Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś masakra... Ludzie omijajcie ich szerokim łukiem. Za rzekomą karte krydytową (której nie dostałam fizycznie, a miała przyjść pocztą) musiałam zapłacić prawie 50 zł. Jedna wielka żenada! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dn.04.06.2018 r. bankomat-wpłatomat pożarł mi 5010 zł.Nie wydał potwierdzenia że środki zostały wpłacone.Był po wpłacie komunikat "Bankomat nieczynny"Zgłosiłam na infolinię reklamację zero kontaktu z ich strony ani sms ani na mejla.Dzwonię 2 x w tygodniu konsultat tylko wysłuchuje i nic więcej w tej sprawie nie robi.Jak mantrę powtarza mamy 30 dni na rozpatrzenie reklama cji.To są moje pieniądze i chcę wiedzieć dlaczego to bankowi zajmuje 30 dni a nie 20.Do dzisiaj nie ma żadnego kontaktu z działem reklamacji.To skandal. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
System obslugi klienta? DNO, współpraca konsultantów, głęboko poniżej dna. Podając numer kontaktowy wpisali go źle w system, przez co był skrócony o 2 cyfry co uniemożliwiło aktywacje kart i wszelkie operacje na koncie, pomoc? Zerowa, zmiana z poziomu konta? Zapomnij. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam,byłem klientem tego banku i rok temu oddałem im kartę kredytową. Od kilku tygodni starałem się o kartę po raz drugi,-limit 4 tys.,po 20 telefonach,spowiedziach i wypytywaniu o wszelkie mozliwe bzdury dostałem odmowę bez podania powodu.Dodam ze nie mam długów ,innych kart,wpływy ponad 10 tys,zadnych zobowiązań,Providentów itp.Myślę,ze to zemsta za zwrot karty.Radzę omijać ten bank szerokim łukiem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt gotówkowy i nie zapłaciłem jednej raty w terminie teraz juz płace terminowo a dostaje co miesiac prosbe o kontakt z bankiem w celu informacji ze bede juz płacił terminowo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chryste Panie, omijac szerokim lukiem. Najgorsze badziewie jakie mozna sobie wyobrazic. Ponad godzinne czekania na call center. Regularna blokada srodkow na koncie. TRAGEDIA. Najgorszy bank w Polsce a pewnie i jeden z najgorszych na swiecie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Call center na porażająco niskim poziomie. Pomimo rezygnacjii z wysłuchania oferty ta sama Pani dzwoni tydzien później bezczelnie mówiąc że dzwoni dlatego że "Nie wysłuchałem wczesniej ich oferty" i natarczywie przedłuża rozmowe. Standardowe zagranie jednak pewnie nie tylko Moim zdaniem nie jest to dobra polityka na pozyskanie klientów. skomentuj opinię »
Dodaj opinię