eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Widzę,że głównie złe opinie wynikają od osób, które nie regulują płatności w terminie. Ja jestem zadowolona. Nie musiałam odbierać telefonów od windykacji, ponieważ poważnie potraktowałam umowę kredytu. Dodatkowo jestem bardzo zadowolona z obsługi i darmowego konta internetowego. W Banku PKO BP płaciłam wysokie opłaty. Koszty zresztą nie różniły się od tym w Eurobanku. Wszystkie Banki mają podobne koszty. Ważne są rzeczy dodatkowe tj. duże kolejki, mało oddziałów, albo oddziały czynne w takich godzinach,że nie mam szans na wizytę w oddziale. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Kredyty miałem w Millenium, BZ WBK, PKO BP. jednak to co się dzieje w Eurobanku z niczym nie da się porównać. Pracownicy po podpisaniu umowy unikają klientów na wypłatę transzy czekam już ponad dwa tygodnie (w tym klika dni po terminie wskazanym w umowie). Betonowe procedury oparte na poczcie kurierskiej całkowicie paraliżują prace tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z Banków z jakimi w ogóle miałem do czynienia. Umowa z eurobankiem sobie a bank sobie chodzi o wcześniejszą spłatę kredytu, która nie jest im na rękę rzecz jasna. Muszę korzystać z prawnika żeby dowiedzieć się jaka kwota zamyka mój kredyt, bo oni nie mogą mi powiedzieć bo niewiedzą.... Najgorszy syf do którego niegdy więcej nie wejdę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od dłuższego czasu oglądając reklamy Eurobanku dostaję prawie drgawek. Pan blondyn z długimi, tłustymi włosami gra na perkusji, kupuje na wyprzedażach albo kupuje mieszkamie na do....(chyba żaden polonista nie weryfikował tej reklamy) a teraz pan Adamczyk.... Szkoda słów, gdyby chcieli nawet zapłacić mi za założenie konta, nigdy nie skorzystałabym z oferty banku tak rekalamowanego. Wielu moich znajomych ma podobne odczucia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
czytam te negatywne opinie i oczom nie wierze,potrzebowałem kredyt i porównując oferty banków najkorzystniejsze warunki oferował właśnie eurobank,bardzo miła obsługa \r\na co do niepłacenia rat w terminie to nie ma się co dziwić że bank upomina się o swoje i z jednej strony dobrze że tak szybko bo po czasie by się tego nazbierało i byłby większy problem.\r\nPozdrawiam pracowników oddziału w Świętochłowicach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI I NIE polecam absolutnie można ich do providenta i reszty dołączyć !!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z banków, pracownicy dostają wynagrodzenie za siedzenie a nie za pracę, rozmowy odbywają się jak na katarynce my sobie a pracownicy sobie bo maja takie procedury. Ludzie zastosujcie swoje procedury przy spłatach kredytu zobaczycie kogo chroni prawo. Nigdy więcej z tym bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystkim odradzam, pracownicy niedouczeni, brak profesjonalizmu i obycia z obsługi klienta.Jeśli płacisz terminowo raty to jest ok, spóżnij sie tylko to zrobią z Ciebie zlodzieja i oszusta.Kredyt dostałam na 5 lat i spłacałam go zawsze sumiennie, jeśli sózniłam sie kilka dni wpłacałam zawsze więcej, aby pokryć oczywiście odsetki.Problem pojawił się w tym miesiącu, dostałam mniejsze wynagrodzenie za pracę więc nie mogłam wpłacić całej raty (590zł)zostało mi około 120zl. i poprosiłam pracownika, który nękał mnie telefonami, że zobowiazuję sie do uregulowania tej różnicy wraz z odsetkami przy następnej wpłacie raty i tu się zdziwiłam - spotkałam się z arogancką delikatnie mówiąc odmową a jeszcze postraszono mnie,że do godz.17 mam dokonać wpłaty, bo jak nie to wyśla do mnie do domu pracownika terenowego i bedę musiała zaplacić za to 110zł.Więc tak dbaja o klienta rozumieją go, nie wspomnę o tym, że jakże są "pomocni" i "życzliwi".Napewno nikomu nie polecę tego banku, a i sama nie skorzystam już NIGDY z ich jakichkolwiek usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
masakra z tym bankiem wredna obsługa zero szczegółow traktuja ludzi jak psa a dzwoniac na infolinie czeka sie na połaczenie z konsultantem godz i nic nie powiedza jak załatwic sprawy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jakaś totalna masakra. Zero kontaktu z centralą, na odpowiedź banku czeka się po 2 miesiące. Nic nie da się załatwić. Całkowity dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jesli nie zgodzisz sie na karte to jej nie dostaniesz eurobank pozytywnie odbieram nie polecam banku pko z żubrem złodzieje !!!!!!!!!!!!!11 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tragedia nigdy więcej eurobanku.... Dostęp internetowy: nie korzystam. Wysokość opłat i prowizji: tragedia nigdy więcej... Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: bardzo szybko. Możliwość negocjacji oferty: tam pracują nie...rozwoje chyba, bo zwykłe pytanie to problem bez odpowiedzi... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Eurobank jak masz wsiąść tam kredyt, to niema schodów,ale jak weźmiesz , to wtedy zaczynają się schody. Zdecydowanie najgorszy bank, w którym miałem kredyt. Nie wiedzieli ile mi mają zwrócić niewykorzystanych odsetek, gdy zapytałem o wcześniejszą spłatę kredytu (2,5 roku przed czasem, to jest połowa okresu kredytowania. Powiedziano mi w oddziale w Żarach woj. Lubuskie, że nie wiedzą ile będzie zwrotu. Kto tam pracuje oszuści, kłamcy, czy debile? Nigdy więcej Eurobanku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgoryszych banków! Człowiek spóźni sie z rata pare dni i juz nasyłaja windykatorów za których wizyty naliczaja kosmiczne kwoty jakby nie dało sie zadzwonic lub upomnienia wysłać! Ponaddo maja niekompetentnych pracowników. Mąz ma tam kredyt byłam w placówce spłacic rate i 2 razy spodkała mnie sytuacja ze kasa zamiast na rate na konto wpłyneła. reklamacje zgłaszane w tej sprawie 1 to dotyczyło ok 30 zł została rozpatrzona pozytywnie. Natomiast 2 taka sama sytuacja różniąca sie ino kwota bo tu to było 110 zł za wizyte windykatora + odsetki została rozpatrzona negatywnie! Bo co tu była wieksza kwota??? Ponadto odwołanie jeszcze od tej reklamacji nie zostało rozpatrzone a tu 2 wizyta windykatora i nastepne koszty. Jakim prawem? Naciagaja tylko ludzi na kosmiczne koszty! Odradzam wszystkim usługi tego banku! Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorzej niz provident eurobank to juz nie tylko zlodziejstwo to poprostu przekret na ktory pozwala panstwo nikt tego nie kontroluje robia jak chca i co chca z ludzmi z 6tys kredyt promocyjny na dwa lata wyszedl mi ponad 9 tys do splaty raty rowne a ostatnia jak sie dowiedzialem wyrownujaca dwukrotnie wieksza zlodziejstwo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie oceniam Eurobank bardzo pozytywnie. W placówkach warszawskich obsługa przyjazna klientowi i kompetentna. Niestety ten wizerunek psuje placówka żoliborska przy ul. Mickiewicza 27. Byłam tam dwa razy: 06.02.2012 i 08.05.2012r. Za pierwszym razem byłam niezbyt uprzejmie potraktowana, ale za drugim razem wręcz b. niegrzecznie. Uważam, że obsługa w tej placówce bardzo psuje opinie Eurobanku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam niewielki kredyt gotówkowy. Prowizja dwa razy wyższa, niż początkowo mówiono. Obsługa miła do momentu udzielenia kredytu. Potem kompletne ignoranctwo. Ostatnio spóźniłam się kilka dni ze spłatą. Zadzwonił dział windykacji, który od razu zaczął mnie straszyć i szantażować. TO NIE BANK A SADYŚCI. ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo miła obsługa,kompetentna wychodząca naprzeciw klientowi,umiejąca doradzić i mądrze podpowiedzieć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Opryskliwa infolinia, zachowują się tak jakby robili łaskę że w ogóle ze mną rozmawiali... nie wiem, gdzie znaleźli takich prostaków... niestety słyszałem bardzo wiele złego o tym banku. Nie polecam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak mozna zażądać od klienta 5% od kwoty kredytu za wystawienie duplikatu umowy kredytowej,którą mi skradziono wraz z innymi dokumentami?????A kredyt jest duży!!!!!!!! Ponadto-dlaczego bank bez informowania mnie ,zmusza mnie do robienia zakupów w sklepach,jeśli tego nie zrobię i nie zapłace kartą,to zdejmują mi co m-c z konta około 2,00 PLN. Dlaczego tak trudno uzyskać jakieś ulgi,jeżeli spłacam kredyt regularnie,tylko chciałam zmniejszyć ratę,bo jest mi ciężko!!!!! Chyba długa droga przede mną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
sam mam duży kredyt ale w porównaniu do innych to pikuś. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo wysokie, co więcej na infolini podają nieprwdziwe informacje... Dostęp internetowy: Słaby, ciągle coś się zawiesza. Wysokość opłat i prowizji: Trudno się doprosić, a jak już to inne niż w reklamach. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Słaba. Możliwość negocjacji oferty: Brak. Różnorodność zabezpieczenia: *moderacja* jak to zawsze w przypadku bancassurance. Dostępność w różnych walutach: brak. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: brak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DO CHOLERY JASNEJ!!! ZAMYKAJĄ KOLEJNE PLACÓWKI I NAWET NIE POINFORMUJĄ KLIENTÓW!!! ODDZIAŁY W CENTRACH HANDLOWYCH SĄ B.POTRZEBNE PONIEWAŻ NIE KAŻDY MA CZAS W CIĄGU TYGODNIA WIDAĆ BANK KIEPSKO STOI A POZA TYM INFORMACJE PRZY OTWIERANIU KONT SĄ NIEPEŁNE I NIEPRAWDZIWE ,KIEPSKI PERSONEL skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »