eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zacofany bank. Można go porównać do PKO lub CITY Handlowy. Wszelkie procedury tak jak było 20 lat temu. Nawet karta do bankomatu nie ma chipa do płatności bezdotykowej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: System mBanku jest 100 lat świetlnych przed euro. Przeniosłem się do Euro i płaczę codziennie jak muszę sptrawdzić dane kredytu(bo go na www nie widać), albo zobaczyć ile aktualnie mam na karcie (bo się nie aktualizuje od razu, bo pokazuje w różnych miejscach różne dane i w sumie nie wiesz ile aktualnie masz spłacone a ile nie, oprócz ew \"dostępnego\" limitu). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zostaly mi pobrane oplaty za prowadzenie konta i za karte pomimo ze dochod przekraczal 1000 limit jaki wyznacza konto clasik ,transakcje rowniez przekroczyly limit.nie slusznie pobrano mi 15 zl oplat.oszusci.przy zakladaniu konta bylo zapewnienie o 0 oplatach.nie inf.o ukrytych kombinacjach oplat.nie polecam,beznadziejny bank.uwaga zus 15 zl za przelew skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto od ponad 2 lat i jestem zadowolony. Praktycznie nie płace nic za prowadzenie konta przy płaceniu 200zł kartą na miesiąc i dochodzie ponad 1500.. jest to zawarte w regulaminie. Wizyty w punkcie w porządku. Punkt w Strzelcach Opolskich mogę polecić w 100%! Bank warty zaufania. Decyzja kredytowa na kwote 11500zł, w ciągu 1 dnia.. Polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 2lat walczę z korespondencją przychodzącą na mój adres, przez prawie rok odnosiłem to na pocztę zaznaczając, że osoba się wyprowadziła, bez skutku, dzwoniłem z 10 razy co wiąże się z kosztami (wg operatora jak mają zaznaczone) i oczywiście zmarnowanym czasem, byłem kilka razy w oddziale, dostałem nawet potwierdzenie, że zgłosiłem i że już nic nie przyjdzie, po miesiącu nie dość, że przyszła korespondencja na to samo nazwisko to dodatkowo na moje że to już się nie powtórzy.. i ciągle mam to dziadostwo w skrzynce.. Nie polecam korzystania z usług bo skoro z taką prostą rzeczą jak nie nadawanie korespondencji NIE POTRAFIĄ SOBIE PORADZIĆ mimo kilkunastu zgłoszeń to jak można powierzyć im swoje ciężko zarobione pieniądze albo wziąć kredyt..? SĄ BEZNADZIEJNI.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie najgorszy bank na polskim rynku. Żenująco niski poziom wiedzy pracowników, udzielanie sprzecznych informacji, reklamacja nie została rozpatrzona w terminie, wysokie koszty , non stop zmieniający się regulamin do produktów, niestety na niekorzyść klienta i jego portfela. Omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada! 4 próby uzyskania PINu do karty bezskuteczne! Pobierają opłatę za kartę, której nie mogę używać! Reklamację rozpatrują 14 dni roboczych, a efekt wysyłają pocztą wesoło informując tego 14 dnia, że wysłali. I teraz czekaj sobie dniami, bo telefonicznie nie udzielą informacji. Zablokowali mi dostęp online, bo dokument tożsamości stracił ważność. G...o prawda, komuś się coś pomyliło, a ja nie mam dostępu do swoich pieniędzy! Na wszystko mają jedną radę - iść do oddziału. Nie po to mam konto internetowe żeby tracić czas na wizyty w oddziałach! Najgorszy bank, a korzystam z 4 innych banków. W żadnym nigdy nie miałam tylu problemów co tu przez pół roku. 0,5 pkt w ocenie tylko dlatego, że 0 nie przechodzi. Zasługują na minus 1000! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobry bank, jestem klientką EUROBANKu od trzech lat dopiero i mam doświadczenia w innych bankach, a ten wypada najlepiej. Przynajmniej w moim mieście, Bełchatów, jest przemiła obsługa, zawsze przyjemnie, korzystne warunki, pożyczki od ręki, a po szybkiej spłacie zwracają jeszcze dodatkowo pieniądze. Dla mnie to nowum... zawsze dopłacałam w innych... Polecam indywidualnym i firmowym! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
masakra nie polecam , bank działa jak czarna dziura . kredyt oczywiście łatwo dają ale problem zaczyna się gdy ma się wywiązać ze zobowiązań typu ubezpieczenie itp. wtedy bank zmienia postawę i odwraca kota ogonem . przysyłają pisma ale dodzwonić się to już wielki problem . szczerze nie polecam , chyba że ktoś lubi przygody i stratę nerwów . znam z życiorysu . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podstawowe usługi OK ale brak polecenie zapłaty i kont firmowych bardzo utrudnia życie. Trzeba mieć dodatkowe konta w innych bankach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
posiadam konto internetowe od 6 lat i z samego konta jestem zadowolony,obsługa bardzo miła i chętna do pomocy.natomiast z kredytami jest już gożej : pierwszy kredyt(jakieś cztery lata temu)dostełem bez problemu,moje dochody wzrosły teraz srednio do 2.500 zł ostatnio przysłali mi listownie propozycje kredytu do kwoty 26000zł.poszedłem do placówki po 7000 zł-odmowa!złożylem o debet na karcie 1000 zł-odmowa.i żadnych wyjaśnień.Po co kusza wysokimi kredytami jak później nic nie chcą dac! skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »