Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
nie wierzyłem, dopóki sam nie dostałem po nosie. Kontaktu z bankiem praktycznie nie ma. Infolinia działa w dni robocze 8-21, ale tylko w teorii. Czas oczekiwania na połączenie: czekałem dwukrotnie 45 minut i ... zrezygnowałem. Można wysłać im wiadomość przez formularz, który jest mało logiczny i bardzo wąski zakres wyboru tematów. Nie można za długo pisać (najlepiej wcześnie w word), bo strona wyrzuca po kilku minutach. Zupełnie jak 20 lat temu przy połączeniu do tepsy. Kto nie wierzy - nie spróbuje. Do tego trzeba dodać bardzo mało intuicyjny dostęp elektroniczny - chyba najgorszy jaki znam... Nielogiczne wpisywanie i wybieranie okienek w formularzu. Każdy kafelek zajmuje 10% okienka na ekranie, więc nie zmieści ich się dużo na stronie i trzeba przewijać - chyba, ze system był projektowany dla niedowidzących. Najgorsze jest jednak to, ze nie ma komu tego zgłosić!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałem udział w promocji zwrotu 5 procent poniesionych wydatków na kartę. Od 2 miesięcy nie dostałem zwrotu. Na 4 zapytania w Citi online dotyczące nie dostałem odpowiedzi przez 40 dni! Każą mi czekać, choć mieli na odpowiedź 30 dni. Zamykam konto i kartę kredytową! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Miałem sprawę spadkową po śmierci mojego ojca. Pomimo złożenia informacji o jego zgodnie, po tej dacie korespondencja nadal była wysyłana na niego (musiałem trzykrotnie dzwonić w tej sprawie). Ojciec miał tam kredyt - żeby sprawy zostały wyjaśnione musieliśmy jeździć do siedziby sześciokrotnie i spędzić tam około 8h!!! Błędnie zaksięgowana przez nich kwota nie została mi do tej pory wypłacona pomimo złożenia dyspozycji 10 dni temu. Wymagali ode mnie przyniesienia aktu poświadczenia dziedziczenia za każdą wizytą, pomimo tego, że mieli ją już w systemie od pierwszej wizyty. Pracują tam idioci - kogo nie zapytam o konkretną sprawę - dostaję rozbieżne informacje. Mam wrażenie, że jedyne co potrafią to oferować coś do picia. Wszystko to w Oddziale w Gdańsku Wrzeszczu na Grunwaldzkiej. Życzę rychłego upadku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bankowość dla firm (małych i średnich) to jest jakiś żart. Konkurencja odstawiła Citi o kilka generacji. Nie chodzi o koszty, a raczej poziom funkcjonalności interfejsu. Prostych spraw po prostu brakuje MT940? w bankowości dla firm powyżej 100M dopiero. Zatwierdzanie powyżej 100 transakcji z listy oczekujących? błąd za błędem. Powodzenia... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tabele opłat i prowizji sa od tego zeby je czytać. brak znajomości opłat niestety szkodzi (i to nie tylko klientom citi ale każdego banku). gdyby każdy z was potrafił czytać ze zrozumieniem nie byłoby tak długiego czasu oczekiwania na infolinii skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragiczny jest ten bank. System nie jest intuicyjny i nie działa czesto cos w nim. Obsługa najgorsza jaka z kiedykolwiek sie spotkałam w banku. A infolinia praktycznie nie dzaiała. skomentuj opinię »
Dodaj opinię