Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wszystko w jak najlepszym porządku, bardzo miła obsługa, krótki czas czekania na kredyt pod firmę i co najważniejsze o dziwo dostałem na niskim procencie w porównaniu do konkurencji. Polecam mimo zszarganej opini tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chwilowe zawirowanie z kondycją GNB uspokojone po decyzji L. Czarneckiego. Wie co robi. Klienci spią spokojniej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszczędzanie z GNB jak najbardziej przekonuje stopą %. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odpowiada mi system oszczedzania zaproponowany na prostych zasadach. Korzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proste zasady, otóż to; GNB jak zawsze gra dobrym spotem reklamowym, nic dodać, przekonuje wyważonym tonem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z MOŻLIWYCH - JAK WYSTĘPUJESZ O KREDYT TO NIEBA CI UCHYLĄ A JAK JUŻ PODPISZESZ UMOWĘ TO NIE UDZIELĄ ŻADNYCH SENSOWNYCH INFORMACJI TYLKO ŻĄDAJĄ DODATKOWYCH OPŁAT skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to jest po prostu totalna tragedia. Mimo zamkniecia konta dalej obciazaja 50pln co miesiac, pozniej przesylaja windykacje przypomnienia i robia fortune na dodatkowych oplatach. Aby przelac pieniadze z banku konieczne jest kilka przelewow przez kikla dni, czyli kolejne oplaty! Konieczna byla kolejna wizyta w banku aby zamknac konto. to jest po prostu zart i robienie ludzi w balona, zaden bank nie potraktowal mnie w ten sposob. podsumowujac tragedia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem zadowolony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TEN BANK TO TRAGEDIA. PRZETRZYMUJĄ PRZELEWY PO KILKA DNI . ZAMYKAJCIE TAM KONTA . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin Bank to najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia. W związku z kredytem miałam tam konto osobiste. Bank ciągle podnosi opłaty za prowadzenie konta i za kartę bankową. Narzucają ile powinnam miesięcznie wypłacić środków kartą, bo jak nie, to poniosę koszty dodatkowe. Teraz w styczniu poinformowali o limitach na dokonywanie przelewów bankowych. Dzisiaj pożegnałam się z bankiem i odradzam każdemu związki z tym bankiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorsza Bank czekałem caly godz i jeszcze nie było obsługi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mogę polecić. Ostatnio sporo zrobili w dobrym kierunku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank może jest ok ale pracownicy są niekompetencji wolą patrzeć w okno niż udzielać infoacji nie zwracają nadpłaconych Rat i nie chcą zwrócić odsetek należnych za obracanie moimi pieniędzmi Żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
STANOWCZO ODRADZAM!!! Bank nie potrafiacy wyslac poprawnie maila, przez 3 lata nie bylem w stanie uzyskqc hasla do bankowosci telefonicznej przy poprawnym adresie na poczcie gmail. Ponadto bank posiada formularze i listy sugerujace wiele atrakcyjnych mozliwosci i rozwiazan lecz przy wizycie w placowce okazuje sie ze sa one nie osiagalne a formularze niezmienione lecz ta opcja nigdy nie dzialala... Ponadto np podczas zamykania rachunku kredytowego w placowce banku dostalem informacje o tym iz niema na rachunku zadnych srodkow ani zobowiazan, poczym po tyfodniu cudownie znalazly sie jakies srodki... STANOWCZO ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Paprzac ogolnie na dzialanie banku to nie ma czego zbytnio przyczepic Jedynie dochodza niuanse typu: tranzakcje - ksiegowanie karta sa dosc dlugie od poszczegolnych marketow ( careffour ) , same osoby w bok nie wszystkie sa malo doinformowane w podstawowych sprawach bankowosci internetowej. Sama ocena dzialania i napraw zmian przez telefon jest nowatorska w tym zapewniajaca bezpieczenstwo. Bank polski ktory dobrze konkurowac z wielkimi korporacjami majac propozycje darmowego kozystania z konta i bankomatow. OGOLNIE POLECAM POLSKI PRODUKT I ZACHECAM DO PRZEKONANIA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Długo już korzystam z bankowości elektronicznej Getinu i regularnie sprawdzam wieści o swoim banku, bardzo pozytywnie odbieram kreatywność ich reklam, działają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który ciągle pracuje żeby było lepiej. Duża poprawa w obsłudze klienta, szybkie reakcje na zgłoszone wątpliwości/pytania, duży plus. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »