eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam od miesiąca kredyt hipoteczny w tym banku. I mam tego banku od 2 miesięcy serdecznie dość. Ilość dokumentów potrzebnych do otrzymania kredytu, dokumentów stanowiących wyjaśnienie do dokumentów przechodzi wszelkie granice. Ale to przeżyłem - w końcu bank pożycza mi grubszą forsę. Ale (mam jednoosobową firmę) żądanie wydruku potwierdzenia wpłaty pierwszej raty leasingu samochodowego było preludium do dalszych absurdów. Jeśli chodzi o to potwierdzenie - wcześniej zażądali wydruku wszystkich operacji na moich rachunkach (firmowych i osobistych) za 6 miesięcy (w wykazie była też rata leasingowa). Czas mnie goni, drukuję, wysyłam. OK. Za tydzień - żądanie zmniejszenia linii debetowej o 7000 zł, ponieważ dochód mojej żony spadł o 1500 zł. Zmniejszam. W międzyczasie przeterminowało się zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu. Dosyłam. Przeterminowało się zaświadczenie z US. Płacę za zaświadczenie i dosyłam. w końcu mam. Do podpisania umowy u notariusza został tydzień. Czas potrzebny bankowi na przelew - tydzień. Proszę o przysłanie potwierdzenia przelewu - przekracza to możliwości techniczne banku. Potrzebuję oświadczenie banku do wpisu hipoteki do księgi wieczystej. Nie mogą przysłać pocztą - muszę przyjechać do placówki, podpisać swoje oświadczenie w ich obecności (mimo, że ustawa \"Prawo Bankowe\" tego nie wymaga). Pytam, czy można nadpłacić kredyt - tylko w banku. Muszę założyć konto osobiste do spłaty kredytu. Zakładam. Próbuję w domu obsłużyć konto internetowe - niestety się nie da. Dzwonię na infolinię - nie da się obsłużyć konta bez tokena. Tylko skąd niby mam to wiedzieć. Więc do auta, 70 km, półtorej godziny i już jest. W końcu to nie bank płaci. Odradzam, odradzam, odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku konto osobiste (bezpłatne). Jestem bardzo zadowolona. Nie dość, że środki na koncie są oprocentowane, to jeszcze zwracają część kwoty za zakupy kartą. Wszelkie transakacje on-line przebiegają bezproblemowo a ich zabezpieczenie tokenem jest świetnym rozwiązaniem (bez tokena mimo numeru identyfikacyjnego i ustalonego hasła nie da się nawet zalogować). Tak więc, szczerze polecam. Nie wyrażam natomiast opinii na temat obsługi kredytów, gdyż takowych w tym banku nie brałam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepszy bank pod słońcem. Korzystam z jego usług (on-line przelewy, oszczędności, doładowania...) i uważam, że tak przejrzystych i jasnych zasad inne banki nie oferują (może poza jednym, w którym też mam aktualnie rachunki). Nie musisz pilnować niczego praktycznie, w każdym miesiącu premia Kupujesz-zyskujesz jest księgowana automatycznie. Nie tak, jak w mBanku, który pobierał opłatę za posiadanie karty debetowej nie uwzględniając wykonanego limitu operacji. Trwało to kilka miesięcy!!! :( zanim zauważyłam i nie zwrócił tych drobnych. Nie chodzi o drobne lecz o zasadę! To samo z innymi operacjami. Kiedyś wniosłam reklamację spowodowaną pomyłką pracownicy banku, z załatwienia której byłam zadowolona - bank rzetelnie i uczciwie potraktował sprawę. Najwyższy poziom! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
byłam zadowolona aż do dziś, kiedy wszedł do mnie do pracy pan, pokazał legitymację eurobanku i chciał rozmawiać z szefową , której nie zastał i rozmawiał ze mną. mam u nich pożyczkę od stycznia i spłacam terminowo więc nie wiem po co to sprawdzanie przecież wszystkie formalności były prześwietlane przy przyznawaniu pożyczki, pan poprosił o wyciąg z konta w celu sprawdzenia mojego wynagrodzenia i umowę o pracę. czy to jest normalne? bo ja pierwsze słyszę skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Moze i przy lokatach, rachunkach oszczednoscowych jest ok. Ale w momencie zalatwienia jakiejkolwiek sprawy nie ma z kim rozmawiac A kredyt to wogole porazka -traktuja czlowieka dobrze jak chcesz wziac kredyt ale pozniej nie ma zartow..... 31 marca splacilam caly kredyt a 9.kwietnia dostalam pismo ze moja sprawa jest na etapie postepowania sadowo-egzekucyjnego. . Pani w siedzibie we wroclawiu jest zdziwiona ze do nich dzwonie bo 7 kwietnia kredyt zamknieto. Wiec skad te pismo??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku lat korzystam z usług tego banku i nigdy się nie zawiodłem, jasne zasady, bardzo dobre warunki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na Pulawskiej w W-wie jest kiepska obsluga. Radze uwazac; pracownicy i pracownice (kilkukrotnie tam bylam) sa mili i sympatyczni ale niekompetentni i wprowadzaja w blad. Najlepsza placowka jest na Żoliborzu w Carrefourze. Mozna wszystko i szybko zalatwic. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt hipoteczny w tym banku, wniosek szybko został rozpatrzony pozytywnie ale kiedy doszło do momentu wypłaty gotówki zaczęły się schody, pracownicy co chwilę dzwonili z żądaniem przyniesienia lub podpisania jakiegoś kolejnego absurdalnego papierka, za każdym razem słyszałam "tak to już napewno wszystko pieniądze będą za kilka dni" po czym następnego dnia znowu ktoś dzwonił żeby zgłosić się do oddziału. A już szczytem bezczelności było wezwanie mnie i męża do podpisania oświadczenia które już dawno było podpisane i znajdowało się w dokumentach. Pracownicy są nieuprzejmi, niedokładni i niedoinformowani a klienta traktują jak wroga. Bank bardzo ciężki we współpracy, obecnie rozważamy przeniesienie kredytu do innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Eurobank podaje w ofercie lokaty negocjowane dla lokat powyżej 50 tyś zł. Faktycznie oprocentowanie lokat negocjowanych w oddziałach jest niższe niż zakładanych internetowo i sztywne nie wyższe od lokat zwykłych przy lokowaniu internetowym i nie zmienia się w zależności od wysokości kwot. Medal dla banku z buraka za głupotę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolona z konta w tym banku, bardzo podoba mi się ich konto online - wygrywa w porównianiu z innymi bankami w 100%. Poleciłam też moim rodzicom, również są zadowoleni. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jak dla mnie ok. Mam u nich konto o pół roku i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie ok :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Straszny bank, niby wszystko mialobyc za darmo. Do czasu, pewnego razu zrobilem przelew z konta oszczednosciowego na rachunek osobisty- jakie bylo moje zdziwienie jak zobaczylem prowizje za przelew 5zl. Zadzwonilem na infoliniei sie okaalo ze w sierpniu zmieniono tabele oplat i prowizji i tylko jeden przelew w miesiacu jest za darmo a kolejny kosztuje 5zl. Chyba czas na zmiane banku. Nie polecam. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Polecam konta w tym banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Eurobank w Mikołowie w Auchan to dopiero jaja! Liderka nie ma o niczym pojęcia a myśli sobie że jest pępkiem świata. Żal mi tych dziewczyn które tam pracują skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »