Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: może być. Dostęp internetowy: ................................ Wysokość opłat i prowizji: odnośnie opłat i prowizji tragedia masakra drugiego gorszego banku nie znam po prostu *moderacja* granda w biały dzień jak można za wszystko brać pieniądze, tak jak teraz miałem szkodę została naprawiona z ac mojego i mi przysyła bank że ja jeszcze muszę zapłać jakieś 75 zł za to że ja miałem szkodę a nie bank. jest to dla mnie śmieszne nigdy więcej nie wezmę w tym banku tzn Getin Bank żadnego kredyty i też postaram się aby inni których znam nie brali bo to co się tu wyprawia to jest śmiech na sali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wziąłem 250 tys kredytu w złotówkach po 4 latach uczciwego spłacania po 2000 zł miesięcznie mój kredyt wynosi 270 tyś Nie do spłaty. Zanim cokolwiek przeczytasz i podpiszesz w Getin banku przypomnij sobie mój komentarz może unikniesz mojego losu oszukanego Odradzam . Akceptowanie różnych źródeł dochodu: . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Za 25000zł kredytu do spłaty ponad 50000zł ubezpieczanie i prowizja za ponad 4000zł po prostu lichwa dla desperatów. Wysokość opłat i prowizji: wysokie opłaty i prowizje . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: szybko ale drogo. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: szybka umowa ze zmiennym oprocentowaniem czyli odsetki odsetki i jeszcze raz odsetki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie, uważajcie na Getin. To są złodzieje i oszuści a nie instytucja zaufania. 3-4 m-ce po podpisaniu umowy przychodzą zmiany regulaminu pogarszające warunki a na wycofanie z kredytu masz 2 tygodnie. Sama umowa zawiera dużo kruczków, ukrytych opłat i prowizji, które czynią ten bank najdroższym na rynku. Co z tego że na infolinii panie są bardzo miłe - fakty są takie, że to najgorsza oferta z dostępnych. Lichwa i tyle. Sam bank w reklamy ładuje duże pieniądze, również część pozytywnych komentarzy jest zwyczajnie opłacona i redagowana przez agencje PR. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Obsługa w tym banku powinna się jeszcze wiele nauczyć, po pierwsze szacunku dla klienta i jego czasu. tzn. odczekanie w długiej kolejce ok. godziny podczas gdy pracownicy są zajęci sobą. Po drugie wciskanie tzw. produktów bankowych, w których zarówno kapitał własny jak i odsetki sa gwarantowane. Zachęcam do wczytania się dokładnie w regulamin z którego wynika coś zupełnie innego.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE.NIE.NIE nie dajcie się nabrać przez ten pseudo-bank.OSZUŚCI.obiecują marżę w reklamach 1.60 a udzielają na 2.5 do 3 !!! Błagam nie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: marny. Dostęp internetowy: słabe zabezpieczenie. Obsługa klienta w placówce: tragiczna ,obsługa wprowadza w błąd klienta przy podpisywaniu umowy na fundusz inwestycyjny. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie wiem jaki jest i dlatego daje 3. Elastyczność oferty: z tym bankiem się nigdy nie dogadasz. Wysokość opłat i prowizji: opłaty za wypłaty z innych bankomatów niż euro net są strasznie wysokie np. przy wypłacie 1000 zł prowizja wynosi ponad 40 zł. Oferta kart płatniczych: nie wiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak oprocentowania tragedia!!!. Dostęp internetowy: łatwy choć wolno chodzi i często robią naprawy przez co nie ma dostępu do konta. Obsługa klienta w placówce: nie korzystałem. Oferta kredytu/ debetu w koncie: żenująca obsługa klienta, doprosić się o kontakt graniczy z cudem!!! próbowałem i pisałem do nich 4 tygodnie!!!!! karzą dosyłać jakieś zaświadczenia i potem mówią ze chwilowo wydawanie kart jest wstrzymane!!! Olewają klienta koncertowo!!! nigdy takiej żenującej obsługi klienta nie widziałem a miałem już konta w wielu bankach. unikajcie Getinu!!!. Elastyczność oferty: możliwa. Wysokość opłat i prowizji: akceptowalna. Oferta kart płatniczych: doprosić się o kartę kredytową get to jak wygrać w lotto! olewają klienta i robią z niego durnia! Karzą dostarczać zaświadczenia z pracy i potem mówią że nie wydają kart bo wstrzymane.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: 1 godzina 25 minut..czas oczekiwania w kolejce na załatwienie sprawy,..Niedopuszczalne.Arogancka postawa Kierownika(czki) Placówki na zwróconą uwagę.Nie polecam ze wszystkich sił.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata na start założona na 3 m-ce, wczoraj skończył się okres deponowania, dziś przed południem wszystkie środki wraz z odsetkami były na moim koncie. Sprawnie i konkretnie.. Dostęp internetowy: Bez problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: strasznie wysoka i ciągle podnoszą bez uzasadnienia /tylko info ze względu na sytuacje na rynku finansowym/. Spłaciłam połowę jednorazową wpłatą, mieli przysłać nowy harmonogram w ciągu 10 dni, ale to był miesiąc temu, brak kontaktu i nikt nic nie wie, a ja nie mogę się dodzwonić bo w ciągu dnia pracuje. Tragedia!!!!. Dostęp internetowy: makabra, infolinia działa tylko kilka godzin dziennie w środku dnia, gdy normalni ludzie pracują. Wysokość opłat i prowizji: za kredyt 46tys, prawie 3 tys opłat i prowizji. Możliwość negocjacji oferty: brak. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: nie został mi przedstawiony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo wysoka, potrafią przysłać pismo o podwyższeniu rat "ze względu na sytuację na rynku bankowym"!!!. Dostęp internetowy: tragedia!!!! kontakt tylko w godz 9-17. Na moja uwagę, że wtedy pracuje i nie mogę dzwonić, usłyszałem: to proszę sobie zrobić przerwę w pracy!!!. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysoka- 5%, czyli kilka tysięcy i to za co? Za to że później mogę opłacać ich zysk z odsetek od kredytu.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo wysoka. Dostęp internetowy: on-line,nikłe szanse na uzyskanie informacji. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo drogie!bardzo drogie,ostrzegam wysyłają monity,które nie są skutkiem błędu kupca,za każdy monit opłata wynosi 25zł!. Możliwość negocjacji oferty: żadnej możliwości negocjacji, z resztą nie ma z kim rozmawiać.. Dostępność w różnych walutach: słabo. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: słabo. Minimum formalności: zasypują papierami!ukryty druk... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Centrala banku gubi dokumenty. Przysyła bezczelnie pismo że dokumenty nie były dostarczone i obciąża klienta kosztami upomnienia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Na tle innych banków przyzwoita 2-3-mce 8,06 z Belką, 6,5 netto . Dostęp internetowy: czytelny i prosty. Elastyczność oferty: ..żadna..raz ustalona ZERO ZMIAN. Możliwość negocjacji oferty: ..żadna ..albo Ci się podoba albo won..!! Dostępność w różnych walutach: ..tylko jedna . Minimum formalności: ...fakt wiele fatygi nie wymaga. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZASTANAWIAŁAM SIĘ NAD ZAŁOŻENIEM DUŻEJ LOKATY W TYM BANKU I POTENCJALNYM KREDYCIE W PRZYSZŁOŚCI, ALE NAJWYRAŹNIEJ BANK NIE JEST STABILNY I NIE MOŻNA MU UFAC. TAKIE SAME INFORMACJE DOSTAŁAM OD ZNAJOMYCH, CHCIAŁAM TO \"ZDERZYĆ\" Z INFORMACJAMI INTERNETOWYMI I BLIND TESTEM - FAKTYCZNIE NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIC ALBO TRAFIA SIĘ NA OSOBĘ KTÓRA KOMPLETNIE NIE MA POJĘCIA O CZYM MÓWI I NA DODATEK NIE POTRAFI LICZYĆ A POTEM MAŁO UMIEJĘTNIE WYCOFUJE SIĘ Z TEGO CO POWIEDZIAŁA WCZEŚNIEJ - TO DZIWNA KOMPETENCJA JAK NA BANK. PRZYDAŁO SIĘ - SZUKAM DALEJ. DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA CHĘĆ PODZIELENIA SIE OPINIAMI. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Uwaga na rzeczywistą stopę procentową. Getin Bank to mistrz "małego druku", "haczyków" i "gwiazdek".. Dostęp internetowy: Niestety - nie ma dostępu przez GB24 do rachunku kredytowego. Jakiekolwiek informacje dostępne są tylko przez infolinię.. Wysokość opłat i prowizji: I tu jest skandal największy. Dostałem draft umowy, w którym nie było zapisów o prowizji za przedterminową spłatę. Kiedy auto stało już w salonie,zaliczkowane - przyszła ostateczna wersja umowy. A tam 2% od przedterminowej spłaty. Miałem do wyboru - zrezygnować z auta i zaliczki lub umowy.... Możliwość negocjacji oferty: nie korzystałem. Dostępność w różnych walutach: Nie korzystałem. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Nie korzystałem. Minimum formalności: Przeciętny. I to bardzo przeciętny.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: tragiczna obsługa klienta w placówkach nawet nie wiedzą jak można ''od ręki" zamknąć konto - po prostu porażka!!!!!!!!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: miałam przypisany debet do konta ale jak był mi potrzebny to okazało się że jednak go nie mam i za nic w świecie nie mogłam go ustawić bo nie miałam odpowiedniego rodzaju rachunku - chodź przed podpisaniem umowy mówiłam że interesuje mnie konto z debetem. Wysokość opłat i prowizji: opłaty największe spośród wszystkich znanych banków - chciałam zrezygnować z konta ale zgubiłam kartę tą którą obsługuje się konto w placówce.... naliczyli mi w 4 miesiące na ponad 200 zł!!!!! tragedia!!!! ODRADZAM WSZYSTKIM TEN BANK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kuszą niskim oprocentowaniem a po chwili masz najdrożej na rynku ściema . Dostęp internetowy: normalny. Wysokość opłat i prowizji: Doliczą Ci swoje AC Z link4 bez twojej wiedzy i słono za to zapłacisz także z daleka od Getin Banku i jego kredytu na zakup samochodu. Możliwość negocjacji oferty: zero nawet reklamacji nie uznają jak zapomnisz wysłać swoją polisę AC wtedy doliczą swoja z link 4. Dostępność w różnych walutach: normalne. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Tak w link 4 na twój koszt . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Byłem w oddziale banku na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich z ul. Górczewską w dniu 13.01.2011 r. o godz. 10.30. Trzy stanowiska (wszystkie) do obsługi lokat były nieczynne i nie było żadnej informacji - dlaczego. Na pytanie dlaczego nie ma żadnej informacji, pani chyba kierowniczka, odpowiedziała, że nie było takiego polecenia kierownictwa. Wnioski pozostawiam dyrekcji banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przykro, ale muszę poinformować ze po upływie nie wpłacenia raty kredytu dosłownie 5 dni ,natychmiast przekazywana jest sprawa do windykacji ,mimo ze zgłaszam sprawę w oddziele w banku , ze się spóźnię z wplata , pani z windykacji telefonicznej była bardzo niemiła , zdarzyło mi się to swa razy na 4 kredyty udzielone przer bank , jest to przykre i proszę nie korzystać z uslug tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oferowana - niby korzystna. Dostęp internetowy: łatwy - ale nieskuteczny wtedy, gdy trzeba bezpośrednio porozumieć się z bankiem. Elastyczność oferty: żadna. Możliwość negocjacji oferty: brak kontaktu z bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Tragedia!!!!Ciągle coś kombinują , brak dostępu w weekendy!!!. Obsługa klienta w placówce: Nic nie mogą! Jedyna ich rada to odsyłanie do infolinii = tracisz mnóstwo kolejnych pieniędzy żeby połączyć się z konsultantem , który też nic nie może!!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dnia 03.01.2012 zablokowano mi BEZPRAWNIE , BEZPODSTAWNIE 2000.00 na koncie osobistym ROR ,kolejnego dnia następne 1000.00 kolejnego następne 1000.00 W sumie 4000.00 mam zablokowane , nie mogę z nich korzystać . W oddziale nic nie mogli , na infolinii kazali czekać do 7 dni na odblokowanie .Złożyłam reklamacje - 30 dni na rozpatrzenie. KPINA , ŻART,NONSZALANCJA I LUZIK PRACOWNIKÓW.Żadnego przepraszam ani pocałuj...Zrezygnuję z tego banku ja , mój mąż i nasza córka!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Uwaga! W tym banku panuje ogromny bałagan. Dyspozycje telefoniczne, które powinny być natychmiast zrealizowane, realizowane są w czasie powyżej 2 tygodni. Czy to tylko bałagan, czy może kłopoty finansowe, które nieudolnie próbuje się maskować? . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam sie z wszystkimi z lymi opiniami.klamcy i oszusci wlodzi w jednym z odzialow na kosciuszki mnie chciano naciagnac ostro. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ostrzegam przed zakładaniem lokat w getin banku - trzykrotnie zdarzyło mi się, że lokata nie została zwrócona w terminie; dopiero po kilku interwencjach, dziwnych tłumaczeniach, z tygodniowym opóźnieniem. Z internetu dowiedziałem się, że zdarza się dosyć często!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najdroższe konta na rynku. opłata 10 zł za miesiąc prowadzenia konta jak nie zapłacisz karta minimum 400 zł miesięcznie. bez sensu, skoro darmowe przelewy wykonujesz a zakupy robisz w sklepach gdzie nie ma płatności kartami. żenada uciekam od nich . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Getin jest praktycznie niezmiennie wśród banków z najwyższym oprocentowaniem lokat.. Dostęp internetowy: W zasadzie nie odwiedzam w ogóle placówek stacjonarnych, wszystko załatwiam w getinonline.. Elastyczność oferty: Ok, choć mogłoby by być lepiej. Możliwość negocjacji oferty: Spotkałem się tylko w placówkach stacjonarnych. Stosowane od dużych kwot ok 100 tys.. Dostępność w różnych walutach: Interesuje mnie tylko PLN. Minimum formalności: Przez neta żadnych problemów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tam są ciągle gwiazdki, jakieś triki inwestycyjne, ukryte koszty i masa pułapek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: bankowość internetowa to porażka. Nie ma trybu on-line. Zrobienie przelewu pomiędzy rachunkami własnymi trwa nawet 10 min.. Wysokość oprocentowania: kiepsko. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: brak. Obsługa klienta w placówce: ciągłe kolejki, ciężko cokolwiek załatwić bez czekania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: po pół roku bank szuka pieniędzy i wyłudził ode mnie 9,99 zł za prowadzenie rachunku, a miał pobrać 4,99 zł. Nieuczciwy bank !.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Masakra - nie ma sensu nic ustalać bo potem i tak podnoszą oprocentowanie . Dostęp internetowy: Bez komet. To jakaś pomyłka. Wysokość opłat i prowizji: To zalezy , jak sie czesto korzysta z jakiejs opcji to ja podnosza, mnie np. o 500%. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Nie polecam. Możliwość negocjacji oferty: Nie probowalem - brak kontaktu. Różnorodność zabezpieczenia: Tiaaaa . Dostępność w różnych walutach: Nie polecam . Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Tiaaa przy zabezpieczeniu kilkakrotnie przekraczajecym wartość mieszkania . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: . Wysokość oprocentowania: Państwo się tak chwalicie jak mbank a PÓŹNIEJ SIĘ OKAZUJE, ŻE W MBANKU KONTO JEST BEZ OPROCENTOWANIA A U WAS OPROCENTOWANIE 6,5% PROCENTA WYNOSI OD PEŁNEJ KWOT 163ZŁ ZAMIAST 260ZŁ A W MBANKU DO KONTA NALEŻY DOPŁACAĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Kolejki, ludzie stoją po 1,5-2 godz. A do tego wszystkiego niegrzeczna obsługa, np. Aleja Stanów Zjednoczonych (przy Rondzie Wiatraczna). Może gwar i tłum ludzi rozprasza pracowników, nikt nie wymaga od nich uśmiechu i zadowolenia, ale minimum powściągliwości w wypowiedziach do klientów jest wskazana. (Omijać męską obsługę). Rezygnuję ze współpracy z tym bankiem.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: bardzo dobrze działająca placówka , zwłaszcza ta w Łowiczu,, dostaję sms-em powiadomienie o każdej zmianie na koncie.. mnie to bardzo satysfakcjonuje.. polecam... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: w tym banku giną lokaty rewolwer /co sam strzela / same sie likwidują i trzeba ich cierpliwie szukać - rozrywka z wielką dawką adrenaliny zapewniona. Dostęp internetowy: w tym banku giną lokaty i jest brak konsultantów może niech sam Prezes *moderacja* troszku poodbiera zgłoszeń "zadowolonych" . Elastyczność oferty: elastyczni jak stal . Możliwość negocjacji oferty: jak z chuliganami. Minimum formalności: tak tak minimum kontaktu maximum kity aby przeczekać lokatę liwiduja kilka dni a o odsetkach w tym czasie zapomnij. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: gETIN BANK JEST NIE DLA NORMALNEGO CZŁOWIEKA. Aby załatwić cokolwiek należy wysyłać pismo i czekać 14 dni na odzew . Chciałam wcześniej spłacić swoją umowę , wysłałam niezbędne środki finansowe i co ? okazało się ze nie mogę go tak po prostu spłacić , tylko wysłać wniosek o zamkniecie umowy i czekać 14 dni ... Podczas tego czasu bank obraca moimi pieniędzmi Zgroza!!!! Ponadto, nie można się dodzwonić do nikogo , kto byłby władny przyspieszyć ten proces . Jestem rozżalona i nie polecam tego banku !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
a ja w szczególności polecam mini rate w noble:) przyznano mi 100% czyli 390tys. zl. mini rata przez pierwsze 2 lata same odsetki ponad 1tys.zl. a po 2 latach kredyt wzrósł o ok 50 tys, zl, poukrywane rożnego rodzaju kruczki w umowie w kredycie posredniczyl doradca z open, w praniu wyszlo ze open ma lub mial umowe z noble, i zamiast doradzic nam jak otrzymac najlepszy kredyt, to powciskal nam roznych dodatkow z ktorych bardzo trudno bylo sie wywiazac, np tzw ubezpieczenie Axa z funduszem inwestycyjnym, w wynik czego rata jaka przedstawil open na poczatku 2700 +/- wzrosla do 3500 po mini racie wszystko zgodnie z prawem zawarte w umowie ktorej tak naprawde nikt nie rozumial poza noble i open! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Totalnie beznadziejna obsługa, w kolejce stałem ponad 2 godziny a pani przy kasie wybierała sobie klientów do obsługi wedle własnego widzimisie. Brak szacunku do klientów beznadziejne podejscie do obslugi, dodatkowo na kredytach czysty wyzysk. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Trzeba czytać umowy.Opiekun klienta naciąga na ubezpieczenie kredytu.Na kredyt dwa lata po 12 miesiącach przedłużają automatycznie ubezpieczenie(nieobowiązkowe) Koszty kredytu wzrastają w moim przypadku o 400 zł FEEEEEEEEEEE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Brak bieżącej informacji o stanie konta. Minimum formalności: i owszem. Ale to ściema. Tak jest by złapać klienta a potem sie go kroi na wszystkim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja także nie polecam! Za chwile minie rok od przyznania kredytu ( a trwalo to cholernie dlugo) a w dalszym ciagu nie obnizyli nam rat po wpisie do hipoteki (ponad 3 miesiace temu) natomiast kazda podwyzka stop procentowych papiery przychodza na drugi juz dzien!!! Załatwienie jakiejkolwiek sprawy/dokumentow itp trwa niemilosiernie dlugo - brak kompetencji pracownikow/kadry kierowniczej/oceny ryzyka itd!!!! NIE POLECAM!!!! Nie dajcie sie nabrac pieknym slowom i wyliczeniom bo nijak sie to ma do rzeczywistosci pozniej!!! Raty i tak sa inne (wyzsze) a wszystko sie dluzy niemilosiernie!!! Chcialbym dac 0 pkt ale niestety nie mozna!!! UWAZAJCIE!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »