Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
bank masakra, zalegasz ze spłatą 2 dni - automat dzwoni do Ciebie 5-10 razy dziennie oraz niemili pracownicy windykacji, dzwonią od 07:00 do 20:00 w sobotę i niedzielę, dzwonią do ciebie do twojej rodziny i do pracy! PARANOJA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie podpisałem umowę kredytującą zakup nowej fury, polecam liesingowanie z Getinem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin Noble Bank wraz z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Europa to spółka, która okradła mnie na ok. 90 000 zł. Sprzedają ubezpieczenia na życie z systematycznym oszczędzaniem. Prezentują rzekomą wysoką rentowność i wykresy archiwalne (nie wiadomo czy prawdziwe raczej nie). Po 5 latach oszczędzania i wpłacie 140000 zł strata wynosiła prawie 40000 zł. Nie było innego wyjścia tylko uciekać od nich. Za przerwanie umowy pobrali 50% wpłaconych środków. W jaki sposób takie lokaty mogą przynosić straty, skoro na każdej lokacie bankowej można osiągnąć 1,5% a nawet więcej. Myślę, że tylko wówczas jeśli okrada się klientów. Bo można sobie przecież z lokat pobierać wynagrodzenia bardzo wysokie i twierdzić, że mają wysokie koszty! Przez cztery lata mnie okłamywali o zadowalających zyskach, w sytuacji kiedy od początku były straty. Getin Noble Bank i TU Europa to takie sami złodzieje jak Amber Gold! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank poważny, szanujący klienta. świetna obsługa klienta, kontakt mailowy rewelacja! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam Getin Banku, w pierwszym dniu po spłacie kredytu już dzwonią , a jak traktują człowieka jak już się z nimi rozmawia to jest tragedia. po ustaleniach tel. dzwonią jeszcze z 3 -4 razy. 2 razy miałem że osoba która dzwoniła do mnie zaczyna robić mi wykład. Getin notuje straty wiec odbija się to na klientach momentami to podchodzi już o nękani , jakaś paranoja !!!. Nie polecam tego Banku i po zakończeniu z nimi współpracy nie będe korzystać z usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jako użytkownik konta w Getinie od wielu lat korzystam też z kolejnych propozycji lokowania kapitału. Mam zyski dzięki rozsądnej polityce tego banku.Chwalę!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie! żona wzięła kredyt i ubezpieczyła w razie śmierci, teraz sie okazało że kredyt nie jest ubezpieczony lub na rok, ja mam w pko i na cały okres umowy,same problemy chce ten kredyt spłacić tez problemy, nie polecam nieprzyjazny bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla śledzacych kurs akcji Getinu optymistyczne wieści, jedziemy w górę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin Bank oraz Idea Bank to dwa dziadostwa zatrudniające dodatkowo na infolinii półgłowków,którzy za grosz nie maja pomyślunku.Powtarzają regułki jak nakręcone kukiełki i nijak nie można wytłumaczyć jednemu z drugim prostej i oczywistej sprawy.Podaję przykład.Brałem kredyt w Getinie. Na umowie stoi jak byk ,że mam zapewnić środki na koncie tego i tego dnia i bank będzie sobie pobierał ratę automatycznie.Po terminie pierwszej raty dostaję powiadomienie,że zostałem obciążony kwotą 15 zł za monit, bo nie zapłaciłem raty.Patrzę na konto rata wynosi 600 zł z groszami na koncie 30 ty zł.Myślę jakaś pomyłka itd.Przez e-maila ze swojego konta informuję bank,że nie pobrał sobie środków mimo,ze miał taki obowiązek ale za to ochoczo obciążył mnie opłatami za monit.Po 30 dniach dostaję odpowiedź od pani obsługującej reklamację z banku,że mam robić przelewy z konta a nie bank ma pobierać sobie opłaty automatycznie.Wysyłam jej cytat z umowy papierowej ,którą mam przed sobą i od pół-mózga bankowego dostaję odpowiedź,że ją to nie interesuje co mam na umowie ,bo ona w systemie ma zaznaczone co innego.No krew mnie zalała.Idąc jej tokiem rozumowania ma oznaczać ,że jeśli nieudolny pracownik banku zamiast 30 tys zł kredytu wpisał by do systemu 300 tys to miałbym spłacać 300 tys bo nie ważna jest umowa papierowa tylko to co jest w systemie.Jak z takimi półgłówkami załatwiać cokolwiek? Skończyło się to tym,ze musiałem dymać do oddziału banku i odsiedzieć w kolejce z półtorej godziny i ręcznie wszystko prostować.Nie polecam nikomu tego pseudo banku.Pomijam już fakt,że interfejs bankowy jest całkowicie beznadziejny.Zero przejrzystości i intuicyjności.Nie ma co porównywać do obsługi PKO BP.Niby bank stary ale jakość infolinii oraz obsługa interfejsu internetowego bije Getin na głowę. W Idea Banku zona zamyka konto firmowe już jakieś 7 miesięcy i dalej jest nie zamknięte. Poczekam jeszcze chwile i skieruję sprawę do UOKIKU lub do prawnika. Już raz usadził Idea Bank na 18 tyzs zł ( przegrali sprawę) to i drugi raz zajmie się tym przepraszam za nadużycie \"bankiem\" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam rachunek i lokaty, obsługuję elektronicznie, nie mam żadnych problemów z bankiem. Kontakt z infolinią poprawny. Raz do roku jestem w oddziale banku i oczywiście swoje trzeba odczekać ale bez przesady nie trwa to dziesiątki minut, tak jak wszędzie i do kasy w sklepie trzeba poczekać. Syn też założył sobie swój pierwszy rachunek - żadnych opłat i wymagań za korzystanie z karty płatniczej. Pracownicy kompetentni i uprzejmi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
\"bank\" który w zależności od widzimisię kierownika oddziału ma 14 dni kalendarzowych, 15 dni roboczych lub miesiąc kalendarzowy na wydanie zaświadczenia o saldzie kredytu. Oczywiście o ile w oddziale lub centrali nie zgubią wniosku o wydanie takiego dokumentu. W ten piękny sposób blokują transakcję kupna/sprzedaży mieszkania i wszystkie związane z tym czynności. Oczywiście pracownicy mają gdzieś wszystkich i nie udzielają żadnych informacji. Unikać jak ognia... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Getin Noble przelewy potwierdzasz pinem podobnie jak przy wypłatach z bankomatu,możesz trzymać wszystkie paragony w telefonie, nie wyblakną i nie zajmują miejsca,szybko opłacisz fakturę, wystarczy zeskanować kod aparatem i przelew sam się wypełnia,telefon masz pod ręką, tak samo możesz mieć swój bank,atwo kontrolujesz finanse, bo masz telefon zawsze przy sobie,zapłacisz telefonem jak kartą debetową (to obecnie w Getin Wallet, ale zaraz w GM) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja osobiście bardzo polecam - bez zastrzeżen, dobra obsługa, dobre koszty i szybki proces kredytu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem jak to się dzieje ale moje doświadczenie jest absolutnie pozytywne. Praktycznie od pierwszego założenia konta po lokaty a nawet mały kredyt w Getinie byłem obsługiwany koncertowo. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Bank żenujący. Od roku nie mogę odzyskać nadpłaty kredytu.. powody sa różne: podpis niezgodny z tym na umowie, zly numer konta chociaz uzywam jednego i tego samego od kilkunastu lat i tak w kółko.. na odpowiedzi czekam miesiącami, podpisy skladane w banku, tozsamosc potwierdzana dow. osob są pisemnie kwestionowane. Gra na zwłokę a obsluga w oddzialach i placówkach do wyrzucenia na bruk. Ostrzegam i odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałam do czynienia z wieloma bankami ale z taką arogancją i brakiem szacunku dla klienta jeszcze sie nie spodkałam i jest to zdanie wielu ludzi prywatnych i przedsiebiorcw rowniez . Posiadam auto w kredycie od kilku lat ,ubezpieczylam w PZU ful opcje po czym poslalam email potwierdzenie na adres banku . Bank bez uprzedzenia sciagał sobie ubezpieczenie po raz drugi z placonych rat nie informujac o tym facie . Dopiero kiedy powstala z tego powodu zaleglosc w ratach dowiedzialam sie ze mail moj nie doszedl i nie obchodzi ich to ze auto jest ubezpieczone przeze mnie i mam im udowodnic ze wogole tego meila wyslalam (co mialo miejsce 5 miesiecy wstecz) i raty za ubezp musze placic tak czy tak czyli podwojnie do momentu rozpatrzenia reklamacji ktora nie jest pewne czy bedzie na moja korzysc . Zlodziejstwo w czystej postaci . Prawnik zajal sie ta sprawa bardzo chetnie ! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
W porównaniu z ofertą rynkową lokaty Getin Noble zajmują dobre miejsce i też dostosowane są terminowo, klient wybiera długość "zamrożenia" kapitału a bank przerabia w zysk. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJE!!!! darmowe konto internetowe bez opłat przenieśli mi z getin online do getin banku. Pisali ze tabela opłat się nie zmieniła. Tymczasem zaczęli naliczać opłatę za prowadzenie konta i za kartę do bankomatu... Za "darmowe" bankomaty także wprowadzili opłaty. Wyszło ok 20zł na miesiąc. Zdążyli mnie okraść na ponad 100zł, mimo iż w podpisanej umowie mam "DARMOWE KONTO"... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka nie bank. Na swoje nieszczęście zaciągnęłam u nich kredyt hipoteczny ... infolinia to śmiech na sali wymagają dwóch haseł pinu i jeszcze jakiejś pierdoły za nim zdążysz powiedzieć dzień dobry. Nie ma szans uzyskać od nich jakiejkolwiek informacji na temat kretyńskiego programu do obsługi np koto ROR nazywa się hipotecznie a hipoteczne to oszczędnościowe ... Nigdy nie wiem jakiej wysokości raty powinnam wpłacać a Ci kretyni na infolinii oczywiście nie są w stanie udzielić nawet tak prozaicznych informacji skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostalamoszukana przez ten bank nigdy nie chce miec nic z nim doczynienia pani zaoferowala mi super lokate tzw czterolatke wplacilam 5000 zl po skonczeniu 4lat musialam pojechac do poblskiego miasta ja zlikwidowac po miesiacu dopiero zostaly wyplacone i dostalam nie zgalibyscie nigdy 5038zl banda zlodzieji i oszustow skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żona wzięła kredyt na samochód a ja musiałem podpisać zgodę na zaciągnięcie kredytu, teraz kiedy zona wyjechała za granicę chce spłacić ten kredyt ,to żaden pracownik ze mną nie chce rozmawiać bo nie jestem klientem? To co ja mam zrobić? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Śledzę rankingi lokat długoterminowych i nie ukrywam, że do wielu banków nie mogę się przekonać ze względu na ich zagraniczne korzenie. Wybrałam ostatecznie Getin, z sentymentu? z kalkulacji i chęci zysku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z lokat w Getin Banku i zawsze są one sensownie oprocentowane. Porównywalnie z innymi bankami. To kwesta gustu i rozmysłu na co się decydujemy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak informacji. Obsługa DO bani. Nie polecam banku nawet wrogowi. Naciągane te pozytywne opinie. Pewnie sobie sami napisali. Mieszkam koło Sienna a Pan na infolinii każe jechać do Skarżyska abym mogła się dowiedzieć , czy spkaciłam już kredyt... dobrze że nie do Warszawy albo Gdańska. .. Brak słów. Unikajcie kłopotów. .. czyli ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Profesjonalna obsługa, dobra oferta lokaty. Skorzystałam. dzisiaj świętuje dywidendę. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »