Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorsza Bank czekałem caly godz i jeszcze nie było obsługi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mogę polecić. Ostatnio sporo zrobili w dobrym kierunku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank może jest ok ale pracownicy są niekompetencji wolą patrzeć w okno niż udzielać infoacji nie zwracają nadpłaconych Rat i nie chcą zwrócić odsetek należnych za obracanie moimi pieniędzmi Żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
STANOWCZO ODRADZAM!!! Bank nie potrafiacy wyslac poprawnie maila, przez 3 lata nie bylem w stanie uzyskqc hasla do bankowosci telefonicznej przy poprawnym adresie na poczcie gmail. Ponadto bank posiada formularze i listy sugerujace wiele atrakcyjnych mozliwosci i rozwiazan lecz przy wizycie w placowce okazuje sie ze sa one nie osiagalne a formularze niezmienione lecz ta opcja nigdy nie dzialala... Ponadto np podczas zamykania rachunku kredytowego w placowce banku dostalem informacje o tym iz niema na rachunku zadnych srodkow ani zobowiazan, poczym po tyfodniu cudownie znalazly sie jakies srodki... STANOWCZO ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Paprzac ogolnie na dzialanie banku to nie ma czego zbytnio przyczepic Jedynie dochodza niuanse typu: tranzakcje - ksiegowanie karta sa dosc dlugie od poszczegolnych marketow ( careffour ) , same osoby w bok nie wszystkie sa malo doinformowane w podstawowych sprawach bankowosci internetowej. Sama ocena dzialania i napraw zmian przez telefon jest nowatorska w tym zapewniajaca bezpieczenstwo. Bank polski ktory dobrze konkurowac z wielkimi korporacjami majac propozycje darmowego kozystania z konta i bankomatow. OGOLNIE POLECAM POLSKI PRODUKT I ZACHECAM DO PRZEKONANIA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Długo już korzystam z bankowości elektronicznej Getinu i regularnie sprawdzam wieści o swoim banku, bardzo pozytywnie odbieram kreatywność ich reklam, działają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który ciągle pracuje żeby było lepiej. Duża poprawa w obsłudze klienta, szybkie reakcje na zgłoszone wątpliwości/pytania, duży plus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przed wejściem do Getin Noble Bank ZASTANÓW SIĘ 10 RAZY ! Miałem kredyt firmowy w tym "banku" którego zabezpieczeniem była hipoteka na lokalu. W umowie był warunek ubezpieczenia lokalu przy czym bank wskazał firmę ubezpieczeniową Compensa. Ubezpieczałem lokal przez kilka lat dostarczając do getin noble banku kopie ubezpieczenia i cesji. W kolejnym roku znów dostarczyłem papiery do getin noble bank który potwierdził pieczątkami ich otrzymanie. Po miesiącu od dostarczenia dokumentów ubezpieczenia pojechałam na urlop nad ciepłe morze i wtedy się zaczęło: dostaje, leżąc na plaży, kilka SMS-ów o zaleganiu ze spłatą kredytu, na drugi dzień to samo, na trzeci, czwarty itd jestem zasypywany SMS-ami. Po powrocie z zepsutego urlopu okazało się, że getin noble "bank" mając moją polisę bez mojej zgody, a nawet wiedzy ubezpieczył mnie w swojej TUW Europa, czywiście nie muszę dodawać że koszt był parokrotnie wyższy niż w Compensie, a składki zaczął potrącać z wpłacanych rat kredytowych. W ten sposób zostałem nierzetelnym kredytobiorcą i za karę zepsuto mi urlop. Uciekłem już z tego "banku" i nie wejdę do niego nawet gdyby mi za to chcieli zapłacić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skoro mam już trzymać pieniądze w banku, to wolę w krajowym, takim, GNB który nie jest zależny od decyzji prezesów siedzących zagranicą. No i oczywiście wolę jakieś duże, zaufane banki, niż te, co nieustannie zalewają mnie spamem papierowym i elektronicznym, byle coś sprzedać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na klientów GNB zawsze czekają ciekawe oferty, tym razem konto oszczędnosciowe, ciekawe i zyskowne.Korzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, nie miła obsługa, drogie usługi no i trzeba długo czekać, na szczęście już przeniosłem się do innego banku i jestem szczęśliwy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w polsce!! Wszystkim go odradzam! \r\nKlient to dla nich za przeproszeniem g****o... na pismo ktore powinnam otrzymac w oddziale od reki trzeba czekac do 3tygodni.. i oczywiscie kiedy je wystawia? Ostatniego dnia! Wszystko zeby tylko przedluzyc i zbic wiecej kasy. Potrafia naliczyc odsetki od czegos czego nie podpisywalam 2 lata czy 3 lata wstecz.. moglabym pisac wiecej ale nie wiem czy jest sens. mam nadzieje ze nigdy wiecej nie bede miala stycznosci z tym pseudo bankiem. Chocby to byl ostatni i jedyny bank w polsce to juz nigdy z niego nie skorzystam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam przed chwilą w Getin banku W Katowicach. Chciałam wziąć 10 tysięcy , koszt miał wynosić 1 000 zł. Jak przyszło do podpisania umowy, okazało się , że koszt to 13 217,28. Jestem zbulwersowana, to 2 217 zł więcej. !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Warto zapoznać się z reklamowaną ostatnio dosć często w tv nową opcją proponowaną przez Getin; walory bezwzględne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałam w życiu do czynienia. Brak odzewu od tygodnia mimo, iż wypełniłam formularz, dzwoniłam na infolinię i wysłałam kilka maili. To oczywiście jest kropelka w morzu jeśli chodzi o sytuacje jakie miałam z moją rodziną z Noble Bank. Resztę opiszę za jakiś czas i oczywiście nie omieszkam skopiować to na inne strony. Same nerwy, stres - od kwietnia 2012 r., czyli odkąd wzięliśmy kredyt hipoteczny w tym miejscu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie dobry bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szukam dobrych ludzi którzy wzieli kredyt hipoteczny w getin banku na przełomie 2010/2011 i posiadają ubezpieczenie kredytu przez TU EUROPA .... dokładnie chodzi o OWU ubezpieczenia na życie,NNW i na wypadek zgonu . Sprawa jest poważna prowadzona przez tagże rzecznika i bardzo nie jasna TU EUROPA kręci i prubuje oszukac wypłacając w związku ze śmiercią jedynego ubezpieczonego zawrotną sume 2000 zł z hakiem i twierdzi że tyle sie należy ... Ludzie pomóżcie popytajcie ..... prosze o kontakt takie osoby 508453034.... wytarczy sms oddzwonie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK KTÓREGO NIGDY I NIKOMU NIE POLECAM!!!! NIE O KLIENTA TU CHODZI TYLKO O JEGO PIENIĄDZE... BĘDĄC CHORĄ USŁYSZAŁAM, ŻE CHOROBY UMOWA ZAWARTA Z BANKIEM NIE PRZEWIDUJE I MAM ZGODNIE Z TERMINEM SPŁACAĆ NALEŻNOŚCI... SWOJE NALEŻNOŚCI SPŁACAM JUŻ PIĘĆ LAT I BOGU DZIĘKUJĘ, ZE KOŃCZĘ TĄ NIEMIŁĄ WSPÓŁPRACĘ. PROPONOWANO MI RÓWNIEŻ ABY MOJE RATY PŁACIŁ MÓJ SĄSIAD TYLKO ŻEBY W TERMINIE... MŁODZI LUDZIE Z WINDYKACJI TELEFONICZNEJ POTRAFIĄ PO KILKANAŚCIE RAZY DZWONIĆ JEDNEGO DNIA WIEDZĄC ŻE CZŁOWIEK LEŻY CHORY W DOMU LUB SZPITALU - SĄ PRZY TYM NIEGRZECZNI - CHOĆ ROZMÓWCA MÓGŁBY BYĆ ICH BABCIĄ!!! POWODZENIA - DLA MNIE SĄ PRAWDZIWĄ ANTYREKLAMĄ TEGO BANKU KTÓREGO NIGDY WIĘCEJ NIE CHCĘ SPOTKAĆ NA SWEJ DRODZE. POTENCJALNYCH KLIENTÓW ZACHĘCAM DO CZYTANIA OPINII PRZED WYBOREM BANKU JAKO PARTNERA DO INTERESÓW NAWET TYCH MAŁYCH. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »