eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
użytkownik
Ocena:
Mam konto juz, hmm musze policzyc... 7 lat. Nie zamienie na zadne inne. ( spoko oprocentoania lokat a przy wiekszych pieniadzach ma to znaczenie, konto zupelnie bezplatne, katra tez bezplatna- to w nagrode za "wysokie saldo" wypaty z wszystkich bankmatow bezplatne, uczciwe przeliczanie transkacji z Euro na PLn dokonywane po za granicami Polski) Nie mam zdania na temat obslugi w punktach obslugi klienta bo nie bylem tam juz z 5 lat, natomiast podoba mi sie to ze jak wykonam zdaniem banku jakas podejrzana transakcje karta kretydowa ( np kupie cos przez neta w Ameryce Pld, albo zrobie przlew na konto bukmacherskie) tonatychmiast dzwonia i pytaja czy nikt mi karty nie ukradl. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chamstowo i niekompetencja to drugie imiona pracowników Eurobanku - zgadzam się z wpisem poniżej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna jakość obsługi, zarówno w placówce (doradca kompletnie niekompetentny) jak i na ifolinii (chamstwo). Zdecydowanie odradzam załatwianie czegokolwiek, szkoda nerwów. Bank ma całkiem niezłe produkty, ale z taką obsługą nie da się z tego skorzystać. Jeszcze raz chamstwo i niekompetencja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: niska. Dostęp internetowy: przelewy wewnetrzne nie dzialja w czasie rzeczywistym jak zapewnia bank, w nocy sie zwyczajnie nie wykonuja i bank o tym nie informuje w jakich godzinach nie dzialja stad wielki minus . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałem wielokrotnie kredyty w różnych bankach, ale z czymś takim się nigdy nie spotkałem. Otóż kilka razy zdarzyło mi się spóźnić zaledwie parę dni z ratą (może 2-3 dni), a od 7 do 22 rano co chwilę dzwoniono do mnie, abym uiścił stosowną opłatę. Używano przy tym podniesionego głosu, zastraszania i dzwoniono nawet po różnych działach mojej firmy chcąc mnie zdyskredytować. Ja rozumiem, że podpisując umowę zobowiązałem się do terminowego uiszczania opłat, ale jednak są rożne w życiu sytuacje - a poza tym bank dysponuje różnymi instrumentami prawnymi, aby wyegzekwować spłatę kredytu, a które nie mają nic wspólnego z ubliżaniem ludziom i ich nękaniem. Wiec niech użytkownik ~ fiolka nie opowiada bzdur, chyba, ze jest pracownikiem tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Słaby poziom kompetencji pracowników w placówce w rynku we Wrocławiu. Podawane informacje sprzeczne z informacjami podawanymi na infolinii. Ostatecznie wycieczka do placówki okazała się całkowitą stratą czasu. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świeża sprawa. W piątek przypomniałem sobie o starym martwym koncie w Eurobanku, bo akurat przypasowała mi lokata 9-miesięczna jaką reklamowali w mailach. Poszedłem do oddziału w Gdańsku - Chełmie załatwić formalności. Parę lat temu bank tak działał - zakładało się lokatę, a potem w ciągu paru dni przelewało na nią pieniądze. Teraz takiej możliwości nie ma - najpierw przelew na konto, potem założenie lokaty. OK, nie ma sprawy, zrobiłem przelew jeszcze tego samego dnia, ale potem weekend więc przychodzę w poniedziałek rano. Pieniędzy jeszcze nie ma, za to jest nowa tabela oprocentowania - lokata o pół procent gorsza. Bez sensu - rezygnuję więc i proszę o przelew zwrotny. Ale że pieniędzy nie ma, więc muszę przyjść jeszcze raz - już trzeci. Po południu pieniądze są, ale przelew oczywiście płatny 2,95zł - żadnych wyjątków. Pani z przykręconym do twarzy uśmiechem co już nie takie rzeczy widział - nie kryła swojego zadowolenia, że udało się klienta przeczołgać i naciągnąć na parę złotych. Parę złotych zapłaconych za frajer, za naiwność, za wypożyczenie na dzień bankowi swoich (niemałych) pieniędzy, za to, że trzy razy pozwolili mi odwiedzić swoje biuro. A próbowała naciągnąć na więcej - na zupełnie niepotrzebną do jednej dużej lokaty \"bankowość internetową\" (twierdziła, że bezpłatną - dopiero w domu przeczytałem na stronie banku, że 7zł miesięcznie) i tokena za 2zł (informację, że na miesiąc musiałem z niej wyciągać). Zamiast tokena do wyboru alternatywne wgranie mi jakiegoś generującego hasła softu do komórki (trzeba być nierozgarniętym, żeby pozwolić tak niewiarygodnemu bankowi wgrywać sobie coś do telefonu). Tyle moich doświadczeń z Eurobankiem. Więcej już nie będzie - stare konto zlikwidowałem. Wszystkim szczerze odradzam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świeża sprawa. W piątek przypomniałem sobie o starym martwym koncie w Eurobanku, bo akurat przypasowała mi lokata 9-miesięczna jaką reklamowali w mailach. Poszedłem do oddziału w Gdańsku - Chełmie załatwić formalności. Parę lat temu bank tak działał - zakładało się lokatę, a potem w ciągu paru dni przelewało na nią pieniądze. Teraz takiej możliwości nie ma - najpierw przelew na konto, potem założenie lokaty. OK, nie ma sprawy, zrobiłem przelew jeszcze tego samego dnia, ale potem weekend więc przychodzę w poniedziałek rano. Pieniędzy jeszcze nie ma, za to jest nowa tabela oprocentowania - lokata o pół procent gorsza. Bez sensu - rezygnuję więc i proszę o przelew zwrotny. Ale że pieniędzy nie ma, więc muszę przyjść jeszcze raz - już trzeci. Po południu pieniądze są, ale przelew oczywiście płatny 2,95zł - żadnych wyjątków. Pani z przykręconym do twarzy uśmiechem co już nie takie rzeczy widział - nie kryła swojego zadowolenia, że udało się klienta przeczołgać i naciągnąć na parę złotych. A próbowała naciągnąć na więcej - na zupełnie niepotrzebną do jednej dużej lokaty "bankowość internetową" (twierdziła, że bezpłatną - dopiero w domu przeczytałem na stronie banku, że 7zł miesięcznie) i tokena za 2zł (dopiero na wyraźne zapytanie wydusiła, że to 2zł na miesiąc). Zamiast tokena do wyboru alternatywne wgranie mi jakiegoś generującego hasła softu do komórki (trzeba być nierozgarniętym, żeby pozwolić tak niewiarygodnemu bankowi wgrywać sobie coś do telefonu). Tyle moich doświdczeń z Eurobankiem. Więcej już nie będzie - stare konto zlikwidowałem. Wszystkim szczerze odradzam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK DZIAŁAJĄCY NA RYNKU. Konta miałem w wielu bankach, ale tutaj to czarna dziura. Nikt nic nie wie, za każdym razem inna wersja, kompletna kpina z ludzi i klientów. Oferta z reklam KOMPLETNIE nie odpowiada rzeczywistości. RADZĘ wszystko sto razy czytać. Obojętnie co by się nie działo, nie zdawajcie się z tym "bankiem". estem, klientką tego banku już kilka lat, po tym jak zrezygnowałam z usług innego banku i jestem KLIENTKĄ BARDZO ZADOWOLONĄ. Śmieszy mnie, że na banki ( nie tylko eurobank, pozostałe też) najbardziej narzekają klienci, którzy nie wywiązują się z zobowiązań. Biorą kredyty, nie spłacają i mają pretensje do całego świata, że ktoś się upomina o to co mu się należy. A reklama osobiście bardzo mi się podoba, a już na pewno nie nazwałabym Adamczyka kiepskim aktorem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem, klientką tego banku już kilka lat, po tym jak zrezygnowałam z usług innego banku i jestem KLIENTKĄ BARDZO ZADOWOLONĄ. Śmieszy mnie, że na banki ( nie tylko eurobank, pozostałe też) najbardziej narzekają klienci, którzy nie wywiązują się z zobowiązań. Biorą kredyty, nie spłacają i mają pretensje do całego świata, że ktoś się upomina o to co mu się należy. A reklama osobiście bardzo mi się podoba, a już na pewno nie nazwałabym Adamczyka kiepskim aktorem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zadowolenie gwarantowane. Dla oszczednych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam placówki w Czeladzi. Już drugi raz niczego nie załatwiłem. Olewają kientów. Pracownica stwierdza, że nic nie wie na temat zmian w opłatach. Nic nie wie o zmianie instrukcjii z dnia 13.12.2012r o bankowości elektronicznej. Już poprzednio nie potrfili wgrać tokena. O dziwo bez problemu załatwiłem to w innej placówce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na moje nieszczęście jestem klientem tego koszmarnego "banku" od 5 lat. Wziąłem kredyt hipoteczny w czasie, gdy w tym banku nikt nic nie sprawdzał, rozdawali na ślepo, byle komu. Przypominam sobie eksperta od badania sytuacji finansowej - mój księgowy nie wiedział czy śmiać się czy płakać z żenującego poziomu wiedzy finansowej przedstawiciela Eurobanku. Po prostu załamał ręce. Tacy ludzie w Eurobanku dawali kredyty. 5 lat stosunków z tym bankiem to pasmo problemów, niekompetencji, chamstwa, żeby nie powiedzieć sadyzmu. Do reklamacji nadaje się praktycznie wszystko - brak podstawowej wiedzy pracowników w oddziałach, podawanie sprzecznych informacji, brak poczucia odpowiedzialności... wyliczać można bez końca. Pomyłkowo wysyłane monity - obciążanie, potem po kilku reklamacjach (gubionych) cofanie obciążeń, podawanie błędnych infomacji na temat wcześniejszej spłaty (jeden pracownik, mówi że darmowa, inny że płatna - nie wiadomo, co robić), przy próbie połączenia odpowiadają różni pracownicy ? trzeba pięć razy się przełączać aż w końcu odezwie się (żenująco nisko)kompetentna osoba. Za każdym razem, gdy jest problem, bank informuje że trzeba się stawić w oddziale. Wielokrotnie zdarza się, że gdy jest jakaś kwestia, słyszę: proszę za 4h stawić się w oddziale: to jest chore ? nie ma pytania, a może Pan jest w pracy, może poza miastem... nawet nie ma o to pytania! Za 4h ma m się stawić ? to są metody nazistowskie z rodem z obozów koncentracyjnych. W wyniku błędnych informacji podanych przez pracownika odmówiłem wykonania pewnych czynności. Bank przez pół roku straszył mnie, po czym ostatecznie sam wykonał te czynności ? nie miał wyjścia, bo były dowody na niekompetencje pracownika ? wniosek: nie dość że bank powoduje problemy, to potem jeszcze za niekompetencje pracowników musi sam płacić. Dla udokumentowania niekompetencji przez okres 5 lat złożyłem około 20-30 reklamacji. Niestety do reklamacji nadaje się także proces reklamacji ? pasmo pomyłek, obojętności, kpin z klienta. Często mówi się, że banki pomagają w przypadku chwilowych trudności ? niestety, w przypadku eurobanku jest to okazja dla pracowników do wyżycia się psychicznego na kredytobiorcy. Kilkakrotnie w ciągu 5 lat prosiłem o jakąkolwiek pomoc, prolongatę, częściową spłatę rat, rozłożenie spłaty ubezpieczenia na raty ? brak jakiegokolwiek odzewu. Kolejne monity po 15 zł, telefony, straszenie windykatorem. Żadnej reakcji ? szantaże, znęcanie się, psychiczne wyniszczanie włącznie z psychicznym wyżywaniem się na rodzinie. Telefony kilka razy dziennie. Od godz. 8, także w soboty ? chamska pani z windykacji mówi, że cisza nocna jest do 7, poza tym ona przychodzi do pracy i może sobie dzwonić. Najgorszy koszmar, to sadystyczni windykatorzy. Żadnych rozmów, ton rozmowy jak z obozie koncentracyjnym ? ja akurat jestem młody, mam dość dobrą pracę i nie mam rodziny ? ale co mają zrobić emeryci, samotne matki z dzieckiem, ludzie bez pracy??? Gdy takie osoby słyszą taki ton, takich psychopatów.. co robić? Kto ma ich chronić bez tą nazistowską organizacją? Jeszcze raz polecam wspominaną już tutaj stronę: www.odradzameurobank.pl. Jestem pod wrażeniem siły woli i determinacji jej autora. Osoby ?tworzące? koszmarny eurobank powinny być piętnowane na każdym kroku a ich nazwiska powinny być podawane do publicznej wiadomości. Takie osoby w ogóle nie powinny funkcjonować w normalnym społeczeństwie. Co jakiś czas widzę reklamy eurobanku w TV... mam nadzieję, że to dlatego, że po prostu ludzie nie chcą tam przychodzić. Mam nadzieję, że te strony ? jak i wiele innych ? odnoszą swój skutek. Uważam, że obowiązkiem wszystkich osób poniżanych i opluwanych przez pracowników eurobanku jest dzielenie się swoimi doświadczeniami z jak największą liczbą osób ? aby uchronić je przed tym koszmarem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No tak nie do końca. Albo placówka jakaś nie taka. Ja też mam kredyt w Eurobanku i nieraz się spóźniam z tydzień raz,czy dwa zdarzyło się dłużej,a jedyne co to sms przysyłają z prośbą o wpłatę. kontakt też bez problemu i obsługa OK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku lat posiadam tam konto online-oprocentowane 3.5% Zakupy kartą są premiowane.Przelewy darmowe,cóż więcej chcieć? Może przydało by się podwyższenie oprocentowania ROR-u. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W telewizji reklamują Eurobank na całego. Wcześniej pan z tłustymi włosami i wkurzającymi tekstami a teraz bardzo kipeski aktorzyna Adamczyk. "Nie, nie tak byc nie może" mówi wkurzającym głosem, by za chwilkę już spokojnie dokończyć swoją rolę. Po obejrzeniu reklam Eurobanki na 100% nikomu nie polecę tego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Konto mam od... nie pamietam kiedy, trafilem tam po wedrowce po innych bankach, milenium, pko, mbank na razie nie rusze sie nigdzie. Dobre oprocentowania lokat i kont, bankomaty wszystkie za free itp itd, na temt oblugi nie wiele wiem bo wwzystko zalatwiam przez net aaaa no i token, super rzecz nie zdrapki, czy inne slabe zabezpieczenia. Kupilem cos karta kredytowa na stronie argentynskiej i... po kilku minutach tel z banku w niedziele po 22 czy na pewno mam karte przy sobie bo ktos kupil nia przed chwila cos w internetowym sklepie w Ameryce Pld, po upewnieniu sie ze wszystko z maja karta jest ok pani zyczyla spokojnej nocy. Coz chciec wiecej jak nawet w nocy pilnuja i weryfikuja \" podejrzane\" dla nich transakcje Twoich pieniedzy. Jak moja partenrka teraz zona porownala moje konto z jej kontem w Zubrze to zminila je na Eurobank i jak cos mowilem ze moze zobaczymy jakies oferty bankowe moze inni poszli do przodu to slyszec nie chce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystkim, którzy chcą poznać Euro Bank zapraszam na odradzameurobank.pl Opisuję najście ezgekutora z Euro Bank, który ... nie miał podstaw do najścia - 100%bezpodstawna próba egzekucji windykacyjnej. Wyobraźcie sobie tą ABSURDALNĄ sytuację - spłacacie rzetelnie raty a wieczorem bojówkarz wpada do Waszego domu wykrzykując i grożąc. www.odradzameurobank.pl skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »