eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem, klientką tego banku już kilka lat, po tym jak zrezygnowałam z usług innego banku i jestem KLIENTKĄ BARDZO ZADOWOLONĄ. Śmieszy mnie, że na banki ( nie tylko eurobank, pozostałe też) najbardziej narzekają klienci, którzy nie wywiązują się z zobowiązań. Biorą kredyty, nie spłacają i mają pretensje do całego świata, że ktoś się upomina o to co mu się należy. A reklama osobiście bardzo mi się podoba, a już na pewno nie nazwałabym Adamczyka kiepskim aktorem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zadowolenie gwarantowane. Dla oszczednych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam placówki w Czeladzi. Już drugi raz niczego nie załatwiłem. Olewają kientów. Pracownica stwierdza, że nic nie wie na temat zmian w opłatach. Nic nie wie o zmianie instrukcjii z dnia 13.12.2012r o bankowości elektronicznej. Już poprzednio nie potrfili wgrać tokena. O dziwo bez problemu załatwiłem to w innej placówce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na moje nieszczęście jestem klientem tego koszmarnego "banku" od 5 lat. Wziąłem kredyt hipoteczny w czasie, gdy w tym banku nikt nic nie sprawdzał, rozdawali na ślepo, byle komu. Przypominam sobie eksperta od badania sytuacji finansowej - mój księgowy nie wiedział czy śmiać się czy płakać z żenującego poziomu wiedzy finansowej przedstawiciela Eurobanku. Po prostu załamał ręce. Tacy ludzie w Eurobanku dawali kredyty. 5 lat stosunków z tym bankiem to pasmo problemów, niekompetencji, chamstwa, żeby nie powiedzieć sadyzmu. Do reklamacji nadaje się praktycznie wszystko - brak podstawowej wiedzy pracowników w oddziałach, podawanie sprzecznych informacji, brak poczucia odpowiedzialności... wyliczać można bez końca. Pomyłkowo wysyłane monity - obciążanie, potem po kilku reklamacjach (gubionych) cofanie obciążeń, podawanie błędnych infomacji na temat wcześniejszej spłaty (jeden pracownik, mówi że darmowa, inny że płatna - nie wiadomo, co robić), przy próbie połączenia odpowiadają różni pracownicy ? trzeba pięć razy się przełączać aż w końcu odezwie się (żenująco nisko)kompetentna osoba. Za każdym razem, gdy jest problem, bank informuje że trzeba się stawić w oddziale. Wielokrotnie zdarza się, że gdy jest jakaś kwestia, słyszę: proszę za 4h stawić się w oddziale: to jest chore ? nie ma pytania, a może Pan jest w pracy, może poza miastem... nawet nie ma o to pytania! Za 4h ma m się stawić ? to są metody nazistowskie z rodem z obozów koncentracyjnych. W wyniku błędnych informacji podanych przez pracownika odmówiłem wykonania pewnych czynności. Bank przez pół roku straszył mnie, po czym ostatecznie sam wykonał te czynności ? nie miał wyjścia, bo były dowody na niekompetencje pracownika ? wniosek: nie dość że bank powoduje problemy, to potem jeszcze za niekompetencje pracowników musi sam płacić. Dla udokumentowania niekompetencji przez okres 5 lat złożyłem około 20-30 reklamacji. Niestety do reklamacji nadaje się także proces reklamacji ? pasmo pomyłek, obojętności, kpin z klienta. Często mówi się, że banki pomagają w przypadku chwilowych trudności ? niestety, w przypadku eurobanku jest to okazja dla pracowników do wyżycia się psychicznego na kredytobiorcy. Kilkakrotnie w ciągu 5 lat prosiłem o jakąkolwiek pomoc, prolongatę, częściową spłatę rat, rozłożenie spłaty ubezpieczenia na raty ? brak jakiegokolwiek odzewu. Kolejne monity po 15 zł, telefony, straszenie windykatorem. Żadnej reakcji ? szantaże, znęcanie się, psychiczne wyniszczanie włącznie z psychicznym wyżywaniem się na rodzinie. Telefony kilka razy dziennie. Od godz. 8, także w soboty ? chamska pani z windykacji mówi, że cisza nocna jest do 7, poza tym ona przychodzi do pracy i może sobie dzwonić. Najgorszy koszmar, to sadystyczni windykatorzy. Żadnych rozmów, ton rozmowy jak z obozie koncentracyjnym ? ja akurat jestem młody, mam dość dobrą pracę i nie mam rodziny ? ale co mają zrobić emeryci, samotne matki z dzieckiem, ludzie bez pracy??? Gdy takie osoby słyszą taki ton, takich psychopatów.. co robić? Kto ma ich chronić bez tą nazistowską organizacją? Jeszcze raz polecam wspominaną już tutaj stronę: www.odradzameurobank.pl. Jestem pod wrażeniem siły woli i determinacji jej autora. Osoby ?tworzące? koszmarny eurobank powinny być piętnowane na każdym kroku a ich nazwiska powinny być podawane do publicznej wiadomości. Takie osoby w ogóle nie powinny funkcjonować w normalnym społeczeństwie. Co jakiś czas widzę reklamy eurobanku w TV... mam nadzieję, że to dlatego, że po prostu ludzie nie chcą tam przychodzić. Mam nadzieję, że te strony ? jak i wiele innych ? odnoszą swój skutek. Uważam, że obowiązkiem wszystkich osób poniżanych i opluwanych przez pracowników eurobanku jest dzielenie się swoimi doświadczeniami z jak największą liczbą osób ? aby uchronić je przed tym koszmarem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No tak nie do końca. Albo placówka jakaś nie taka. Ja też mam kredyt w Eurobanku i nieraz się spóźniam z tydzień raz,czy dwa zdarzyło się dłużej,a jedyne co to sms przysyłają z prośbą o wpłatę. kontakt też bez problemu i obsługa OK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku lat posiadam tam konto online-oprocentowane 3.5% Zakupy kartą są premiowane.Przelewy darmowe,cóż więcej chcieć? Może przydało by się podwyższenie oprocentowania ROR-u. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W telewizji reklamują Eurobank na całego. Wcześniej pan z tłustymi włosami i wkurzającymi tekstami a teraz bardzo kipeski aktorzyna Adamczyk. "Nie, nie tak byc nie może" mówi wkurzającym głosem, by za chwilkę już spokojnie dokończyć swoją rolę. Po obejrzeniu reklam Eurobanki na 100% nikomu nie polecę tego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto mam od... nie pamietam kiedy, trafilem tam po wedrowce po innych bankach, milenium, pko, mbank na razie nie rusze sie nigdzie. Dobre oprocentowania lokat i kont, bankomaty wszystkie za free itp itd, na temt oblugi nie wiele wiem bo wwzystko zalatwiam przez net aaaa no i token, super rzecz nie zdrapki, czy inne slabe zabezpieczenia. Kupilem cos karta kredytowa na stronie argentynskiej i... po kilku minutach tel z banku w niedziele po 22 czy na pewno mam karte przy sobie bo ktos kupil nia przed chwila cos w internetowym sklepie w Ameryce Pld, po upewnieniu sie ze wszystko z maja karta jest ok pani zyczyla spokojnej nocy. Coz chciec wiecej jak nawet w nocy pilnuja i weryfikuja \" podejrzane\" dla nich transakcje Twoich pieniedzy. Jak moja partenrka teraz zona porownala moje konto z jej kontem w Zubrze to zminila je na Eurobank i jak cos mowilem ze moze zobaczymy jakies oferty bankowe moze inni poszli do przodu to slyszec nie chce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystkim, którzy chcą poznać Euro Bank zapraszam na odradzameurobank.pl Opisuję najście ezgekutora z Euro Bank, który ... nie miał podstaw do najścia - 100%bezpodstawna próba egzekucji windykacyjnej. Wyobraźcie sobie tą ABSURDALNĄ sytuację - spłacacie rzetelnie raty a wieczorem bojówkarz wpada do Waszego domu wykrzykując i grożąc. www.odradzameurobank.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pragniesz by wyprowadzic cie z rownowagi polecam internetowe konto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam ten Bank a na pewno placowke w Chorzowie przy ul. Wolnosci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja spłacałem kredyta w terminie.W ubiegłym roku przez kilka miesiecy miałem problemy i spłacałem go nie zawsze terminowo.OD stycznia tego roku terminowo a dzisiaj otrzymałem pismo z windykacji,ze mam spłacić zadłużenie w ciagu 7 dni/ponad 9000,oo/.Po telefonie dowiedziałem sie,ze dostałem wymówienie kredytu!!i to w ubiegłym roku.Nie dostałem żadnego pisma do domu ani wczesniej żadnych monitów!!\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nikomu nie polecam!chory system a obsługa w Sosnowcu katastrofalna Panie uważają się za bogów.Koszmar!Chcesz mieć kredyt z kosmosu i póżniej mega problemy zapraszamy do Euro banku takie powinni mieć hasło reklamowe skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tylko ktos z eurobanku mógł wykombinować taki system przelewów miedzybankowych . TOKEN DLA KOGO TO JEST. NIGDY WIECEJ EUROBANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Super oprocentowanie 3,5& na koncie osobistym online :). Dostęp internetowy: Jest dobrze, może być lepiej. Brakuje paru funkcji. . Obsługa klienta w placówce: Miło, fachowo... nie miałem problemów. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Debet na koncie na wielki plus... . Elastyczność oferty: Możliwość wielu zmian i modyfikacji. . Wysokość opłat i prowizji: Nie płacę nic za online przy wypłacie 1100 zł miesięcznie. . Oferta kart płatniczych: Bardzo fajna karta MasterCard DEBIT PayPass. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w Eurobanku od około 4 lat. Wcześniej miałem w "żubrze" (koszt posiadania konta wzięty z kosmosu). Miałem kredyt (w obu bankach), spłaciłem i nadal żyję. Nie rozumiem tych wszystkich gorzkich żali, najlepiej wziąć pożyczkę i mieć pretensje, że trzeba ją spłacić. Chore podejście. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oferta dla eurobaranów lub eurodebili (na jedno wychodzi) - pani w Dąbrowie G. z uśmiechem na ustach tłumaczy mi, że za 1 tysiąc zł dobrany do obecnego kredytu w ciągu 35 miesięcy spłacę 3,5 tysiąca przy obniżeniu oprocentowania! Niebywała okazja. Mało tego, przy wypłacaniu należnych bez żadnych dyskusji pieniążków wpłaconych przez klienta do banku obowiązuje procedura jak przy odpalaniu radzieckich nośników głowic nuklearnych - to nie jest żart, w ciągu tygodnia nie otrzymałem odpowiedzi w powyższej sprawie dotyczącej 260 PLN. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto w EuroBanku od kilku lat. Nigdy nie miałem kredytu. W Opolu obsługa bardzo niekompetentna. Kilka razy zdarzyło się, że nie zostało zrealizowane zlecenie ustanowione w kanale internetowym! Historia konta (ustanowione zlecenia) czasami wg pracownika infolinii cyt. "znika jakiś rekord z bazy danych"!!! Czasmi pobierano zawyżone opłaty. Na plus niezłe warunki (konto prestiż) - niestety coraz niższe oprocentowanie (stały trend). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WRESZCIE BANK KTÓRY DOCENIA TO ŻE ISTNIEJE DZIĘKI SWOIM KLIENTOM skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »