Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Posiadam kartę MAXIMA - przez to, że spłacam ją miesięcznie bez końca (marna spłata- więcej kasy idzie na odsetki niż na właściwą ratę tego kredytu) mam zablokowany dostęp do wszelkich kredytów oferowanych przez ten BANK. Paranoja jakaś. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: zwykłe konto bez oprocentowania, za to dodatkowe konto depozytowe standardowo oprocentowane. Dostęp internetowy: wspaniały, fantastyczny interfejs - oferuje wszystkie tylko wyobrażalne możliwości. Obsługa klienta w placówce: niestety brak kompetencji odnośnie kont firmowych w placówkach, ale za to miła obsługa starająca się o klienta (konto zostało mimo tego założone z pomocą kompetentnego doradcy z centrali). Oferta kredytu/ debetu w koncie: standard. Elastyczność oferty: nie ma możliwości negocjacji dla mikroprzedsiębiorstw - ale oferta jest w tej chwili najlepszą na rynku, więc nie byłoby nawet co negocjować. Wysokość opłat i prowizji: najlepsza oferta na rynku - wszystko (prowadzenie konta, wszystkie przelewy, polecenia zapłaty, stałe zlecenia, darmowe wszystkie bankomaty w Polsce i Citi na całym świecie, itd.) oprócz opłaty za kartę debetową (3 zł) za darmo. Oferta kart płatniczych: duży wybór. możliwość otrzymania karty kredytowej nawet na początku istnienia firmy, zabezpieczając ją lokatą.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wielka tragedia % wysoki i poprostu chce sie cos zalatwic to tylko infolinia gdzie nic nie mozna zalatwic skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
właśnie rezygnuje z ich usług.Po ponad dziesięciu latach,złotym koncie,inwestycjach w fundusze itd. zaczeli kasować za prowadzenie,kartę itp.Gdzie wcześniej było za darmo.Do tego żadnych promocji i ciekawych propozycji.Zdecydowanie nie polecam,bynajmniej w szczecinie.pozdro skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja jstem zdowolony bardzo elastycznie podejscie przy negocjacji marzy ( miałem do wyboru milenium , nordea i wbk i w cti najlepsza oferta - polecam ( sa nastawienie na klientów z wyzsymi dochodami i wtedy jest naprawde ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sprawdzałem kilka banków - miałem dużo czasu.Najlepsza oferta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: teoretycznie od 9,99%, powyżej 80tys. kredytu dają laptopa - ale to tylko promocja i spróbujcie dostać tam kredyt na takich warunkach.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Samo oprocentowanie może nie wysokie, standard, ale dobijają wszelkie inne opłaty. Dostęp internetowy: Dostęp niby ok. ale nie łączy kart - miałam 2, z czego 1 nie aktywna i się nie łączyły. Możliwość systemu jest, bo gdy założyłam konto to od razu znalazły się obydwie. . Elastyczność oferty: Mało ciekawa - za dużo opłat dodatkowych, o których przedstawiciele nie informują, wręcz czasami kłamią. Potem dopiero wyskakują koszty dodatkowe - wysokie. . Wysokość opłat i prowizji: Opłata za nieterminowe spłacenie - horror. Polecam mbank. Jasność oferty: Beznadziejna obsługa telefoniczna - wprowadza w błąd, np. informuje, że można zlecić rezygnację z karty telefonicznie, ale potem trzeba płacić kary. Zero wiarygodności więc polecam zmianę banku. W sumie nic ciekawego, do tego niekompetencja obsługi telefonicznej - nie warto. Minimum formalności: Niby proste formalności, ale przekłamania są okropne - w celu minimum bezpieczeństwa polecam wnikliwa analizę drobnego druczku, kilku stron - w praktyce nie warto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, duzy % skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Legionowie profesjonalna,miła i sympatyczna obsługa,trochę papierków trzeba dostarczyć. Potrafią pomóc, wszystkie sprawy na telefon skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak oprocentowania . Dostęp internetowy: dostęp i czytelność systemu jest ok. Obsługa klienta w placówce: masakrycznie długie kolejki - nawet dla Klientów Złotych Kart. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak ofert przystępnych. Wysokość opłat i prowizji: za wszystko . Oferta kart płatniczych: tylko karty maestro bez możliwości zakupu przez interent. nie akceptowane w niektórych punktach za granicą. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zadowolony jesteś tylko przy podpisywaniu umowy. Potem to już tragedia. Przy spóźnieniu ogromne kary np. wysyłają upomnienie listowne 50 zł, do tego tel 25 zł i tak dalej. Potrafią dzwonić co 2 dzień i tak po 25 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko sprawnie bez problemow, polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W koncie nie ma oprocentowania. Dostęp internetowy: Średni, jak na dzisiejsze czasy, strona nie przystosowana do odczytu w IPhonie, bądź innych przeglądarka, zawsze coś nie tak. Obsługa klienta w placówce: Średnio, odniosłem wrażenie, że pracownik który mnie obsługiwał, nie posiadał do końca odpowiedniej wiedzy, a nie miał plakiety, że dopiero uczy się. Ponuro, obskurnie, tyle.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: zmienne i wysokie oprocentowanie, nie zbyt pozytywne opinie klientów, a to mi wystarczy.. Elastyczność oferty: Widziałem, że jest szeroka. Wysokość opłat i prowizji: Wysokie, bardzo. Oferta kart płatniczych: Drogie, płatne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Co chwilę obniżają. Dostęp internetowy: Nie zawsze jest możliwe zalogowanie, zlecenie przelewu lub przeglądanie historii transakcji. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Masakra. Po kilsuletnim korzystaniu z banku (konto osobiste bez debetu), odmówiono mi drobnego kredytu (ok 5 tys. zł.), gdyż podobno jestem w grupie wysokiego ryzyka zawodowego.. Elastyczność oferty: Doradcy telefoniczni nie potrafią zaproponować nic sensownego.. Wysokość opłat i prowizji: Kiedyś miałem wszystko za darmo a teraz, choć zarabiam więcej, ciągną kilkadziesiąt złotych za konto i dwie karty.. Oferta kart płatniczych: nie widzę plusów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Przegięcie żeby naliczać 85 zł rocznej opłaty + niewiadomo skąd i dlaczego opłaty za duże transakcje na karcie, powinno być na odwrót. Stanowczo odradzam, w ING gdzie mam dłużej kartę nigdy za nic nie musiałem płacić i nikt do mnie nie dzwonił co miesiąc z nowymi ofertami.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
załatwienie kredytu OK, potem schody ,mimo że NBP obniżał oprocentowanie 4-krotnie ,bank mimo obietnic że obniży podniósł o 3% ,teraz mam 21% mimo że max może być 20 (4*LOMBARD) % ,i nie ma szans na obniżkę bo umowa jest tak skonstruowana ,jestem w trakcie szukania nowego banku i żegnajcie oszukańcy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
strzeżcie się tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
serdecznie odradzam naliczają astronomiczne kary najgorszy bank jaki kiedykolwiek spotkałem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
na początku dobrze ale spóźnisz się jeden dzień ze spłatą raty to naliczają kary nawet doliczyli opłatę windykacyjną od kwoty 25 zł za jedn.opóźnienie zapłaciłem 150 zł najgorszy bank jaki kiedykolwiek spotkałem serdecznie odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NA początku wszystko ładnie poszło. Niestety w trakcie spłacania okazało się że mam 2 zł zaległego kredytu które urosło do 8 zł a następnie za czynności windykacyjne doliczono mi 50 zł. Obsługa w Poznaniu beznadziejna. Ludzie tam pracujący kompletnie nie wiedzą co robią. skomentuj opinię »
Dodaj opinię