Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragiczny bank i tragiczne prowadzenie kredytu. "Nowoczesna" bankowość elektroniczna i próba uzyskania pomocy przez nią kończy się brakiem odpowiedzi przez miesiąc na zadane pytania. Dodatkowo udzielanie sprzecznych informacji przez telefon i przez pocztę kończy się masą nieporozumień. Omijać z daleka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie rozumiem do końca . Byłam na rozmowie , wszystko było w porządku ,mieli zadzwonić z centrali,nie zadzwonili . Później powiedzieli że nie mogą zatrudnić bo nie jestem studentką, ale powiedziałam że jestem , później już szkoła gdzie studiuje nie pasuje .Dlaczego nie pasuje szkoła w jakie studiuję, chociaż na początku było wszystko w porządku ?Później powiedzieli że nie mogę pracować w tym banku. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nowoczesny bank, zachęcający do internetowej samoobsługi, ale edytowanie lokaty z odnawialnej na nieodnawialną jest nie możliwe. Zapraszają do oddziału, których jest coraz mniej lub na infolinię, gdzie koszt połączenia, czas grają rolę. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od dwóch lat, jakiś czas było okej, ale to co się teraz dzieje to cyrk. Czasami przez pół dnia nie mogę się zalogować do bankowości. Aplikacja działa jak chce, albo działa albo komunikat że prace konserwacyjne a po chwili znów działa. co do samego księgowania - poniżej jakiejkolwiek krytyki. Część płatności schodzi mi z konta w ciągu chwili a później wiszą po 3 tygodnie w nierozliczonych. dodatkowo przy płatnościach zbliżeniowych raz zdejmie kasę z konta a raz po prostu zapisze do nierozliczonych nie ruszając rachunku - a komunikat jest że środku zablokowane. Podsumowanie tego jest takie że na koniec miesiąca nie mam pojęcia jaką kwotą dysponuje. mikro płatności się niezauważalne i dla wygody powinny znikać z konta od razu lub przynajmniej być blokowane. i teraz mam 3,5 tys w nierozliczonych transakcjach z czego czesc mi zablokowali a czesc nie, ha malo tego... historia dziala jak chce - czasami nie widze ostatnich 3 dni. czasami pol miesiaca. Cyrk zenada, uciekam z tego banku. !!1 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, ostrzegam. Bank nie poinformował mnie, że w przypadku przedterminowej spłaty kredytu sam osobiście mam zapłacić pakiet płynnościowy do innego banku. Niestety nie miałem takiej wiedzy bo nikt mnie o tym nie poinformował, a do tej pory co miesiąc z mojego rachunku w idea banku ściągany był automatycznie ten haracz w postaci pakietu płynnościowego. Zatem zaczęłą mnie gnębić windykacja z idea money, która to podała mi nr konta do wpłaty tego pakietu płynnościowego. Oprócz tego dostałem kary windykacyjne za nieterminowe uregulowanie pakietu płynnościowego oraz inne naliczono mi odstetki. O czywiście njiewiedza nie usprawiedliwia, ale czy nie jest to celowe nieinformowanie klientów? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałem w tym banku konto firmowe 2 lata. Czekam aż mi zejdzie ostatnia umowa i uciekam jak najdalej. Trzymajcie się jak najdalej od tego banku. Zamrozili firmowe 12k przed swietami bożego narodzenia. Miesiąc walki. Same problemy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczny bank, lokata strukturyzowana po 3 latach 0% ale po zakonczeniu miesiac wojny zeby zwrocili pieniadze. Stanowczo odradzam jakąkolwiek współpracę z nimi. skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia w tym banku właściciel firmy nie może zlecić przelewu, nie może zamówić karty a co najgorsza nie może wypłacić własnych pieniędzy, bardzo szczerze przestrzegam przed korzystaniem z jakichkolwiek usług tego banku. Jedyne co można usłyszeć w placówce lub na infolinię to że pracownicy nic nie mogą i nic nie wiedzą. W tym banku rządzi "system centralny" trudny do zlokalizowania i jakiejkolwiek kooperacji. Uwaga uwaga uwaga to najgorszy bank w Polsce. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Brak współpracy z Bankiem nie dostaję odpowiedzi na maile oraz pisma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda czasu i nerwów na ten Bank. Obsługa skandaliczna,wypłata lub wpłata w kasie trwa nawiet 25 minut, bo drukarka nie drukuje,bo system przeciążony,no szkoda gadać.Odradzam skomentuj opinię »
Dodaj opinię