eurobank

Adres siedziby:

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Eurobanku:
19 000

(326 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Od lat niezmiennie pracujemy nad tym, by być blisko klientów i ich codziennych oraz niecodziennych potrzeb. Oferujemy dostęp do bankowości internetowej, mobilnej oraz ponad 460 placówek w całej…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

326 Opinie

użytkownik
Ocena:
Produkty jak produkty, ale mogę polecić obsługę na rynku w Chorzowie. Profesjonalni i pomocni. Polecam tą placówkę. Natomiast kredyty nie są tanie ale z pewnością dobrze zabezpieczone dla Klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem jak w innych miastach, al w Warszawie pan Ś, , chyba jest chamski i arogancki. Nie wiem czy jeszcze pracuje , ale wiem, że nie powinien. Powinien wrócić do siebie na wieś. I tam gnoić i poniżać klientów banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie super bank. za prowadzenie konta nic nie płace , za karte mi co miesiac zwracaja, i jeszcze mozna dostac dobry kredyt bez prowizji i ubez.-tylko trzeba ponegocjowac skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobry i solidny bank, w którym mam konto od 3 lat. Jak dotąd brak problemów z obsługą konta, sporo oddziałów i dość solidna infolinia. Dużym plusem tego banku jest TokenGSM do autoryzacji przelewów i fajny system transakcyjny oraz to, że przelewy idą bardzo szybko. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikać! Pracownicy niegrzeczni, nękanie telefonami, jest wiele innych banków w których pracują normalni ludzie, ale nie tam... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownicy Eurobanku niekompetentni. Za popełnione błędy nie chcą odpowiadać. Mało tego nie przeproszą mają to gdzieś. Jestem rozczarowana brakiem zrozumienia i brakiem pomocy z ich strony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam trochę doświadczenia z bankami i wiele mogę zrozumieć ale takich złodziejskich procedur nie ma chyba żaden bank. Krotko mówiąc nigdy nie będziecie wiedzieć za co, dlaczego i kiedy pobrano wam z konta jakieś opłaty. Nie będę się rozpisywał o ich złodziejskich procedurach ponieważ powstałaby książka. Opisze tylko dwie dosyć proste sprawy z którymi wszyscy klienci Eurobanku mają duże problemy. Pierwsza dotyczy bankowości internetowej gdzie ustawione przez bank limity przelewów są tak niskie że będziecie mieli problemy z przelewami. Malo tego nie zrobicie nawet przyszłych płatności czyli tych odroczonych jeżeli limity na dany dzień zostały wykorzystane!!! Zmienić te limity bardzo trudno ponieważ nie ma takiej opcji on-line. Trzeba do nich dzwonić, wówczas okazuje się, że nie możecie tego zrobić bo nie macie aktywowanego telekodu itd. Robią problemy na każdym kroku. Proces zmiany może trwać kilka dni a i tak nie zostaną one zmienione tak jak byście chcieli. Bank ma swoje limity więc pozostają płatności na raty każdego dnia! Prawda, że zlodziejstwo? Wasze pieniądze ale korzystać z nich nie możecie. Kolejna sprawa to zamykanie konta. W bankowości internetowej jest niby opcja - zamknij konto ale to tylko pozory, że można to zrobić tak łatwo. Bank ma 28 dni na zamknięcie konta ale okazuje się, że po złożeniu takiego wniosku nic już na koncie nie zrobicie chociaż będziecie musieli zapłacić za 28 dni jego użytkowani! Wasz wniosek zamknięcia konta powoduje zablokowanie możliwości korzystania z konta czyli nie można robić przelewów, wpłat, wypłat itd. Macie martwe konto do tego nie otrzymacie potwierdzenia jego zamknięcia (bank o tym nie informuje!!!) a jeżeli pojawi się debet na koncie np. z powodu nie opłacenia korzystania z konta (9 zł) to konto nie zostanie zamknięte!!! O czym dowiecie się dopiero z wezwania do zapłaty które kosztuje chyba ok. 50 zł. To chyba wystarczy aby zrazić się do tego banku. Takich procedur w Eurobanku jest pełno o czym bank nie informuje a w ten sposób żeruje na nieświadomych klientach dlatego ostrzegam przed korzystaniem z ich usług jakie by one nie były. Możecie sami się przekonać o tym lub posłuchać już doświadczonego ich klienta. Szkoda, że sam wcześniej nie sprawdziłem opinii o tym banku. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa fatalna! Człowiek chce się dowiedziec konkretów na temat produktu którym jest zainteresowany a tu nawał bezsensownych informacji o przysłowiowej , Masakra po 5 minutach rozmowy chciałem wyjść bo tak kretynskiego podejścia do klienta nie widziałem do tego ten głupi uśmieszek doradcy kiedy miał kłopoty z wyjaśnieniem kosztów kredytu zenada nie polecam tego cyrku na kółkach który zwie się ,,eurobankiem\" miłego dnia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna tragedia!!! A więc po kolei: - żałują pieniędzy na telefon do klienta, mimo że obiecują że będą się kontaktować gdy będą gotowe dokumenty, - nie potrafią wypełniać dokumentów (tu wypłaty transz do KH) i dzwonią do centrali (czy gdzieś) jak to wypełnić - czas obsługi 30min-1h, - niekompletny skład do załatwiana spraw związanych z w/w, - stwierdzają brak wyimaginowanych dokumentów i dlatego wstrzymują procedury wypłat transz nie informując o tym klienta (mnie), - po złożeniu reklamacji w centrali otrzymuje się odpowiedź nieadekwatną do treści reklamacji (mętne wyjaśnienia) i kilka innych. GDY TYLKO BĘDĘ MÓGŁ IODEJŚC OD NICH BEZ NADMIERNYCH STRAT (KARY) UCIEKAM STAMTĄD I NAWET NIE CHCĘ NA NICH PATRZEĆ W TV CZY GDZIEKOLWIEK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
obsługa w oddziale na ul.pawiej zle zaksięgowała moja rate kredytu powstał bład za który oczywiscie ja ponosze wine natomiast pracownicy infolini bezczelni i aroganccy. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »