eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uważajcie na pewną placówkę w małopolsce! naciągają na kredyt, żeby potem zwracać go za parę dni, po to, aby doradca czerpał zyski, szok! obiecuje zmniejszyć ilość rat, po czym bastępny kredyt i następny.....i nic! raty się wydłużają, a potem płacz, płacz, płacz i media, rzecznik praw konsumenta i prokurator! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak tak sobie czytam to wydaje mi sie te komentarze wpisza opłacane trolle od konkurencji a nawet jesli nie trolle to ludzie którzy z natury narzekanie maja we krwi niemalże urodzili tacy tylko po to narzekac i dla takich żaden bank nie bedzie przyjazny i chocby nawet znaleźli takowy bank idelany to i tak podejrzewam że swoją negatywną energia która emanuja przygnągneli by do siebie jakiegos psikusa żeby miec powód do narzekania. P.S- ja jestem w tym banku od paru lat i nigdy nie miałem żadnych problemów skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki tylko można sobie wyobrazić. Sto tysięcy dokumentów aby otrzymać kredyt na firmę,wizyta analityka Woła o pomstę do nieba. Człowiek ochydny,zero komunikacji ,ogólnie dramat. Kazali zamknąć debet w koncie w innym banku intymne sposobem tylko straciłam a nic nie zyskałam. Odradzam wszystkim którzy chcą tam cokolwiek załatwić. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Chciałam zapytać o odsysanie pieniędzy z mojego konta zostałam 5 razy przekierowywana po tym przekierowywaniu musiałam utworzyć tele kod zajęło mi to 2 h i później zostałam rozłaczona wielkość czasu słuchałam muzyki. Jak bym chciała posłuchać mużyciu to włączyła bym sobie radio. Numer jest po to podany żeby ułatwić klientowi kontakt a nie utrudnić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Likwidacja konta trwa 28 dni i na ten czas zostały zamrożone środki na koncie. Pierw kazali wpłacić na to konto pieniądze, w celu utworzenia konta technicznego, a przy likwidacji tego konta nie mogę ich wypłacić. Pieniądze te pobrano z konta technicznego po jego utworzeniu. Podobno akceptują pełnomocnictwa notarialne ale ich prawnik doszukuje się jaką operację zezwolić a jaką nie. Utrudniają jak mogą skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »