Ergo Hestia

ul. Hestii 1
81-731 Sopot

(173 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Ergo Hestia to: infolinia Hestia Kontakt 0801 107 107 kompleksowo obsługująca potrzeba naszych Klientów.

Ergo Hestia to: najlepszy w Polsce system likwidacji szkód nagrodzo…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

173 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mieszkam w niemczech.Samochod ubezpieczony w Hesti dokonal szkody w Polsce na moim samochodzie.Sadze sie juz dwa lata o odszkodowanie.Opinie na ten temat pozostawiam wam czytelnicy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści i złodzieje! Wykupiłem ubezpieczenie od przypadkowego uszkodzenia, w tablecie uszkodziła się klapka i była wada fabryczna ekranu. Po 3 tygodniach czekania wmówili mi, że to ja uszkodziłem tablet i że muszę zapłacić koszty ekspertyzy i wysyłki urządzenia. Szukali wad na siłę, których w ogóle im się nie zgłaszało, byle tylko wyszło, że użytkownik uszkodził tablet. Czym jest więc przypadkowe uszkodzenie? W ich wypadku chyba niczym....... Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, miałam ubezpieczony telefon Samsung Galaxy S5, który kupiłam w sieciowym sklepie Media Expert. Za telefon zapłaciłam 1649 zł. Ubezpieczenie Gwrancja Plus - 495zł. Telefon uległ uszkodzeniu. uszkodzone: wyświetlacz z dotykiem ,klapka baterii i tylna obudowa. Za wymiane ww części musiałam zapłacić 141,60 + 23 zł transport. Zgłosiłam reklamację, bo telefon "gubi zasięg". Pani z obsługi przyjęła reklamację. Telefon ponownie trafił do tego serwisu, który rzekomo wykonał diagnozę (za 53 zł) i transport do mnie 23zł. Wg serwisu telefon jest sprawny. Ja wiem że nie jest. Porównywałam z takim samym telefonem w tym samym miejscu, tej samej sieci, na tych samych stronach - wszystkie warunki takie same i jeden telefon działa bez zarzutu a drugi nie działa jak trzeba. A żeby tego było mało to serwis wymienił mi wyświetlacz na nieoryginalny. W oryginale jest Gorilla Glass a tu mam wstawioną jakąś chińszczyzną która po 2-3 tygodniach noralnego użytkowania się porysowała i jest trudna do czyszczenia. Nikt mnie nie poinformował, że wstawią mi inny wyświetlacz niż Gorilla Glass. Pani z Logisfera miała mi na maila wysłać komplet dokumentacji dot naprawy telefonu, reklamacji, diagnozy, za którą zapłaciłam. Do dzisiejszego dnia nie wysłała tego o co ją prosiłam ERGO HESTIA naciąga ludzi. ODRADZAM WSZYSTKIM. A dla Ergo Hestii zakładam sprawę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga! Oszuści i wyłudzacze! Naprawa samochodu trwała 10 dni, a oni pokrywają koszt samochodu zastępczego na 5 dni. Za pozostałe każą płacić 105 zł dziennie! Spędziłem cały dzień na dzwonienie warsztat - hestia - avis. W końcu po mailu z warsztatu o terminie zakończenia naprawy, Hestia deklaruje że pokryje koszt wynajmu i wysyła info do Avisa, Avis potwierdza, że dostał przedłużenie płatności. A co się dzieje następnego dnia przy odbiorze? Avis pobiera pełną stawkę, bo żadnego przedłużenia podobno nie dostał, mimo, że poprzedniego dnia dzwoniłem i potwierdzalem, że jest ok. A Hestia mówi, że takie wiadomości z warsztatu nie są podstawą do przedłużenia wynajmu samochodu zastępczego...\r\nOdradzam jakiekolwiek wiązanie się z tą firmą! Bardzo słaby kontakt, naciąganie na kasę, bezczelna i kłamliwa obsługa. Moim likwodatorem szkody była Olga D. Także przestrzegam!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szczerze odradzam ubezpieczenie w tej firmie.Zostaliśmy zwyczajnie oszukani.W efekcie nie starczyło pieniędzy na naprawę naszego samochodu,mimo że wypadek nastąpił nie z naszej winy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Katastrofa i skandal!!! - Omijajcie z daleka - ubezpieczenie Autocasco - nie można doprosić się niczego, nie ma kontaktu z klientem, brak informacji o przebiegu likwidacji szkody, długie i niesprawne procedury, gdy zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się co się dzieje Pani wiedziała mniej ode mnie, okazało się, że rzeczoznawca nie odesłał na czas dokumentów. Czekam już ponad dwa tygodnie na jakąkolwiek informację a stłuczone choć sprawne auto stoi na parkingu. Firma nie uznaje opinii rzeczoznawcy z warsztatu, który ma z Hestią umowę na likwidację szkody - przysłała więc własnego który celowo zawyżył kosztorys - cel: próba doprowadzenie do szkody całkowitej co w moim przypadku jest bzdurą!! Natychmiast zrywam z nimi umowę jak tylko ten cyrk się zakończy. Ogólnie - firma nieuczciwa, omijajcie szerokim łukiem! Najprawdopodobniej sprawa pójdzie do Sądu bo nie odpuszczę! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna firma, jestem bardzo zawiedziony, żałuję, że wcześniej nie sprawdziłem opinii, firma oszukuje, nie będę nawet opisywał dokładnie mojej sytuacji, gdyż wszędzie można znaleźć przykłady jak firma po prostu żeruje na ludziach i nie wypłaca odszkodowań. Dodzwonić na infolinię można się tylko wtedy gdy wybiera się opcje zawarcia nowej umowy, natomiast gdy przychodzi do próby uzyskania informacji na inny temat lub reklamacji nikt nie odbiera. Kontakt jest utrudniony, firma oszukuje próbując przeforsować jakieś nie logiczne argumenty, tak by wychodziły im na korzyść. Na rozpatrzenie każdego wniosku czeka się zawsze maksimum czasu jaki sobie dają, czyli 30 dni. Dodatkowo firma celowo pomija pewne mniej istotne elementy przy wypłacaniu odszkodowań, tak że może przypadkiem komuś się nie będzie chciało odwoływać i sprawa będzie przemilczana, a firma na tym zarobi. Całkowity brak poszanowania dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam zakup ubezpieczeń podróżnych od tego pseudoubezpieczyciela. Podczas podróży do Australii zaginęły bagaże - mój i żony. Dotarły na miejsce po 2 dobach, przy czym jedna z walizek została całkowicie uszkodzona. Blisko 2 miesiące batalii, kompletowania dokumentów, telefonów za granicę itd. Wszystko na nic. ERGO HESTIA robi wszystko aby nie wypłacić nawet złotówki odszkodowania. Naprawdę nie warto tracić czasu i nerwów. Są normalne firmy na rynku ubezpieczeń np. PZU gdzie Klienta traktuje się poważnie. Warto dac te pare złotych więcej i mieć spokój. Już widzę co by było w przypadku poważniejszych spraw jak zwroty kosztów leczenia.. Na szczęście ani ja ani żaden z moich znajomych nigdy więcej nie skorzysta z usług tej żenującej firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ERGO HESTIA to oszuści! Ubezpieczenie rtv nie działa. Ubezpieczyłem monitor gdy wystąpiła awaria to reklamacja jeden wielki koszmar. Przesyłki od serwisu do serwisu + dodatkowe wysokie koszty ich serwis to ściema nie stać mnie już reklamować w ergo hestia po kilku miesiącach mam dalej zepsuty sprzęt i nie mogę go sam naprawić bo niby ubezpieczony! Ale kupiłem sobie roczny monitor za 400zl i jestem zadowolony nie dam już nabijać kasy oszustom! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kupiłem monitor ubezpieczyłem od awarii na 5 lat w firmie ERGO HESTIA S.A. po 2,5 roku użytkowania wystąpiła awaria monitora w postaci (po włączeniu, samoczynnie przestawiają się programy ,nie można przyciszyć/podgłosić ,menu się samo przestawia itp.) więc ją zgłosiłem w ERGO HESTIA S.A., sprzęt kazano wysłać do firmy: IDEA NORD Sp. Z o.o. ,M Buczka 183D,16-400 Suwałki, gdzie stwierdzono że sprzęt jest sprawny ,i odesłali mi uszkodzony monitor (nie naprawiając go) a obciążając mnie kosztami 23zl+23zl przesyłka + 60zl usługa serwisowa. Na drugi dzień po otrzymaniu sprzętu zgłosiłem to zdarzenie w ERGO HESTIA S.A. gdzie kazali sfilmować daną usterkę i wysłać film do nich i tak zrobiłem później znowu kazali wysłać do IDEA NORD Sp. Z o o. gdzie sytuacja się powtórzyła znowu przysłali mi nienaprawiony monitor stwierdzając że jest sprawny i obciążając mnie kosztami 23zl + 23zł przesyłka. Znów zadzwoniłem do ERGO HESTI zgłaszając uszkodzony monitor z ta samą wadą i sugerując aby skierowali mnie do bliższego serwisu lub skierowali serwisanta aby ustalić awarie sprzętu (informując ich że jak sprzęt będzie sprawny to opłacę koszty sprawdzenia sprzętu, bo niema sensu wysyłać do ich serwisu trzeci raz) powiedzieli że niema opcji tylko ten serwis i dla nich sprawa jest zamknięta.I tak mnie spoko potraktowali bo mogli napisać np. ze monitor był zalany albo upadł itp. a to wina użytkownika he he he....\r\nSzkoda sobie głowę zawracać chyba że ktoś ma kasę ,czas i stalowe nerwy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OSZUŚCI WYŁUDZACZE\r\npracujący ludzie od wycen nie posiadają kompetencji!\r\nauto jest warte przykładowo 20 000 zł a oni odszkodowanie przy całkowitej szkodzie proponują 8500 zł\r\nZŁODZIEJE!!!!\r\n\r\nNIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ\r\nERGO HESTIA TO OSZUŚCI I WYŁUDZACZE\r\nprzyjąć pieniążki za OC to potrafią a z wynagrodzeniem szkód - umywają ręce i płacą grosze\r\nŻeby ich też ta sama wycena spotkała skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ta firma to jest jedna wielka kpina, klienta mają za nic, ponad miesiąc czekam na naprawę telefonu i z tygodnia na tydzień przedłużają tylko termin oddania telefonu. ODRADZAM jak mogę tylko tą firmę która jest wręcz żenująca!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam jak brac skladki to sa pierwsi jesli juz chodzi o wyplate odszkodowania umywaja rece wmawiajac ze nasze ubezpiecznie tego nie obejmuje.Szczerze odradzam!!!!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię