Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zajebisty bank dla ludzi z kasą lub prowadzących firmy, naprawdę nowoczesny i wychodzi naprzeciw potrzebą. A dla reszty? Nie wiem, ale bank jasno mówi dla kogo jest, cytuję: "Domeną banku jest obsługa finansowa małych podmiotów gospodarczych; mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. " I to pierwszy bank, który mnie pozytywnie zaskoczył i wyszedł sam z naprawdę DOBRĄ ofertą na tyle, że chciałem dodać opinię. Korzystam z ofert kilku banków, ale żaden nie dorównuje Idea Bankowi. Większość banków "jęczy" o super ofertach mailowo, komunikatami, czy telefonami - głównie, kiedy wyprowadzasz z niego środki, a tu bardzo miłe zaskoczenie - przynajmniej dla mnie. Naprawdę polecam świadomym ludziom. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie negatyw Jedna filia na trójmiasto /w gdańsku/ to jakieś nieprozumienie. W dniu dzisiejszym czynne zaledwie 2 stanowiska. Brak możliwości załatwienia spraw telefonicznie. Sprzeczne informacje od pracowników banku, bardzo to nieprofesjonalne skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
16 minut oczekiwania infolinii - nie odebrał NIKT. Taka obsługa w dzisiejszych czasach to skandal. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam lokaty konto osobiste i póki co wszystko działa jak należy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku. Próbując zaktualizować dane osobiste- nowy nr dowodu i adres - napotkałem niespotykany w innych bankach problem ( w bzwbk i raiffeisen załatwiłem wszystko telefonicznie w 20 minut ) . Dane można zmienić pisząc na kontakt z platformy cloud lub osobiście w oddziale. Oczywiście nie w pobliżu oddziału więc wybrałem pierwszą opcję. W tej chwili czekam 13 dzień bez rezultatu. Poza nadaniem nr sprawy nic się nie ruszyło. Poziom obsługi klienta to PORAŻKA. Nigdy nie założę tam konta a osoby, które się nad tym zastanawiają mam nadzieję, że rozważą decyzje po przeczytaniu mojego wpisu. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Mimo zamknięcia rachunku (oficjalne pismo w oddziale) dalej naliczają opłaty i prowadzą rachunek. Klient nie ma o tym pojęcia bo przecież korespondencja nie przychodzi a on już konto zamknął. Przez przypadek chcą założyć lokatę dowiedziałem się, że Bank ten nalicza mi opłaty od 5 lat za prowadzenie konta. Zebrała się ładna sumka, prawie 500 zł. Gdyby nie to że mam dokumenty bankowe w tym rezygnację sprzed 5 lat musiałbym te 500 zł zapłacić. Tak się goli klientów. Nie wiem o co chodzi z tym bankiem i podobnymi interesami Pana Czarneckiego. Konsultanci, którzy wciskali franki szwajcarskie w Open Finance, konsultanci, którzy zachwalali polisolokaty. To wszystko jest otoczone chęcią zysku za wszelką cenę. Nie licząc się ani z klientem ani moralnością ani z uczciwością. Ja nie chcę mieć z tą rodziną firm, produktów nic do czynienia. skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś makabra. Mam lokatę strukturyzowaną . Telefonicznie dałem dyspozycję rezygnacji z lokaty. Wówczas nic nie wróżyło kłopotów. Osoba przyjęła dyspozycję rezygnacji poprosiła o nr konta do przelewu i myślałem, że wszystko pójdzie gładko jednak nic z tych rzeczy. Powinienem otrzymać przelew tzw. Kwoty Wykupu po 7 dniach roboczych po Dniu Wyceny. Minęło 3 tygodnie i nic. Jak dzwonię na infolinię to rżną "głupa", że niby osoba z którą się rozmawia, nie jest kompetentna i zadzwoni do mnie doradca ( nie wiedzieć po co ), który jednak uporczywie milczy. Przelewu jak nie ma tak nie ma. Powiem szczerze, że nie wiem jak mam odzyskać pieniądze. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta w Łodzi przy ul. Drewnowska 58. Pracownik Pani [Moderacja] \r\nobsługuje klientów żując gumę i odbierając co chwila telefon. Przyszedłem założyć konkretną lecz do tej Pani to nie docierało i cały czas proponowała co innego. nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super Bank mam konto i średnio 40 zł miesiecznie mi przelewa Kasy za to że wykonam 1 przelew i wpłacę np 1000 zł nie wiem skąd te złe opinie skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
prowadzenie lokat online - proste i transparentne; w porownaniu z innymi bankami strona internetowa idea bank jest najbardziej przyjazna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z tego banku od ładnych kilku lat - mam lokaty i konto. Mimo oststniej nagonku i problemów banku nie zamierzam się wycofywać, jeśli bank padnie trudno - przejmie go ktoś inny. Uważam tylko aby moje aktywa nie przekraczały tego co gwarantuje BFG. Tak więc nie panikujcie i nie psioczcie na bank. Przez lata nie było żadnych problemów, może było za dużo naganiaczy na cudowne produkty ale zawsze ich spławiałem momentalnie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię