eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jest to najgorszy bank z jakim miałem odczynienia może złożyłem już 1000 reklamacji: raz Pani mi wpłaciła moje pieniądze zamiast na moje konto to na konto obcej osoby, raz to wpłatomat wciągnął mi kasę czekałem na nią 2 miesiące. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Łukasz, trudno będzie Ci ocieplić wizerunek Eurobanku, skoro większość klientów ma odmienne zdanie. Częsta rotacja pracowników na szeroką skalę powoduje totalne błędy w informowaniu klientów. Kierownictwo nic z tym nie robi, gdyż widocznie liczy się każdy grosik dla banku, który naciąga w sposób bezczelny. Klient owszem, zapłaci, ale rozstanie się z nim i będzie ostrzegał znajomych przed wdepnięciem w gooow...bank. Jest innych banków multum w naszym kraju przecież. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Radzę się trzymać od tego banku z daleka. Odziedziczyłam konto po śmierci ojca. Ciężko cokolwiek załatwić, bo obsługa jest niekompetentna. Nikt nigdy nie załatwiał takiej sprawy i nie wiedzą jakie dokumenty są potrzebne. Nie chcą udzielić żadnej informacji, aby czegokolwiek się dowiedzieć trzeba pisać mnóstwo reklamacji. Co gorsze, na koncie wykonywane są operacje bez mojej wiedzy. Na prawdę wątpliwy etycznie bank... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w eurobanku posiadam od ponad 4 lat i jeszcze nie zdarzyła mi się żadna przykra przygoda z tym bankiem. Wszystko jasne jak w słoneczny dzień, wystarczy tylko czytać co się podpisuję/podpisało i na co się godzimy; ale to w każdym banku tak jest. Gdyby nie to, że z powodów prywatnych muszę zamknąć aktualne konto zostałbym na stałe. Nowego niestety nie otworze bo z dniem 1 lipca br. bank zamyka ofertę "darmowe wszystkie bankomaty", co w moim przypadku jest niejako priorytetem przy korzystania z konta bankowego. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Radze trzymac sie jak najdalej od tego banku.Jak wszystko idzie dobrze to jest ok.Nie daj Borze podwinie sie czlowiekowi noga to jest horror.Ludzie w centrali maja sie za bóstwo,żądają ciagle dejlaracji,powielaja prosby o te same pisma,burdel jakich mało.Robia wszystko aby doprowadzić czlowieka do bankructwa.Jak proponuja kredyty to do pupy bez mydla wchodza.Oni maja tylko prawa,klient nie ma ich wcale,ma tylko obowiazki wzgledem nich.Bardzo nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Biurokracja jakiej mało. Brak zrozumienia i jakiejkolwiek empatii ze strony pracowników, dodatkowo brak kompetencji. Naciągacze i tyle. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mnie obiecano atrakcyjną lokatę na innych warunkach niż oficjalnie Jak przyszło co do czego to się okazało iż mojej rozmowy z konsultantem nie było Czekałem na decyzję i rozpatrzenie skargi 12 dni Bank się wyparł wszystkiego Ale z moich pieniędzy nie małych zresztą odsetki dla siebie pobrał A ja miałem z tego figę Banda oszustów Próbowano ze mnie zrobić idiotę Koleżanka czeka na rozpatrzenie skargi już 16 dni i nic A obiecali zadzwonić i dać jej też lepsze warunki lokaty Szukają naiwnych ludzi co to trzymają u nich środki obiecują gruszki na wierzbie Klient nic z tego nie ma a bank ma za każdy dzień odsetki z naszych pieniędzy potem się wypierają iż nic takiego nie miało miejsca skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Toruniu na Olsztuńskiej 8 zakładałem konto prestige , które miało być darmowe, oczywiście zgadzam się z opłata , ale za kartę MasterCard. Okazało się ze za każdy miesiąc to koszt ponad 20 zł. Reklamacja nic nie dała no bo przecież klient glupi i wymyśla , a my ekipa Ojro Cent jesteśmy super i najlepsi wiemy co mówimy a nasi klienci to ludzie z zaburzeniami którzy wymyślają. Na infolini bezczelni , chamscy bez kultury i podstawowego wychowania. Pierwszy raz i ostatni stawiam nogę i podpis na tym Francuskim bagnie. Do dzisiaj bank zalega mi 50 zł , ale co tam my nic nie musimy klient podpisał to niech placi , a jak będzie kończyć się umowa to polizemy i moze zostanie. ocena 00.01 skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »