Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.Praktyka niesłusznie pobranych ubezpieczeń od pożyczki pod hipotekę pomimo dostarczonych dokumentów ubezpieczających dom z cesją praw na bank jest na porządku dziennym.Po wielu perturbacjach pieniądze zwrócono,ale odsetkami od powstałego debetu na koncie wynikłym z niesłusznie pobranych opłat ubezpieczeniowych obciążono mnie.Do prawnika banku nie można się dostać.Oby jak najszybciej zakończyć współpracę skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To prawda,że jest problem z zamknięciem konta.Powinnam mieć zamknięte 19.11. dalej jest czynne nawet infolinia nie pomogła. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który bardzo sprawnie pobiera ci pieniądze z rachunku. Ale jak trzeba je zwrócić - bo się okazuje że pobrano je niesłusznie - to zaczyna się kołomyja. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden koszmar. Nawet trudno się ich pozbyć. Zamknięcie konta jest potwornie utrudnione. Dziś 31 dni od wypowiedzenia mija, a ja dalej nie mam zwrotu kasy na podany rachunek. Ludzie, uciekać stamtąd! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od kiedy założyłam konto internetowe zawsze byłam zadowolona. wszystko było za darmo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mam dobrych wspomnień o getin banku. Mimo wielu lat gdzie mialem konto z żoną bank zachowywał się bardzo arogancko i nie etycznie. Z ulgą i zadowoleniem skończyłem współprace z tą bankową patologią pana Czarneckiego. Cieszę się że wreszcie to upada, przestaną klientów [Moderacja] . Sam doznałem to na własnej skórze. Koniec tego bankowego tworu jest najlepszą wiadomością i ukojeniem dla duszy. Kupe kasy tam straciłem i pewnie setki tysięcy podobnych ludzi co uwierzyli w to szambo... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientka GNB i jestem bardzo zadowolona zarówno z jakości oferowanych usług (bdb bankowość internetowa, super warunki prowadzenia ROR oraz konta oszczędnościowego itp...) jak również z poziomu obsługi klienta. Punkty banku są w świetnych lokalizacjach w moim mieście więc pomimo zamieszania, które teraz jest, nie zamierzam uciekać gdzie indziej z kontem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klientką tego banku jestem już od dobrych kilkunastu lat. 4 lata temu udałam się do banku z prośbą o rozsądne ulokowanie pieniędzy. Zaproponowano mi produkt "4 szlaki" Towarzystwa Ubezpieczeń OPENLIFE. Oczywiście, w przeciągu tych 4 lat pojawiały się negatywne informacje o wyżej wymienionym produkcie, co wzbudziło we mnie niepokój, lecz za każdym razem mój opiekun klienta uspakajał mnie, mówiąc żebym się nie martwiła. I tak w dniu wczorajszym mój produkt zakończył się z sukcesem i moim zadowoleniem. Obsługa banku na najwyższym poziomie. Jeśli kiedykolwiek przyjdzie mi ponownie lokować pieniądze kolejny raz zdam się na pracownika tego banku. :) POLECAM!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem od pierwszego konta w GNB i jak dotąd usługi są zadawalające; najlepsze mobilne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank z dnia na dzien zlikwidował swój oddział w Łęcznej Po prostu panienki zabraly torebki i zgasily światło Brak jakiejkolwiek informacji co z lokatami (sic!!!) Najbliższy oddział kilkadziesiąt kilometrów w Lublinie Na infolinii nawet nie znają słowa przepraszam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię