Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przykro, ale muszę poinformować ze po upływie nie wpłacenia raty kredytu dosłownie 5 dni ,natychmiast przekazywana jest sprawa do windykacji ,mimo ze zgłaszam sprawę w oddziele w banku , ze się spóźnię z wplata , pani z windykacji telefonicznej była bardzo niemiła , zdarzyło mi się to swa razy na 4 kredyty udzielone przer bank , jest to przykre i proszę nie korzystać z uslug tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oferowana - niby korzystna. Dostęp internetowy: łatwy - ale nieskuteczny wtedy, gdy trzeba bezpośrednio porozumieć się z bankiem. Elastyczność oferty: żadna. Możliwość negocjacji oferty: brak kontaktu z bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Tragedia!!!!Ciągle coś kombinują , brak dostępu w weekendy!!!. Obsługa klienta w placówce: Nic nie mogą! Jedyna ich rada to odsyłanie do infolinii = tracisz mnóstwo kolejnych pieniędzy żeby połączyć się z konsultantem , który też nic nie może!!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dnia 03.01.2012 zablokowano mi BEZPRAWNIE , BEZPODSTAWNIE 2000.00 na koncie osobistym ROR ,kolejnego dnia następne 1000.00 kolejnego następne 1000.00 W sumie 4000.00 mam zablokowane , nie mogę z nich korzystać . W oddziale nic nie mogli , na infolinii kazali czekać do 7 dni na odblokowanie .Złożyłam reklamacje - 30 dni na rozpatrzenie. KPINA , ŻART,NONSZALANCJA I LUZIK PRACOWNIKÓW.Żadnego przepraszam ani pocałuj...Zrezygnuję z tego banku ja , mój mąż i nasza córka!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Uwaga! W tym banku panuje ogromny bałagan. Dyspozycje telefoniczne, które powinny być natychmiast zrealizowane, realizowane są w czasie powyżej 2 tygodni. Czy to tylko bałagan, czy może kłopoty finansowe, które nieudolnie próbuje się maskować? . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam sie z wszystkimi z lymi opiniami.klamcy i oszusci wlodzi w jednym z odzialow na kosciuszki mnie chciano naciagnac ostro. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ostrzegam przed zakładaniem lokat w getin banku - trzykrotnie zdarzyło mi się, że lokata nie została zwrócona w terminie; dopiero po kilku interwencjach, dziwnych tłumaczeniach, z tygodniowym opóźnieniem. Z internetu dowiedziałem się, że zdarza się dosyć często!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najdroższe konta na rynku. opłata 10 zł za miesiąc prowadzenia konta jak nie zapłacisz karta minimum 400 zł miesięcznie. bez sensu, skoro darmowe przelewy wykonujesz a zakupy robisz w sklepach gdzie nie ma płatności kartami. żenada uciekam od nich . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Getin jest praktycznie niezmiennie wśród banków z najwyższym oprocentowaniem lokat.. Dostęp internetowy: W zasadzie nie odwiedzam w ogóle placówek stacjonarnych, wszystko załatwiam w getinonline.. Elastyczność oferty: Ok, choć mogłoby by być lepiej. Możliwość negocjacji oferty: Spotkałem się tylko w placówkach stacjonarnych. Stosowane od dużych kwot ok 100 tys.. Dostępność w różnych walutach: Interesuje mnie tylko PLN. Minimum formalności: Przez neta żadnych problemów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tam są ciągle gwiazdki, jakieś triki inwestycyjne, ukryte koszty i masa pułapek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: bankowość internetowa to porażka. Nie ma trybu on-line. Zrobienie przelewu pomiędzy rachunkami własnymi trwa nawet 10 min.. Wysokość oprocentowania: kiepsko. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: brak. Obsługa klienta w placówce: ciągłe kolejki, ciężko cokolwiek załatwić bez czekania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: po pół roku bank szuka pieniędzy i wyłudził ode mnie 9,99 zł za prowadzenie rachunku, a miał pobrać 4,99 zł. Nieuczciwy bank !.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Masakra - nie ma sensu nic ustalać bo potem i tak podnoszą oprocentowanie . Dostęp internetowy: Bez komet. To jakaś pomyłka. Wysokość opłat i prowizji: To zalezy , jak sie czesto korzysta z jakiejs opcji to ja podnosza, mnie np. o 500%. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Nie polecam. Możliwość negocjacji oferty: Nie probowalem - brak kontaktu. Różnorodność zabezpieczenia: Tiaaaa . Dostępność w różnych walutach: Nie polecam . Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Tiaaa przy zabezpieczeniu kilkakrotnie przekraczajecym wartość mieszkania . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: . Wysokość oprocentowania: Państwo się tak chwalicie jak mbank a PÓŹNIEJ SIĘ OKAZUJE, ŻE W MBANKU KONTO JEST BEZ OPROCENTOWANIA A U WAS OPROCENTOWANIE 6,5% PROCENTA WYNOSI OD PEŁNEJ KWOT 163ZŁ ZAMIAST 260ZŁ A W MBANKU DO KONTA NALEŻY DOPŁACAĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Kolejki, ludzie stoją po 1,5-2 godz. A do tego wszystkiego niegrzeczna obsługa, np. Aleja Stanów Zjednoczonych (przy Rondzie Wiatraczna). Może gwar i tłum ludzi rozprasza pracowników, nikt nie wymaga od nich uśmiechu i zadowolenia, ale minimum powściągliwości w wypowiedziach do klientów jest wskazana. (Omijać męską obsługę). Rezygnuję ze współpracy z tym bankiem.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: bardzo dobrze działająca placówka , zwłaszcza ta w Łowiczu,, dostaję sms-em powiadomienie o każdej zmianie na koncie.. mnie to bardzo satysfakcjonuje.. polecam... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: w tym banku giną lokaty rewolwer /co sam strzela / same sie likwidują i trzeba ich cierpliwie szukać - rozrywka z wielką dawką adrenaliny zapewniona. Dostęp internetowy: w tym banku giną lokaty i jest brak konsultantów może niech sam Prezes *moderacja* troszku poodbiera zgłoszeń "zadowolonych" . Elastyczność oferty: elastyczni jak stal . Możliwość negocjacji oferty: jak z chuliganami. Minimum formalności: tak tak minimum kontaktu maximum kity aby przeczekać lokatę liwiduja kilka dni a o odsetkach w tym czasie zapomnij. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: gETIN BANK JEST NIE DLA NORMALNEGO CZŁOWIEKA. Aby załatwić cokolwiek należy wysyłać pismo i czekać 14 dni na odzew . Chciałam wcześniej spłacić swoją umowę , wysłałam niezbędne środki finansowe i co ? okazało się ze nie mogę go tak po prostu spłacić , tylko wysłać wniosek o zamkniecie umowy i czekać 14 dni ... Podczas tego czasu bank obraca moimi pieniędzmi Zgroza!!!! Ponadto, nie można się dodzwonić do nikogo , kto byłby władny przyspieszyć ten proces . Jestem rozżalona i nie polecam tego banku !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
a ja w szczególności polecam mini rate w noble:) przyznano mi 100% czyli 390tys. zl. mini rata przez pierwsze 2 lata same odsetki ponad 1tys.zl. a po 2 latach kredyt wzrósł o ok 50 tys, zl, poukrywane rożnego rodzaju kruczki w umowie w kredycie posredniczyl doradca z open, w praniu wyszlo ze open ma lub mial umowe z noble, i zamiast doradzic nam jak otrzymac najlepszy kredyt, to powciskal nam roznych dodatkow z ktorych bardzo trudno bylo sie wywiazac, np tzw ubezpieczenie Axa z funduszem inwestycyjnym, w wynik czego rata jaka przedstawil open na poczatku 2700 +/- wzrosla do 3500 po mini racie wszystko zgodnie z prawem zawarte w umowie ktorej tak naprawde nikt nie rozumial poza noble i open! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Totalnie beznadziejna obsługa, w kolejce stałem ponad 2 godziny a pani przy kasie wybierała sobie klientów do obsługi wedle własnego widzimisie. Brak szacunku do klientów beznadziejne podejscie do obslugi, dodatkowo na kredytach czysty wyzysk. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Trzeba czytać umowy.Opiekun klienta naciąga na ubezpieczenie kredytu.Na kredyt dwa lata po 12 miesiącach przedłużają automatycznie ubezpieczenie(nieobowiązkowe) Koszty kredytu wzrastają w moim przypadku o 400 zł FEEEEEEEEEEE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Brak bieżącej informacji o stanie konta. Minimum formalności: i owszem. Ale to ściema. Tak jest by złapać klienta a potem sie go kroi na wszystkim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja także nie polecam! Za chwile minie rok od przyznania kredytu ( a trwalo to cholernie dlugo) a w dalszym ciagu nie obnizyli nam rat po wpisie do hipoteki (ponad 3 miesiace temu) natomiast kazda podwyzka stop procentowych papiery przychodza na drugi juz dzien!!! Załatwienie jakiejkolwiek sprawy/dokumentow itp trwa niemilosiernie dlugo - brak kompetencji pracownikow/kadry kierowniczej/oceny ryzyka itd!!!! NIE POLECAM!!!! Nie dajcie sie nabrac pieknym slowom i wyliczeniom bo nijak sie to ma do rzeczywistosci pozniej!!! Raty i tak sa inne (wyzsze) a wszystko sie dluzy niemilosiernie!!! Chcialbym dac 0 pkt ale niestety nie mozna!!! UWAZAJCIE!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! wybrałem kredyty gotówkowe ale chodzi o kredyt ratalny NOWOŚĆ NA RYNKU są świetni wszystko na oświadczenie!! Kupiłem usługę wraz z materiałem, dociepliłem dom! Koleś z banku przyjechał z właścicielem firmy, przeliczył wszystko rozłożył na raty "60 rat" na 5 lat na prawdę grosze a jak wpadnie mi kasa wcześnij to spłacę za rok! Panie Arku dzięki polecam wszystkim to jest EXTRA produkt a ja już zarabiam na dociepleniu i ogrzewaniu!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Równie dobrze mogliby się zająć sprzedażą "leczniczej" pościeli za 10 tys. starszym ludziom. Oprocentowanie może i jakieś tam mają, ale bank do którego starsza osoba idzie założyć lokatę na 3 miesiące a wychodzi z jakimś pseudoplanem oszczędnościowym i ubezpieczeniem, o którym pan zapomniał nawet wspomnieć, powinien spłonąć wraz ze wszystkimi pracownikami.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie mam najlepszej opini o tym banku.Ludzie nie dajcie się nabrać,raty rosną z miesiaca na miesiąc,ciągle cos zmieniaja,trudny kontakt.NIE BIERZCIE W TYM BANKU KREDTÓW skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Witam!Jestem od dawna klientem banku , już drugi samochód kupiłem za kredyt udzielony mi w Getin Banku ale chyba ostatni. Zaskoczyła mnie rzeczywista wysokość oprocentowania kredytu ,na poziomie 19,85% jest wg. mnie w tego typu kredycie za wysokie ,prawie nie odbiega od oprocentowania kredytów konsumcyjnych i dowodzi jedynie o powiem oględnie, o chęci maksymalizacji zysków kosztem klienta.Dla tego jest to moja ostatnia transakcja z tym bankiem i postaram sie możliwie jak najszybciej spłacić zaciągnięty kredyt i nie korzystać z tej formy finansowania swoich potrzeb , a na pewno nie w tym banku . Zpoważaniem Krzysztof z Bytomia.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank oceniam na zero oszukują na oprcetowaniu doliczają ubezpieczenia AC mimo że masz już wykupione w innej firmie takze jak chcesz mieć dwa AC na swój samochód to idż do getin Banku tak powinno brzmieć ich reklama a kontakt z bankiem zero kolejne omijajcie ten bank bo inaczej masz poblem i to duży . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank ten może i ma dobre oprocentowanie lokat ale mistrzowsko naciąga starszych ludzi. Dostęp internetowy: Zaproponowali mojemu ojcu ( 80 lat ) konto internetowe ! Pani byla bardzo przekonujaca tylko Go nie poinformowala ze jest ono platne.A po co konto skoro ojciec mial tam tylko lokatę? Naliczyli odsetki ( debet , bo wpłaty zerowe ) i do tego za ponaglenie doliczyli jeszcze 25 zł.Uważam , że to skandaliczne!!. Dostępność w różnych walutach: Taka jak gdzie indziej.Bez rewelacji. Minimum formalności: Formalności jest co niemiara.Papierologia jak w żadnym innym banku a sytem zawiesza sie nagminnie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ostrzegam przed lokatą PARETO 496% w skali 15 lat Zapominają tylko dodać o opłatach likwidacyjnych (przez 3 lata 100%, po 15 latach 1%) co uniemożliwia wycofanie środków, a i tak jakby się łudzić, że coś zarobimy to opłata administracyjna podana jako 0,96% w skali inwestycji zjada prawie 15% wkładu. Czyli oni nic nie ryzykują a ty dostaniesz co najmniej 85% wkładu. Na więcej bym nie liczył, bo indeks na którym to jest opart zamiast 496% na plus jest na minusie już po pierwszysch dwóch latach!. Dostęp internetowy: żaden. Elastyczność oferty: Zerowa. Nie ma możliwości negocjacji warunków.. Możliwość negocjacji oferty: Zerowa. . Dostępność w różnych walutach: Złotówki. Minimum formalności: Tylko podpisać - wszystko za ciebie załatwią osoby, które pewnie mają z tego prowizję i to niezłą patrząc jak bardzo namawiali nas na tą lokatę. Brak rzetelnej infrmacji, obiecywanie gruszek na wierzbie, nieprawdziwe dane.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Getin naliczyl mi 80 zl dlugu bez informowania o tym na rachunku ROR. Zaczal naliczac oplate za prowadzenie konta w wys 5zł. a za wyslanie zawiadomienia 25zł!!!. Dostęp internetowy: malo intuicyjny system, bledy w roznych przegladarkach. . Obsługa klienta w placówce: kolejki. Wysokość opłat i prowizji: ROR 5zl miesiecznie!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dziwię się Fronczewskiemu,że reklamuje Zmieniają oprocentowanie jak im się tylko podoba.Nie przestrzegają prawa bankowego,nie dają harmonogramu spłat kredytu,nadęta i nieuprzejma obsługa. Powyższe dotyczy szczególnie oddziału w Radomiu Nigdy więcej nie chcę mieć z tym nic wspólnego.. Dostęp internetowy: Żaden!!!!!!!. Wysokość opłat i prowizji: Lichwiarska!. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma takiej opcji!!!!!!!!. Minimum formalności: Nieprawda!Jest akurat odwrotnie.Załatwianie formalności w tym "banku" jest drogą przez mękę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: pomimo obniżania stóp procentowych przez bank szwajcarski getin Bank potrafi je tylko podwyższać. porażka. Dostęp internetowy: nie dotyczy, za to kontakt z obsługą w Jastrzębiu katastrofa, nie dziwi ich obwarowanie:-). Wysokość opłat i prowizji: monstrualna. Możliwość negocjacji oferty: ------------------. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: tak lichwiarskie ubezpieczenie samochodu w auto casco link 4. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chyba najdroższy na rynku. Trudno więc go polecać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wszystko dobrze tylko ze po miesiącu podnieśli mi ratę i powiedzieli ze jak zalorze u nich konto to obnirza mi o 40 zlotych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Często pojawiają się nowe ciekawe oferty internetowe. Oprocentowanie lokat jest dość wysokie w porównaniu z innymi bankami.. Dostęp internetowy: Bardzo proste formalności. Dostęp bezproblemowy. Potwierdzenia zawartych transakcji przychodzą on line na pocztę. . Elastyczność oferty: Oferta jest różnorodna, choć często ograniczona czasowo, ale w miejsce zakończonych lokat, szybko pojawiają się nowe oferty.. Minimum formalności: Wszystko można załatwić on line. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Gdy skończył się termin lokaty nowego nie możesz założyć!!! Ponieważ przez blisko cały dzień pieniądze ci znikają i nie wiesz co się z nimi dzieje, mimo, że masz ustawione tak aby po skończeniu lokaty pieniądze przelali ci na twoje konto. Jakbyś chciał je np. natychmiast wypłacić to nie możesz, musisz czekać 24 godziny. Coś strasznego.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kredyt hipoteczny w getin to tragedia bank jest nie uczciwy w stosunku do kredytobiorcy naciąga na różnego rodzaju koszty.Żałuje że wziełem od nich kredyt,szczerze odradzam współprace z tym bankiem.Nawet gdy spłacasz zawsze terminowo to i tak pierw ci coś wcisną (aneks)a póżniej skroją;-(. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. ODRADZAM. Oprocentowanie z najwyższej półki, masa pułapek w umowach.. Dostęp internetowy: Normalny, możliwe że jedyny ponieważ telefony milczą do momentu spóźnienia się z ratą nawet o 24g. . Wysokość opłat i prowizji: masakra, jeszcze za oddawanie moczu oraz kału nie biorą kaski. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Tu są ok. Możliwość negocjacji oferty: Praktycznie żadna. Różnorodność zabezpieczenia: Norma+śmiesznoty z podwójną hipoteką, ubezpieczeniami.. Dostępność w różnych walutach: obecnie nie wiem. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo wysokie nic dodać nic ująć. Dostęp internetowy: żaden. Wysokość opłat i prowizji: tu to ten bank wszystkich przewyższa opłat full od ubezpieczeń po jakieś niezrozumiałe pozycje. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: nie wiem bo nie wzielem . Możliwość negocjacji oferty: żadna. Różnorodność zabezpieczenia: wszystkiego checa weksle kasę zamrożona hipoteka itd. Dostępność w różnych walutach: żadna. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: miernie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie jest w porzątku. W praktyce wyliczenia przed wzięciem kredytu mają się nijak do spłacanych później rat: 1) wygerewane planowane raty kredytu różnią się o rzeczywitych o jakieś 10-15% (oczywiście są większe niż w przedstawianych wyliczeniach). 2) przez pierwsze pół roku raty było dodatkowo podwyżoszne o jakieś 50% dopóki sąd nie wpisze hipoteki 3) koszt ubezpieczenia jest zawyżony jakieś 3 razy w porównaniu z ofertą tego samego ubezpieczyciela w internecie 4) Kontakt z bankiem trudny, bo chociaż kredyt w getin baku, to brak dostępu do konta. Wszystkie formalonściu muszą być robione w Nobel Bank który ma pare oddziałów w Polsce Zalety, szybki i może nie najdroższy kredyt mieszkaniowy, aczkolwiek mnóstwo kosztów o których nie było mowy przed pospianiem umowy!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Beznadziejna obsługa i kontakt. Bałagan w dokumentach. Niekompeteni pracownicy.Nie polecam nikomu tego banku. Dostęp internetowy: Nie udało mi się uruchomić. Bank mi nie pomógł tylko naliczał odsetki.. Obsługa klienta w placówce: Beznzdziejna obsługa, niekompetentnej Opiekunki klienta. Pani zgubiła moje dokumenty(na szczęście mam potwierdzenie). Niesłowna i niuczciwa.. Wysokość opłat i prowizji: Za wysokie opłaty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: stanowczo za wysokie w porównaniu z działaniami banku szwajcarskiego. Dostęp internetowy: nie ma. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysoka i stale rośnie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: szybkość imponująca. Możliwość negocjacji oferty: tylko na niekorzyść klienta, szalony spread, nadal bardzo wysoki w porównaniu z innymi bankami. Różnorodność zabezpieczenia: wąska. Dostępność w różnych walutach: dostępność dużą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Witam, dwa lata temu wziełam kredyt, oczywiście doradca open finance przedtawił mi ofertę noble banku jako najkorzystniejszą i dodatkowo proponował obniżenie orocentowania kredytu za podpisanie umowy o pareto. Dodatkowo bank zaproponował mi co w stylu rodzina na swoim, czyli płacenie samych odsetek przez 2 lata ale niestety nie poinformowano mnie że niespłacana czesc kredytu wraz z jakimiś dziwnymi dodatkowymi odsetkami zostanie doliczona do kapitału. więc po 2 latach okazało się ze zamiast 240 tys kredytu mam 288 tys zł kredytu. Po roku dowiedziałam się z mediów że na pareto tez nie da się zarobić a wręcz przeciwnie mozna niezle stracić. Odradzam ten bank!!! pozdr Magda. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na tych zakłamańców, bo restrukturyzację kredytu nie potrafili załatwić przez trzy miesiące i w tym czasie rozwiązują umowe a finał, to wiadomo po co są sądy i cała reszta!!! Tak, że nie dajcie się okraść!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »