Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank -mają albo taki bałagan i niekompetentnych pracowników albo celowo próbowali wyłudzić dodatkowe koszty przy zamknięciu kredytu samochodowego. Podpisałem umowę na kredyt z 1 rokiem karencji tzn. spłatę kredytu zaczynam po roku a w tym okresie 1 roku karencji mogę spłacić cały kredyt bez ponoszenia dodatkowych kosztów. I tak się stało. Na infolinii zgłosiłem dyspozycję zamknięcia kredytu, potwierdziłem kwotę jaką muszę wpłacić i pieniądze przelałem. Po 2 tygodniach dostaję pismo, że kredyt nie został zamknięty z powodu braku wystarczających środków na koncie, bez informacji jakiej kwoty brakuje i z jakiego powodu (skoro przed spłatą potwierdził mi pracownik banku ile zgodnie z umową mam wpłacić na konto). Kontakt z infolinią i dowiaduję się, że za wcześniejszą spłatę kredytu bank pobiera prowizję - więc podaję pracownikowi paragraf w umowie, która mówi coś innego. Ten czyta moją umowę, w której są zapisy, że za wcześniejszą spłatę kredytu bank pobiera opłatę przewidzianą w tabeli .... itp i bezczelnie pominął ostatnie zdanie tego paragrafu, który jasno mówi, że kredytobiorca w okresie karencji spłacający kredyt nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. I gdybym podczas rozmowy nie miał przed sobą umowy to pewnie przytaknąłbym, poprosiłbym grzecznie o obliczenie jaka jest ta prowizja i wpłaciłbym na konto "brakujące" według banku środki. Dopiero jak JA doczytałem pracownikowi Getin to ostatnie zdanie, które bezczelnie pominął cytując mi zapisy umowy ten przyjął reklamację. Równocześnie wysłałem pisemnie, z potwierdzeniem odbioru reklamację do banku z wezwaniem do wyjaśnienia na jakiej podstawie Getin nie zamknął mi kredytu jeżeli ja spełniłem wszystkie warunku umowy! Oczywiście wyjaśnień nie otrzymałem, nawet słowa przepraszam za ich błąd (jeżeli był to błąd) tylko informację o zamknięciu kredytu. Nigdy więcej kontaktu z Getin Noble Bankiem - albo mają niesamowity bałagan, albo nie czytają umów, które sami podpisują z klientami albo zwyczajnie chcieli wyłudzić ode mnie dodatkową prowizję! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam \r\nMoja opinia o Getin bank Odział Rzeszów Grotgerra - najgorsza placówka- dlugie oczekiwanie na zalatwienie podstawowej operacji wypłata - oczekiwanie 45-60 minut i dluzejj, obsluga ma klienta za nic pląta sie po banku zamiast obslugiwac pomimo elektronicznego systemu obslugi kolejek , ktory tylko sluzy chyba do ogladania ekranu z reklamami \r\nStanowczo odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No niestety również negatyw - muszę mieć tu konto, ponieważ mam tu kredyt hipoteczny. Obsługa jest wprost beznadziejna - na kartę do konta czekałam ponad miesiąc bo wystawili ja na inne nazwisko, nie starali się nawet wytłumaczyć, czemu tak się stało. Zaraz po założeniu konta zablokowali mi całą wypłatę, która siłą rzeczy jest tam przelewana. Również bez słowa wyjaśnienia. Bankowość internetowa to chyba ich plany na później - ze strony jest się po prostu wyrzucanym, bo wciąż coś nie działa. Nie mogę się doczekać, kiedy przeniosę kredyt gdzie indziej. Na szczęście posiadam jeszcze jedno konto i tam przelewam kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na doradców, znikają pieniądze z lokat, które niby oni przedłużają.Od 10 dni brak potwierdzenia w wykazie lokat. Dodatkowo blokują konto dostępu, tak że nie można sprawdzić stanu konta, po 5 krotnym odblokowywaniu konta zmieniłem hasło do logowania, a po wejściu na stronę okazało się że pieniądze znikły z konta, a wyjaśnienia doradców są skandaliczne. Z dala omijać ten zxłodziejski bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Półtorej godziny oczekiwania na wpłatę do kasy w oddziale na il. Marszałkowskiej. Pani Agnieszka B. Zastępca ds. Jakości mimo kolejki i denerwujących się klientów, obsługuje pania poza kolejnością ponieważ: \"pani była u niej wczoraj\". Skandaliczne podejście do klientów oczekujących ponad półtorej godziny w centrum Warszawy!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem w Getin Banku kredyt na firmę. Pod koniec spłaty postanowiłem zlikwidować konto. Pomimo spłaty pozostałego zadłużenia i likwidacji konta, dziś przyszło pisemko, że jestem im jeszcze winien prawie 60 zł. Co ciekawe wszystkie dane się zgadzają z wyjątkiem numeru mojego zlikwidowanego konta. A jeszcze ciekawsze jest to, że sama umowa kredytu obliguje do spłaty wszystkich zobowiązań wobec banku z chwilą likwidacji konta - ergo nie można go zlikwidować, jak się nie spłaci kredytu, odsetek i wszystkich innych należności i opłat związanych z kontem. Sprawę kieruję do KNF, a jeśli nie wyjaśni się jutro kwestia potwierdzenia salda,to również do prokuratury jako próbę wyłudzenia. I wszystkim polecam to samo, zamiast pisać tylko na forum. Co ciekawe, konsultant z infolinii nie potrafił mnie znaleźć w systemie -ani po peselu, ani po NIP-e, ani nawet po numerze konta PS. Nie wiem jak jest w innych oddziałach, ale w tym, w którym mnie obsługiwano, kamery ochrony skierowane były na wprost monitorów, gdzie dokonywane są wszelkie transakcje klientów i obsługa wpisuje nasze dane osobowe. Tak więc firma ochroniarska ma pełny wgląd w to co się dzieje na monitorze, wpisywane na klawiaturze hasła itd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałam to konto niestety już minęło pół roku i nie otrzymuję premii. Myślę, że warto się zdecydować, bo na prawdę niewiele trzeba zrobić, by dostać kasę. Teraz muszę się pilnować, żeby mi nie naliczali opłaty za prowadzenie konta. Przekonałam już męża do przeniesienia konta i mamy 600 zł w kieszeni :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadanie konta w Getin Bank spedza mi sen zoczu, Od 3ch miesiecy nie moge zalogowac sie na stronie internetowej i nikt nie jest w stanie mi pomoc. Za kazdy rachunek przelewu chca mi liczyc 6 zl. Ja uwazam to za czyste zlodziejstwo. Gdzie wlasciwie miesci sie centralny bank, bo pomimo to ze prezesi sa polakami to jeszcze nic nie znaczy, Chce rozwiazac umowe z nimi ale nie chce placic zadnych kar. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie szerokim łukiem. Stosują sztuczki na granicy prawa by tylko naciągnąć klienta. Odradzam też każdemu branie leasingu w tym banku. Stopy procentowe spadły a na mój wniosek o zmianę oprocentowania odpowiedzieli streszczając ich pismo: Bujaj się! Widziały gały co brały jak podpisywałeś umowę? Bank może zmniejszyć oprocentowania ale obecnie nie ma na to ochoty... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!! Posiadam konto w banku i jestem bardzo niezadowolona z obsługi telefonicznej. Konsultanci tam siedzą tylko bo to by przełączać do autoamatu. Tworzone są loginy, podloginy hasła i hasełka a mi pozstaje tak jak za starych czasów UDAĆ SIĘ DO ODDZIAŁU, Śmieszne!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam wszystkie negatywne opnie o tej instytucji. Myślą tylko jak wydoić klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieuprzejma niekompetenta obsługa, opłąty za wszystko, Odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed grupa GETinBANK NOBLE Bank i LOKAT POWIĄZANYCH Z FUNDUSZEM Noble Securities 50/50(rachunek w noble bank-fundusze). Zawarłem taka lokate na 10% (przez swoje niedoinformowanie-i brak wiedzy n.t) ktora byla na krótki okres lecz pracownik nie poinformowal mnie że lokata jest tylko na krótki okres a fundusze sa na 4 LATA-(przeczytany regulamin za późno przez dodatkową lokate promocyjna:/ -niemozliwy sposób wypowiedzenia) (pieniadze zamrożone na 4 lata strata bo te pieniadze nie przyniosly mi zadnego zysku ,jedynie strate-za wykup fuduszy 1,95% od całości (po zakończeniu okresu 4 lat-pieniadze przepadają )Odzyskane tylko pieniadze wpłacone w dniu zawarcia lokaty minus opłaty za wykup funduszy. Pieniądze zamrożone na 4 LATA. Nie warto wierzyć doradcą:( Opinie pozytywne chyba sa pomyłką skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Przesiadka na nowy serwis to porażka! Podobnie jak cały bank! Informacja, że ze względu na zmianę programu bankowowości internetowej serwis nie czynny do dnia 10.11.2014r. O.K. nie ma sprawy, ale ani 10, ani 11, dziś 13.listopad, a zalogować się do konta dalej nie można, prowadzę firmę więc bez dostępu do konta to kaplica, ZUS nie zapłacony w terminie, bo bank mimo obietnic konta nie uruchomił, więc straty, próba dodzwonienia się na infolinie, to koszmar, informacja o oczekiwaniu 3 min. po czym albo "wybija" rozmowę albo po25 min. sam się rozłączyłem, Wizyta w oddziale to min. 40 min. do kasy i opłata za każdy przelew 8zł. a przez internet się nie da bo niedziała STRZEŻCIE SIĘ TEGO BANKU !!!!. Obsługa klienta w placówce: Po ładnym wystroju można się wiele spodziewać, czas oczekiwania do kasy aby wpłacić pieniądze to min. 40 min. Aby załatwić sprawy firmowe (poza kolejnością) czekałem 30 min. - byłem jedyny "z firmy" - TRAGEDIA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam problem bo wykupiłam w geting bank ubezpieczenie na życie i do życie na 15 lat Pareto II. Mam coraz więcej wątpliwościi czy kiedykolwiek cokolwiek z tego dostanę płacę przez cały czas składkę ale bym najchętniej się z tego wycofała bo chyba do dziurawego worka są przekazywamne moje pieniądze. Geting tylko pośredniczył w tym bo ubezpieczycielem jest niby Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa we Wrocławiu. Trudno o jakąkolwiek konkretną informację na ten temat zdobyć. Nie mam ochoty czekać jak jeszcze więcej stracą mam małą nadzieję że przynajmniej jak nie zyskałam to nie straciłam Kto potrafi cokolwiek powiedzięć na temat tych ubezpieczeń. Niestety też nie wiem czy pod dobry adres piszę czy tylko ostrzegam Bank niestety ale internet jest tylko do skradanie adresów a nie do informacji. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank pracownik nie poinformowal o 24m-c przetrzymaniu srodkow lokata byla na 3 m-c a fundusze na48m-c i kase wtopilem :/ODRADZAM ten BANK GET IN NOBLE is BAD:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak w kazdej firmie, najważniejszy jest kompetentny pracownik i ja takiego tam znalazłem. Jestem mega zadowolony. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uciekać jak najdalej! Spłaciłem u nich kredyt w całości, z nawiązką za odsetki, a oni po kilku latach nasyłają na mnie windykację! I nic nie można u nich wyjaśnić, bo oni sami nie wiedzą skąd to się wzięło. Ale ja im nie odpuszczę! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kredyt hipoteczny omijać, infolinie omijać, doradców omijać, bank omijać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z których do tej pory korzystałem. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Za czasów Dombanku było super, teraz jest fatalnie pod każdym względem. Kadra nieprzygotowana, kiepska obsługa pokredytowa, w zasadzie można powiedzieć, że jej nie ma.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W zeszłym roku wzięliśmy kredyt hipoteczny. Jak wiadomo, to inwestycja na całe życie. Umowę przeczytałam uważnie i dokładnie. Spłacam w terminie i nie mam żadnych problemów skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Uwaga na polisolokaty w Getn Banku i Open Finance! Z kont znikają pieniądze a wszystko dzieje się w świetle "prawa"!!!! Tysiące ludzi walczy o odzyskanie swoich pieniędzy!!!. Elastyczność oferty: Uwaga oferta jest sztywna jak drut. Jak podpiszesz, to przepadłeś. Już im się nie wywiniesz. Ludzie pikietują walcząc o zwrot SWOICH PIENIĘDZY!!!!. Możliwość negocjacji oferty: Jak już Cię złapią, to nie wypuszczą. Z polisolokat nie da się zrezygnować. Ten produkt chroni tylko ich a nie chroni w żaden sposób klienta np. na wypadek utraty pracy. Płacz i płać, bo podpisałeś zawiłe wzory i regulaminy napisane trudnym i niezrozumiałym dla przeciętnego klienta językiem!!!. Minimum formalności: tak minimum, bo nie dają regulaminów a później się okazuje, że znikają pieniądze z konta.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt hipoteczny, konto prywatne i firmowe, jestem zadowolony, i wolę żeby zyski zostały w Polsce a nie trafiły do zagranicznej centrali skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wysokie opłaty, ukryte koszty czła prawda o Getin Banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie bank w pełni godny zaufania. mam z nimi do czynienia od lat i mogę polecić. konta, inne produkty, obsługa klienta itd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Można je porównać z para bankami. Astronomiczne duże i wyssane z palca.. Dostęp internetowy: co chwilę są poroblemy z logowaniem. Wysokość opłat i prowizji: Rozbój w biały dzień !!! Naliczane są dodatkowe opłaty, lichwiarskie ubezpieczenia!!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Coś strasznego. Pracownicy zapominają o ważnych dokumentach,wszystko idzie bardzo mozolnie!!!. Możliwość negocjacji oferty: Jaka negocjacja, oferta przedstawiana jest na ostatni gwizdek.. tuż przed końcem terminu.. Różnorodność zabezpieczenia: Bank zabezpiecza się na wszystko i za wszystko pobiera bardzo duże opłaty.. Dostępność w różnych walutach: Brak informacji. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: akceptują, ale i tak do jest jakaś porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam jakąkolwiek współpracę z tym tzw. Bankiem. - Naliczają niesamowicie duże koszty dodatkowe, które oczywiście wychodzą na sam koniec kiedy termin dokonania transakcji już mija - Pracownicy Banku nie potrafią do końca poprawie prowadzić sprawy kredytowej - nagminnie zapominają o ważnych dokumentach, przez co trzeba dodatkowo marnować czas na ich uzupełnianie - Popełniane są karygodne błędy podczas rozpatrywania wniosków kredytowych - Nikt z pracowników, za nic nie jest odpowiedzialny - Odradzam też zakładanie konta internetowego, ciężko cokolwiek załatwić, w oddziałach banku się nie da bo nie mają wglądu do tych kąt, zostaje tylko rozmowa telefoniczna. Nigdy jeszcze nie żałowałem tak mocno swoich decyzja jak po podjęciu współpracy z GETIN BANKIEM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Takiego Banku życzyć należy wrogom. Podziwiam ludzi, którzy pracują na infolinii. Uciekam od nich jak najszybciej, do innego banku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »