eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Daję 0,5 bo mniej się chyba nie da. To jest po prostu kpina nie bank. Zatrudniają australopiteków, którzy nie umieją ani czytać ani pisać, wystawiają dokumenty bez sprawdzania ich treści, non stop błędy, non stop tłumaczenia i non stop zawracanie [Moderacja] klientowi, który często i gęsto musi wziąć wolne żeby cokolwiek u tych [Moderacja] załatwić. [Moderacja] Takie powinniście mieć [Moderacja] hasło reklamowe [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno totalne sprzedali dług po zmarłym ojcu o którym nic nie wiedzieliśmy w wysokości 2 zł po jedenastu latach od śmierci. nęka nas pseudo firma windykacyjna strasząc nas sądem bo doliczyli sobie 30 zł odsetek. Omijajcie ta instytucje jak tylko możecie !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie polecam. Kupiłem zmywarkę na raty. Spóźniłem się o jeden dzień opłacić ratę, bo jakoś przegapiłem sobie ten dzien, a jakaś wredna baba wydzwania do mnie, mojej żony, a nawet do firmy w której pracuję i robi z tego straszną aferę,do tego straszy mnie jakimś wpisem do rejestru dłużników. Ludzie ogarnijcie się. Napewno nie polecę tego banku nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku! Mam zablokowane konto juz od 3 tygodni, bo bank wciąż rozpatruje mój wniosek. Mają na to 14 dni, ale bank liczy tylko dni robocze, więc czas się wydłuża. Ze wszystkich pracowników na infolinii (a w przeciągu 3 dni rozmawiałam z nimi z 10 razy) tylko jeden chłopak potrafił mi odblokować konto. Po tej próbie kolejny raz mój rachunek został zablokowany. W placówce odesłano mnie na infolinię, bo podobno oni się takimi sprawami nie zajmują. Dodzwonić się do nich trudno, bo połaczenia zrywa albo dzwonia po kilku godzinach. Największy problem jest w tym, że z tego konta ida rachunki do zapłacenia, których nie mogę wykonać!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »