Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Jest to chyba jedyny bank, w którym nic nie można normalnie załatwić. W oddziela na hasło "kredyt hipoteczny" dostają drgawek i z przerażeniem w oczach informują, że nie mają dostępu do danych. Proszę na infolinii o dokumenty, jakie ubezpieczenia zawarto w moim imieniu, za które składka jest doliczana do raty, przysyłają OWU Życie, OC i OP bez nr polis, daty zawarcia itp. Zero danych. Dzwonię do firmy ubezpieczeniowej - nic o moich ubezpieczeniach nie wiedzą. Wysyłam pocztą, bo inaczej nie można, zgłoszenie szkody, "młodsza specjalistka" odpisuje jakby w ogóle nie czytała pisma. Dzwonię, nie można się absolutnie skontaktować z działem, który w moim imieniu wydaje moje pieniądze. Zakaz - totalna blokada. Ponieważ chciałem zgłosić szkodę z OP (ochrona prawna) to proszę o podanie nru polisy i szerszych danych. Okazuje się po 3 miesiącach, że moje ubezpieczenie jednak nie miało OP a samo OC, chociaż w OWU jest to na jednej stronie. Przypadek? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fakty: 1. Brak udzielania informacji w oddziałach w mojej sprawie. Mam to oczywiście na piśmie. 2. Wielokrotny brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni, co oznacza przyjęcie reklamacji, ale nie dla Noble Banku. Według nich winni są wszyscy inni, na przykład ja, bo mam pójść na pocztę szukać nieistniejącej odpowiedzi na reklamację, która nigdy nie została nadana. 3. Brak wywiązywania się z przyjętych reklamacji 4. Niektórzy pracownicy infolinii kłamią (mam wszystko nagrane) 5. Jeden z pracowników infolinii twierdził, że jest lekarzem w Tworkach (mam nagranie) i pytał mnie czy przełączyć mnie do psychiatryka (mam nagranie), co jest niebywałym skandalicznym zachowaniem. Ten sam Pan twierdzi, że przez telefon UWAGA: pokazuje dokumenty (mam nagranie) 6. Notoryczne rozłączanie się pracowników infolinii albo milczenie podczas rozmowy. 7. Brak uzyskania jakichkolwiek informacji na infolinii w mojej sprawie, mimo że bank pisemnie kieruje mnie na infolinię. 8. Według słow przełożonego pracowników infolinii pracownicy nie dysponują pełnomocniectwem ze strony banku 9. Uchylanie się od przyjmowania reklamacji, między innymi rozłączanie się podczas ich składania (mam nagrania) Ocena końcowa: poniżej zera. I tak za dużo. Musiałem dać pół gwiazdki, ale to jest kilkukrotnie przesadzona ocena. Żenada to i tak komplement. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wszystkie doświadczenia są negatywneOstatnio mnie zaskoczyli, bo załatwiłem sprawę u jednej osoby na infolinii bez czekania i przełączania w nieskończoność skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział getin banku w Piekarach Śląskich. Obsługa fatalna. Woła o pomstę do nieba. Na 6 stanowisk zawsze są czynne dwa w najlepszym razie trzy. Człowiek chcąc coś załatwić spędza tam około godziny w najlepszym razie. To skandal żeby tak traktować klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W przeciwieństwie do p."oburzonej" moje doswiadczenie w lokalnej placówce jest pozytywne. Sprawnie, miło, profesjonalnie. W grze biora udzuał dwie strony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak dla mnie jest dobrze. Bez ociągania się, sprawnie, szybko, sympatycznie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
korzystanie z usług Getinbanku to koszmar. dzwoniąc na infolinię czekamy na połączenie z konsultantem prawie godzinę. Informacje pracowników są niekompletne i różniące się między sobą. Uzyskanie jakiegoś zaświadczenia to jest sztuka . Trzeba odczekać prawie miesiąc albo i dłużej. Przestrzegam przed tym bankiem. Można nie wytrzymać nerwowo i dostać zawału. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem zadowolona z Getin Banku w Ełku i miłej obsługi klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
strasznie ociąga się ubezpieczyciel i bank z wypłatą zwrotu ubezpieczenia kredyt został wcześniej spłacony a zwrotu jak niema tak nie ma za chwilę mija termin.jakaś masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekam już 40 min. w niewielkiej kolejce w Get In Banku w Poznaniu przy ul. Wielkiej 20. Ślimacze tempo irytuje. Jedną z pań obsługuje a druga W B. wolnym tempie obsługuje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie przestrzega terminów co do rozwiazywania umów,zwodzenie klienta na infolinii,pracownicy oddziałów nic nie mogą nic nie wiedzą,oprocentowanie kredytów hipotecznych po przejętych przez Getin bankach mocno zawyżone. Ostrzegam przed tym bankiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ciagle na nie zagrozonej pozycji jako bank "samochodowy"; korzystny stopień spłaty i rozciągnięcie w czasie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zaznaczam, ze jest to trzeci bank finansujący budownictwo mieszkaniowe, a kochamy gdzie mieszkać i mający korzystne kredyty samochodowe a uwielbiamy jazdę autkiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ciekaw czy piszący kiepskie opinie o GNB są klientami czy wynajętymi przez konkurencję "pisarzami" za 5 groszy? Jako stały klient zadaję kłam i chwalę. Dla fantazji i prawdziwie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści jakich mało. Stosują niedozwolone praktyki i klauzule. Nie dajcie się ludzie nabrać. Dwoje moich znajomych tez zostało przez nich oszukani. Sprawy sadowe się toczą i pieniądze są zablokowane. Jak najdalej od ich marmurowych banków ... . Ja straciłem jak narazie 60 tysięcy ale ludzie stracili jeszcze więcej. Poczytajcie więcej na stronach internetowych. Teraz mówią że starają się już takich praktyk nie stosować a prawda jest całkiem inna. Europa TU, OPEN LIFE, AXA i inne złodzieje tylko czekają na wasza kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
getin stale się zmienia, póki co jestem bardzo zadowolona z tego,że są to zmiany na plus- zwłaszcza jeśli chodzi o obsługę klienta- jest szybko, z uśmiechem i skutecznie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Warto wiedzieć gdzie iść ze swoimi pieniedzmi:Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank tragiczny,mam tam kredyt z rata malejącom. Konto mam w innym banku i z niego przelewa kasę na ratę mam z reszta ustawione zlecenie wiec place cały czas te sama kwotę i nadplacam a oni dzwonią do mnie bo nie mam raty zapłaconej bo system tak to widzi. A z sugerowanie wzięcia pozyczki na spłatę zadłużenia tez słyszałem to odpowiedziałem ze gdybym miał od kogo pieniądze pożyczyć to bym do was się nie kłanial skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU !!!! MAM PIERWSZY I OSTATNI KREDYT U NICH. WYSTARCZY 1 DZIEŃ SPÓZNIENIA NĘKAJĄ TELEFONAMI OD 6 RANA NON STO ESEMESY. PO PROSTU CHORE WYSTARCZYŁOBY GRZECZNE UPOMNIENIE A ONI CZŁOWIEKOWI ŻYĆ NIE DAJĄ. NIGDY WIECEJ NIKOMU NIE POLECAM GETIN NOBLE BANK!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z info. o bnkach na stronach profesjonalnych o finansach osobistych Polaków GNB jest barzo dobrze kojarzony z jakością usług. Też należę do tego grona jako klient od kilkunastu lat. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »