Ergo Hestia

ul. Hestii 1
81-731 Sopot

(173 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Ergo Hestia to: infolinia Hestia Kontakt 0801 107 107 kompleksowo obsługująca potrzeba naszych Klientów.

Ergo Hestia to: najlepszy w Polsce system likwidacji szkód nagrodzo…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

173 Opinie

użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI WYŁUDZACZE\r\npracujący ludzie od wycen nie posiadają kompetencji!\r\nauto jest warte przykładowo 20 000 zł a oni odszkodowanie przy całkowitej szkodzie proponują 8500 zł\r\nZŁODZIEJE!!!!\r\n\r\nNIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ\r\nERGO HESTIA TO OSZUŚCI I WYŁUDZACZE\r\nprzyjąć pieniążki za OC to potrafią a z wynagrodzeniem szkód - umywają ręce i płacą grosze\r\nŻeby ich też ta sama wycena spotkała skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta firma to jest jedna wielka kpina, klienta mają za nic, ponad miesiąc czekam na naprawę telefonu i z tygodnia na tydzień przedłużają tylko termin oddania telefonu. ODRADZAM jak mogę tylko tą firmę która jest wręcz żenująca!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam jak brac skladki to sa pierwsi jesli juz chodzi o wyplate odszkodowania umywaja rece wmawiajac ze nasze ubezpiecznie tego nie obejmuje.Szczerze odradzam!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
\"żale\" do Hestii:\r\nWitam\r\n\r\nOpis zdarzenia:\r\n Zwróciłem uwagę, że w naszym telewizorze nie działa internet.\r\nOkazało się, że przewód wraz z gniazdem internetowym, które wypadło i odłączyło się od odbiornika wisi niepodłączony.\r\nPo krótkich poszukiwaniach żona znalazła polisę (nr 19/DOK/H/01281/2012 z dnia 2012-09-09), po przeczytaniu której (przypadkowe uszkodzenie i awaria sprzętu) okazało się, że możemy w ramach ubezpieczenia w Waszej firmie naprawić tę drobną usterkę.\r\nPostanowiłem zadzwonić i zgłosić tę awarię.\r\nDodzwoniłem się do Pani Joanny A-P. przygotowany jak to opisane w części \"Sposób postępowania w przypadku szkody\" na \"krótki opis zdażenia i opisanie rodzaju potrzebnej pomocy\".\r\n\r\nPrzebieg rozmowy:\r\nPo przedstawieniu się opisałem co mi się dzisiaj przydarzyło z telewizorem, co opisałem powyżej.\r\nPani w trakcie rozmowy (po około 10 minutach) doszła do wniosku, że oddala moje zgłoszenie, bo nie opisałem dokładnie przebiegu zdarzenia, więc wniosek jest niezasadny.\r\nZatkało mnie, poprosiłem o komentarz.\r\nPani powiedziała, że zgodnie z \"Warunkami ubezpieczenia sprzętu gospodarstwa domowego zakupionego w ERO-NET SP.Z O.O.\" nie opisałem dokładnie przebiegu zdarzenia, więc wniosek jest niezasadny.\r\nNasza rozmowa trwała ponad godzinę!\r\n\r\n W warunkach ubezpieczenia jasno opisane są moje obowiązki jeśli chodzi o zgłaszanie szkody. \r\nGdyby było w nich napisane, że Wasz pracownik podczas zgłoszenia szkody może ją oddalić nieodwołalnie, bo nie umiem zakwalifikować uszkodzenia według definicji i dokładnie opisać przebiegu zdarzeń kończących się tym uszkodzeniem, nigdy bym się na takie ubezpieczenie nie zdecydował.\r\n Właśnie po przeczytaniu warunków umowy w sklepie, które były dla mnie jasne i przejrzyste zdecydowałem o jej dokupieniu.\r\nKorzystałem już z usług Waszej firmy (poprzez mojego pracodawcę) i rozmowy z konsultantami przebiegały zupełnie inaczej!\r\n Uważam, że nieodwołalne oddalenie mojego wniosku o naprawienie drobnej wydawałoby się usterki przez panią Joannę A-P. jest nieuczciwe. Wasz pracownik celowo tak kierował rozmową, by z moich wypowiedzi ułożyć oświadczenie niespełniające warunków do jego przyjęcia. \r\n Oczekuję profesjonalnej obsługi, przyjęcia mojego wniosku i rozpatrzenia go przez osobę kompetentną w oparciu u podpisane przeze mnie, Pana Piotra M-Ś. oraz Pana Jarosława P. warunki ubezpieczenia mojego telewizora.\r\n Naszą rozmowę nagrałem i chętnie bym użyczył, ale Pani Joanna A-P. nie zgodziła się na jej wykorzystanie.\r\nJakby się ta sprawa nie skończyła - pozostaje niesmak. Moja rodzina nie będzie już korzystać z usług Waszej firmy a zapytanym będę udostępniał ten list.\r\nZ wyrazami szacunku ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam niczego ubezpieczać w tej pseudo firmie. Wykupiłem dodatkową gwarancję na konsole PS VITA. Urządzenie przestało się włączać. Na infolinii usłyszałem, że skoro nie zostało uszkodzone mechanicznie to nie mogą przyjąć zgłoszenia. Dziwie się że w tym naszym kraju ciągle mogą działać takie firmy krzaki. Zdecydowanie nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA NIE POLECAM TEGO UBEZPIECZYCIELA... ...SZCZEGÓLNIE DLA OSÓB POSZKODOWANYCH OTÓŻ MIAŁEM WYPADEK SAMOCHODOWY ( NIE Z MOJEJ WINY ) , SPRAWCA UZNAŁ SOBIE ŻE W TRAKCJE WYPADKU ZEMDLAŁ I NIC NIE PAMIĘTA , OCZYWIŚCIE UBEZPIECZALNI TO NA RĘKĘ , PONIEWAŻ PRZYKRYWAJĄ SIĘ ART. 425 IŻ KTOŚ ZEMDLAŁ NIE PONOSI WINY ZA SZKODY , OCZYWIŚCIE DOSTAŁEM ODMOWĘ WYPŁATY ODSZKODOWANIA , TRAGEDIA - SPRAWA JEST NADAL W TOKU , JA IM NIE DARUJE I PEWNIE SPRAWA SKOŃCZY SIĘ W SĄDZIE :( PORAŻKA JAKICH MAŁO UNIKAĆ TEJ UBEZPIECZALNI JAK OGNIA POZDRAWIAM WSZYSTKICH POSZKODOWANYCH I ŻYCZE POWODZENIA W ZALATWIENI SPRAWY OCZYWIŚCIE POZYTYWNIE , PRAWDOPODOBNIE MOJ TEMAT TRAFI NAWET I DO TV ZOBACZYMY CO MI ODPOWIEDZA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, niestety zgadzam się z poprzednikami!!! Dodatkowe ubezpieczanie to jest jakaś farsa. Drugi raz oddaje epad do naprawy i drugi raz czekam już 1,5 miesiąca na naprawę sprzętu i nadal nie wiadomo, kiedy zostanie mi zwrócony. Zapłaciłam 750 zł za polisę i jestem przekonana, że za te pieniądze byłabym wstanie oddać sprzęt do naprawy prywatnie i nie trwałoby to tyle czasu. Irytujący jest fakt, że nikt nie jest wstanie udzielić mi informacji dlaczego twa to tak długo - Pani na infolinii uprzejmym głosem wręcz ociekającym miodem nie udziela żadnych konkretnych informacji a na koniec życzy miłego dnia - krew człowieka zalewa! Wszytkim odradzam polisę w tej firmie są totalnie nieprofesjonalni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Hestia to oszuści i złodzieje. NIGDY WIĘCEJ ŻADNEGO UBEZPIECZENIA U NICH. ODRADZAM I PRZESTRZEGAM. Próbuje od lutego uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy za rozbity samochód. Likwidator stwierdził szkodę całkowitą, zaniżył wartość pojazdu i zaproponował jakieś 20% jako odszkodowanie, a na 80% wrak, którego nikt nie chce kupić nawet za 1000 zł. Pisma od prawnika ignorują i nie odpowiadają na nie. A w sprawie szkody na osobie to nawet pisma poprawnie nie potrafią napisać. Ciągle zwlekam ze skierowaniem sprawy do sądu bo nie mam ochoty ciągać się po nich, ale sprawy nie odpuszczę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam firmę, kilka lat temu popsuł się wąż w pralce i cała woda poszła do sąsiada poniżej. U mnie tylko w przedpokoju panele do wymiany. Po 2 dniach telefon od likwidatora, zobaczył i wycenił. Sąsiad dostał kilka tysięcy za zalany sufit i plamy na ścianach. Za tą kasę odnowił łazienkę i przedpokój, i zostało nawet na wakacje. Ja też za pieniądze, które otrzymałem spokojnie mogłem sobie pozwolić na wymianę paneli na nowe. Jeśli chodzi o ubezpieczenie samochodu to na szczęście nie miałem okazji korzystać. Jedyne co mnie denerwuje to obsługa w biurze. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM ?? WYCENA SZKODY ŻAŁOSNA?..CENA ZA UBEZPIECZENIE Z KOSMOSU \r\nPosiadam budynek handlowo-usługowy około 300m2 który ubezpieczam od kilku lat w ERGO HESTIA łączny koszt za ubezpieczenie przez te wszystkie lata to ponad 7000zł . Nigdy nic nie zgłaszałem żadnej szkody do października 2013r ( zalanie kilku pomieszczeń, pęknięta szyba , zwarcie instalacji elektrycznej itp.) Przyjechał przedstawiciel wykonał dokumentację, po kilkunastu dniach dostałem odpowiedz . \r\nWycena Ergo Hestia ? 1003zł \r\nWycena firmy budowlanej zlecone z mojej strony ? 3560zł\r\n Głupi ?? podałem konto bez akceptacji z mojej strony przelali pieniądze to 1003zł ( nie róbcie tego błędu są zobligowani terminami, żądajcie dokumentacji a dopiero po zatwierdzeniu z waszej strony wyceny i kwoty podajcie konto oni dbają tylko o swój interes i terminy zawarte w umowie od przyjęcia zgłoszenia szkody ) zadzwoniłem mówiąc że to kpina ,tyle kosztuje w tym przypadku sama szyba . Po przesłaniu mojej wyceny łaskawcy dopłacili 300zł razem zaproponowali około 1303zł a co z resztą ??. jaki jest sens ubezpieczania skoro i tak mają cię w d??. kiedy się to zmieni .\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda że nie da się dodać im opinii poniżej 0 bo by świetnie do nich pasowała. Ceny wygórowane jak na ofertę którą oferują, wysokość odszkodowania marna niczym rzucone parę groszy dla bezdomnych. Obsługa kłamie jak się tylko da mydląc oczy. Myślą że ktoś jest głupi i naiwny ale co zrobić każdy mierzy swoją miarą. NAJGORSZE CO CIĘ W ŻYCIU MOŻE SPOTKAĆ? TO UMOWA Z EGRO HESTIĄ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
złodzieje jakich mało szok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety też nikomu niepolecam Ergo Hesti od 9 lat bezszkodowo ubezpieczałam u nich dom . Wszystko było pięknie dopóki w 2012 roku niezalało mi domu około 100tys litrów wodyzalało mi kuchnię istało na podwórku przez pare dni . Ekspert za bojler który pękł i za wodę policzył 1500zł i po mojej interwencji ponieważ w czasie pierwszych oględzin zaznaczyłam że przy drewnianych ścianach i legarach napewno wyjdą inne problemy Zaznaczył że jeżeli coś się będzie działo mogę zgłaszać dalsze uszkodźenia .Po jakimś czasie dom od strony kuchni zaczął osiadać zaczęłam mieć problemy z dżwiami wyjściowymi przekosiły się a podłoga w kuchni zaczęła się zapadać . W czasie trzech oględzin zrobionych przez eksperta ergo hesti wyszło że dżwi są do wymiany ergo hestia policzyła mi za naprawę 315 zł porosiłam konsultantkę żeby wysłali fachowca który będzie potrafił doprowadzić te dżwi żeby były takie jak przed szkodą bo ja nieznajdę takiego códotwórcy (moje ubezpieczenie to wartość odtworzeniowa) to mi odpisali że jak zrobię je na własny rachunek to oni się wtedy ustosunkują do dopłaty. Moim zdaniem mija się z celem ubezpieczenie w którym najpierw muszę płacić z środków własnych a póżniej dopiero ubezpieczyciel może mi wypłaci pieniądze a może nie zależy od jego chęci i mojego uporu by załatwić tą sprawę . Póżnej ekspert potym jak rozkuliśmy podmurówkę z dwóch stron domu z jednej gdzie woda się nielała legar był suchy i w bardzo dobrym stanie drugi od kuchni kompletnie zgnity i zmurszały stwierdził że jest ewidentnie do wymiany . Trzeci protokół z oględzin stwierdził że z wyniku wymycia podłogi (podsypki) podłoga zaczyna uchodzić. Właśnie dostałam emaila że za legary i podłogę nic mi się nienależy .Potym wszystkim zaczęłam się interesować czy ergo hestia tylko w moim przypadku zachowała się w sposób brać piniążki jak najbardziej a jak będzie trzeba zapłacić to klijent może pocałować nas w dupę ale widzę że oszukanych jest całkiem sporo ja postanowiłam walczyć z tą obłudą w sądzie jak się wszystko zakończy to opisze to natym forum. Pozdrawiam Małgorzata skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zalane 30m mieszkanie z panelami,tydzień czekania na rzeczoznawcę,po miesiącu pierwsza odpowiedz: kwota bezsporna odszkodowania!!!!!!!!..........200zł.Czytałam złe opinie,ale takiej żenady się nie spodziewałam w najgorszych snach. KTO z nimi coś wygrał, jak? Tylko sąd???? skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »