Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak oprocentowania . Dostęp internetowy: dostęp i czytelność systemu jest ok. Obsługa klienta w placówce: masakrycznie długie kolejki - nawet dla Klientów Złotych Kart. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak ofert przystępnych. Wysokość opłat i prowizji: za wszystko . Oferta kart płatniczych: tylko karty maestro bez możliwości zakupu przez interent. nie akceptowane w niektórych punktach za granicą. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zadowolony jesteś tylko przy podpisywaniu umowy. Potem to już tragedia. Przy spóźnieniu ogromne kary np. wysyłają upomnienie listowne 50 zł, do tego tel 25 zł i tak dalej. Potrafią dzwonić co 2 dzień i tak po 25 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko sprawnie bez problemow, polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W koncie nie ma oprocentowania. Dostęp internetowy: Średni, jak na dzisiejsze czasy, strona nie przystosowana do odczytu w IPhonie, bądź innych przeglądarka, zawsze coś nie tak. Obsługa klienta w placówce: Średnio, odniosłem wrażenie, że pracownik który mnie obsługiwał, nie posiadał do końca odpowiedniej wiedzy, a nie miał plakiety, że dopiero uczy się. Ponuro, obskurnie, tyle.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: zmienne i wysokie oprocentowanie, nie zbyt pozytywne opinie klientów, a to mi wystarczy.. Elastyczność oferty: Widziałem, że jest szeroka. Wysokość opłat i prowizji: Wysokie, bardzo. Oferta kart płatniczych: Drogie, płatne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Co chwilę obniżają. Dostęp internetowy: Nie zawsze jest możliwe zalogowanie, zlecenie przelewu lub przeglądanie historii transakcji. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Masakra. Po kilsuletnim korzystaniu z banku (konto osobiste bez debetu), odmówiono mi drobnego kredytu (ok 5 tys. zł.), gdyż podobno jestem w grupie wysokiego ryzyka zawodowego.. Elastyczność oferty: Doradcy telefoniczni nie potrafią zaproponować nic sensownego.. Wysokość opłat i prowizji: Kiedyś miałem wszystko za darmo a teraz, choć zarabiam więcej, ciągną kilkadziesiąt złotych za konto i dwie karty.. Oferta kart płatniczych: nie widzę plusów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Przegięcie żeby naliczać 85 zł rocznej opłaty + niewiadomo skąd i dlaczego opłaty za duże transakcje na karcie, powinno być na odwrót. Stanowczo odradzam, w ING gdzie mam dłużej kartę nigdy za nic nie musiałem płacić i nikt do mnie nie dzwonił co miesiąc z nowymi ofertami.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
załatwienie kredytu OK, potem schody ,mimo że NBP obniżał oprocentowanie 4-krotnie ,bank mimo obietnic że obniży podniósł o 3% ,teraz mam 21% mimo że max może być 20 (4*LOMBARD) % ,i nie ma szans na obniżkę bo umowa jest tak skonstruowana ,jestem w trakcie szukania nowego banku i żegnajcie oszukańcy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
strzeżcie się tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
serdecznie odradzam naliczają astronomiczne kary najgorszy bank jaki kiedykolwiek spotkałem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
na początku dobrze ale spóźnisz się jeden dzień ze spłatą raty to naliczają kary nawet doliczyli opłatę windykacyjną od kwoty 25 zł za jedn.opóźnienie zapłaciłem 150 zł najgorszy bank jaki kiedykolwiek spotkałem serdecznie odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NA początku wszystko ładnie poszło. Niestety w trakcie spłacania okazało się że mam 2 zł zaległego kredytu które urosło do 8 zł a następnie za czynności windykacyjne doliczono mi 50 zł. Obsługa w Poznaniu beznadziejna. Ludzie tam pracujący kompletnie nie wiedzą co robią. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Bank nabija sobie kieszenie niezliczoną ilością opłat - karta kosztowała mnie ok. 700 PLN rocznie. Ulubiona zabawa banku polega na wysyłaniu monitów za 25 pln. Nie baczą przy tym na wyskokość spłat, że klient niekoniecznie w terminie ale spłaca całość zobowiązań. Może to ich denerwuje, że nie mogą pobrać odsetek, bo spłaty w całości są przed upływem 52 dni. Jasność oferty: Zaciemnianie informacji o faktycznych kosztach obsługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ani dobrze ani źle. Dostęp internetowy: Jak dla mnie ten system co mają to tragedia. Na niektórych przeglądarkach nie mogę się zalogować, nie mogę się ponownie zalogować, tylko muszę na nową przechodzić ze strony głównej banku, wtedy działa. Co do szybkości systemu już się nie wypowiadam.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo słaba obsługa, nie realizują reklamacji w bankach tylko odsyłają do citi online. Ja jednak wolałbym dostać jakieś potwierdzenie złożenia reklamacji. Raz już musiałem składać reklamację reklamacji ;)) bo gdzieś nagle zniknęła albo była nieprawidłowo złożona przez jakiegoś pracownika.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
rewelacja, szybko, dobre warunki, same pozytywy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak wszedzie , zerowe. Dostęp internetowy: bdb. Obsługa klienta w placówce: bdb. Oferta kredytu/ debetu w koncie: bdb, niekt na rynku nie oferuje 7 dni bez odsetek. Elastyczność oferty: bdb, zwlaszcza jesli kontaktujesz sie telefonicznie z dzialem utrzymania klienta. Wysokość opłat i prowizji: bdb, wszytko mozesz wynegocjowac. Oferta kart płatniczych: bdb, korzystam od 1999 roku, karty mam bezplatnie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam tez jestem lekarzem, owszem na poczatku miło i przyjemnie, gorzej jak chcesz załatwić przesuniecie terminu płatności, spłacić wczesniej- mega prowizja. Widać że nie zależy im na dobrych realcjach z klientami już po podpisaniu umowy. Lepsza obsługa a podobna oferta- allianz, db kredyt. W przyszłości wybiore sie tam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szybko i sprawnie, przynajmniej w Łodzi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gdzie ta decyzja w 1 dzień? Już półtora tygodnia czekam i dalej czekam... Owszem doradca wyliczy w 30min jaka \\\"powinna\\\" być wysokość kredytu ale co do ostatecznej decyzji to proszę o dużą cierpliwość! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Za wysokie w porównianiu do konkurencji. Wysokość opłat i prowizji: Za wysokie, trzeba im grozić , że się odejdzie, albo marudzić żeby anulowali opłaty roczne, zdarzają im się wpadki z dziwnymi opłatami. Minimum formalności: Bardzo łatwo uzyskać karte. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bez nadzieja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobra obsługa, niewielkie wymagania, duże możliwości. Niestety wysokie oprocentowanie i dodatkowe opłaty w tym kary za nieterminową spłatę skomentuj opinię »
Dodaj opinię