Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed Citi Handlowy. W ramach podniesienia standardu obsługi klienta zostałem pozbawiony dostępu do swoich pieniędzy. O co chodzi? Bank wcale nie troszcząc się o klientów pozamykał swoje oddziały np. w Toruniu. Teraz chcąc wypłacić pieniądze w EURO Bank łaskawie poinformował mnie, że mogę jechać do Bydgoszczy. Będę brał dzień urlopu, by wypłacić pieniądze (kuriozum ). Można powiedzieć, że i tak się cieszę, że Bank jest na tyle łaskawy i nie wskazał mi Warszawy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To zwykli złodzieje nie dajcie się oszukać mamy tam karte kredytową zaproponował nam doradca kredyt w kwocie 7600ze przeleje na konto bankowe ale z tego kredytu mamy wpłacić 3500 na kartę kredytową w city spacilismy już koło 5000 tysięcy i na dzień dzisiejszy pozostaje do spłacenia 11000 tysięcy PROEIDENT przy nich to pikuś a jak byliśmy w banku to tak motali ze zwykly człowiek nic nie rozumie a i tak nie dowiemy się czemu takie odsetki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WSZYSTKIM ODRADZAM TEN BANK . Nie wywiązują się z umowy. Po spełnieniu określonych warunków miałem otrzymać tablet. Nic z tego . Nie odpowiadają lub wynajdują nowe powody , aby nie przyznać nagrody. Trwa to kilka miesięcy. Zgłosiłem sprawę do Rzecznika Finansowego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank o jakim slyszalem,naciągaja klienta na jakies smieszne kredyt,nawet wysłowic sie nie potrafią poza tym zasmiecają mi poczte skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to katastrofa dla klienta, wpłaciłem pieniądze na wskazane konto tytułem spłaty karty kredytowej CITYBANKU żeby było szybciej zgodnie z informacjami uzyskanymi od osób zatrudnionych w banku zrobiłem to bezpośrednio w okienku kasowym (nie jest to proste bo nie każda placówka CITY umożliwia wpłatę na konto korporacyjne, w moim przypadku 80 km w jedną stronę ale pomyślałem co tam będzie szybciej), przy wpłacie Pani utwierdziła mnie że pieniądze jak najbardziej znajdą się na rachunku karty za dosłownie chwilę pobierając przy tym bez zmrużenia oka 20 zł tytułem opłaty manipulacyjnej (taka ładna nazwa haraczu). Po dwóch godzinach przy próbie płatności uśmiechnięty młody człowiek poinformował mnie że transakcja została odrzucona z powodu braku środków na karcie. Obecnie mija 3 dzień środków na karcie nie ma i nie wiadomo kiedy będą, wczoraj nie mogli połączyć numeru karty z odpowiednim subkontem twierdząc że takiej karty nie ma, dzisiaj od rana piszą do siebie e-maile ale chyba ich nie czytają, Pani DEREKTOR nie odbiera telefonu bo i po co ona jak twierdzi nic nie może a ludzie którzy księgują środki zasiadają gdzieś w bunkrze atomowym w Arizonie i nikt nawet szef szefów nie ma z nimi kontaktu. Generalnie totalna żenada, brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do klienta, najpierw wprowadzają klienta w błąd później udają że sprawy nie było ba klient nie istnieje. Z ciekawostek jako rozwiązanie Pani DEREKTOR chciała podać mi nazwisko kasjerki drugi dzień zastanawiam się po co. Swoją drogą ciekawe co Bank który ma 7400 klientów korporacyjnych w tylko w Polsce i przetrzymuje środki przez kilka dni w ujęciu globalnym z nimi robi. Kończąc GORĄCO NIE POLECAM TEGO BANKU - NIE KREDYTUJ BANKÓW ONI BIORĄ ZA TO PIENIĄDZE A TY ZAWSZE PŁACISZ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank po 11 latach użytkowania karty kredytowej, bez ŻADNEGO opóźnienia spłaty, w zdecydowanej większości comiesięcznie spłacany cały dostępny limit nie przedłużył mi karty. Powód: wpis w Rejestrze Bankowym - pomimo dostarczenia zaświadczenia, że wobec podmiotu wpisującego nic nie zalegam i wyjaśnienia, że to pomyłka. Lojalność wobec lojalnego klienta przegrała z prawami korporacyjnymi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed inwestowanie w Citibanku!!! Korzystanie z doradztwa w tym banku może skończyć się dużymi stratami. Nie mówię tu o jednej nieudanej inwestycji. Próbowałm najpierw w funduszach bezpiecznych, potem bardziej ryzykownych, potem akcje. Tragedia! Wszystko co z każdym razem mi doradzali spadało na łeb i szyję. Ich prospekty z rekomendacjami można wyrzucić do kosza. Na 21 poczynionych różnych inwestycji w fundusze, akcje itp, 18 razy nie trafili!!! Straciłem wartość dobrego Porsche Carrera. Jestem w stanie zrozumieć, że nie zawsze sie trafia, ale żeby nie trafiac w ogóle?? Z kazda inwestycja było tyloko gorzej. Zaznaczam, że w innym banku mój brat w tym samym czasie na funduszach wyciągnał +21%, to był w sumie okres okolo 9 miesięcy, Więc zarobić mozna było. Citi to amatorzy. Niestety skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Konto w Citibanku oraz kartę kredytową LOT miałem przez ponad 6 lat. Korzystałem z opcji CitiGold. Po 6 latach zrezygnowałem, ponieważ bank nie spełniał moich oczekiwań. Po pierwsze nie oferował praktycznie żadnych możliwości inwestycyjnych - oprocentowanie depozytów i kont oszczędnościowych żenujące, wysokie opłaty dystrybucyjne dla produktów strukturyzowanych i funduszy, brak dostępu do obligacji korporacyjnych a do tego namolny "doradca" którego jedynym celem było sprzedawanie kolejnych produktów banku - produktów, na których straciłem sporo pieniędzy ( a bank oczywiście zarobił). Wiem oczywiście, że żaden bank nie jest instytucją charytatywną, ale Citibank zdecydowanie przesadza. Zdecydowanie odradzam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w CitiBanku - firmowe, wypłynęło z niego bez mojej wiedzy i zgody 20.000zł. Nie polecam, złożyłem reklamację a bank odpisał, że może miałem wirusa w komputerze, że to moja wina. Środki zginęły przez nieautoryzowane przelewy z konta na konto Dialcom Przelewy24. Jeśli kogoś spotkało to samo - proszę o kontakt. Nie polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię