaczą że nie mogą podac bo nie maja info z działu zajęc.Stanowczo odradzam ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie ten bank to jakaś porażka.Kredyt wzięty na 2 lata,miały być raty stałe a po roku spłacania wzrosły o 80zł miesięcznie i na dodatek 200,zł doliczają za monit jak jest opóznienie 2 dni już wysyłają,aby zainkasować 200 zł, które wrzucają w BIK jako nie zapłacony kredyt i tak z nienagannej histori firmy w BIKu zrobili mi bagno.Swiństwo.Oddaję sprawę prawnikowi\r\n [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nic nie potrafił zrobić z niedziałającą kartą debetową przez 2 miesiące, nie stosuje się do własnych zasad odnośnie likwidacji konta, które powinno być zamknięte ponad rok temu, ale dla jego zamknięcia wymagało pomimo deklarowanej innowacyjności kolejnej marnującej czas wizyty w banku, w którym nikt nie potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania. Porażka przez duże p. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to tragedia. Niekompetentni doradcy. Czas oczekiwania 10 - 40 minut. Najczęściej ok. 15. Żeby wyjaśnić problemy z logowaniem musiałem 5 razy dzwonić i wysłać 2 mejle. skomentuj opinię »
Dodaj opinię