Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank nie przestrzega terminów co do rozwiazywania umów,zwodzenie klienta na infolinii,pracownicy oddziałów nic nie mogą nic nie wiedzą,oprocentowanie kredytów hipotecznych po przejętych przez Getin bankach mocno zawyżone. Ostrzegam przed tym bankiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ciagle na nie zagrozonej pozycji jako bank "samochodowy"; korzystny stopień spłaty i rozciągnięcie w czasie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zaznaczam, ze jest to trzeci bank finansujący budownictwo mieszkaniowe, a kochamy gdzie mieszkać i mający korzystne kredyty samochodowe a uwielbiamy jazdę autkiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciekaw czy piszący kiepskie opinie o GNB są klientami czy wynajętymi przez konkurencję "pisarzami" za 5 groszy? Jako stały klient zadaję kłam i chwalę. Dla fantazji i prawdziwie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści jakich mało. Stosują niedozwolone praktyki i klauzule. Nie dajcie się ludzie nabrać. Dwoje moich znajomych tez zostało przez nich oszukani. Sprawy sadowe się toczą i pieniądze są zablokowane. Jak najdalej od ich marmurowych banków ... . Ja straciłem jak narazie 60 tysięcy ale ludzie stracili jeszcze więcej. Poczytajcie więcej na stronach internetowych. Teraz mówią że starają się już takich praktyk nie stosować a prawda jest całkiem inna. Europa TU, OPEN LIFE, AXA i inne złodzieje tylko czekają na wasza kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
getin stale się zmienia, póki co jestem bardzo zadowolona z tego,że są to zmiany na plus- zwłaszcza jeśli chodzi o obsługę klienta- jest szybko, z uśmiechem i skutecznie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Warto wiedzieć gdzie iść ze swoimi pieniedzmi:Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragiczny,mam tam kredyt z rata malejącom. Konto mam w innym banku i z niego przelewa kasę na ratę mam z reszta ustawione zlecenie wiec place cały czas te sama kwotę i nadplacam a oni dzwonią do mnie bo nie mam raty zapłaconej bo system tak to widzi. A z sugerowanie wzięcia pozyczki na spłatę zadłużenia tez słyszałem to odpowiedziałem ze gdybym miał od kogo pieniądze pożyczyć to bym do was się nie kłanial skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU !!!! MAM PIERWSZY I OSTATNI KREDYT U NICH. WYSTARCZY 1 DZIEŃ SPÓZNIENIA NĘKAJĄ TELEFONAMI OD 6 RANA NON STO ESEMESY. PO PROSTU CHORE WYSTARCZYŁOBY GRZECZNE UPOMNIENIE A ONI CZŁOWIEKOWI ŻYĆ NIE DAJĄ. NIGDY WIECEJ NIKOMU NIE POLECAM GETIN NOBLE BANK!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z info. o bnkach na stronach profesjonalnych o finansach osobistych Polaków GNB jest barzo dobrze kojarzony z jakością usług. Też należę do tego grona jako klient od kilkunastu lat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank dla Kowalskiedo, getinowski Kowalski najwyżej oceniony w rankingu przyjaznego banku Newsweeka.Cieszy mnie jako uzytkownika konta w tym miejscu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ludzie mijajcie te bank z daleka , pod każdy względem , mam kredyt konsolidacyjny u nich płaciłem wszystko ok , życie się trochę skomplikowalo i płace ratę z opuznieniem ok 20 dniowym, wysyłaja esemesy, dzwonią , zaczęli mnie straszyć że za opuznienia ,będą wizyty domowe, komornik, wszystko zabierze inne metody zastraszania ,zryli mi psyche że nabrałem chwilowek by im zapłacić ,nawet pani przez telefon sugerowała mi taką metodę zorganizowania kwoty na ratę, psycha mi już siada przez , ludzi którzy tam pracuja w pseudowindykacji i zastraszającym ludzi skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
podoba mi się szczególnie oferta kredytów samochodowych, zwłaszcza ta liczona kilometrami, sprytne i opłacalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przejrzyste korzystanie z aplikacji mobilnych, GNB dużo do przodu w technologiach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta GNB w pełni mnie zadawala, najbardziej liczę na dywidendę terminową z lokaty, to zawsze bonus na moje podróże. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo Zły bank !!! Oszukują i okradają ludzi na Poliso Lokatach, Grupowych Ubezpieczeniach na Życie i Dożycie. Poliso Lokaty to Oszustwo. Mam bardzo dużo dokumentów o Oszustwach Getin Banku, proszę pisać do mnie, Poszkodowani. Aga. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lokaty i konta oszczędnościowe Getin Banku, są oprocentowane wysoko - getin od lat ma lokaty które znajdują się w czołówce oprocentowania. Lokatę na nowe środki można założyć przez Internet, a tak wysokie oprocentowanie przeznaczone jest dla klientów, którzy zakładają lokatę po raz pierwszy. Nie trzeba zakładać konta osobistego! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo chaotyczna, nieprofesjonalna obsługa klienta na infolinii. Wprowadzają w błąd, podają nieprawdziwe dane, żadnej informacji nie udzielą od ręki. Sprawa przekazywana jest z rąk do rąk, tak, że za każdym razem odpisuje inna osoba i wszystko trzeba wyjaśniać od początku. Jak ma się pecha i trafi na złośliwą osobę to prostą sprawę kwalifikują jako reklamację tylko po to, żeby zyskać na czasie, wówczas na wyjaśnienie każą czekać dodatkowe 30 dni! Padłem ofiarą ich skrajnej niekompetencji i złej woli. Kiedy upomniałem się o wadliwie naliczone odsetki od lokaty już od miesiąca nie mogę doczekać się logicznego wyjaśnienia i zwrotu pieniędzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pragnę ostrzec przed tym ?bankiem?! Jestem (już niedługo) klientem Getin i zostałem przez ten bank bardzo podle, wręcz w surrealistycznie lekceważący sposób potraktowany. Nie chodzi o żaden kredyt bo jestem tego rodzaju klientem, który tylko lokuje pieniądze. Jestem rezydentem innego państwa i raz do roku muszę doręczyć bankowi tzw. certyfikat rezydencji aby uzyskać zwolnienie z podatku od odsetek kapitałowych (rozliczam się za granicą). List polecony z tym dokumentem wysłałem już w grudniu 2016 i został on skutecznie doręczony co potwierdziła poczta. Bank przez kilka tygodni odmawiał udzielenia odpowiedzi na proste pytanie czy dotarł do nich ten list polecony (szok!). Następnie zaczęto udzielać sprzecznych, fragmentarycznych wypowiedzi, z których można było wydedukować, że co prawda certyfikat dotarł ale nie zajęli stanowiska czy będą go uznawać (sic! przez 3 lat uznawali identyczny oryginał dokumentu). Za każdym razem sprawą ?zajmowała się? inna osoba, przepraszała, zapewniała, że ?sprawa traktowana jest priorytetowo?. Mijały tygodnie i ponownie ta sama wklejka: ?Uprzejmie informuję, że przedmiot zgłoszenia dotyczącego niniejszego certyfikatu jest w trakcie weryfikacji przez jednostkę merytoryczną Banku. Zapewniam, że gdy tylko konsultant prowadzący sprawę otrzyma informację zwrotną, niezwłocznie ją Panu przekaże.? Przypomnę, że chodziło najpierw TYLKO o ustalenie czy list dotarł, następnie zajęcie stanowiska w sprawie certyfikatu. Przy okazji ?zapoznałem się? imiennie chyba z dziesięcioma specjalistami oraz starszymi specjalistami ds. obsługi klienta. Cały ten cyrk po to, żeby na samym końcu sprawę, banalną sprawę zakwalifikować jako reklamacja i oznajmić, że odpowiedź za 30 dni! W międzyczasie bezprawnie naliczono odsetki od jednej z zakończonych lokat, co w przypadku konta nie-rezydenta jest niezgodne z art. 29 ust. 1 ust. o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz konwencjami o unikaniu podwójnego opodatkowania. Oczywiście jako poszkodowany mam swoje prawa i na drodze prawnej wyegzekwuje te pieniądze, tylko po co to było, skoro współpraca z bankiem w poprzednich latach układała się całkiem dobrze? Na żadnym etapie wyjaśnień nie spotkałem się nawet z próbą normalnego podejścia do sprawy. Za każdym razem problem przekazywany był ?z rąk do rąk? i od nowa odpisywała zupełnie inna osoba. Nic nie dał też kontakt telefoniczny z infolinią pomimo 30-minutowego wyjaśniania a potem zapewnień pracownika, że sprawę pilnie wyjaśnią. Wielokrotnie, podano mi sprzeczne a nawet fałszywe informacje, np. inny adres do wysyłki dokumentu (zgodnie z instrukcją wysłałem na Przyokopową w Warszawie), pisano niegramatycznie, urywanymi równoważnikami zdań, tak, żeby żadna z ?odpowiedzi? nie była w pełni jednoznaczna, żeby na koniec (jeszcze przed wszczęciem reklamacji) zasugerować wysłanie certyfikatu ponownie na adres w Krakowie! Wyłania się z tego, oczami klienta obraz skrajnego chaosu, niekompetencji lub co najmniej tak daleko posuniętej patologii organizacyjnej z jaką nie spotkałem się w żadnej jeszcze instytucji. Normalnie taka sprawa jak sprawdzenie czy Bank otrzymał pismo polecone powinno zająć max... 1 dobę. To co opisuję to tylko wierzchołek góry lodowej, wszystko jest udokumentowane w korespondencji poprzez pole ?kontakt?. Zażądałem też by osoba prowadząca reklamację zapoznała się z całą treścią tych groteskowych rozmów i dała to do poczytania przełożonym. Chyba, że ten bank jest już w takim rozkładzie, że nikomu już nawet nie zależy na opinii, reputacji i wizerunku tej firmy. Getin Bank już raz został ukarany przez UOKIK w sprawie długotrwałego rozpatrywania reklamacji konsumentów.https://www.getinbank.pl/aktualnosci/2016/decyzja-uokik-nr-ddk-172016. Musieli każdemu wypłacić odszkodowanie. Czyżby nawet nie zechciało im się wyciągnąć z tego wniosków? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pragnę ostrzec przed tym ?bankiem?! Jestem (już niedługo) klientem Getin i zostałem przez ten bank bardzo podle, wręcz w surrealistycznie lekceważący sposób potraktowany. Nie chodzi o żaden kredyt bo jestem tego rodzaju klientem, który tylko lokuje pieniądze. Jestem rezydentem innego państwa i raz do roku muszę doręczyć bankowi tzw. certyfikat rezydencji aby uzyskać zwolnienie z podatku od odsetek kapitałowych (rozliczam się za granicą). List polecony z tym dokumentem wysłałem już w grudniu 2016 i został on skutecznie doręczony co potwierdziła poczta. Bank przez kilka tygodni odmawiał udzielenia odpowiedzi na proste pytanie czy dotarł do nich ten list polecony (szok!). Następnie zaczęto udzielać sprzecznych, fragmentarycznych wypowiedzi, z których można było wydedukować, że co prawda certyfikat dotarł ale nie zajęli stanowiska czy będą go uznawać (sic! przez 3 lat uznawali identyczny oryginał dokumentu). Za każdym razem sprawą ?zajmowała się? inna osoba, przepraszała, zapewniała, że ?sprawa traktowana jest priorytetowo?. Mijały tygodnie i ponownie ta sama wklejka: ?Uprzejmie informuję, że przedmiot zgłoszenia dotyczącego niniejszego certyfikatu jest w trakcie weryfikacji przez jednostkę merytoryczną Banku. Zapewniam, że gdy tylko konsultant prowadzący sprawę otrzyma informację zwrotną, niezwłocznie ją Panu przekaże.? Przypomnę, że chodziło najpierw TYLKO o ustalenie czy list dotarł, następnie zajęcie stanowiska w sprawie certyfikatu. Przy okazji ?zapoznałem się? imiennie chyba z dziesięcioma specjalistami oraz starszymi specjalistami ds. obsługi klienta. Cały ten cyrk po to, żeby na samym końcu sprawę, banalną sprawę zakwalifikować jako reklamacja i oznajmić, że odpowiedź za 30 dni! W międzyczasie bezprawnie naliczono odsetki od jednej z zakończonych lokat, co w przypadku konta nie-rezydenta jest niezgodne z art. 29 ust. 1 ust. o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz konwencjami o unikaniu podwójnego opodatkowania. Oczywiście jako poszkodowany mam swoje prawa i na drodze prawnej wyegzekwuje te pieniądze, tylko po co to było, skoro współpraca z bankiem w poprzednich latach układała się całkiem dobrze? Na żadnym etapie wyjaśnień nie spotkałem się nawet z próbą normalnego podejścia do sprawy. Za każdym razem problem przekazywany był ?z rąk do rąk? i od nowa odpisywała zupełnie inna osoba. Nic nie dał też kontakt telefoniczny z infolinią pomimo 30-minutowego wyjaśniania a potem zapewnień pracownika, że sprawę pilnie wyjaśnią. Wielokrotnie, podano mi sprzeczne a nawet fałszywe informacje, np. inny adres do wysyłki dokumentu (zgodnie z instrukcją wysłałem na Przyokopową w Warszawie), pisano niegramatycznie, urywanymi równoważnikami zdań, tak, żeby żadna z ?odpowiedzi? nie była w pełni jednoznaczna, żeby na koniec (jeszcze przed wszczęciem reklamacji) zasugerować wysłanie certyfikatu ponownie na adres w Krakowie! Wyłania się z tego, oczami klienta obraz skrajnego chaosu, niekompetencji lub co najmniej tak daleko posuniętej patologii organizacyjnej z jaką nie spotkałem się w żadnej jeszcze instytucji. Normalnie taka sprawa jak sprawdzenie czy Bank otrzymał pismo polecone powinno zająć max... 1 dobę. To co opisuję to tylko wierzchołek góry lodowej, wszystko jest udokumentowane w korespondencji poprzez pole ?kontakt?. Zażądałem też by osoba prowadząca reklamację zapoznała się z całą treścią tych groteskowych rozmów i dała to do poczytania przełożonym. Chyba, że ten bank jest już w takim rozkładzie, że nikomu już nawet nie zależy na opinii, reputacji i wizerunku tej firmy. Getin Bank już raz został ukarany przez UOKIK w sprawie długotrwałego rozpatrywania reklamacji konsumentów.https://www.getinbank.pl/aktualnosci/2016/decyzja-uokik-nr-ddk-172016. Musieli każdemu wypłacić odszkodowanie. Czyżby nawet nie zechciało im się wyciągnąć z tego wniosków? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed grupa GETinBANK NOBLE Bank i LOKAT POWIĄZANYCH Z FUNDUSZEM Noble Securities 50/50(rachunek w noble bank-fundusze). Zawarłem taka lokate z dobrym oprocentowaniem (przez swoje niedoinformowanie-i brak wiedzy n.t) ktora byla na krótki okres lecz pracownik nie poinformowal mnie że lokata jest tylko na krótki okres a fundusze sa na 4 LATA-(przeczytany regulamin za późno przez dodatkową lokate promocyjna:/ -niemozliwy sposób wypowiedzenia) (pieniadze zamrożone na 4 lata strata bo te pieniadze nie przyniosly mi zadnego zysku ,jedynie strate-za wykup fuduszy 1,95% od całości (po zakończeniu okresu 4 lat-pieniadze przepadają )Odzyskane tylko pieniadze wpłacone w dniu zawarcia lokaty minus opłaty za wykup funduszy. Pieniądze zamrożone na 4 LATA. Nie warto wierzyć doradcą:( Opinie pozytywne chyba sa pomyłką skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »