Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
W przeciwieństwie do innych banków oferuje dobrze oprocentowane lokaty. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
nie ma ani jednej pozytywnej opinii z pominięciem wpisów pracowniczych lub na zlecenie. co to za instytucja ? skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od ponad 5 lat i z dnia na dzień jest gorzej, załatwienie czegoś przez infolinie graniczy z cudem po wiszeniu na telefonie kilka godzin, a w bankowości internetowej ciągle występują jakieś błędy, których naprawa zajmuje im pół roku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnie doświadczenia w tym banku wycisnęły mi wiele łez. Ulokowałam oszczędności ,zakupiłam zachwalany produkt. Tak i po roku z 35000 otrzymałam 9600. Tłumaczenie bankiera pokrętne a na koniec to co było oczywiste że na dzień rozwiązania umowy tj.13.08 br.będzie wycena i do wypłaty 32000 zł już jest niemożliwe. Pozostał sąd a o banku nie chcę słyszeć. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank ..nigdy w życiu żadnych kredytów. Załatwienie spraw trwa tu miesiącami przez ich błędy człowiek płaci nerwami I nie tylko .Nie Polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wycofałem wszystkie swoje środki z tego upadającego para*banku. Potem, dowiedziałem się z prasy o rozpoczętym postępowaniu UOKiK, a więc kolejne kary zapewne się posypią. Trzeba być deb.....em, żeby w obecnej sytuacji lokować tam swoje środki i żyć problemami tej instytucji o wątpliwej reputacji. Bank ów znacząco nadużył zaufania swoich klientów. Ja po odliczeniu strat zarobiłem na ich lokatach średnio 0,4%, dobre i to, a mogłem w tym czasie zainwestować środki w innym stabilniejszym banku. Obligacji GetBacku nie kupowałem. Nigdy więcej takich banków. Święty spokój jest cenniejszy. Wypowiedzenie współpracy z tym "bankiem" w trakcie realizacji. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
CAŁKOWITA NIEKOMPETENCJA arogancja infolinii, brak odpowiedzi od pomocy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przedsiębiorcy dla Was przestroga , to jest bank l [Moderacja] nieczego więcej . W szczególności uważajcie na kredyty z bezpieczeniami i pakietami płynnościowymi z Idea Money . Na infoliniach nikt nic nie wie , trzeba pisać pisma gdzie odpowiedzi wracają po pół roku . O tych zagrywkach banku to tylko do prokuratury i do telewizji . Przestroga wielka . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka. Pracują w nim nieudacznicy Jak już zostaniesz ich klientem, nie możesz u nich nic załatwić. Infolinia dla klientów nie działa, prosisz o zmniejszenie limitu firmowego, czekasz 3 dni aż analityk zarejestruje wniosek. Za zmniejszenie limitu pobierają 3% prowizji !!!! To jest skandal, jak traktują swoich klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Serdecznie odradzam każdemu. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy trwa wieki. Ich pracownicy mają chyba płacone od ilości warunków do spełnienia przez kredytobiorce. Utrudniają życie przedsiębiorcą na każdym kroku. Nie dość, że mają najwyższe marże, ubezpieczenia i wszystkie opłaty, to jeszcze wszędzie gdzie się da próbują naliczać kolejne... Żenada absolutna!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Z tego banku może korzystać ktoś, kto ma dużo czasu. Na pierwszej wizycie (która trwała około godziny) nie udało się założyć lokaty (bo nie było potwierdzenia z centrali). Umówiłąm się na kolejna wizytę i okazało się, ze nadal sprawy (tylko założenia zwykłej lokaty) nadal nie załatwię, bo czegoś tam nie ma, choć obiecywano mi, że na pewno będę mogła to na kolejnej wizycie załatwić, a jeśli nie to zostanę poingformowana wcześniej, by nie przychodzić niepotrzebnie. Ale nie zostałam poinformowana. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Założenie konta to jedyna rzecz którą można w tym banku załatwić. Bank przesyła podwójne przelewy bez konsultacji, a obsługa klienta robi sobie kpiny. Brak możliwości rozmowy z kimkolwiek kompetentnym. Dno bez szacunku dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandaliczne załatwianie klienta przez ten Bank, brak kontaktu z Oddziałem Banku, a telefony podane do kontaktu to infolinia, która nie ma pełnej wiedzy w temacie o który mi chodzi !!! Oddział, w którym założona była lokata jest w odległosci 50 km od mego miejsca zamieszkania . W Oddziale byłąm już 2-krotnie i niestety pozostał jeszcze jeden temat do załatwienia tj.otrzymanie zaświadczenia dla US o wysokości środków zdeponowanych w tym Banku w związku ze śmiercią Posiadacza, bo niestety Panie które mnie obsługiwały nic o tym temacie nie raczyły mnie poinformować czy też napomknąć bo orezecież mają o tym wiedzę ,żę taki dokument musi wyjść z Waszego Banku!!! Ja mając wiele spraw na głowie i ból po stracie najbliższej mi osoby mogę nie mieć o tym wiedzy, czy też nie pamiętać. Urzędnik bankowy musi tu wykazać się kompetencją i pełnym załatwieniem klienta i nie narażać go na stresy i niepotrzebne podróże i koszty Były założone 2 lokaty , przelew przyszedł na 1 łączną kwotę bez dokłądnego opisu z Centrali w Warszawie (IdeaBank SA ul,Przyokopowa 33 Warszawa 01-208) - mimo iż były różne daty ich założenia , o treści :"wypłąta całości spadku posiadacza ...... na rzecz spadkobiercy"? I to jest załatwienie?? OCENA : ZERO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia.Infolinia do [Moderacja] !Nie dość,że pół dnia trzeba czekać aż ktoś się odezwie,a jak się odezwie to jeszcze wprowadza w błąd.Chciałem zamknąć rachunek poprzez infolinię ale okazało się,że trzeba osobiście w najbliższym oddziale.Podano mi miasto Łomża oraz dokładny adres Sienkiewicza 10/29.Pojechałem do Łomży,ale okazało się,że placówka nie istnieje.Sprawdzając w google maps,odnalazłem kilka innych odziałów idea banku w Łomży,które okazały się bankomatami. [Moderacja] ,bankomat to bankomat,oddział banku to oddział z jakąkolwiek obsługą klienta.Paranoja,zjeździłem pół dnia,żeby z niczym wrócić do domu.Po kolejnym połączeniu się z infolinią (kilka godzin,aż ktoś odebrał),oznajmiono mi,że w Łomży nie ma placówki idea banku.WIELKIE DZIADOSTWO!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię