Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam, nie miła obsługa, drogie usługi no i trzeba długo czekać, na szczęście już przeniosłem się do innego banku i jestem szczęśliwy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w polsce!! Wszystkim go odradzam! \r\nKlient to dla nich za przeproszeniem g****o... na pismo ktore powinnam otrzymac w oddziale od reki trzeba czekac do 3tygodni.. i oczywiscie kiedy je wystawia? Ostatniego dnia! Wszystko zeby tylko przedluzyc i zbic wiecej kasy. Potrafia naliczyc odsetki od czegos czego nie podpisywalam 2 lata czy 3 lata wstecz.. moglabym pisac wiecej ale nie wiem czy jest sens. mam nadzieje ze nigdy wiecej nie bede miala stycznosci z tym pseudo bankiem. Chocby to byl ostatni i jedyny bank w polsce to juz nigdy z niego nie skorzystam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam przed chwilą w Getin banku W Katowicach. Chciałam wziąć 10 tysięcy , koszt miał wynosić 1 000 zł. Jak przyszło do podpisania umowy, okazało się , że koszt to 13 217,28. Jestem zbulwersowana, to 2 217 zł więcej. !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Warto zapoznać się z reklamowaną ostatnio dosć często w tv nową opcją proponowaną przez Getin; walory bezwzględne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałam w życiu do czynienia. Brak odzewu od tygodnia mimo, iż wypełniłam formularz, dzwoniłam na infolinię i wysłałam kilka maili. To oczywiście jest kropelka w morzu jeśli chodzi o sytuacje jakie miałam z moją rodziną z Noble Bank. Resztę opiszę za jakiś czas i oczywiście nie omieszkam skopiować to na inne strony. Same nerwy, stres - od kwietnia 2012 r., czyli odkąd wzięliśmy kredyt hipoteczny w tym miejscu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie dobry bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szukam dobrych ludzi którzy wzieli kredyt hipoteczny w getin banku na przełomie 2010/2011 i posiadają ubezpieczenie kredytu przez TU EUROPA .... dokładnie chodzi o OWU ubezpieczenia na życie,NNW i na wypadek zgonu . Sprawa jest poważna prowadzona przez tagże rzecznika i bardzo nie jasna TU EUROPA kręci i prubuje oszukac wypłacając w związku ze śmiercią jedynego ubezpieczonego zawrotną sume 2000 zł z hakiem i twierdzi że tyle sie należy ... Ludzie pomóżcie popytajcie ..... prosze o kontakt takie osoby 508453034.... wytarczy sms oddzwonie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK KTÓREGO NIGDY I NIKOMU NIE POLECAM!!!! NIE O KLIENTA TU CHODZI TYLKO O JEGO PIENIĄDZE... BĘDĄC CHORĄ USŁYSZAŁAM, ŻE CHOROBY UMOWA ZAWARTA Z BANKIEM NIE PRZEWIDUJE I MAM ZGODNIE Z TERMINEM SPŁACAĆ NALEŻNOŚCI... SWOJE NALEŻNOŚCI SPŁACAM JUŻ PIĘĆ LAT I BOGU DZIĘKUJĘ, ZE KOŃCZĘ TĄ NIEMIŁĄ WSPÓŁPRACĘ. PROPONOWANO MI RÓWNIEŻ ABY MOJE RATY PŁACIŁ MÓJ SĄSIAD TYLKO ŻEBY W TERMINIE... MŁODZI LUDZIE Z WINDYKACJI TELEFONICZNEJ POTRAFIĄ PO KILKANAŚCIE RAZY DZWONIĆ JEDNEGO DNIA WIEDZĄC ŻE CZŁOWIEK LEŻY CHORY W DOMU LUB SZPITALU - SĄ PRZY TYM NIEGRZECZNI - CHOĆ ROZMÓWCA MÓGŁBY BYĆ ICH BABCIĄ!!! POWODZENIA - DLA MNIE SĄ PRAWDZIWĄ ANTYREKLAMĄ TEGO BANKU KTÓREGO NIGDY WIĘCEJ NIE CHCĘ SPOTKAĆ NA SWEJ DRODZE. POTENCJALNYCH KLIENTÓW ZACHĘCAM DO CZYTANIA OPINII PRZED WYBOREM BANKU JAKO PARTNERA DO INTERESÓW NAWET TYCH MAŁYCH. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Profesjonalna obsluga w oddziale wrocławskiego Getinu, pełna informacja o ofercie leasingowej; dzieki temu zdecydowałem sie na wzięcie kredytu na zakup auta dla firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! GETIN NOBLE BANK wysyła informacje do BIK SA już po 2 dniach po terminie spłaty. Mimo, iż spłacam raty regularnie i zawsze w terminie GETIN doliczył sobie 99 zł za ubezpieczenie, które osobiście w wyznaczonym terminie zaniosłem do oddziału. Mimo tego bank naliczył opłatę i wpisał mnie do BIK SA już po 2 dniach, nie czekając na rozpatrzenie reklamacji - czyli przyznania się do winy, że nieudolność pracowników GETIN NOBLE BANK spowodowała nieprawidłowy przepływ moich dokumentów między oddziałem a centralą. NAJLEPIEJ OBWINIĆ I OBCIĄŻYĆ KLIENTA!!! GORĄCO NIE POLECAM BANKU GETIN NOBLE BANK ZE WZGLĘDU NA BRAK JAKICHKOLWIEK ZASAD I UCZCIWOŚCI W RELACJACH Z KLIENTAMI!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Jest to chyba jedyny bank, w którym nic nie można normalnie załatwić. W oddziela na hasło "kredyt hipoteczny" dostają drgawek i z przerażeniem w oczach informują, że nie mają dostępu do danych. Proszę na infolinii o dokumenty, jakie ubezpieczenia zawarto w moim imieniu, za które składka jest doliczana do raty, przysyłają OWU Życie, OC i OP bez nr polis, daty zawarcia itp. Zero danych. Dzwonię do firmy ubezpieczeniowej - nic o moich ubezpieczeniach nie wiedzą. Wysyłam pocztą, bo inaczej nie można, zgłoszenie szkody, "młodsza specjalistka" odpisuje jakby w ogóle nie czytała pisma. Dzwonię, nie można się absolutnie skontaktować z działem, który w moim imieniu wydaje moje pieniądze. Zakaz - totalna blokada. Ponieważ chciałem zgłosić szkodę z OP (ochrona prawna) to proszę o podanie nru polisy i szerszych danych. Okazuje się po 3 miesiącach, że moje ubezpieczenie jednak nie miało OP a samo OC, chociaż w OWU jest to na jednej stronie. Przypadek? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fakty: 1. Brak udzielania informacji w oddziałach w mojej sprawie. Mam to oczywiście na piśmie. 2. Wielokrotny brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni, co oznacza przyjęcie reklamacji, ale nie dla Noble Banku. Według nich winni są wszyscy inni, na przykład ja, bo mam pójść na pocztę szukać nieistniejącej odpowiedzi na reklamację, która nigdy nie została nadana. 3. Brak wywiązywania się z przyjętych reklamacji 4. Niektórzy pracownicy infolinii kłamią (mam wszystko nagrane) 5. Jeden z pracowników infolinii twierdził, że jest lekarzem w Tworkach (mam nagranie) i pytał mnie czy przełączyć mnie do psychiatryka (mam nagranie), co jest niebywałym skandalicznym zachowaniem. Ten sam Pan twierdzi, że przez telefon UWAGA: pokazuje dokumenty (mam nagranie) 6. Notoryczne rozłączanie się pracowników infolinii albo milczenie podczas rozmowy. 7. Brak uzyskania jakichkolwiek informacji na infolinii w mojej sprawie, mimo że bank pisemnie kieruje mnie na infolinię. 8. Według słow przełożonego pracowników infolinii pracownicy nie dysponują pełnomocniectwem ze strony banku 9. Uchylanie się od przyjmowania reklamacji, między innymi rozłączanie się podczas ich składania (mam nagrania) Ocena końcowa: poniżej zera. I tak za dużo. Musiałem dać pół gwiazdki, ale to jest kilkukrotnie przesadzona ocena. Żenada to i tak komplement. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wszystkie doświadczenia są negatywneOstatnio mnie zaskoczyli, bo załatwiłem sprawę u jednej osoby na infolinii bez czekania i przełączania w nieskończoność skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział getin banku w Piekarach Śląskich. Obsługa fatalna. Woła o pomstę do nieba. Na 6 stanowisk zawsze są czynne dwa w najlepszym razie trzy. Człowiek chcąc coś załatwić spędza tam około godziny w najlepszym razie. To skandal żeby tak traktować klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W przeciwieństwie do p."oburzonej" moje doswiadczenie w lokalnej placówce jest pozytywne. Sprawnie, miło, profesjonalnie. W grze biora udzuał dwie strony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak dla mnie jest dobrze. Bez ociągania się, sprawnie, szybko, sympatycznie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
korzystanie z usług Getinbanku to koszmar. dzwoniąc na infolinię czekamy na połączenie z konsultantem prawie godzinę. Informacje pracowników są niekompletne i różniące się między sobą. Uzyskanie jakiegoś zaświadczenia to jest sztuka . Trzeba odczekać prawie miesiąc albo i dłużej. Przestrzegam przed tym bankiem. Można nie wytrzymać nerwowo i dostać zawału. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja jestem zadowolona z Getin Banku w Ełku i miłej obsługi klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
strasznie ociąga się ubezpieczyciel i bank z wypłatą zwrotu ubezpieczenia kredyt został wcześniej spłacony a zwrotu jak niema tak nie ma za chwilę mija termin.jakaś masakra skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »