eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
posiadam konto internetowe od 6 lat i z samego konta jestem zadowolony,obsługa bardzo miła i chętna do pomocy.natomiast z kredytami jest już gożej : pierwszy kredyt(jakieś cztery lata temu)dostełem bez problemu,moje dochody wzrosły teraz srednio do 2.500 zł ostatnio przysłali mi listownie propozycje kredytu do kwoty 26000zł.poszedłem do placówki po 7000 zł-odmowa!złożylem o debet na karcie 1000 zł-odmowa.i żadnych wyjaśnień.Po co kusza wysokimi kredytami jak później nic nie chcą dac! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie zawyżone koszty kredytu, wyjątkowo dobra oferta kredytu hipotecznego, świetne konto w pakiecie prestige (takie dostałem za 0 zł-wszystko za darmo łącznie z bankomatami na całym świecie). Z czystym sumieniem POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przez błąd pracownika została mi zablokowana karta bankomatowa, tym samym dostęp do moich pieniędzy. Po 18 dniach od reklamacji zero odzewu ....Zenada !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo przeciętny bank, ewidentnie ma problemy z infolinią oraz z poziomem kultury swoich pracowników na infolinii, zresztą w placówkach nie jest lepiej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kilka miesięcy temu wziąłem kredyt w tym banku na kilkadziesiąt tyś bo mieli najlepsze warunki na rynku. Opłacało mi się nawet założyć u nich konto. Nie wymuszają ubezpieczenia do kredytu. Sama bankowość elektroniczna na wysokim poziomie, dobre zabezpieczenia transakcji poprzez "mobilny" token plus oprogramowanie firmy IBM. Nie mam praktycznie do czynienia z obsługą w punktach więc trudno mi ich oceniać, Pani w trakcie zakładania konta i podpisywania umowy kredytowej bardzo miła, sumienna, poinformowała mnie o wszystkich możliwościach. Ja sam w dużej mierze zapoznaje się z warunkami zanim podpiszę umowę :) Mam kilku znajomych którzy wybrali podobne rozwiązanie do mojego, tj. konto i kredyt w tym banku i jak na razie są zadowoleni. Dodam, że wszyscy wymienieni byli jak i ja posiadaczami rachunków w mbanku... daje 4 gwiazdki bo jak zwykle mogłoby być taniej ;) i ta powszechna tendencja do obniżania oprocentowania oszczędności :( skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
dałem się nabrać na ulotkę na konto classic za free+ opłata za kartę 3,75 miesięcznie jak nie wybulę za 300zł miesięcznie...i to był mój błąd rezygnując za 9zł konto w BPH.....efekt taki że zaoszczedziłem na utrzymaniu konta niecałe 7 zeta....a placówka Eurobanku w Zabrzu woj. slaskie...na ulicy Jordania to jakaś żenująca parodia od otwarcia tej pseudo placówki były cyrki...szumne otwarcie a po tygodniu kartka awaria i nieczynne przez 1,5 miesiąca!!!!!!!uzasadnienie na infolinii kłopoty z instalacja elektryczną wspólnoty nawiasem mówiąc wytłumaczone dopiero po 3 interwencji telefonicznej ...potem przez 3 miesiące pracowali normalnie...po 3 miechach znowu cyrk....placówka otwarta w myśl zasady jak się gwiazdy ułożą...dzień czynne potem 3 dni nieczynne...znowu czynne 2 dni następne 2 dni nieczynne , gdy spytałem o co chodzi obsługa stwierdziła ze nie ma etatów...i uwaga sa braki kadrowe co oznacza czeste geste zamykanie placówki resumując pora wracać do konkurencji nawet kosztem 7zł miesięcznie.reasumując omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, z taką bezczelnością już dawno się nie spotkałem. Kredyt na 55% mieszkania, umowa o pracę w IT, moja żona skończyła szkołę i zaczęła pracę w sieciówce, więc umowa na czas nieokreślony. Bank rozpatrywał decyzję 29 dni, po czym zgłosił, że są nieprawidłowości w umowie, na jednej stronie się metry nie zgadzały, babol, w 2dni poprawiony i dostaliśmy, informację że teraz to już na pewno będzie ok. Czekaliśmy kolejne 13 dni do 29 dnia miesiąca, żeby się dowiedzieć, że jednak bank nie uznaje dochodów [sic!] i może udzielić kredyt na większej marży. I teraz w czym sęk: Umowa kończyła się 31, czyli zostały 2 dni. Bank na siłę przeciągał terminy, żeby nie zaakceptować wniosku z ich super reklamowaną marżą 1,3%, a z większą. Szczyt bezczelności, zdolność kredytowa badana jest na początku procesu, a nie na końcu. A i miejsce Gdańsk. Odradzam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakim się do tej pory spotkałam przy braniu kredytu Pani poinformowała mnie że mogę spłacać wcześniej to mi się opłaci bo zaoszczędzę na odsetkach. jednak kiedy zapłaciłam ratę do przodu okazało się że jest to liczone od końca spłaty kredytu czyli zaoszczędziłam 5 zł. kredyt na złodziejskich warunkach , niestety byłam zmuszona zaciągnąć i strasznie żałuję , muszę oddać ponad 100 % po siedmiu latach , nawet nie miałam możliwości żeby wziąć na krócej .nikomu nie polecam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Byłam klientką tego banku przez ponad 6 lat i współpraca układała się bardzo dobrze. Właściwie chyba byłam idealnym klientem, bowiem niczego od nich nie potrzebowałam, za to przelewy na konto były regularne. Problem po ich stronie zaczął być w momencie, kiedy przymierzałam się do zaciągnięcia kredytu hipotecznego. MdM? Zapomnij. Chaotyczne podejście do klienta. Milion konsultacji pomiędzy specjalistami obsługi klienta i wychodzi się z placówki zadając sobie pytanie: Po co człowiek tam w ogóle poszedł? Mało elastyczności jest w tym banku, nie jest on już tak bardzo "do klienta". Obsługa jest bardzo miła i stara się bardzo, ale brak w tym zdecydowania, konkretów, szybkości działania. Uśmiech nr 5 na pierwszym miejscu, ale jak zaczyna się zadawać pytania to mina pracownikom rzednie. Chwalą się najniższymi ratami kredytów, ale niestety nie znam żadnej osoby, której "udałoby się" zaciągnąć tam kredyt. Ponadto doradcy finansowi jakoś nie polecają eurobanku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie najgorzej. Dostęp internetowy: żeby korzystać z czegokolwiek, trzeba biegać pomimo wszystko do oddziału. Wysokość opłat i prowizji: Płacę mało, (tak mi się wydaje). Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Tu były przeboje. Najpierw się zastanawiali czy przyznać, o czym nie powiedzieli(a ja miałem umówioną wizytę na podpisanie umowy), potem jak już miałem umowę notarialną to we własnych papierach namieszali i wypłacić nie chcieli.... . Możliwość negocjacji oferty: zerowa. Różnorodność zabezpieczenia: Bank zabezpieczył się dobrze, ja przed błędami banku nie mam żadnego zabezpieczenia..... Dostępność w różnych walutach: Nie interesowałem się tym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłam rachunek z CA. Korzystam z konta active, karty kredytowej i kredytu w rachunku. Jestem bardzo zadowolona i produkty spełniają moje oczekiwania. Po spełnieniu określonych warunków wszystko mam za darmo. Dodatkowo pracownicy są bardzo pomocni, zarówno w Oddziale, jak i na infolinii i czacie. Nie mam żadnych problemów związanych z korzystaniem z aplikacji mobilnej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank ,który za potwierdzenie spłaty debetu i zamknięcie kart kredytowej żąda od klienta 50 zł. Skandal -bo zarabia na kredycie ,a wydruk 1 kartki potwierdzenia to bezpodstawne wymuszanie dodatkowych kosztów od klienta-w żadnym innym banku nie ma takich haraczy. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »