Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
UWAAAAGAAA!!!\r\n\r\nMiałem konta w różnych bankach w kraju i zagranicą ale takich niespodzianek jak w CitiHandlowym to jeszcze nie miałem. \r\nOtworzyłem nieświadom co mnie czeka konto. Do konta miała być karta kredytowa za darmo, ale trzeba było udowodnić, że jestem wiarygodny. Więc dostarczyłem kopię aktualnego PIT-36 z dosyć sporą kwotą przychodu. Wszystko miałobyć o.k. karta w ciągu kilku dni. Czekam, nie dzwonią , nie piszą, więc sam zadzwoniłem. A pan mi mówi, że muszę im przedstawić zaświadczenie, że zapłaciłem podatek do urzędu skarbowego ????!!!!!! Więc pytam, czy bank jest odnóżką urzędu skarbowego. Oni ,że nie , ale ...i tu padło moje ukochane zdanie .... takie mamy procedury. Więc powiedziałem, żeby sobie zatrzymali tę kartę. \r\n\r\nDziś w Warszawie w Arkadii w jednej z największych galerii handlowej idę do CitiHandlowy aby wpłacićna swoje konto w tym banku funty. A pani mi mówi, że oni nie przyjmą ode mnie funtów. Ja mówię ale ja mam w waszym banku konto w funtach . A ona , że funty mogę wpłacić tylko w trzech oddziałach w Warszawie !!!!!!????? Koniec świata . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia: od 5 lat walczę o dostęp do swoich pieniędzy i nie mówimy tu o setkach złotych tylko setkach tysięcy złotych. Przebywam za granicą i w życiu bym się nie spodziewał, że Citi Handlowy tak utrudni mi życie. Pewnie gdyby mi były one potrzebne do życia to bym już z tym do TVN poszedł a tak właśnie skończyłem rozmowę z doradcą żeby się dowiedzieć że mój telepin znów został zablokowany po raz już nie wiem który. Pozostaje mi chyba przy następnej wizycie w PL pójść do banku z walizką i wpłacić te pieniądze do jakiejś normalnej instytucji, która pozwoli mi przelać pieniądze tam gdzie będą mi potrzebne. KOSZMAR!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank zszedł na psy. Pobiera opłaty za wszystko, co tylko jest możliwe a nawet więcej. Poza opłatą za prowadzenie konta oraz drugą za korzystanie z karty, bank pobiera 7zł za każdą wypłatę z bankomatu (Euronet, gdyż bank ten nigdy nie posiadał swoich bankomatów, Euronet kiedyś były darmowe), zagalopowałam się i sprawdziłam stan konta w bankomacie, co kosztowało mnie kolejne 5zł, po tym jak bankomat nie wypłacił mi 100zł z konta, na którym było 106,65 a więc o 35 groszy za mało, aby ściągnąć opłatę za tą transakcję. Bank oferuje również możliwość kontaktu telefonicznego (CitiPhone), usługa ta kosztuje 6zł miesięcznie niezależnie, czy w danym miesiącu korzysta się z niej czy nie. Mając kartę debetową i kredytową sama możliwość korzystania z tej usługi kosztowała mnie więc 12zł miesięcznie, co daje 144zł rocznie. Pobierano też ode mnie opłatę 3zł miesięcznie za korzystanie z wpłatomatów (przez 11 lat posiadania konta w tym banku nie skorzystałam z wpłatomatu ani razu). Po zapytaniu, z jakiej okazji pobierana jest ode mnie ta opłata, usłyszałam w słuchawce - uwaga - że jest ona DOBROWOLNA, tak więc sponsorowałam sobie bank przez jakiś dość długi czas. Kiedy kończył mi się okres ważności karty debetowej, bank wysłał mi kolejną z 4-tygodniowym wyprzedzeniem i zdezaktywował poprzednią kartę, zanim otrzymałam pocztą nową i oczywiście zanim nowa karta została aktywowana. Miałam w związku z tym problem, gdyż przez kilka dni nie mogłam zapłacić sklepowi internetowemu za złożone tam zamówienie. Bank tłumaczył się jedynie, że "tak działa system" - idiotyczny, to prawda, jak i sam bank. Nie jest to bank sprzyjający klientom, dlatego wkrótce się z nim pożegnam. Tak dla ciekawostki - posiadam też konto w banku angielskim (jako, że żyję w UK) i ów bank nie pobiera ode mnie ani funta. Można? Można. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK BEZNADZIEJNY,BEZDUSZNY W DZIAŁANIU NIE MOŻNA OTRZYMAĆ ZAŚWIADCZENIA O SPŁACIE KARTY I KREDYTU POMIMO,ŻE WPŁATA JEST OD KILKU DNI DO ROZKSIĘGOWANIA. POMIMO USILNYCH PRÓŚB O WYKONANIE TEJ USŁUGI KAŻDY KONSULTANT TŁUMACZY NA SWÓJ SPOSÓB BY TYLKO ZBYĆ KLIENTA. RADZĘ WYBRAĆ INNY BANK W CELU OTRZYMANIA W PRZYSZŁOŚCI PRAWIDŁOWYCH INFORMACJI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRAWDZAM. Skuszona promocją i prezentem internetowo zgłosiłam chęć zapoznania się z ofertą karty kredytowej. Następnie sprawdziłam opinie o banku i pożałowałam, że podałam swoje dane kontaktowe, Trudno... Dziś zadzwoniła pani z banku i chce mi przedstawiać ofertę. Podziękowałam, jej mówiąc, że nie jestem już zainteresowana. Dlaczego? pyta Pani z CB. Uczciwie mówię, że przeczytałam dużo niepolecających opinii. Pani na to Nie sugerujmy się opiniami innych, niech Pani sama się przekona. Odmówiłam, mówiąc, że ja się jednak sugeruje opiniami. Na co Pani mi na to : To trzeba było najpierw przeczytać opinie zanim Pani kliknęła na chęć współpracy......tiaaa i w tym momencie przekonałam się na własnej skórze, że opinie były uzasadnione. NI POLECAM :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam wszytkim ten bank. Dwa miesiące pozamknięciu rachunku naliczana jest opłata . W oddziale banku nie wiedzą za co ! Spłata 12 zl w oddziale banku kosztuje 20 zl!!! Masakra !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto Priority może jeszcze jest ok, ale oszukiwanie klienta przy proponowaniu nowych usług to chyba standard. Za namową założyłam subkonto w Euro przed wakacjami. Miało być wszystko za darmo, miło i wygodnie podczas urlopu. Zapomnieli mnie uprzedzić o możliwości podwójnego przewalutowania i tak 50 E poszło. Na szczęście grecki bank uznał reklamację i odzyskałam pieniądze. Jednak poziom obsługi i pomocy ze strony pseudo-DORACÓW poniżej krytyki. Generalnie wszystko było moją winą a na pytanie jak wypłacić pieniądze, aby uniknąć kosztów - odpowiedź : NIE WIEM. I tyle , nic z tych rzeczy, że dowiem się, oddzwonię. Nie, nie, NIE WIEM, bo nie muszę. I teraz bujam się reklamując taką obsługę i koszt rozmowy na 100 zł !!! Bo bank nie widzi u siebie żadnego błędu. Za każdym razem próbują robić ze mnie idiotę i odpisują nie na temat licząc chyba, że mi się znudzi. Ale czeka ich niespodzianka, nie znudzi mi się. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Generalnie jestem związany z tym bankiem od wielu lat (zarówno prywatnie jak i firmowo) i byłem zadowolony. Jednakże od jakiegoś czasu, jakość obsługi mocno się obniżyła. Po pierwsze, w sposób drastyczny ograniczyli liczbę placówek, np. w Krakowie do 3! Po drugie, mają coraz większy bałaganik, w sumie drobne rzeczy ale denerwujące. Jednakże ostatnio przeszli samych siebie.\r\n1/ W związku z wyjazdem 22.07 za granicę i upływem ważności karty w pażdzierniku br., na początku czerwca udałem się do oddziału celem wymiany karty na nową, z dłuższym terminem ważności.\r\n2/ Taka karta została mi wydana, tyle tylko, że z takim samym terminem ważności jak stara, czyli pażdziernik (zauważyłem to po kilku dniach).\r\n3/ Zareklamowałem ten fakt na infolinii, poinformowano mnie że czas rozpatrzenia to cztery dni. Po czterech dniach otrzymałem info, że nowa karta jest personalizowana ale mogę ją otrzymać dopiero na początku sierpnia. Zrezygnowałem i poinformowałem że udaję się do oddziału w którym ją wydano po kartę z właściwym terminem ważności.\r\n4/ W oddziale przeproszono za problem i wydano bez problemu kartę z właściwą datą. Poinformowałem o kontakcie z ich infolinią, ale zapewniono mnie że żadna inna karta nie zostanie wydana.\r\n5/ Właśnie otrzymałem info, że mimo wszystko wysłali kolejną kartę i zablokowali wydaną w oddziale.\r\n6/ Problem jest taki, że przebywam w UK i będę w Polsce za kilka/kilkanaście tygodni, czyli zostałem bez karty\r\nJedny mój komentarz to taki, że pracują tam głupcy a/i przepływ informacji jest żaden. Kiedyś to był naprawdę fajny Bank, ale teraz to taki pośledni banczek. Wnioski pozostawiam Wam. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię