Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Katastrofa, zerowa pomoc ze strony pracowników Getin. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed grupa GETinBANK NOBLE Bank i LOKAT POWIĄZANYCH Z FUNDUSZEM Noble Securities 50/50(rachunek w noble bank-fundusze). Zawarłem taka lokate na 10% (przez swoje niedoinformowanie-i brak wiedzy n.t) ktora byla na krótki okres lecz pracownik nie poinformowal mnie że lokata jest tylko na krótki okres a fundusze sa na 4 LATA-(przeczytany regulamin za późno przez dodatkową lokate promocyjna:/ -niemozliwy sposób wypowiedzenia) (pieniadze zamrożone na 4 lata strata bo te pieniadze nie przyniosly mi zadnego zysku ,jedynie strate-za wykup fuduszy 1,95% od całości (po zakończeniu okresu 4 lat-pieniadze przepadają )Odzyskane tylko pieniadze wpłacone w dniu zawarcia lokaty minus opłaty za wykup funduszy. Pieniądze zamrożone na 4 LATA. Nie warto wierzyć doradcą:( Opinie pozytywne chyba sa pomyłką skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kilka lat mam w Getin banku ulokowane pieniądze na lokatach i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony.Daję 4 gwiazdki za sumienność i uczciwość.Pozostaję z lokatami dalej.(chyba że coś się zmieni na niekorzyść to znikam) skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
OBSŁUGA NIEKOMPETENTNA NIE MOŻNA ZASIĘGNĄĆ INFORMACJI ANI TELEFONICZNIE , ANI OSOBIŚCIE SPECJLNIE TO ROBIĄ ,,ZEBY KLIJENTA " ZAŁATWIĆ' KAŻDY KONSULTANT MÓWI CO MU DO GŁOWY PRZYJDZIE I NIC KONKRETNEGO . NAJGORSZ BANK Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank, słabi pracownicy. Zgubili upoważnienie do dysponowania kontem i uważali , że nic się nie stało. Hasła do bankowości internetowej przysłali trzy tygodnie po terminie pierwszej spłaty, nie znaliśmy wysokości rat, a zaczęli słać wezwania do zapłaty. Wezwanie do zapłaty kosztuje u nich minimum 60zł, a drugie 90-150zł.!!!!! Polecam czytać bardzo uważnie tabelę opłat, pobierają je w kosmicznej wysokości. Ilość opinii negatywnych rzędu 90 %. Czy nikt w Geti in banku nie umie czytać i wyciągnąć wnioski, ze taka formuła współpracy z klientami to pełna porażka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin Bank reklamuje się jako "Bank twoich oszczędności", i z tych obietnic wywiązuje się na medal. Sam czerpie w całości korzyści z oszczędności swoich klientów. Byłam świadkiem jak mój przyjaciel T W założył lokatę w wysokości 50.000,00 tymże banku na okres 4 lat. Obiecano, że po tym czasie otrzyma zwrot kapitału i odsetki w wys. 20%, co daje 5% w skali rocznej. No i otrzymał po zakończeniu lokaty kapitał i odsetki w wysokości 32,40 PLN, (słownie trzydzieści dwa zł. i czterdzieści gr.), co daje 0,0162% w skali rocznej. Takich doradców finansowych ma GB i tak dba o dobro klienta i jego oszczędności. Obraca nimi przez 4 lata obiecując złote góry, ale te złote góry przywłaszcza sobie, a z klienta się śmieje, że dał się nabrać na piękne słówka pracowników przy zawieraniu umowy. Trzeba przyznać że pazerność tego banku sięgnęła szczytu, dlatego radzę wszystkim, którzy zastanawiają się gdzie ulokować swoje oszczędności, aby omijali go szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Z kilku osób personelu w placówce banku przy ul. H. Czaki w Warszawie jedna obsługiwała klientów, a reszta przerzucała jakieś papiery na biurkach, ignorując dużą kolejkę klientów. W końcu osoba mnie obsługująca okazała się zupełnie niekompetentna i nie potrafiła mnie obsłużyć.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Starałem się o kredyt samochodowy. Wymagania były ogromne. W innym banku otrzymałem kredyt na zakup samochodu DWA razy taniej (!) i bez problemów.. Wysokość opłat i prowizji: Zostałem bezczelnie oszukany przez przedstawiciela banku. Namawiał mnie na założenie rachunku i otrzymywanie 50 zł miesięcznie przez 6 miesięcy pod warunkiem zasilania konta odpowiednią kwotą i płatności kartą na określoną kwotę. Powiedział, że po 6 miesiącach będę mógł zlikwidować rachunek bez żadnych problemów. Prawda okazała się taka, że likwidując rachunek po 6 miesiącach musiałbym zwracać cała uzyskana kwotę premii (6 x 50 zł). Dowiedziałem się o tym przypadkiem, bo bank do końca mnie o tym nie informował. Teraz muszę się męczyć z tym kontem przez 2 lata i wciąż je zasilać kwotą 1000 zł miesięcznie i płacić karta na kwotę 300 zł miesięcznie. Nie byłoby problemu, gdybym znał te warunki od początki i na nie się zdecydował. Naciągacze.. Oferta kart płatniczych: Na szczęście są jeszcze banki nie wymagające określonej kwoty transakcji kartą i wydające karty za 0 zł.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, współpracowałem już z różnymi bankami ale ten jest najgorszy Moje problemy zaczęły się gdy chciałem zamknąć konto Poszedłem do placówki wypowiedziałem umowę która została przyjęta bez problemu. Po 2 miesiącach dostałem zwykłym listem informacje o tym ze moje konto jest zadłużone na około -350zł i konto jest nie zamknięte. Napisałem reklamacje (czas rozpatrzenia 3 tygodnie) Co jakiś czas dzwoniłem dowiadując się że jeszcze nie została rozpatrzona. Tak zeszło z 2 miesiące, a odsetki cały czas były naliczane. Zapłaciłem dla świętego spokoju, od wpłaty w przeciągu 3 dni dostałem list z podziękowaniami i skoro wpłaciłem to reklamacja jest nie ważna A teraz od 4 miesięcy PROSZĘ się o potwierdzenie zamknięcia konta i za każdym razem gdy się upominam dostaję odpowiedz, że rzekomo zostanie wysyłane . Nie Polecam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widać, że osoby pracujące tam tworzą zespół. Sam jako pracownik kilku osobowej grupy wiem jakie to wazne dla klienta. Produkty dobrze dobrane do moich potrzeb, chcoć nie zawsze uda się zarobić tak jak bym chciał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam ni boję się podawać swojego imienia bo dobrze wiedzą o kogo chodzi. Mam kredyt w getin i tu przyznam - jeden plus dla nich, bo warunki były dobre. Zaproponowano mi konto firmowe do tego - za darmo wyp laty itp. więc zamieniłam mbank z którego systemu transakcyjnego po zmianach nie jestem zadowolona na getin. Przy pierwszym logowaniu dzwoniono do mnie i wyjaśniano gdzie co jest. Przekazano mi, że mam dwa rachunki - jeden do celów firmowych drugi do rozliczenia kredytu. No to podałam klientom numer rachunku i zadowolona czekam na wpływy. Zeszły pieniądze i zaczęły się schody. Przykładowo mam na koncie 60tys zł. Robię przelew do klienta na 30tys. Saldo po operacji pokazuje mi, że mam -8tyszł??? Dwa dni wiszenia na infolinii - pieniądze się pokazały. Robię przelew podatkowy - on wychodzi za dwa dni wraca. Robię go ponownie - znowu wraca, ale na wyciągach mam informację tylko o wychodzących przelewach (czyli teoretycznie powinnam zanieść wyciąg do skarbówki, bo mam vat zapłacony i to 4 razy). Znowu - mam na koncie 20tys, robię przelew na 12 tys, saldo po operacji 0zł. Sprawa się ciągnęła 2 miesiące. Mnóstwo siedzenia na infolinii, pisma do banku itp. W końcu w akcie desperacji poszłam do oddziału i powiedziałam, że jak nie oddadzą mi kasy wzywam policję. Sprawa wyjaśniona w 2 godziny - osoba, która zakładała konto źle mi przekazała informacje o kontach - to, które miało być firmowe, jest kontem technicznym. Bank ze swojej strony nic nie zrobił i w niczym nie pomógł - a jeszcze naliczył opłaty, bo korzystanie z konta miało być darmowe przy spełnieniu warunków operacji, ale że korzystałam z innego konta no to.... Teraz JA muszę klientom wysyłać na swój koszt znowu informację o zmianie numeru konta. JA muszę codziennie nawet kilka razy dziennie wchodzić na system i przenosić wpłaty, które jeszcze wchodzą na rachunek techniczny, na właściwe konto, by móc zrobić przelew. Księgowa do dziś nie może się połapać z wyciągami za poprzednie dwa miesiące - przelewy wychodziły i wracały i ciężko cokolwiek ustalić. Ale im w banku wyciągi pokazują się prawidłowe i są zupełnie inne od moich. Nie wspominając o wizerunku firmy - trzeci raz w ciągu dwóch miesięcy zmieniam konto, co wygląda jakbym przed komornikiem czy kimś takim uciekała. KSIĘGOWANIA - to jakiś horror. Pieniądze, które klient wysłał np. wczoraj rano wchodzą dziś wieczorem. Ogólnie żałuję wyboru i odradzam innym. Kredyt samochodowy był na dobrych warunkach ale konto, tym bardziej firmowe, to porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank -mają albo taki bałagan i niekompetentnych pracowników albo celowo próbowali wyłudzić dodatkowe koszty przy zamknięciu kredytu samochodowego. Podpisałem umowę na kredyt z 1 rokiem karencji tzn. spłatę kredytu zaczynam po roku a w tym okresie 1 roku karencji mogę spłacić cały kredyt bez ponoszenia dodatkowych kosztów. I tak się stało. Na infolinii zgłosiłem dyspozycję zamknięcia kredytu, potwierdziłem kwotę jaką muszę wpłacić i pieniądze przelałem. Po 2 tygodniach dostaję pismo, że kredyt nie został zamknięty z powodu braku wystarczających środków na koncie, bez informacji jakiej kwoty brakuje i z jakiego powodu (skoro przed spłatą potwierdził mi pracownik banku ile zgodnie z umową mam wpłacić na konto). Kontakt z infolinią i dowiaduję się, że za wcześniejszą spłatę kredytu bank pobiera prowizję - więc podaję pracownikowi paragraf w umowie, która mówi coś innego. Ten czyta moją umowę, w której są zapisy, że za wcześniejszą spłatę kredytu bank pobiera opłatę przewidzianą w tabeli .... itp i bezczelnie pominął ostatnie zdanie tego paragrafu, który jasno mówi, że kredytobiorca w okresie karencji spłacający kredyt nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. I gdybym podczas rozmowy nie miał przed sobą umowy to pewnie przytaknąłbym, poprosiłbym grzecznie o obliczenie jaka jest ta prowizja i wpłaciłbym na konto "brakujące" według banku środki. Dopiero jak JA doczytałem pracownikowi Getin to ostatnie zdanie, które bezczelnie pominął cytując mi zapisy umowy ten przyjął reklamację. Równocześnie wysłałem pisemnie, z potwierdzeniem odbioru reklamację do banku z wezwaniem do wyjaśnienia na jakiej podstawie Getin nie zamknął mi kredytu jeżeli ja spełniłem wszystkie warunku umowy! Oczywiście wyjaśnień nie otrzymałem, nawet słowa przepraszam za ich błąd (jeżeli był to błąd) tylko informację o zamknięciu kredytu. Nigdy więcej kontaktu z Getin Noble Bankiem - albo mają niesamowity bałagan, albo nie czytają umów, które sami podpisują z klientami albo zwyczajnie chcieli wyłudzić ode mnie dodatkową prowizję! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam \r\nMoja opinia o Getin bank Odział Rzeszów Grotgerra - najgorsza placówka- dlugie oczekiwanie na zalatwienie podstawowej operacji wypłata - oczekiwanie 45-60 minut i dluzejj, obsluga ma klienta za nic pląta sie po banku zamiast obslugiwac pomimo elektronicznego systemu obslugi kolejek , ktory tylko sluzy chyba do ogladania ekranu z reklamami \r\nStanowczo odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No niestety również negatyw - muszę mieć tu konto, ponieważ mam tu kredyt hipoteczny. Obsługa jest wprost beznadziejna - na kartę do konta czekałam ponad miesiąc bo wystawili ja na inne nazwisko, nie starali się nawet wytłumaczyć, czemu tak się stało. Zaraz po założeniu konta zablokowali mi całą wypłatę, która siłą rzeczy jest tam przelewana. Również bez słowa wyjaśnienia. Bankowość internetowa to chyba ich plany na później - ze strony jest się po prostu wyrzucanym, bo wciąż coś nie działa. Nie mogę się doczekać, kiedy przeniosę kredyt gdzie indziej. Na szczęście posiadam jeszcze jedno konto i tam przelewam kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na doradców, znikają pieniądze z lokat, które niby oni przedłużają.Od 10 dni brak potwierdzenia w wykazie lokat. Dodatkowo blokują konto dostępu, tak że nie można sprawdzić stanu konta, po 5 krotnym odblokowywaniu konta zmieniłem hasło do logowania, a po wejściu na stronę okazało się że pieniądze znikły z konta, a wyjaśnienia doradców są skandaliczne. Z dala omijać ten zxłodziejski bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Półtorej godziny oczekiwania na wpłatę do kasy w oddziale na il. Marszałkowskiej. Pani Agnieszka B. Zastępca ds. Jakości mimo kolejki i denerwujących się klientów, obsługuje pania poza kolejnością ponieważ: \"pani była u niej wczoraj\". Skandaliczne podejście do klientów oczekujących ponad półtorej godziny w centrum Warszawy!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem w Getin Banku kredyt na firmę. Pod koniec spłaty postanowiłem zlikwidować konto. Pomimo spłaty pozostałego zadłużenia i likwidacji konta, dziś przyszło pisemko, że jestem im jeszcze winien prawie 60 zł. Co ciekawe wszystkie dane się zgadzają z wyjątkiem numeru mojego zlikwidowanego konta. A jeszcze ciekawsze jest to, że sama umowa kredytu obliguje do spłaty wszystkich zobowiązań wobec banku z chwilą likwidacji konta - ergo nie można go zlikwidować, jak się nie spłaci kredytu, odsetek i wszystkich innych należności i opłat związanych z kontem. Sprawę kieruję do KNF, a jeśli nie wyjaśni się jutro kwestia potwierdzenia salda,to również do prokuratury jako próbę wyłudzenia. I wszystkim polecam to samo, zamiast pisać tylko na forum. Co ciekawe, konsultant z infolinii nie potrafił mnie znaleźć w systemie -ani po peselu, ani po NIP-e, ani nawet po numerze konta PS. Nie wiem jak jest w innych oddziałach, ale w tym, w którym mnie obsługiwano, kamery ochrony skierowane były na wprost monitorów, gdzie dokonywane są wszelkie transakcje klientów i obsługa wpisuje nasze dane osobowe. Tak więc firma ochroniarska ma pełny wgląd w to co się dzieje na monitorze, wpisywane na klawiaturze hasła itd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałam to konto niestety już minęło pół roku i nie otrzymuję premii. Myślę, że warto się zdecydować, bo na prawdę niewiele trzeba zrobić, by dostać kasę. Teraz muszę się pilnować, żeby mi nie naliczali opłaty za prowadzenie konta. Przekonałam już męża do przeniesienia konta i mamy 600 zł w kieszeni :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadanie konta w Getin Bank spedza mi sen zoczu, Od 3ch miesiecy nie moge zalogowac sie na stronie internetowej i nikt nie jest w stanie mi pomoc. Za kazdy rachunek przelewu chca mi liczyc 6 zl. Ja uwazam to za czyste zlodziejstwo. Gdzie wlasciwie miesci sie centralny bank, bo pomimo to ze prezesi sa polakami to jeszcze nic nie znaczy, Chce rozwiazac umowe z nimi ale nie chce placic zadnych kar. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie szerokim łukiem. Stosują sztuczki na granicy prawa by tylko naciągnąć klienta. Odradzam też każdemu branie leasingu w tym banku. Stopy procentowe spadły a na mój wniosek o zmianę oprocentowania odpowiedzieli streszczając ich pismo: Bujaj się! Widziały gały co brały jak podpisywałeś umowę? Bank może zmniejszyć oprocentowania ale obecnie nie ma na to ochoty... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!! Posiadam konto w banku i jestem bardzo niezadowolona z obsługi telefonicznej. Konsultanci tam siedzą tylko bo to by przełączać do autoamatu. Tworzone są loginy, podloginy hasła i hasełka a mi pozstaje tak jak za starych czasów UDAĆ SIĘ DO ODDZIAŁU, Śmieszne!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam wszystkie negatywne opnie o tej instytucji. Myślą tylko jak wydoić klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieuprzejma niekompetenta obsługa, opłąty za wszystko, Odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed grupa GETinBANK NOBLE Bank i LOKAT POWIĄZANYCH Z FUNDUSZEM Noble Securities 50/50(rachunek w noble bank-fundusze). Zawarłem taka lokate na 10% (przez swoje niedoinformowanie-i brak wiedzy n.t) ktora byla na krótki okres lecz pracownik nie poinformowal mnie że lokata jest tylko na krótki okres a fundusze sa na 4 LATA-(przeczytany regulamin za późno przez dodatkową lokate promocyjna:/ -niemozliwy sposób wypowiedzenia) (pieniadze zamrożone na 4 lata strata bo te pieniadze nie przyniosly mi zadnego zysku ,jedynie strate-za wykup fuduszy 1,95% od całości (po zakończeniu okresu 4 lat-pieniadze przepadają )Odzyskane tylko pieniadze wpłacone w dniu zawarcia lokaty minus opłaty za wykup funduszy. Pieniądze zamrożone na 4 LATA. Nie warto wierzyć doradcą:( Opinie pozytywne chyba sa pomyłką skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Przesiadka na nowy serwis to porażka! Podobnie jak cały bank! Informacja, że ze względu na zmianę programu bankowowości internetowej serwis nie czynny do dnia 10.11.2014r. O.K. nie ma sprawy, ale ani 10, ani 11, dziś 13.listopad, a zalogować się do konta dalej nie można, prowadzę firmę więc bez dostępu do konta to kaplica, ZUS nie zapłacony w terminie, bo bank mimo obietnic konta nie uruchomił, więc straty, próba dodzwonienia się na infolinie, to koszmar, informacja o oczekiwaniu 3 min. po czym albo "wybija" rozmowę albo po25 min. sam się rozłączyłem, Wizyta w oddziale to min. 40 min. do kasy i opłata za każdy przelew 8zł. a przez internet się nie da bo niedziała STRZEŻCIE SIĘ TEGO BANKU !!!!. Obsługa klienta w placówce: Po ładnym wystroju można się wiele spodziewać, czas oczekiwania do kasy aby wpłacić pieniądze to min. 40 min. Aby załatwić sprawy firmowe (poza kolejnością) czekałem 30 min. - byłem jedyny "z firmy" - TRAGEDIA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam problem bo wykupiłam w geting bank ubezpieczenie na życie i do życie na 15 lat Pareto II. Mam coraz więcej wątpliwościi czy kiedykolwiek cokolwiek z tego dostanę płacę przez cały czas składkę ale bym najchętniej się z tego wycofała bo chyba do dziurawego worka są przekazywamne moje pieniądze. Geting tylko pośredniczył w tym bo ubezpieczycielem jest niby Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa we Wrocławiu. Trudno o jakąkolwiek konkretną informację na ten temat zdobyć. Nie mam ochoty czekać jak jeszcze więcej stracą mam małą nadzieję że przynajmniej jak nie zyskałam to nie straciłam Kto potrafi cokolwiek powiedzięć na temat tych ubezpieczeń. Niestety też nie wiem czy pod dobry adres piszę czy tylko ostrzegam Bank niestety ale internet jest tylko do skradanie adresów a nie do informacji. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank pracownik nie poinformowal o 24m-c przetrzymaniu srodkow lokata byla na 3 m-c a fundusze na48m-c i kase wtopilem :/ODRADZAM ten BANK GET IN NOBLE is BAD:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak w kazdej firmie, najważniejszy jest kompetentny pracownik i ja takiego tam znalazłem. Jestem mega zadowolony. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uciekać jak najdalej! Spłaciłem u nich kredyt w całości, z nawiązką za odsetki, a oni po kilku latach nasyłają na mnie windykację! I nic nie można u nich wyjaśnić, bo oni sami nie wiedzą skąd to się wzięło. Ale ja im nie odpuszczę! skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »