eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kompletny brak kontroli nad biurokracja. Niekompetentni pracownicy i bledy w dokumentacji, pomylone imiona, nazwiska uniemozliwiaja zalatwianie spraw przez call centre a co za tym idzie niemozliwym jest korzystanie z bankowosci internetowej. Zablokowany dostep do pieniedzy. Wprowadzanie w blad przy oferowaniu produktow - kont. Kilkukrotne czasochlonne wizyty w placowce nie przynisly oczekiwanych efektow. Boje sie powierzyc im swoje pieniadze. Czas sie pozegnac. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś się rozstaliśmy z eurobankiem. Napastliwa niekompetentna kadra ciągle nowe osoby wiecznie uczące się, długie godziny oczekiwania, błędy w przelewach między kontami. Oferty kiepskie niekorzystne drogie , odmowy zdolności przez złe wprowadzanie ilości dzieci dla każdego z małżonków, branie pod uwagę podwójnych kwot rat przy współkredytach ( w eurobanku wychodzi że mamy nie 2 a 4 dzieci że mamy nie 1000 zł raty tylko 2000 zł). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
miałem konto w ING, od 4 lat jestem w Eurobanku i juz nigdy nie wróce do ING .. Przynajmniej nie widze takiej mozliwosci na dzien dzisiejszy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na Śląsku obsługują dobrze. W Bankach powinno się zatrudniać doswiadczonych pracownikow i tych, ktorzy mają rozwinięte już "rozumowanie" a więc minimum 30nlatkow. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank a obsługa w Łodzi , to kpina z klienta. Na stronach internetowych brak telefonów do poszczególnych placówek. Zatrudniają młodych , niedoświadczonych ludzi ,którzy nie mają pojęcia o pracy w banku. Jeden uczy się od drugiego ,a ten niewiele wie. Bank nie ma pieniędzy na wypłatę lokaty w wysokości 20 tys. złotych, która się skończyła. Musisz zwalniać się z pracy i osobiście przyjść do placówki, aby awizować wypłatę na dzień następny. W nieuzasadniony i niezgodny z prawem sposób przetwarzają dane osobowe klientów bez ich zgody. Nigdy więcej nie powierzę złotówki Euro Bankowi. To kpina z klienta. SKANDAL, Ostrzegam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM! Oszukują starszych ludzi ! Kredyt wzięty na 26 tys . Po paru latach spacone już 100 tys a do spłaty jeszcze raz tyle . skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
wplacilem 10000 zl na 3 miesiace na oprocentowanie ,wyplacilem to kwote po 5 miesiacach potracili mi 76 zl za to ze w Eurobanku oszczedzalem .gdyz powiedzieli ze dostalem karte ktorei nie korzystalem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MAM U NICH DRUGI KREDYT , PIERWSZY SPŁACONY PRZED CZASEM Teraz chciałam dobrać do tego co mam i okazalosię , że mam zablokowane jakieś okienko przeliczeniowe już ponad trzy tygodnie i nikt mi nie potrafi odpowiedzieć dlaczego i ile to potrwa ! Raty są placone na bieżąco ostatnia z 3 dniowym opóżnieniem ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lipa straszna przelew z Wielkiej Brytanii wysłany 7.11.16 mamy 18.11.16 i dalej nie ma kicha totalna 8 dni idzie przelew zagraniczny ? skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »