Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
tragedia :( szkoda pisać. mam nadzieję, ze rozwiązanie umowy przebiegnie bez problemów, ale znając tę instytucję to nie będzie takie proste. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie potrzebny mi kredyt więc ciężko ocenić pod tym względem.. Dostęp internetowy: dostęp do konta w tym banku przez stronę internetową to niekończący się koszmar... ciągłe błędy, nocne przetwarzanie danych, problemy z zalogowaniem się, itd itd. Po prostu MASAKRA. Wielokrotnie chcąc coś zrobić wyłem jak wilk do księżyca ponieważ coś nie działa - ręce opadają w bezsilności. Gdyby nie to że to konto jest darmowe dla spółek z o.o. to już dawno podziękował bym im za ich mierne usługi. Nie da się niestety dać tutaj 0 gwiazdek, więc daję jedną, a tak naprawdę powinno być -1. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie polecam tego pseudo Banku.Oszukują jak mogą jeżeli spóźnisz się z ratą 1 dzień dostaniesz karę 25,00 zł.Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego Banku.Innym także nie polecam a obiecuje że zawiodą się przy pierwszej możliwej okazji.NIGDY WIĘCEJ NIE CHCE MIEĆ Z NIMI DO CZYNIENIA !!!. Dostęp internetowy: NIGDY. Elastyczność oferty: NIGDY. Wysokość opłat i prowizji: ZEDRĄ Z CIEBIE JAK SKÓRĘ Z BARANA. Jasność oferty: DROBNY MACZEK I RÓŻNE PARAGRAFIKI O KTÓRYCH NIE MASZ POJĘCIA. Minimum formalności: TAK WSZYSTKO JASNE ZAPŁACISZ 200 % WIĘCEJ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko jasno wyjaśnione, oprocentowanie nie jest najniższe, ale masz gwarancje profesjonalnej obsługi... i jezeli szybciej spłacisz kredyt, to mniej odsetek zapłacisz... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank nie z tej ziemi. W negatywnym tego słowa znaczeniu. Spłacałem kredyt 120 tys PLN, w miesięcznych ratach po 2200 PLN. nienagannie od 4 lat. W trzecim roku spłaty skorzystałem z prawa zawieszenia płatności jednej raty (prawo wpisane do umowy kredytowej - zgodnie z którym miałem możliwość trzykrotnego zawieszenia raty w okresie kredytowania). Zawieszenie to polegało na przeniesieniu płatności tej raty na koniec okresu kredytowania. Tworzyło zatem swoista ratę balonową, której kosztem były większe odsetki umowne (co jest naturalne i czego miałem pełna świadomość). W roku 2011 w październiku ponownie zwróciłem się z prośbą o to samo - odmownie! Powód - bo nie ma przeterminowania. Ratę listopadową (termin przypadał na 10 listopada) wpłaciłem 14 listopada. Powtórnie wystąpiłem o zawieszenie raty - znów negatywnie. W rozmowie telefonicznej panienka upierała się że nie ma przeterminowania. Wpłacone 4 dni po terminie płatności środki i nie ma przeterminowania - FENOMEN ?!! Odmowa pisemna (w treści identycznej jak poprzednia korespondencja) że niby jest to (mimo że wpisane do umowy) "niezgodne z polityką banku". Oświećcie mnie - odkąd to wiążąca strony umowa kredytowa może być niezgodna z polityką Banku???? Nie dałem za wygraną - zwróciłem się pisemnie o to samo via oddział (tu byli - o dziwo - kompetentni ludzie ale niestety niedecyzyjni). Jak się łatwo domyślić - trzecia odmowa. Też pisemna. Argumentowana jak poprzednie. DOŚĆ - decyzja - zabieram kredyt do innego banku. Proszę o pismo, ile jestem winien. Pierwsze pismo idzie do mnie chyba z tydzień, po interwencji odbieram je w oddziale (strata czasu i nerwów). Niespodzianka - jest to rozliczenie KARTY KREDYTOWEJ - której w tym banku nigdy nie miałem!!! Kasują mnie na 70 PLN za to zaświadczenie. Poziom wku***nia sięga zenitu, czas leci. Powtórnie generują zaświadczenie - rozliczenie zobowiązania. Oczywiście z karą 3% za wcześniejszą spłatę. Spłacam innym kredytem (koszty, nerwy, itp). Po tym wszystkim piszę pismo do Prezesa (a jak) w którym to piśmie wyliczam, ile tracą na braku poszanowania dla "dojnego" klienta. I ile ja tracę. Oczywiście wnoszę o częściowy zwrot prowizji od wcześniejszej spłaty - bo spłata całości nie wystąpiła z wyłącznej mojej winy a raczej z braku poszanowania zapisów umownych, niekompetencji pracowników oraz dziwnej polityki bankowej. Nie wierzę, że pismo trafi przed oblicze prezesa ale piszę. Po kilku dniach odpowiedź, że przepraszają - itp ble, ble, ble. kategorycznie żądam by moje dane usunęli z baz, zwłaszcza tych marketingowych! obiecują i nie realizują. Po tych zdarzeniach dwie oferty telefoniczne - zgłaszam permanentnie żądanie usunięcia danych. Następnym razem jak zadzwonią to...nie powiem bo to groźba karalna. Dodam że w BIK mam sytuację nienaganną!!! Konkludując: jak najdalej od CitiHandlowy! Powiedzcie też to samo swoim znajomym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: na zmianę z infolinia udzielają wzajemnie wykluczających się informacji. Oferta kart płatniczych: to jest dopiero tragedia - jeśli chcesz wymienić jedna kartę na druga to MUSISZ zamknąć poprzednia kartę i złożyć wniosek o nową. Tyle tylko że wygenerowanie nowej karty trwa kilka dni plus czas na jej przesłanie - pocztą! listem zwykłym!!!, a w tym czasie bank BLOKUJE ci dostęp do Twojego konta!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: raczej kiepsko.... Zeby konto bylo za free to trzeba miec wplyw 1500zl miesiecznie... poza tym przez to ze zamykaja oddzialy to malo placowek do robienia transakcji.Nie polecam. Obsługa klienta w placówce: Placówki w Krakowie polecam ,ale szkoda,ze jest ich coraz mniej, działa to na niekorzyść:/. Elastyczność oferty: z elastycznością raczej słabo..... Oferta kart płatniczych: Karta? Żeby dostać kartę kredytowa to trzeba mieć dochód minimum 1200zl na rękę , a co z osobami kto re mają 1500 brutto?? są gorsze?nie mogą się ubiegać??Poza tym drogie są ich karty 8zl miesięcznie...żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie zadłużam się na kk i nikomu nie radzę. Dostęp internetowy: Generalnie OK; główny mankament to niekompletna lista blokad.. Elastyczność oferty: jedyny plus tej karty, to możliwość opłacania rachunków przez internet. Poza tym niczym się nie wyróżnia, nawet do golda i platyny ubezpieczenia (w tym podróżne) są dodatkowo płatne.. Wysokość opłat i prowizji: Ten bank traktuje klienta z buta i tym samym im trzeba się odwdzięczyć. Klient aktywny ma fory i można łatwo wynegocjować zwolnienie z opłat. Jeżeli się nie zgadzają - jak najszybciej przenieść kk do innego banku! Kto chce zbankrutować, niech używa tej karty zagranicą, przeliczniki walut są paskarskie!!!. Jasność oferty: Radzę zadzwonić na infolinię z przygotowanymi wcześniej pytaniami,zanotować datę i godzinę, nazwisko konsultanta, bo jest to nagrywane i ewentualne odstępstwa reklamować. Minimum formalności: Przy wnioskowaniu o niski limit (poniżej 10k) formalności są faktycznie minimalne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo niskie! . Dostęp internetowy: Mało przejrzyście. Obsługa klienta w placówce: Wieczne kolejki, brak zainteresowania klientem. Pracownicy źle wyszkoleni i niekompetentni. . Wysokość opłat i prowizji: Podnieśli prowizję! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: spłacam karte zawsze w terminie więc oprocentowanie wogóle mnie nie dotyczy. Dostęp internetowy: 24h na dobe dostępnosc przez internet i telefon.zawsze sprawdzam stan konta a jak nie mam internetu dzwonie na citiphon. Elastyczność oferty: wybrałam mcworld bo mam telefon w play więc mam karte dożywotnio bezpłatnie-super!!!!!!!!. Wysokość opłat i prowizji: nie płace więc jest ok punkty wymieniam sobie na biletu do multi kina od momentu telefonu na infolinie mam voucher już wysłany sms. Jasność oferty: dwa lata temu miałam bp i jak musiałam ją zamknąć wytarczy jeden telefon na infolinie oczywiście później dzwonią aby zmienić decyzje ale ponieważ musiałam wziąść kredyt zamknełam karte bez żadnych kar i opłat. Minimum formalności: wypełniłam telefonicznie wniosek przyjechał kurier odebrał xero dowodu osobistego i fakture z play(żeby była za 0 zł)w ciągu 5 dni była karta w skrzynce pocztowej.mam karte pół roku i polecam wszystkim!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam!!!! jak najdalej od city handlowy !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kredyt szybki w otrzymaniu potem schody brak możliwości renegocjacji w sytuacji krytycznej podnoszenie oprocentowania kredytu to norma w citi monity po 24h od obowiązku wpłaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Citi ma masę wad, jest drogi itp. ma jednak przynajmniej jedną zaletę- nie odsyła klienta "na drzewo" gdy ten zgłasza sprawę dla nich (na naszym rynku chyba) nietypową. Reklamacja płatności kartą- a zbankrutowało biuro podróży, z którym byłam na wakacjach- przyjęta od ręki, stosowne formularze dosłane do domu, zwrot pieniędzy za niefortunny wyjazd po 2 miesiącach od zgłoszenia. Już samo to wystarczy, by zatrzymać ich kartę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Boże chroń przed tym bankiem. Spróbujcie spłacić zadłużenie wcześniej.Mimo określonej kwoty zadłużenia którą spłaciłem jednorazowo,nie mogłem uwolnić się od dodatkowych 2 opłat za ubezpieczenie karty kredytowej,której wcale nie aktywowałem.Wielki kant. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Trzeba być ostrożnym. Dostęp internetowy: Lokaty o trochę wyższym oprocentowaniu nie są dostępne za pośrednictwem internetu. Elastyczność oferty: Elastyczność jest powiązana z produktami inwestycyjnymi.Jest to pozorna korzyść, ponieważ na tych produktach nic się nie zarabia!! . Możliwość negocjacji oferty: Raczej jest to niemożliwe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak negocjacji i szybkie podnoszenie oprocentowania ale "wszystkiemu winna jest RPP". Dostęp internetowy: słaby z wymuszeniem dostępu do danych osobowych również przez oddziały zagraniczne. Dopisane to jest malutkimi literkami. Wysokość opłat i prowizji: Wysokie opłaty o których dowiadujemy się przy podpisywaniu umowy. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: średnia. Możliwość negocjacji oferty: Absolutny brak. Minimum formalności: Duże wymagania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mizernie. Dostęp internetowy: niby wygodny ale czy bezpieczny? . Obsługa klienta w placówce: mogą tylko podać numer do city online. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tak jak u innych. Elastyczność oferty: tu chyba można wszystko. Wysokość opłat i prowizji: Niby drogo ale patrz punkt wcześniej. Oferta kart płatniczych: są zawsze w czołówce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko dobrze na początku limit w karcie 2,5 tyś potem oferta kredytu w karcie, też dobrze ale nic za darmo. Następnie podwyżka limitu w karcie do 6 tyś i tu już schody. rata 800zł/m-c spłaty kredytu nie widać i jeszcze debet w karcie kredytowej. Dobrze, że mam płynność finansową i tylko 12 tyś do spłaty. GENERALNIE NIE POLECAM. Ale dla głodnych gotówki cóż można innego wybrać. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię