eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Doładownie komórki to porażka. jak badziej odradzam, czekam 30 minut kasa z konta ubywa, przymuje do realizacji, i trzeba czekać. Nie wiem ile ? czekam 30 minut, może godzina dwie ? a może jutro będę mogł wykonać telefon ? Palić mi się chce, doładowałem telefon i nic, straciłem szmal, bo po chwili doładowałem drugi raz, co też nic nie dało. Ten bank to nie eurobank , tylko mułbank i tak sie powienien nazywać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy możliwy bank.. Tak konstruują umowy, że na każdym kroku wyłudzą od klienta dodatkowe nie należne im pieniądze.. nie wystarczy, że klient uczciwie spłaca swoje zobowiązanie.. na reklamacje zawsze odpowiadają na zasadzie : "pomidor", nikt nie ustosunkuje się do Twoich racjonalnych argumentów.. nie licz na to.. brak wiedzy i profesjonalizmu aż razi w oczy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli wpłacisz ratę tego samego dnia kiedy mija termin płatności to masz telefony do męża, żony, meile, i czekaj na pisma, które wyślą, przed terminem raty nachalnie wręcz informują o obowiązku i terminie wpłaty. Mało tego kontakt z tymi cwaniaczka mi jest wielce nieprzyjemny, są nachalnie i bezczelni do granic możliwości, wręcz obrażają. Jeśli lubisz takie zachowania to weź u nich kredyt. To najgorszy bank jaki możesz znaleźć w Polsce. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank ściągnął mi z konta płatność której dokonałam kartą, a następnie zablokował te samą kwotę za tę samą płatność na rachunku. Kiedy chciałam to wyjaśnić telefonicznie to usłyszałam, że muszę iść do placówki , tam po złożeniu reklamacji uzyskałam informację , że musze czekać na załatwienie 14 dni. Kpina. Pracownik placówki w Toruniu ul. Grudziądzka potraktował mnie dość lekceważąco. Uważam, że jeżeli nawet nie ma się na coś wpływu to wypada reprezentując bank być chociaż trochę zaangażowanym. Pani zresztą z trudem formułowała treść reklamacji . Jak na profesjonalistę to trochę słabo. Bank który tak lekko obraca pieniędzmi klienta bez uzasadnienia nie zasługuje na polecenie. Prawdopodobnie odejdę z moimi operacjami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Walenie w GUMY !! jak idiota chciałem otworzyć lokatę z EXPANDEREM na 3% 25 tyś, na 3 miesiace, i ZGADNIJ nie udało sie pomimo usilnych prób i chęci, ale niestety OBSŁUGA telefoniczna - nemtudu, sami idioci, a w jednostce banku zostałem INTRUZEM - i jeszcze straszyli mnie ochroną - niekometencjapracowników, niewiedza, idiotyzm - nie zalezy im raczej na drobnych ciułaczach - POLECAM OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM - ten bank EUROBANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia!!! Pracownik banku na podstawie dokumentów o zgłoszeniu zagubienia i zastrzeżenia dowodu plus prawo jazdy beszczela kłamie że nie może udzielić informacji czy nie został udzielony kredyt na dany dowód ponieważ wymaga plastiku!!! I twierdzi że takie są procedury mimo że to nie orawda!!! Jakaś porażka gorszego banku nie spotkałam każdy inny bez problemu sprawdził a w tym jakieś ale i problem a do tego anonimowy telefon że w danej chwili ktoś próbuje wziasc kredyt po znajomości na zaginionym dowodzie!!! Makabra i do tej pory oczekiwanie na wyjaśnienie sprawy jakieś żarty nie bank !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank masakra... Braliśmy tam z żoną kredyt hipoteczny. Bez pytania nas o zdanie założono nam WSPÓLNE konto - decyzja pracownika obsługującego i jego komentarz: Bo państwo się tak dobrze dogadujecie... - zostawię to bez komentarza. Decyzja ws. kredytu przeciągana do granic możliwości, a jak przyszło do podpisywania umowy kredytowej, to okazało się, że będziemy musieli od razu podpisać ANEKS do tej umowy (najpewniej jakiś błąd pracownika, do którego nie potrafił się nawet przyznać). Wymagają nawet zamknięcia karty kredytowej innego banku na horrendalną kwotę 500 zł (tak, pięćset złotych), bo ich analityk uznał, że strasznie zaniża nam zdolność kredytową (wcześniej obliczyli nam zdolność kredytową na poziomie 650 tys. zł, braliśmy kredyt na 380 tys.). Teraz chcemy wcześniej spłacić kredyt i wystąpiliśmy o opinię bankową z podaną wysokością do całkowitej spłaty, to nawet nie potrafią podać ile czasu ma bank na jej wydanie - raz jest to 14 dni, a innym razem 30. Pracownik nie potrafi nawet powiedzieć, jaką prowizję bank pobierze za wcześniejszą spłatę. Żeby było ciekawiej sam to wyczytałem na druku, który dostałem, nota bene, z banku... Pomijam już, że trzeba ciągle składać reklamacje na pobieraną opłatę za kartę, pomimo spełnienia warunku odpowiedniej kwoty dokonywanych transakcji. Szkoda słów i nerwów - najwyższy czas się od nich uwolnić i nigdy nie wracać. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »