Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich przed lokatami strukturyzowanymi Idea Banku! Szkoleni doradcy robią wodę z mózgu,obiecują duże zyski,a nawet rekompensatę finansową w wypadku braku zysku po 3 latach.Po roku doradca rozpłynął się we mgle,nie było się od kogo niczego dowiedzieć,po trzech latach oczywiscie zamknęło się na zero,a pieniadze przetrzymywane ponad 3 lata [przysłali po trzech tygodniach po dwóch moich interwencjach! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja przez ostatnie lata lokuje pieniądze w idea banku i nie miałem nigdy problemów, nawet w tantym tygodniu musiałem zerwać lokatę bo mnie finansowo przycisneło i wszystko odbyło się wzorowo. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam lokat strukturyzowanych 3 lata lokaty wynik 0 zł z odsetek, nie róbcie tego. Druga sprawa, sam bank ma takie procedury, że zmiana nr telefonu w trakcie trwania lokaty znaczy brak możliwości zrobienia czegokolwiek w trakcie jej trwania, tylko w oddziale banku, a wiadomo że tych oddziałów jest mało tylko w duzych miastach...... porażka, nigdy więcej z Idea Bank skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Placówka w Pile - no mistrzyni obsługi - takiej niekompetencji nie spotkałem ani w zadnym banku ani w innym urzedzie - albo przyjmują kogo sie da bez zadnych kwalifikacji albo wyjątkowy [Moderacja] mi przypadł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez siedem lat obracali moimi pieniędzmi, ( bezprocentowo) . Po zamknięciu lokaty nie mogę odzyskać moich pieniędzy. Odpowiadają że mają na to do dwóch tygodni. minęło sidemnaście dni, a zwrotu nadal niema. Minister finansów zapewnia że bank pracuje normalnie, ha,ha,ha. Jak najdalej omijajcie ten bank. skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie ulatwcie kontakt z BOK przecietny czlowiek nie jest w stanie zalatwic prostej rzeczy bo musi przejsc przez pytania ktorych po prostu nie pamieta...bez mozliwodci pomylki...Jestem ogarnieta osoba a co maja powiedziec ludzie ktorzy sa starsi lub mniej ogarnieci?? Jestem wkurzona...zabieram swoje oszczednosci i zmieniam bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
przy dzwonieniu nachalni i kombinują aby wcisnąć coś za wszelką cene, odradzam jeśli nie chcecie mieć problemów . wszystkie pozytywne komentarze na temat tego pseudo banku pochodzą od opłacanych pracowników którzy chcą ratować tą padake skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od kilku lat zakładam w Idei lokaty (zawsze mają najlepsze oprocentowanie) i nigdy nie napotkałem jakichkolwiek problemów. Nie posiadam u nich konta osobistego, nigdy nie byłem w żadnej placówce ani nie dzwoniłem na infolinię, bo nie było takiej potrzeby. Wszystko przez internet, bez żadnych opóźnień czy komplikacji. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Niestety, w ostatnim czasie jestem wyjątkowo niezadowolony ze współpracy z bankiem. Od blisko 3 tygodni czekam na odpowiedź mailową (mimo dwukrotnych ponagleń). Bank nie odpowiedział na żadną z przesłanych wiadomości. Poszedłem do placówki bankowej w Bielsku-Białej, aby uzyskać informacje na temat posiadanych przeze mnie lokat strukturyzowanych. Okazało się, że w tej placówce nie ma osoby, która zna się na tych produktach i odesłano mnie do... Katowic lub na infolinię. Zadzwoniłem na infolinię i... okazało się, ze również nie otrzymam informacji od ręki (a były to proste pytania). Co więcej, jestem klientem indywidualnym banku oraz klientem w postaci spółki cywilnej. Jak się okazuje, od 3 lat Idea Bank nie potrafi sobie poradzić z rozdzieleniem tych kont. Karta debetowa, wydana dla spółki cywilnej ma przypisany mój prywatny numer telefonu. Chcąc zmienić numer przypisany do karty spółki cywilnej, musiałbym równocześnie zmienić numer telefonu dla karty prywatnej. Czyli, wspólnicy przy każdej transakcji kartą w internecie muszą prosić mnie o numer kodu wysyłanego sms (nawet jak jestem na urlopie lub poza zasięgiem). Inną możliwością jest to, że numer telefonu zmieniłbym na numer telefonu firmowego. Wówczas, wykonując prywatne transakcje swoją indywidualną kartą, musiałbym korzystać z telefonu firmowego (czyli np. nie będąc w pracy, a chcąc wykonać prywatną transakcję musiałbym prosić współpracowników o numer kodu). Paranoja. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jak dla mnie solidny bank skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
W przeciwieństwie do innych banków oferuje dobrze oprocentowane lokaty. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
nie ma ani jednej pozytywnej opinii z pominięciem wpisów pracowniczych lub na zlecenie. co to za instytucja ? skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od ponad 5 lat i z dnia na dzień jest gorzej, załatwienie czegoś przez infolinie graniczy z cudem po wiszeniu na telefonie kilka godzin, a w bankowości internetowej ciągle występują jakieś błędy, których naprawa zajmuje im pół roku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię