eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam Eurobanku z innego powodu. Należę do osób, które starannie czytają wszystkie "paragrafy", trudno mnie w tym względzie czymś zaskoczyć i z tego punktu nie mam do banku żadnych zastrzeżeń. Mój problem jest inny: Co jakiś czas Bank "unowocześnia" strony internetowe dodając nowe zabezpieczenia. Od półtora miesiąca nie mam dostępu do mojego kona przez internet, ponieważ strona Banku nie chce się zalogować na moim komputerze (mam biały ekran z symbolem oczekiwania). Jest to komputer firmowy, na domowym jest OK. Wielokrotnie dzwoniłem do Banku z prośbą o pomoc, co może "przeszkadzać', nikt jednak nie umiał i nie chciał mi pomóc. Takich problemów nie mam z żadnym innym kontem w innym banku. NIE POLECAM WIĘC EUROBANKU Z TEGO POWODU, ŻE KLIENT MOŻE W OGÓLE NIE MIEĆ DOSTĘPU DO KONTA PRZEZ INTERNET. Ale Eurobank ma też zaletę: jest chyba ostatnim Bankiem, który wydaje niespersonalizowane karty płatnicze, bez nazwiska i bez płatności zbliżeniowych. Bardzo sobie tą kartę cenie, gdyż każdy w rodzinie może jej używać i nie muszę się martwić o konsekwencje jej zagubienia. Ryszard. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam eurobanku. Jeśli chcesz mieć kłopoty to możesz zaryzykować. Ja zostałam zaproszona do oddziału w Zawierciu woj. ślaskie . Przedstawiono mi ofertę kredytową . Przedłożyłam zaświadczenie o dochodach , wyjaśniłam z czego mój dochód wynika . Wniosek został przyjęty i rozpatrzyny \\\" negatywnie \\\". W zwiazku z tym ,że wcześniej byłam klientem eurobanku i zobowiązania swoje regulowałam w terminie poczułam się urażona w chwili odmowy udzielenia mi kredytu przez eurobank dlatego złożyłam wniosek o cofnięcie zezwolenia na przetwarzanie moich danych osobowych. \\r\\nSprawę uważałam za zakończoną . ( wg mnie)\\r\\nNiestety po kilku miesiącach sprawa wróciła do mnie jak bumerang. Prowadzę działalność gospodarczą . Na rozwój działalnośći w inny banku złożyłam wniosek kredytowy i otrzymałam odpowiedz ,że nie uzyskam kredytu gdyż w systemie bankowym widnieje informacja o próbie wyłudzenia kredytu w EUROBANKU. Szok. Prowadzona działalność przeze mnie jest dochodowa . Wielkość kredytu o jaki starałam się w innym banku była niewspółmierna do kredytu w EUROBANKU.\\r\\nPoniosłam dużą stratę , w zwiazku z nieotrzymaniem kredytu na rozwój działalności. Złożyłam reklamację 28 03 2013 r. w Eurobanku na podstwie czego stwierdzono , że chciałam wyłudzić kredyt, do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi. Jestem zwodzona nielogicznymi odpowiedziami. Wybrałam się osobiście do centrali banku , obiecano mi przyśpieszenie wyjaśnienia mojej sprawy nadal cisza.\\r\\nr\\nPracownik EUROBANKU umieścił w systemie fałszywe dane o złożonym przeze mnie wniosku kredytowym . Gdyby bank zamieścił fałszywą informacię tylko w swoim systemie to mógłby sobie ją zamieścić , ponieważ ja już nigdy bym nie skorzystała z żadnej oferty tego banku . EUROBANK rozprzestrzenia fałszywą informację z której korzystają inne banki a na to nie mogę sobie pozwolić . \\r\\nPrawnikowi ,który zająłby sie moją sprawą udostepnie materiały w celu prowadzenia sprawy.\\r\\n\\r\\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziełam kredyt hipoteczny, obsługa przez Eurobank oddział Toruń. Prowadzona byłam przez cały czas pzez Panią A, - obsługa super i bez zasteżeń. Pani A. jest na urlopie. Zastępstwo Pani E....to ja czegoś takiego w życiu nie słyszałam. Chamskie odzywki przez telefon na najzwyklejsze zapytanie, ale ja już mam kredyt i o klienta nie trzeba walczyć, bo teksatmi typu: "to niech Pani czeka", "to klient ma pamiętać o terminach", "to wie Pani ile ja mam pracy ?! i o wszytskim mam pamiętać". Ponadto podała nie prawdziwe informacje dotyczące kredytu. Ogólne wrażenie to jak by klient byl jakimś wrogiem. Rozumiem, że można mieć zły dzień, ale byłam tego samego dnia [co ta rozmowa telefniczna] w siedzibie Eurobanku w Toruniu i Pani E. sprzedwała właśnie kedyt i tu byla super miła ! Nie polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
lipa nie bank zlozylem o kredyt na 1500zl na 10rat mam 2 dochody zasilek przedemertualny w kwocie 430zl i stala prace na czas nieokresiony w kwocie 1400zl i bank odmowil mi kredytu . gdzie uzasadnienie bo zadnego nie otrzymalem.tak traktuje sie klientow.szok .zero dla takiego banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Miałam konto w PKO, posłuchałam reklam i przeniosłam konto do Eurobanku... w reklamach nie było mowy o żadnych opłatach. Niestety pojawiły się. Zanim w ogóle się zorientowałam, miałam 4 połączenia z działu windukacji. O kilka złotych! Sama kwota to jedno, chamstwo pracowników eurobanku... nie do opisania. Tylko z tego powodu zrezygnowałam i założyłam konto u konkurencji. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank TRAGEDIA. Chamstwo i ignoranctwo, szkoda węcej pisać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Man konto online 4 rok, po przejściu z PKO SA zobaczyłem ile można zyskać, anie tracić na rachunku bankowym skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, chamstwo i brak profesjonalizmu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
grzesiek ma rację mam tam już 3 kredyt i nie było poślizgów teraz straciłem pracę i wiadomo jak to jest 2-3 dni po terminie ( najlepszym sie zdarza ) i juz caly boży dzień dzwoni telefon z euro , przy czym z róznych numerów i co 10 minut oszaleć można a jak już odbierzesz to tylko straszenie , że wyślą windykatora rerenowego po ratę za dodatkowa opłatą skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nigdy nie w tym banku mam tu kredyt ubezpieczony ,nie dawno zachorowałem dostałem z ZUS całkowitą nie zdolność do pracy mimo ubezpieczenia ubezpieczyciel długo się nie odzywał i na końcu odmówił spłacenia kredytu ,co w innym banku inny ubezpieczyciel załatwił to prawie zaraz ,podejrzewam ze tu nikt nie dostanie od ubezpieczyciela grosza ,ale sprawa trafiła do sądu zobaczymy co dalej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
użytkownik
Ocena:
Mam konto juz, hmm musze policzyc... 7 lat. Nie zamienie na zadne inne. ( spoko oprocentoania lokat a przy wiekszych pieniadzach ma to znaczenie, konto zupelnie bezplatne, katra tez bezplatna- to w nagrode za "wysokie saldo" wypaty z wszystkich bankmatow bezplatne, uczciwe przeliczanie transkacji z Euro na PLn dokonywane po za granicami Polski) Nie mam zdania na temat obslugi w punktach obslugi klienta bo nie bylem tam juz z 5 lat, natomiast podoba mi sie to ze jak wykonam zdaniem banku jakas podejrzana transakcje karta kretydowa ( np kupie cos przez neta w Ameryce Pld, albo zrobie przlew na konto bukmacherskie) tonatychmiast dzwonia i pytaja czy nikt mi karty nie ukradl. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chamstowo i niekompetencja to drugie imiona pracowników Eurobanku - zgadzam się z wpisem poniżej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna jakość obsługi, zarówno w placówce (doradca kompletnie niekompetentny) jak i na ifolinii (chamstwo). Zdecydowanie odradzam załatwianie czegokolwiek, szkoda nerwów. Bank ma całkiem niezłe produkty, ale z taką obsługą nie da się z tego skorzystać. Jeszcze raz chamstwo i niekompetencja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: niska. Dostęp internetowy: przelewy wewnetrzne nie dzialja w czasie rzeczywistym jak zapewnia bank, w nocy sie zwyczajnie nie wykonuja i bank o tym nie informuje w jakich godzinach nie dzialja stad wielki minus . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałem wielokrotnie kredyty w różnych bankach, ale z czymś takim się nigdy nie spotkałem. Otóż kilka razy zdarzyło mi się spóźnić zaledwie parę dni z ratą (może 2-3 dni), a od 7 do 22 rano co chwilę dzwoniono do mnie, abym uiścił stosowną opłatę. Używano przy tym podniesionego głosu, zastraszania i dzwoniono nawet po różnych działach mojej firmy chcąc mnie zdyskredytować. Ja rozumiem, że podpisując umowę zobowiązałem się do terminowego uiszczania opłat, ale jednak są rożne w życiu sytuacje - a poza tym bank dysponuje różnymi instrumentami prawnymi, aby wyegzekwować spłatę kredytu, a które nie mają nic wspólnego z ubliżaniem ludziom i ich nękaniem. Wiec niech użytkownik ~ fiolka nie opowiada bzdur, chyba, ze jest pracownikiem tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Słaby poziom kompetencji pracowników w placówce w rynku we Wrocławiu. Podawane informacje sprzeczne z informacjami podawanymi na infolinii. Ostatecznie wycieczka do placówki okazała się całkowitą stratą czasu. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świeża sprawa. W piątek przypomniałem sobie o starym martwym koncie w Eurobanku, bo akurat przypasowała mi lokata 9-miesięczna jaką reklamowali w mailach. Poszedłem do oddziału w Gdańsku - Chełmie załatwić formalności. Parę lat temu bank tak działał - zakładało się lokatę, a potem w ciągu paru dni przelewało na nią pieniądze. Teraz takiej możliwości nie ma - najpierw przelew na konto, potem założenie lokaty. OK, nie ma sprawy, zrobiłem przelew jeszcze tego samego dnia, ale potem weekend więc przychodzę w poniedziałek rano. Pieniędzy jeszcze nie ma, za to jest nowa tabela oprocentowania - lokata o pół procent gorsza. Bez sensu - rezygnuję więc i proszę o przelew zwrotny. Ale że pieniędzy nie ma, więc muszę przyjść jeszcze raz - już trzeci. Po południu pieniądze są, ale przelew oczywiście płatny 2,95zł - żadnych wyjątków. Pani z przykręconym do twarzy uśmiechem co już nie takie rzeczy widział - nie kryła swojego zadowolenia, że udało się klienta przeczołgać i naciągnąć na parę złotych. Parę złotych zapłaconych za frajer, za naiwność, za wypożyczenie na dzień bankowi swoich (niemałych) pieniędzy, za to, że trzy razy pozwolili mi odwiedzić swoje biuro. A próbowała naciągnąć na więcej - na zupełnie niepotrzebną do jednej dużej lokaty \"bankowość internetową\" (twierdziła, że bezpłatną - dopiero w domu przeczytałem na stronie banku, że 7zł miesięcznie) i tokena za 2zł (informację, że na miesiąc musiałem z niej wyciągać). Zamiast tokena do wyboru alternatywne wgranie mi jakiegoś generującego hasła softu do komórki (trzeba być nierozgarniętym, żeby pozwolić tak niewiarygodnemu bankowi wgrywać sobie coś do telefonu). Tyle moich doświadczeń z Eurobankiem. Więcej już nie będzie - stare konto zlikwidowałem. Wszystkim szczerze odradzam.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »